Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Avon poszerza dystrybucję o najpopularniejszą drogerię w Polsce
Avon poszerza dystrybucję o najpopularniejszą drogerię w Polsce
Wtorek, 10 września 2024
Od października 2024 kosmetyki Avon będą dostępne w drogeriach Rossmann, co stanowi kolejny krok w realizacji strategii wielokanałowej firmy. W nowym kształcie sprzedaży bezpośredniej jedno pozostaje niezmienne – sercem marki nadal są konsultantki. By dodatkowo wesprzeć ich działalność, Avon oferuje im możliwość otworzenia własnych sklepów franczyzowych. Firma już od kilku lat otwiera nowe kanały sprzedaży, które funkcjonują w synergii z działalnością prawie 146 tysięcy konsultantek w Polsce. Dzięki temu daje klientom możliwość zakupu ich ulubionych kosmetyków tam, gdzie chcą.
Będąc od 137 lat obecnym na świecie i 33 lat w Polsce, Avon dostosowuje się do zmieniających się zwyczajów konsumentów oraz dynamicznie rozwijającego się rynku beauty.
W ramach strategii omnichannel od lat funkcjonuje sklep internetowy marki. Od zeszłego roku produkty Avon są dostępne w oficjalnej strefie marki na Allegro, a od tego roku na empik.pl. Teraz firma idzie o krok dalej, wprowadzając swoje produkty do 500 drogerii Rossmann w Polsce. Dzięki temu Avon chce dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki, jednocześnie wspierając działalność konsultantek.
Avon na całym świecie otwiera nowe kanały sprzedaży - w Turcji i we Włoszech funkcjonuje już kilkadziesiąt sklepów stacjonarnych, a w Wielkiej Brytanii firma jest obecna w sklepie internetowym Amazon oraz w drogeriach Superdrug.
„W nowoczesnym direct sellingu idziemy z duchem czasu i chcemy odpowiedzieć na potrzeby współczesnego rynku beauty, dlatego rozwijamy nowe kanały sprzedaży, dzięki którym możemy zaoferować nasze uwielbiane kosmetyki tam, gdzie konsumenci są i tam, gdzie chcą je kupić: w internecie, przez konsultantkę, czy w ulubionej drogerii. Nadal pozostajemy jedną z największych firm sprzedaży bezpośredniej w Polsce i na świecie. Podstawą naszego biznesu jest sprzedaż przez konsultantki i tak pozostanie, bo to one są sercem naszej firmy. Nowe kanały dystrybucji to dla nas okazja do dotarcia do szerszego grona klientów, zwiększenia rozpoznawalności marki oraz rozwoju działalności, na czym skorzystają wszyscy – zarówno nasi klienci, jak i konsultantki” – mówi Anneli Loorits, General Manager w Avon Cosmetics Polska.
Doświadczenie z innych rynków pokazuje, że obecność produktów Avon w sklepach przyczynia się do dalszego rozwoju sprzedaży bezpośredniej.
„Nasze dane pokazują, że konsultantki, działające w pobliżu sklepów w Wielkiej Brytanii, często odnotowują wzrost liczby klientów i sprzedaży. Obecność w sklepach pozwala konsumentom przekonać się o wysokiej jakości naszych kosmetyków i się w nich zakochać. Dzięki temu wracają oni do konsultantek, bo mają one dostęp do pełnego portfolio produktów, pomogą profesjonalnie doradzić i dają klientom coś, czego nie można kupić za żadne pieniądze – relacje” – dodaje Loorits.
Avon w Rossmann
W drogeriach Rossmann dostępne będzie wyselekcjonowane portfolio najpopularniejszych produktów Avon. Oferta została stworzona z myślą o klientach, którzy jeszcze nie mieli okazji wypróbować kosmetyków marki. Znajdą się tam kultowe produkty z 3 kategorii: pielęgnacja twarzy, makijaż i zapachy, aby nowi konsumenci mogli je przetestować i przekonać się o ich wysokiej jakości. Wśród nich znajdą się m.in. serum Anew z Protinolem™, szminka Hydramatic z nawilżającym środkiem z kwasem hialuronowym, kredki do oczu Glimmerstick, a także popularne zapachy, takie jak Far Away, Attraction czy Little Black Dress. Pełne portfolio produktów Avon będzie dostępne u konsultantek lub na avon.pl.
Wsparcie przedsiębiorczości
Wraz z wejściem do drogerii Rossmann, Avon umożliwia klientom i konsultantkom rozwijanie własnego biznesu poprzez otwarcie sklepu franczyzowego. W modelu franczyzy oferuje dwa formaty: wyspę z niższym wkładem własnym oraz sklep stacjonarny wymagający wyższej inwestycji na start.
„W Avon od zawsze wspieraliśmy rozwój przedsiębiorczości i teraz chcemy, aby nasze konsultantki i liderzy rozwijali swoje biznesy i docierali do nowych klientów. Dlatego od października daliśmy im możliwość otwarcia własnego sklepu lub punktu Avon na zasadach franczyzy. Oferta jest dostępna nie tylko dla konsultantek, ale dla każdego, kto chciałby mieć własny biznes beauty” – mówi Anneli Loorits, General Manager w Avon Cosmetics Polska.
Avon już teraz może pochwalić się ponad 70 sklepami w Turcji oraz dwoma w Wielkiej Brytanii, a także w Rumunii. Wiodącym formatem są wyspy w centrach handlowych, które cieszą się rosnącą popularnością i notują pozytywne wyniki sprzedażowe, co zachęca do otwierania kolejnych punktów.
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.