Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
BLITZbee: łączy zdrowie z przyjemnością
Advertisement

Wywiady

BLITZbee: łączy zdrowie z przyjemnością

Wtorek, 17 czerwca 2025 HURT & DETAL Nr 06/232. Czerwiec 2025
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne napoje, ale także inspiruje do aktywnego życia i świadomych wyborów. O produktowych nowościach, udziale w międzynarodowych wydarzeniach i nietypowych inicjatywach rozmawiamy z Klaudią Saferną – współwłaścicielką marki BLITZbee i biohackerką.
BLITZbee wprowadza do swojej oferty nowość – napój wzbogacony kolagenem. Proszę opowiedzieć, co zawiera i jakie ma działanie.

Lada dzień na rynku pojawi się nasz nowy produkt: napój funkcjonalny zawierający kolagen z kompleksem witamin z grupy B, które m.in. wspomagają metabolizm, pomagają dbać o skórę i krążenie oraz dodają energii. Naturalny miód wielokwiatowy i najwyższej jakości cytrusowe soki NFC (nie z koncentratu) sprawiają, że napój nie tylko smakuje lekko i orzeźwia, ale też działa głęboko – wspierając skórę, włosy, paznokcie, a także układ nerwowy i ogólną kondycję organizmu. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie świadomą pielęgnacją zdrowia i urody – od wewnątrz.

Czy planujecie wprowadzenie kolejnych nowości wzbogaconych o dodatki funkcjonalne?

BLITZbee to marka, która prężnie się rozwija, dlatego już teraz pracujemy nad kolejnymi nowościami. W nadchodzących miesiącach planujemy wprowadzenie dwóch nowych propozycji. Pierwszą z nich będzie przedtreningówka stworzona z myślą o kobietach. Druga nowość to bezalkoholowa alternatywa dla wieczornego wina – relaksujący napój na bazie naturalnych ekstraktów, który pozwala się odprężyć bez konieczności sięgania po alkohol. Jego składniki będą dobrane w taki sposób, aby wspomóc dobry i jakościowy sen.

Rynek produktów funkcjonalnych dynamicznie się rozwija. Jakie trendy obserwujecie i jak na nie odpowiadacie?

Branża produktów funkcjonalnych rozwija się błyskawicznie i co ważne – nie jest to chwilowa moda, lecz trwała zmiana w podejściu konsumentów do zdrowia i codziennych wyborów. Obserwujemy rosnące zainteresowanie produktami, które mają nie tylko dobrze smakować, ale też realnie wspierać organizm. Jednym z głównych trendów jest tzw. holistyczne podejście, czyli poszukiwanie produktów wspierających ciało i umysł równocześnie. Odpowiadamy na to, tworząc napoje, które łączą funkcjonalność z przyjemnością picia, bo przecież zdrowie nie musi być kompromisem.

Bierzecie udział w wydarzeniach branżowych – byliście obecni m.in. na targach REWE Warenbörse w Düsseldorfie. Jakie znaczenie mają dla firmy takie aktywności?

Udział w wydarzeniach branżowych ma dla nas duże znaczenie – to szansa na spotkania z przedstawicielami rynku, wymianę doświadczeń oraz prezentację oferty. Obecność na międzynarodowych targach pokazała nam, że polski produkt, oparty na naturalnym składzie i funkcjonalnych właściwościach, spotyka się z dużym zainteresowaniem i uznaniem poza granicami kraju. Dziś podbija on Niemcy i Austrię – to dla nas sygnał, że kierunek, który obraliśmy, odpowiada na realne potrzeby konsumentów. Teraz naszym celem jest, aby równie mocno zaistnieć na rynku polskim.

Jakie inne działania planujecie, aby budować rozpoznawalność waszej marki?

Obecnie prowadzimy wyjątkową rekrutację na stanowisko Chief Adventure Officer. To nietypowy konkurs, który nie tylko promuje BLITZbee, ale też angażuje społeczność i pokazuje wartości, na których opieramy naszą markę: energię i zdrowy styl życia. Szukamy osoby, która poleci z nami na Hawaje na zawody Ultra Ironman, weźmie udział w wyjątkowych warsztatach biohackingowych ze mną oraz motywacyjnych z Michałem Wichowskim. Co więcej – to dopiero początek. Wraz z premierą naszej nowej, różowej puszki (napój z kolagenem) zaczniemy szukać drugiej osoby, gotowej na przygodę życia, która również poleci z nami na Hawaje. Tak samo podchodzimy do współpracy z ambasadorami. Lothar Matthäus i Sven Hannawald to sportowcy, których zaangażowanie w nasze działania wynika z entuzjastycznego przyjęcia BLITZbee na rynku niemieckim. Sport i rozwój osobisty to naturalne środowisko dla naszej marki, dlatego podobny kierunek będziemy kontynuować także w Polsce, gdzie planujemy szeroką i wartościową promocję.

W mediach społecznościowych edukujecie konsumentów na temat zdrowia zarówno fizycznego, jak i psychicznego. Czy trend prozdrowotny jest wpisany w DNA BLITZbee?

Trend prozdrowotny to coś, co od początku wpisane jest w DNA BLITZbee. Naszą misją jest wspieranie ludzi w codziennych, zdrowych wyborach. Dużą wagę przykładamy do edukacji w mediach społecznościowych – poruszamy tematy związane nie tylko z fizycznym zdrowiem, ale również z regeneracją i równowagą w życiu codziennym. Uważamy, że zdrowie to coś więcej niż dieta i aktywność fizyczna – to również sposób myślenia, odpoczynek oraz codzienne nawyki. Nasze produkty mają być realnym wsparciem dla tych, którzy chcą żyć świadomie i w zgodzie ze sobą. Edukując, chcemy inspirować, nie narzucać – stawiamy na autentyczność i rzetelne treści.




tagi: BLITZbee , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51