Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Kampania „Drink More Water” promuje odpowiedzialne podejście do zabawy
Kampania „Drink More Water” promuje odpowiedzialne podejście do zabawy
Środa, 18 czerwca 2025
Z prostym przekazem i butelką wody w ręku – kampania edukacyjna „Drink More Water” znów pojawiła się na największych juwenaliach i wydarzeniach kulturalnych w Polsce. Edukacyjny program po raz kolejny dociera dokładnie tam, gdzie powinien – do tysięcy młodych dorosłych, którzy chcą się bawić, ale z głową.
„Drink More Water” to międzynarodowa kampania edukacyjna, której celem jest promowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu wśród młodych dorosłych. Inicjatywa wywodzi się z 13-letniego programu grupy Pernod Ricard – Responsible Party, który jest realizowany między innymi we współpracy z Erasmus Student Network.
„Drink More Water” na wydarzeniach w Polsce
Od kilku lat kampania edukacyjna „Drink More Water” obecna jest również w Polsce. Pojawia się tam, gdzie bawią się dorośli, młodzi ludzie – na juwenaliach oraz innych wydarzeniach studenckich i licznych wydarzeniach kulturalnych. W 2025 roku stoisko „Drink More Water” z dystrybutorami wody i z prostym przekazem – baw się, ale z głową było obecne m.in. na Juwenaliach Śląskich, Ursynaliach w Warszawie, Juwenaliach Poznańskich, Wawa Student Festiwalu i Bachanaliach w Zielonej Górze. Uczestnicy akcji bardzo chętnie korzystali z wody – zespół kampanii szacuje, że tylko podczas tych wydarzeń przekaz dotarł do około 110 tysięcy osób.
- Podczas wydarzeń, na których gościmy, uświadamiany młodym dorosłym, że można bawić się i dobrze i odpowiedzialnie. Chcemy docierać do nich na ich zasadach – dlatego na wydarzeniach zatrudniamy ambasadorów w ich wieku, by komunikacja odbywała się w modelu peer-to-peer. Kampania „Drink More Water” to więcej niż tylko zachęta do picia wody – to zaproszenie do świadomych wyborów i rozwagi. Pokazujemy, że odpowiedzialność może być częścią dobrej zabawy, bo to często drobne wybory – jak szklanka wody – sprawiają, że wieczór dobrze się kończy i wspomina – mówi Kamila Czaban, S&R Manager, liderka projektu Drink More Water w Wyborowa Pernod Ricard.
Poza imprezami stricte studenckimi, kampania obecna była w minionych miesiącach także na innych wydarzeniach, m.in. na Gali EFFIE, Złotych Spinaczach, 30-leciu Miedzy Nami, Sunreef Yachts czy jubileuszu Teatru 6. Piętro. Dzięki tym aktywacjom kampania dotarła do kolejnych 5 tysięcy uczestników. Latem planowane są następne wydarzenia z udziałem strefy Drink More Water – m.in. na festiwal Nowa Muzyka Tauron, Olsztyn Green Festival, Wisłoujście Gdańsk czy warszawski „Co Jest Grane”.
Edukacja przez cały rok
Działania edukacyjne w ramach programu „Drink More Water” prowadzone są w maju i czerwcu, czyli wtedy, gdy młodzi dorośli zaczynają intensywnie brać udział w wielu często masowych wydarzeniach, a także w mediach społecznościowych, gdzie przekaz kampanii dociera do około 75% grupy docelowej. W stylu bliskim Gen Z, kampanijny Instagram i Facebook są miejscami, gdzie mówi się o imprezach, ich granicach i zasadach odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
Kampania „Drink More Water” to również działania edukacyjne skierowane do pracowników firmy. W ramach wewnętrznej komunikacji Wyborowa Pernod Ricard realizowane są cykliczne szkolenia, a także newslettery, które w lekki i angażujący sposób uświadamiają, że popularne przekonania o alkoholu często mijają się z faktami („alkohol rozgrzewa”, „kawa trzeźwi”). Firma regularnie promuje konkretne porady dotyczące odpowiedzialnych zachowań – zarówno z perspektywy gospodarza imprezy, jak i gościa.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.