Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Profi S.A. „wyznaczamy trendy”

Wywiady

Profi S.A. „wyznaczamy trendy”

Wtorek, 10 września 2024 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
Lider w kategorii pasztetów i kreator rynku dań gotowych – mowa o firmie Profi, która dzięki nieustannemu poszukiwaniu nowych możliwości stale się rozwija. O podejmowanych działaniach i planach opowiada Krzysztof Stojanowski, Prezes Zarządu w firmie Profi S.A.
W kategorii pasztetów jesteście liderem.To zaszczytne, ale też z pewnością wymagające miejsce. Jakie działania podejmujecie, aby utrzymać tę pozycję?

Firma Profi S.A. powstała w 1993 roku i po 30 latach obecności na rynku jest istotnym producentem żywności w Polsce, stale zwiększając swoją skalę. W kategorii pasztetów jesteśmy nr 1 w sprzedaży wartościowej z udziałem 47,4%1. Co istotne, dzięki zaangażowaniu, skutecznej strategii oraz innowacyjnym rozwiązaniom pozostajemy liderem nie tylko we wspomnianej kategorii.

Zainwestowaliśmy w nowoczesną i w pełni zautomatyzowaną linię produkcyjną, uważnie obserwujemy trendy i sprawnie reagujemy na potrzeby współczesnych konsumentów, czego efektem jest m.in. niedawno zakończony rebranding marki Profi.

Stale szukamy nowych możliwości i optymalizujemy nasze portfolio. Do oferty wprowadziliśmy nową gramaturę pasztetów Profi w wersji 80 g. Mniejszy format opakowania to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, czyli dopasowanie wielkości produktu do indywidualnych potrzeb i okazji. Dzięki naszej propozycji – porcji „na raz” – zmniejszamy ryzyko, że resztki produktu zostaną zapomniane w lodówce lub szafce, co mogłoby prowadzić do ich marnowania.

Nieustannie wychodzimy naprzeciw rosnącym i zróżnicowanym oczekiwaniom konsumentów. Badania pokazują, że odbiorcy coraz większą wagę przykładają do jakości, dobrego smaku oraz wygody, które są ściśle związane z obecnym stylem życia. Oprócz bestsellerowych pasztetów Profi bez dodatku konserwantów i sztucznych składników, w ofercie mamy Pasztety Dworskie dla konsumentów ceniących unikalne receptury. W asortymencie Pasztetów Dworskich – marki premium – znajdują się wysokiej jakości 4 szlachetne pasztety z dodatkiem mięsa z dzika, jelenia, królika i kaczki.

Wasze portfolio to nie tylko pasztety: proszę opowiedzieć o marce JemyJemy. Czym się wyróżnia na rynku?

Marka JemyJemy zadebiutowała na rynku w 2021 roku i od tego czasu nieustannie ją rozwijamy. Obecnie jej rozpoznawalność osiągnęła już prawie 50%2 wśród konsumentów zup gotowych. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości składników oraz skutecznej i konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej, a także zróżnicowanym kanałom dotarcia, zdobywa serca i uznanie nowych klientów.

Aktywnie kreujemy polski rynek dań gotowych niewymagających przechowywania w warunkach chłodniczych, wyznaczając kierunki jego rozwoju. Nasze pełnowartościowe i nowoczesne zupy JemyJemy są tego doskonałym przykładem. Wystarczy przelać je do naczynia i podgrzać, by w kilka chwil otrzymać pyszny i pożywny posiłek. Świetnie wpisują się w bieżące trendy zdrowego stylu życia czy tzw. convenient food, opartego na poszukiwaniu wygodnych produktów (gotowych do spożycia, szybkich w użyciu, jednoporcjowych).

Aktualna oferta marki JemyJemy obejmuje produkty w wersji z mięsem, wegetariańskie oraz bezglutenowe skierowane zarówno dla młodszej, jaki i starszej grupy konsumentów. W takim samym stopniu zdobywają uznanie miłośników kuchni tradycyjnej i smakoszy kuchni świata.

Jesteśmy dumni z sukcesu jaki osiągnęliśmy wprowadzając markę JemyJemy, która dziś jest nr 1 na rynku zup gotowych z półki z udziałem wartościowym 50%3. Widząc ogromny potencjał, jaki w niej drzemie, planujemy jej dalszy rozwój i już niebawem do konsumentów trafi oferta dań gotowych.

Firma Profi podąża za trendami czy raczej je wyznacza?

Z dużą satysfakcją możemy powiedzieć, że wyznaczamy trendy, czego jednym z przykładów jest wspomniany wcześniej rebranding marki Profi. Nowa szata graficzna opakowań wraz z odświeżonym logotypem w dużej mierze nawiązują do dotychczasowego, bardzo dobrze rozpoznawalnego przez konsumentów wizerunku, ale równocześnie są bardziej współczesne i pokazują, że idziemy z duchem czasu. Nowoczesny logotyp i układ graficzny na wieczku opakowań poprawiają widoczność i ułatwiają nawigację na półce, co w konsekwencji ułatwi konsumentowi znalezienie swojego ulubionego smaku. Aktualna odsłona marki Profi to nie tyko nowe opakowania, ale wprowadzenie komunikacji opartej na przyjemności i smaku.

Poza zmianami wizerunkowymi, pracujemy także nad rozwojem oferty oraz dostosowujemy się do zmieniających oczekiwań naszych konsumentów. Wprowadzamy kolejne okazje do konsumpcji naszych produktów, rozszerzamy asortyment o dodatkowe kategorie, które nasi klienci wkrótce będą mieli okazję odkryć i spróbować.

Mocno zauważalny zarówno w branży spożywczej, jak i opakowaniowej, jest tzw. trend convenience, oparty na poszukiwaniu wygodnych produktów ze względu na sposób zapakowania, wielkość porcji czy łatwość w przygotowaniu, czyli dążenie do maksymalnej wygody oraz funkcjonalności. Marka JemyJemy jako lider na rynku, oferuje zupy w poręcznych torebkach typu softpack. Są łatwe w transporcie i przechowywaniu, nie wymagają warunków chłodniczych. Konsumenci, którym zależy na praktycznych rozwiązaniach, chętnie po nie sięgają.

Rynki i potrzeby konsumentów ewoluują, dlatego starannie dopasowujemy naszą ofertę do tych zmian. Nasze plany obejmują rozszerzanie asortymentu oraz wprowadzanie nowych kategorii produktów, o czym będziemy na bieżąco informować.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek



tagi: Profi , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51