Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie!
LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie!
Czwartek, 25 września 2025
We wrześniu 2025 r. ruszyła nowa kampania marketingowa promująca Podpłomyki marki KUPIEC, czyli lidera tej prężnie rozwijającej się w Polsce kategorii. Za strategię dla tej kampanii oraz za jej egzekucję w obszarze kreacji, digital marketingu i influencer marketingu ponownie odpowiada agencja LoveBrands Group.
Nowe hasło „Na chill, na smak…naturalnie!” promuje 2 nowe linie Podpłomyków: na słodko i na wytrawnie, a w ramach tych linii 5 nowych smaków: Truskawka & Śmietanka, Mango, Zielona Cebulka, Pizza oraz Chilli & Lime.
Podpłomyki z nowych dwóch linii od marki KUPIEC to pod wieloma względami przekąska idealna: oferując chrupkość i wyraziste smaki, które tak lubią konsumenci, ma jednocześnie bardzo dobry skład: bez oleju palmowego i konserwantów a za to z błonnikiem i niższą, niż w wielu innych chrupkich przekąskach zawartością kalorii.
Zadaniem agencji LoveBrands Group było stworzenie strategii komunikacji, która wypromuje nowe smaki i pokaże, że Podpłomyki Kupiec to naturalna alternatywa dla chipsów czy paluszków, a samo chrupanie – zgodnie z badaniami – działa jak naturalny sposób na redukcję stresu. Na tej idei, pod hasłem „Na chill, na smak…naturalnie!”, zbudowano całą kampanię, łącząc influencer marketing z działaniami digital.
Do 100 nano- i mikroinfluencerów trafiły kreatywne paczki z produktami, koszulkami z hasłem „Wytrawny słodziak, naturalnie!” i brelokami w kształcie podpłomyka. Relacje twórców na Instagramie i TikToku pokazały, że sięgnięcie po Podpłomyka w stresującej sytuacji naprawdę potrafi rozluźnić.
W digitalu LoveBrands Group postawiła na interaktywność – slidery („Słodko czy wytrawnie?”), quiz „Który smak opisuje Cię najlepiej?” i natywne formaty reklamowe, które angażowały użytkowników i kierowały ich prosto do sklepu online.
Kampanię uzupełnia 15-sekundowy spot wideo wyprodukowany przez markę Kupiec. – Chcieliśmy wyjść poza standardową komunikację produktową i pokazać, że chrupanie może być stylem bycia – lekkim, naturalnym i zabawnym. Dlatego postawiliśmy na kreatywne formaty i storytelling, które budują emocjonalną więź z konsumentami. Efekt? Kupiec zyskał świeży wizerunek, a jego przekąski stały się bohaterem codziennych, małych przyjemności – tłumaczy Ewelina Pawłowska, Client Service Director w LoveBrands Group.
Kampania „Na chill, na smak…naturalnie!” to kolejny przykład, jak LoveBrands Group łączy strategię z kreatywnością, tworząc angażujące doświadczenia konsumenckie i wspierając marki w budowaniu przewagi rynkowej. Innowacyjne działania marketingowe i ulepszona formuła stawiają markę Kupiec w roli lidera, który słucha swoich konsumentów i odpowiada na ich zmieniające się potrzeby.
Źródło: LoveBrands Group Fot: facebook.com/Kupiecpl
Najem zwrotny zyskuje popularność jako elastyczna i...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.