W ramach kampanii emitowane będą billboardy sponsorskie w stacjach grup TVN, Polsat i TVP. Równolegle w serwisach YouTube i VOD pojawią się spoty reklamowe, które zwiększą widoczność marki wśród użytkowników Internetu. Filmy dostosowano do specyfiki poszczególnych platform, by skutecznie angażować odbiorców. Dodatkowym wsparciem akcji będzie współpraca z ifluencerami i lokowanie produktu na profilach, m.in. „Oddaj fartucha”, „Smaki u Agaty” oraz „Amadeusz Braksator”. Pojawią się tam dedykowane posty i materiały video. Zaplanowano także aktywności w kanałach social media Majonezu Kieleckiego.
Kampania obejmie również emisję dżingli sponsorskich w audycjach grupy RMF FM, m.in.: ”Poplista” oraz „Byle do piątku”. Dodatkowe wsparcie zapewnią publikacje w prasie konsumenckiej, m.in. w tytułach takich jak „Twój Styl”, „Chwila dla Ciebie” czy „Viva”, a także w prasie branżowej, skierowanej do sektora handlowego.
Działania reklamowe zostaną wzmocnione poprzez ekspozycje w punktach sprzedaży, gdzie specjalne standy i ekspozytory zwiększą widoczność Kieleckiego na sklepowych półkach. Zintegrowane działania w mediach oraz w sklepach mają na celu zwiększenie sprzedaży i umocnienie pozycji Majonezu Kieleckiego jako nieodłącznego elementu wielkanocnych przygotowań.
Więcej informacji o aktywnościach WSP „Społem” oraz aktualnej ofercie produktowej spółdzielni można znaleźć na stronie:
www.wspspolem.com.pl.
Źródło: Soul & Mind
Fot: mat. prasowe