W ramach kampanii drogeria dm przygotowała dla klientów kupony rabatowe na topowe marki środków czystości, takie jak Persil, Finish, Airwick, Frosch oraz Kret. Kupony rabatowe sięgają 20% i są dostępne w aplikacji mój dm przez cały miesiąc. Co więcej, w każdym tygodniu pojawiają się nowe, dlatego warto na bieżąco sprawdzać, czym dm zaskoczy swoich klientów. Poza środkami czystości aktualnie użytkownicy apki mogą także aktywować kupony na oczyszczanie i pielęgnację twarzy z marką Nivea (30%), zapachy adidas, Mexx, DVB, Gabriela Sabatini, Bruno Banani (20%), UZDROVISCO (aż 40%), dania w słoiczkach marki Gerber Organic ( 30%) i wiele innych.
- Oferta dm w Polsce nieustannie ewoluuje, dostosowując się do trendów i sezonowych potrzeb klientów. Akcje takie jak “
Wiosenne porządki” to doskonały moment, aby skorzystać z atrakcyjnych okazji na zakup sprawdzonych środków czystości i w prosty oraz wygodny sposób przygotować swoje domy na nadchodzącą wiosnę i Święta Wielkanocne - mówi Barbara Schmehl, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów dm w Polsce. - W dm konsekwentnie realizujemy politykę cenową, która zapewnia naszym klientom stabilność cen i trwałe, zawsze korzystne zakupy. Cały koszyk zakupowy dostępny w dm (zarówno marki własne jak i te od znanych producentów) objęty jest gwarancją trwałej ceny, która nie wzrasta przez minimum 4 miesiące od daty ostatniej podwyżki, widocznej przy każdym produkcie. Może w tym czasie zostać obniżona, ale nie urośnie. Co więcej, każda zmiana jest transparentnie komunikowana poprzez etykiety cenowe na produktach. Dzięki temu klienci, którzy zdecydowali się na zakupy w drogeriach dm - czy to stacjonarnie czy online, mogą liczyć na korzystne, stabilne ceny i pewność, że nie przepłacą, mimo ogólnej presji inflacyjnej w tej kategorii na rynku. To nasza odpowiedź na dynamicznie zmieniające się warunki rynkowe – troska o klienta i gwarancja przewidywalnych cen pozostają naszym priorytetem - dodaje Schmehl.
Na szczególna uwagę w kategorii wiosennych porządków, w asortymencie dm, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i
online, zasługuje bogaty wybór produktów marki własnej Denkmit, która od 30 lat wspiera klientów w utrzymaniu czystości w ich domach. Denkmit to gwarancja skuteczności i komfortu – dzięki innowacyjnym formułom produkty tej marki usuwają zabrudzenia bez wysiłku, pomagając stworzyć dom pełen świeżości i przytulnej atmosfery.
Oferta Denkmit obejmuje 145 produktów, w tym ekologiczne środki czystości bazujące na surowcach odnawialnych – od detergentów, przez płyny do mycia naczyń, aż po żele do toalet. Pięć produktów z tej linii uzyskało prestiżowe niemieckie wyróżnienie ekologiczne Blue Angel, przyznawane przez Federalny Urząd do Spraw Środowiska w Niemczech. To potwierdzenie, że produkty te spełniają surowe normy środowiskowe i są przyjazne dla planety.
dm to nie tylko korzystne ceny, ale także komfortowe zakupy. W sklepach stacjonarnych klienci mogą cieszyć się szerokimi alejkami, wygodnymi ławeczkami do odpoczynku, czy darmowymi podajnikami z wodą i stacjami pakowania prezentów. Rodzice do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej
babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe. W specjalnych punktach, w sklepach dm
można odebrać swoje zamówienia internetowe jeszcze tego samego dnia i to za darmo, przy zakupie od 140 zł dla użytkowników z kontem dm.
Wiosna to idealny czas na porządki i przygotowanie domu na nadchodzące święta – a dzięki kampanii „
Wiosenne porządki” w drogerii dm można to zrobić łatwo, skutecznie i oszczędnie.
Źródło: PRart Media
Fot: mat. prasowe