Sokołów, jako wiodący producent branży mięsnej w Polsce, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom świadomych konsumentów, którzy z rozwagą dokonują wyborów zakupowych.
–
Polacy kochają grillowanie, ale z pewnością nie jest im obojętne, co wrzucają na ruszt – mówi Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów S.A. –
Liczy się przede wszystkim smak, a on oczywiście zaczyna się od mięsa. Wysoka jakość surowca, którą kontrolujemy na każdym etapie produkcji, jest gwarancją, że nasze produkty zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów, zmieniając tradycyjne grillowanie w kulinarną ucztę.
Podobnie jak we wcześniejszych odsłonach kampanii „Smak zaczyna się od mięsa!”, także teraz o znaczeniu wysokiej jakości surowca przekonuje Pascal Brodnicki – polski kucharz, znany z telewizyjnych programów kulinarnych oraz książek.
–
Sposób gotowania Pascala, który idealnie łączy tradycyjne smaki z nowoczesnym podejściem, doskonale pasuje do naszego grillowego asortymentu – podkreśla Przemysław Gostkiewicz. –
W naszej ofercie można znaleźć ulubione klasyki Polaków – kiełbasy, kaszanki, kiszkę ziemniaczaną czy karkówkę, ale nie brakuje też produktów dla tych, którzy lubią odkrywać nowe smaki, także te inspirowane najlepszymi kuchniami świata. Kampania „Smak zaczyna się od mięsa” jest prowadzona w szeroko zasięgowych mediach ogólnopolskich: wiodących stacjach telewizyjnych, radiowych, kanałach digital i prasie branżowej.
Kampanijny spoty można obejrzeć na kanale
YouTube Sokołów TV, zaś pełna oferta produktów grillowych, inspiracje kulinarne i porady ekspertów dostępne są na stronie
grillhouse.sokolow.pl/.
Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe