Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kupiec rusza z nową kampanią marketingową, w której zachęca do odkrycia owsianek i płatków zbożowych, na nowo – nie tylko na śniadanie

Kampanie i Promocje

Kupiec rusza z nową kampanią marketingową, w której zachęca do odkrycia owsianek i płatków zbożowych, na nowo – nie tylko na śniadanie

Czwartek, 13 marca 2025
Kampania, która ruszyła 1 marca 2025 r., obejmie działania PR wsparte współpracą z ekspertami, influencer marketing, działania digital w social mediach marki, OOH na autobusach w aglomeracji warszawskiej oraz śląskiej oraz konkurs konsumencki promowany poprzez działania digital i promocję in-store oraz w gazetkach promocyjnych sieci handlowych, w tym m.in. Leclerc, Intermarche.
Kupiec to tradycyjna polska marka naturalnych produktów wysokiej jakości bazujących na ziarnach, w tym także owsianek on-the-go Coś na Ząb z dodatkiem owoców, przypraw i odtłuszczonego mleka oraz płatków zbożowych (m.in. orkiszowych, jaglanych czy owsianych). Firma, w ramach przetargu, wyłoniła do współpracy przy swojej najnowszej kampanii śniadaniowej agencję LoveBrands Group, która stworzyła dla produktów z tej kategorii nową strategię, key visuale oraz hasła, a wraz z klientem realizuje także obecnie zintegrowaną kampanię marketingową motywujące Polaków do spojrzenia na owsianki i płatki zbożowe świeżym okiem.

W ramach prac nad nową kampanią Kupiec zlecił agencji SW Research badanie, z którego wynika, że blisko 2/3 Polaków przynajmniej kilka razy w ciągu miesiąc, pomija jeden z trzech głównych posiłków. Co gorsza, w codziennym zabieganiu aż 15% z nas z góry zakłada, że pominie któryś z głównych posiłków, a 32% liczy, że spontanicznie złapie coś w biegu. A choć według dietetyków owsianki i płatki zbożowe mogłyby okazać się produktem ratunkowym w takiej sytuacji, aż 31% Polaków nigdy ich nie jada, a jeśli już to raczej jako opcję śniadaniową. W ramach prac nad nową kampanią Kupiec zlecił agencji SW Research badanie, z którego wynika, że blisko 2/3 Polaków przynajmniej kilka razy w ciągu miesiąc, pomija jeden z trzech głównych posiłków. Co gorsza, w codziennym zabieganiu, aż 15% z nas z góry zakłada, że pominie, któryś z głównych posiłków a 32% liczy, że spontanicznie złapie coś w biegu. A choć według dietetyków owsianki i płatki zbożowe mogłyby okazać się produktem ratunkowym w takiej sytuacji, aż 31% Polaków nigdy ich nie jada, a jeśli już to raczej, jako opcję śniadaniową.

Najnowsza kampania dla owsianek Coś na Ząb (nowe hasło: Owsianka Coś na Ząb? Nie tylko na śniadanie, naturalnie!) oraz płatków zbożowych Kupiec (nowe hasło: Płatki Zbożowe Kupiec. Na ciepło, na zimno, na nowo, naturalnie!) uwzględnia ten insight, inspirując Polaków do tego, by na produkty te spojrzeć z nieco innej perspektywy i docenić ich walory.

image_processing20250306_10_gtwtua.jpg

image_processing20250306_9_pdx63h.jpg

Nowe hasło i key visual promujący owsianki Coś na Ząb

Kampania realizowana jest m.in. na nośnikach OOH, w formie reklamy na autobusach poruszających się po aglomeracji warszawskiej i śląskiej, a także w formie contentowych wpisów na social media marki stworzonych przez ekspertów współpracujących z marką: dietetyczką Ewą Ceborską-Scheiterbauer oraz uznanym szefem kuchni, Piotrem Kucharskim. Treści te wspierane będą także płatną kampanią digital oraz kampanią PR.

- Ważnym elementem kampanii jest także konkurs konsumencki realizowany na naszych social mediach, ale także promowany na nośnikach reklamowych w sieciach handlowych, w tym m.in. na woblerach i standach produktowych, którym chcemy zainspirować konsumentów do tego, by po nasze owsianki i płatki zbożowe sięgali nie tylko w domu i nie tylko na śniadanie, choć w obu przypadkach to także doskonały wybór. Współpracą z naszymi ekspertami chcemy także zainspirować ich do kulinarnych eksperymentów, właśnie z użyciem wysokiej jakości płatków zbożowych – tłumaczy Kamila Kurzawa, dyrektor marketingu firmy Kupiec.

Konkurs, który trwa od 1 do 31 marca 2025 r. promowany będzie nie tylko online, ale także bezpośrednio w sieciach handlowych, m.in. Leclerc, Intermarche, poprzez promocję in-store (woblery i standy) oraz w gazetkach promocyjnych wspomnianych sieci handlowych. Zadaniem uczestników konkursu, w którym można wygrać blendery  BlendyGo 3 od BlendyGo!, jest zakup owsianki Coś Na Ząb lub Płatków Zbożowych Kupiec i wykonanie zdjęcia tych produktów w miejscu, w którym uczestnik po nie sięgnie.



Źródło: LoveBrandsGroup
Fot: mat. prasowe






tagi: Kupiec , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51