Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
EFEKT BLACK startuje z nową, potężną platformą wizerunkową

Kampanie i Promocje

EFEKT BLACK startuje z nową, potężną platformą wizerunkową

Poniedziałek, 28 kwietnia 2025
BLACK, marka należąca do firmy FoodCare, jednego z największych polskich producentów FMCG, ogłasza start nowej, długofalowej platformy komunikacyjnej. To znacznie więcej niż jedna kampania – marka, która od lat jest numerem 1 na rynku napojów energetycznych w Polsce i eksportowana jest na kilkadziesiąt rynków na świecie, po raz kolejny wyznaczy trendy dla całej kategorii.
Lider rynku napojów energetycznych po raz kolejny zaskakuje

FoodCare, lider rynku napojów i deserów - firma założona w 1984 roku przez Wiesława Włodarskiego i zarządzana przez niego oraz zespół - jest dziś jednym z bardzo nielicznych tak potężnych liderów branży FMCG w Polsce ze 100%-owym polskim kapitałem. Jej model rozwoju opiera się na tworzeniu marek o bardzo silnej tożsamości, rozpoznawalności i olbrzymim potencjale skalowania. Portfolio firmy obejmuje topowe marki takie jak BLACK, 4MOVE, Frugo, Gellwe, Fitella, Ngine oraz Ostromecko. Silne portfolio i nastawienie na ciągłe innowacje, w połączeniu z dużą zwinnością biznesu właścicielskiego, stały się kluczem do zbudowania eksportu w 50 krajach. 

Na wiosnę 2025 roku firma przygotowała duże uderzenie ze swoją flagową marką: napojem BLACK. Marka, która już dziś ma 26,3% udziałów w rynku napojów energetycznych w Polsce (MAT AC Nielsen, dane w sztukach), jest od lat niezmiennie ilościowym liderem tej kategorii. Nowe otwarcie to coś znacznie więcej niż kampania – to cała długofalowa platforma komunikacji, która pozwoli nam po raz kolejny wytyczyć nowy kierunek dla całego rynku. BLACK to marka, która nigdy nie stała w miejscu. Kto się nie rozwija, ten się cofa. Mogę powiedzieć tyle, że to tylko początek naszych mocnych newsów na ten sezon – mówi Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare i twórca marki BLACK.

EFEKT BLACK – nowa odsłona marki

W świecie, w którym wszystko coraz częściej podlega schematycznym algorytmom, BLACK prowokuje do odrzucenia konwencji i zachęca, by dać się ponieść energii – na własnych zasadach. Wprowadzeniu nowej strategii marki towarzyszy kampania 360°, obejmująca działania ATL, BTL, digital z silnym akcentem na social media, a także eventy i współprace z twórcami kultury miejskiej oraz alternatywnej.

Sercem działań reklamowych BLACK-a jest 60-sekundowy spot, stanowiący emanację nowej strategii marki. W odważny, ekspresyjny sposób ukazuje on, czym jest energia BLACK-a i jego świat wartości. Link do spotu: BLACK

BLACK to marka, która nigdy nie stała w miejscu. Kto się nie rozwija, ten się cofa. Nowa platforma komunikacji to impuls do przełamywania rutyny i schematów. EFEKT BLACK to skutek odwagi, energii i działania w zgodzie z duchem czasu i naszych konsumentów.

BLACK zmienia się nie tylko wizualnie, ale również pod kątem ewolucji portfolio. Marka rozwija nowe smaki oraz konsekwentnie inwestuje w segment zero cukru, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów.

Energetyczne odświeżenie BLACK-a będzie można zauważyć w sklepach już na początku maja.



Źródło: Big Picture
Fot: mat. prasowe



tagi: FoodCare , EFEKT BLACK , napoje energetyczne , platforma wizerunkowa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51