Każdy z nich to inna historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka. Kampania informuje, że portfolio marki tworzy nie tylko kawa zbożowa, ale także napoje roślinne. Pojawia się też element wspólnotowości – Inka prezentowana jest jako marka, której produktami można się dzielić i która tworzy więź między konsumentami. W każdym spocie pojawia się lubiana przez fanów Inki bohaterka marki – Zbożenka, która dzieli się kawą i uśmiechem ze swoimi przyjaciółmi i znajomymi. Kampania potrwa do lutego 2025 r.
tagi: kampania , Inka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
UE od lat traci na konkurencyjności, przede wszystkim na rzecz...
Według analizy ponad 2 mln promocji, w całym zeszłym roku...
Próby cyberataków to codzienność większości polskich firm...
W tym roku po raz pierwszy przedsiębiorcy będą mogli...
Do polskiego prawa zostanie wdrożona dyrektywa...
Transport potrzebuje pracowników z zagranicy, a budownictwo...
Nowe regulacje mają uporządkować rynek...