Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
MARTINI – ikona włoskiego aperitivo. Nowy rozdział stylu i smaku
Advertisement

Wywiady

MARTINI – ikona włoskiego aperitivo. Nowy rozdział stylu i smaku

Wtorek, 10 czerwca 2025 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 06/232. Czerwiec 2025
Z włoską lekkością, autentycznością i szczyptą nowoczesnego designu – MARTINI redefiniuje aperitivo, nadając mu nowe znaczenie i emocjonalny wymiar. Marka nie tylko odświeża swój wizerunek, ale też trafia w oczekiwania nowego pokolenia. O relaunchu, nowej kampanii i sile włoskiego dziedzictwa opowiada Aleksandra Jakubowiak, Martini Marketing Managerka w Bacardi-Martini Polska.
Rynek aperitifów dynamicznie rośnie i jego wartość szacuje się już na blisko 11 miliardów dolarów. Jak Bacardi – poprzez markę MARTINI – planuje wykorzystać ten wzrost i wyróżnić się na tle konkurencji w tej kategorii?

Dynamiczny wzrost rynku aperitifów to dla nas ogromna szansa, by nie tylko umocnić pozycję lidera, ale również wyznaczać kierunki rozwoju całej kategorii. MARTINI, jako marka z ponad 160-letnim dziedzictwem i włoskim rodowodem, ma w tym zakresie wyjątkowy potencjał. Stawiamy na działania, które wyróżniają brand na trzech poziomach:

– autentyczność i włoskie korzenie, które podkreślamy nie tylko w storytellingu, ale też w jakości i recepturze naszych produktów;
– innowacyjność – lżejsza, bardziej zrównoważona butelka to tylko jeden z przykładów;
– styl życia i emocje, które budujemy wokół marki poprzez kampanie 360 – jak aktualna „MARTINI Pokaż się”;
– działania lifestyle’owe i obecność w najciekawszych miejscach i wydarzeniach.

Jakie były kluczowe cele relaunchu MARTINI?

Naszym celem było odświeżenie wizerunku MARTINI w sposób, który uczyni markę jeszcze bardziej atrakcyjną dla nowego pokolenia konsumentów. Postawiliśmy przede wszystkim na nowy, smuklejszy i bardziej stylowy design butelki, który oddaje charakter naszej persony – charyzmatycznych, świadomych trendów osób, ceniących przyjemność i unikalne doświadczenia. Zadbaliśmy również o to, by była ona nie tylko estetyczna, ale także bardziej przyjazna dla środowiska. Natomiast relaunch to nie tylko zmiana butelki, to również kampania „MARTINI Pokaż się”, która zachęca do autentyczności i celebracji życia w stylowy sposób – w zgodzie z własnym charakterem. Jej energetyczna estetyka, oddająca włoski, niesztampowy styl, również stanowi ukłon w stronę młodych konsumentów, którzy szukają marek z charakterem i spójnymi wartościami.

Proszę opowiedzieć więcej o prowadzonej kampanii „MARTINI Pokaż się”.

„MARTINI Pokaż się” to nowy rozdział w naszej komunikacji – redefiniujemy w niej okazję aperitivo, przesuwając jego rolę ze wstępu do wieczoru na samo centrum wydarzeń. Jej sercem jest przede wszystkim cały szereg wydarzeń, które mają najlepiej oddać ten świat i dać szansę doświadczenia, czym jest nowoczesne aperitivo. Warstwa wizualna kampanii również zaprasza konsumentów, by na chwilę porzucili codzienność i weszli w rolę swojej najbardziej stylowej, swobodnej i pełnej życia wersji. „Pokaż się” to zachęta do bycia sobą – z przymrużeniem oka i z lekkością, która doskonale oddaje ducha marki i włoską nonszalancję. Kampania będzie towarzyszyć naszym działaniom przez cały 2025 rok, podkreślając, że aperitivo z MARTINI to nie tylko moment przed – to czas, który sam w sobie zasługuje na celebrację i wyjątkową oprawę.

Bacardi podkreśla, że inwestuje w MARTINI jako ikonę włoskiego stylu życia. Jakie działania planujecie, aby jeszcze mocniej zakorzenić markę w kulturze aperitivo wśród młodszych konsumentów?

Stawiamy na działania, które naturalnie wpisują się w ich styl życia – bardziej lifestyle’owe niż produktowe. Chcemy być tam, gdzie rodzą się nowe trendy: w najmodniejszych miejscach na kulinarnej mapie Polski, na starannie wyselekcjonowanych eventach, ale też poprzez własne, autorskie inicjatywy. Aperitivo to przecież nie tylko koktajl – to sposób spędzania czasu. I taki właśnie przekaz chcemy wzmacniać poprzez nasze działania. Nie zabraknie też edukacji, ale podanej lekko. Zależy nam na tym, żeby pokazywać, że MARTINI to nie tylko klasyka, ale też przestrzeń do własnych interpretacji – niezobowiązująca, ale zawsze z klasą.

Niedawno ogłosiliście współpracę z brytyjskim aktorem – Jonathanem Bailey. Co było inspiracją do wyboru właśnie jego i jaki przekaz stoi za kampanią z jego udziałem?

Jonathan Bailey wystąpił w naszej globalnej kampanii „Off Script Summer”, ponieważ doskonale oddaje to, co dziś dla nas najważniejsze – autentyczność, charyzmę i umiejętność balansowania między stylem a swobodą. Pokazujemy go w zupełnie nowym, zaskakującym wydaniu – wychodzącego poza znane, „napisane” role. Tym samym zapraszamy naszych konsumentów do tego samego: by na chwilę porzucili oczekiwania oraz schematy i pozwolili sobie na spontaniczność. Kampania jest pełna lekkości, włoskiego słońca i subtelnych odniesień do ról, z których Jonathan jest znany – mamy więc np. wybór między Martini Bianco a Fiero jako mrugnięcie okiem do postaci Fiyero, czy ujęcie z drżącym kieliszkiem à la „Jurassic Park”. Jednym słowem to lekka, stylowa opowieść o tym, że życie poza scenariuszem potrafi smakować jeszcze lepiej.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek



tagi: MARTINI , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze , Bacardi-Martini Polska ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51