Komunikacja marki w ramach nowej platformy jest prowadzona od września ubiegłego roku. Dan Cake tłumaczy hasło „Jedz jak chcesz”, stosowane w różnych rozwinięciach, jako zaproszenie do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych zasadach.
- Jako marka opowiadamy historie o ludziach, którzy używają naszych produktów. O wspólnym przygotowaniu sobotniego śniadania, o braku pośpiechu, czerpaniu radości z ulubionego jedzenia. Eksplorujemy autentyczne konteksty, wychodząc poza sztywne ramy pokazywania typowych sytuacji użycia naszych produktów. – mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.
Na potrzeby komunikacji zrealizowany został spot reklamowy, który kontynuuje narrację rozpoczętą wraz ze startem nowej platformy komunikacyjnej.
https://www.youtube.com/watch?v=iC6wbrCcECc \\\\ Zaplanowana jest również konkursowa aktywacja konsumencka, w której pod hasłem „Wybieraj jak chcesz” do zdobycia są atrakcyjne nagrody: gotówka (5 x 10.000 złotych) oraz akcesoria, wchodzące w skład unikatowego merchu Dan Cake, takie jak bluzy, torby, kapelusze buckethat oraz skarpetki. Wystarczy zakupić produkt oznakowany specjalną etykietą konkursową, wejść na stronę
www.jakchcesz.pl/konkurs, oddać głos na swój ulubiony produkt Dan Cake i wymyślić dla niego oryginalne hasło reklamowe inspirowane różnorodnymi grafikami.
Kampania potrwa trzy miesiące - do połowy sierpnia br. - i będzie skupiona wokół kluczowego asortymentu marki, jaki stanowią m. in. gofry, bułeczki mleczne, bułki do burgerów oraz chleby tostowe.
Obejmie kanały takie jak: OOH i digital indoor na nośnikach AMS, reklamy w kinach, Addressable TV, platformy VOD i YouTube, social media (Meta, TikTok), kampanie rich media oraz na portalach WP, Onet i Filmweb, a także promocję w popularnych aplikacjach zakupowych (Blix, Listonic, Glovo). Zaplanowany jest również dedykowany konkurs dla słuchaczy radia RMF MAXX.
- W kampanii „Wybieraj jak chcesz”, która stanowi rozwinięcie platformy „Jedz jak chcesz”, po raz kolejny dajemy szansę użytkownikom na kreatywną interpretację produktów z portfolio Dan Cake, pokazanych w różnych, niekonwencjonalnych odsłonach wizualnych. W ten sposób zachęcamy konsumenta do wybrania swojego numeru jeden i znalezienia nie tylko własnego sposobu jedzenia, ale i ulubionych okoliczności spożycia – bo nie ma jednego słusznego podejścia, jest indywidualne, „Twoje”. I właśnie takie jest świetne! - podsumowuje Karolina Studzińska, Senior Digital Strategy & Brand Consultant w agencji reklamowej Bluerank.
Koncepcja kampanii, idea kreatywna i oprawa graficzna opracowane zostały przez Bluespace - dział brand marketingu w agencji reklamowej Bluerank, która odpowiadała również za zakup mediów oraz koordynację realizacji kampanii z partnerami. Za stworzenie strony konkursowej, działania PR i kontakt z mediami odpowiada agencja Ancymony (*ancy), a za aktywności w social mediach i współpracę z influencerami Tears of Joy. Materiały video na potrzeby kampanii zostały zrealizowane przez KeyStory.
Więcej informacji:
www.jakchcesz.pl Źródło: ancy
Fot: mat. prasowe