Zapach jadalny* do whisky od marki Glenfiddich
W centrum kampanii znajduje się stworzony przez markę zapach jadalny do whisky, który pozwala odkryć na nowo aromaty i głębię smaku Glenfiddich. Receptura opracowana przez ambasadora marki, to połączenie nut wanilii i przypraw korzennych. Próbki zapachu będzie można znaleźć w limitowanych tubach Glenfiddich 12YO, oznaczonych specjalną opaską, w sklepach w całej Polsce.
Multisensoryczna podróż z Glenfiddich w Melt MuseumWszyscy odwiedzający Melt Museum w dniach 21-23.03.2025 będą mogli poznać markę Glenfiddich dzięki wystawie inspirowanej jej światem. Motywem przewodnim ekspozycji jest wzajemne przenikanie się miasta i natury, a odkrywaniu świata brandu towarzyszą interaktywne instalacje i niesamowite efekty świetlne, które pobudzają zmysły odbiorcy i tworzą immersyjną rzeczywistość, ubraną w opowieść o instynktach. Nowością względem poprzedniej odsłony wystawy jest innowacyjna instalacja inspirowana zapachem jadalnym, która reaguje na obecność i generuje odbicie uczestnika w formie symulacji zapachu w czasie rzeczywistym. Całe doświadczenie to opowieść, w której uczestnicy podążając za jeleniem, symbolem marki, krok po kroku odkrywają coraz więcej wizualnych kodów świata Glenfiddich. Wystawa potrwa od 21.03 do 23.03.2025, a za jej opracowanie odpowiada wielokrotnie nagradzany duet MELT IMMERSIVE. Bilety są do kupienia na stronie: www.where-next.pl/melt.
Przygotuj się na nowe doświadczenia w swoim mieście W najnowszej odsłonie kampanii Glenfiddich zaprasza także pełnoletnich konsumentów na wyjątkowe doświadczenie degustacyjne w wybranych miastach w Polsce (Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Kraków). Każda osoba, która w terminie 17.03-13.04.2025, wygeneruje kod na stronie
www.where-next.pl/itaxi otrzyma voucher o wartości 50 zł na przejazd iTaxi do partnerskiego lokalu gastronomicznego, gdzie będzie mogła spróbować nowego koktajlu Orchard Mist na bazie whisky Glenfiddich z zapachem jadalnym (ilość voucherów ograniczona).
Autorskie menu opracowane przez Davida Gaboriaud i Kubę Magnuszewskiego
Kluczowym elementem kampanii jest również współpraca ambasadora marki z uznanym ekspertem w dziedzinie gastronomii - Davidem Gaboriaud, szefem kuchni znanym z kreatywnego podejścia. David i Kuba wspólnie stworzyli wyjątkowe menu, które w myśl idei food pairingu łączy wyrafinowane koktajle na bazie Glenfiddich z autorskimi daniami, podkreślając kluczowe smaki i tworząc doświadczenie, które angażuje wszystkie zmysły.
Efekty tej współpracy w formie krótkich materiałów wideo z przygotowania dań oraz koktajli będzie można zobaczyć na stronie projektu ->
www.where-next.pl Aktywacje, w ramach bieżącej edycji, będą komunikowane zarówno w digitalu, jak i w obszarach off-trade i on-trade, wykorzystując wszystkie niezbędne narzędzia. Marka przygotowała także dwa konkursy konsumenckie, w których można grać o atrakcyjne nagrody, w tym bilet na wystawę w Melt Museum czy zestawy Glenfiddich z zapachem jadalnym. Warto śledzić stronę kampanii, aby być na bieżąco z aktualnymi projektami i zgodnie z przesłaniem kampanii słuchać swojego wewnętrznego głosu przy podejmowaniu decyzji oraz nieustannie stawiać sobie nowe wyzwania w myśl idei: WHERE NEXT?
Źródło: Glenfiddich
Fot: mat. prasowe