Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Lubella – makaron z pomysłem
Rakiettoni to makaron, który zjednał miliony fanów i wsparł młode talenty. Lubella pokała, że potrafi błyskawicznie reagować na trendy, i tworzyć kampanie łączące emocje, zaangażowanie i wartości społeczne. O projekcie i planach na jesień mówi Paulina Kołodko, Marketing Manager w Grupie Maspex.
Jakie miejsce zajmuje dziś marka Lubella na rynku makaronów w Polsce?
Lubella to lider rynku makaronów w Polsce. Od wielu lat jesteśmy markowym graczem numer 1 oraz stanowimy synonim makaronu dla milionów konsumentów. Na nasz sukces składa się kilka kluczowych czynników. Po pierwsze – najwyższa jakość. Konsumenci wiedzą, że w każdym opakowaniu znajdą makaron produkowany z najlepszej pszenicy według sprawdzonej technologii. Po drugie – szerokie portfolio. Oferujemy zarówno tradycyjne makarony, jak i nowości inspirowane trendami. Po trzecie – rozpoznawalność i emocjonalna więź z marką. Lubella od lat obecna jest w polskich domach, a nasze kampanie pokazują makaron jako naturalny element codzienności. Wreszcie – innowacyjność. Staramy się stale wprowadzać nowości reagować na trendy, czego dowodem jest m.in. makaron Rakiettoni.
Jak Lubella postrzega rozwój segmentu makaronów na polskim rynku w najbliższych latach?
Istnieje jeszcze duża przestrzeń do rozwoju kategorii, która wciąż jest znacznie mniejsza niż w innych krajach Europy. Makaron jest produktem, który smakuje. A co więcej, w dobie ciągłego pośpiechu jest coraz bardziej doceniany przez konsumentów za jego szybkość przygotowania, łatwość i wygodę. Lubella, jako lider, będzie nieustannie inspirować swoich konsumentów pomysłami na nowe dania.
Jakie są główne założenia strategii marketingowej Lubelli i jak wpływają na kampanie?
W tym roku rozpoczęliśmy nową komunikację dla makaronów pod hasłem „Sezon na przyjemność”. To nasza strategia, w której pokazujemy, że makaron to nie tylko codzienne danie, ale także źródło małych przyjemności – szczególnie wtedy, gdy łączymy go z sezonowymi składnikami. W pierwszej odsłonie kampanii bohaterem były truskawki, w drugiej – grzyby. Ten kontekst doskonale wpisał się również w komunikację makaronu Rakiettoni, dzięki czemu całość zyskała wyjątkową spójność i autentyczność.
Jak istotne są dla Lubelli elastyczność i szybka reakcja na zmieniające się trendy konsumenckie?
Współczesny konsument oczekuje od marki nie tylko dobrego produktu, ale też aktywnego dialogu, zrozumienia jego potrzeb i zajawek oraz szybkiej reakcji. Dlatego zawsze staramy się być elastyczni i reagować na zmiany tam, gdzie to możliwe. Rakiettoni są najlepszym przykładem: od pomysłu do decyzji produkcyjnej minęły zaledwie dni, a cała akcja nabrała ogromnego rozgłosu wśród konsumentów i mediów. Takie działania pokazują, że marka potrafi być blisko odbiorcy i mówić jego językiem.
Co zainspirowało Lubellę do stworzenia makaronu w kształcie rakiet tenisowych?
Inspiracją była spontaniczna wypowiedź Igi Świątek podczas Wimbledonu – kiedy powiedziała, że jej ulubionym daniem jest makaron z truskawkami. Postanowiliśmy wykorzystać ten kontekst i rozpoczęliśmy komunikację z influencerami, którzy pokazali, jak kibicują Idze z makaronem z truskawkami. Gdy Iga dotarła do finału, poszliśmy o krok dalej – pojawiliśmy się na Wimbledonie i połączyliśmy kultowe truskawki ze śmietaną z naszym makaronem.
To zdjęcie stało się viralem, a w tym samym czasie jeden z twórców internetowych, MLH, zaproponował pomysł makaronu w kształcie rakiet tenisowych. Natychmiast go podchwyciliśmy, sprawdziliśmy możliwości produkcyjne i podjęliśmy decyzję: wprowadzamy Rakiettoni. Nazwę wybraliśmy razem z konsumentami. Otrzymaliśmy ponad 4 tysiące propozycji, a w głosowaniu wzięło udział ponad 2 miliony osób. To zaangażowanie pokazuje, jak bliska ludziom jest Lubella i jak chętnie współtworzą oni naszą historię.
Jakie wyzwania towarzyszyły szybkiemu debiutowi produktu? Czy Rakiettoni na stałe zagości w ofercie?
Największym wyzwaniem był czas. Od pomysłu do gotowego produktu minęło zaledwie kilka tygodni. Musieliśmy zsynchronizować proces produkcyjny, logistykę, projekt opakowania, działania komunikacyjne i dystrybucję. To wymagało ogromnej mobilizacji zespołu i partnerów, ale efekt był spektakularny.
Na ten moment Rakiettoni pojawia się w edycji limitowanej, jednak nie wykluczamy, że – jeśli spotka się z entuzjastycznym przyjęciem konsumentów – na stałe dołączy do naszego portfolio.
Dlaczego dochód ze sprzedaży Rakiettoni przeznaczono na wsparcie młodych talentów tenisowych?
Od początku wiedzieliśmy, że Rakiettoni nie będzie zwykłym produktem. To wyjątkowy projekt dlatego chcieliśmy, aby jego historia miała także wymiar społeczny. Wsparcie młodych talentów tenisowych było więc dla nas naturalnym kierunkiem.
Jakie reakcje i opinie konsumentów przyniosła kampania Rakiettoni?
Reakcje były natychmiastowe i bardzo pozytywne. Konsumenci od początku angażowali się w akcję oraz kibicowali Idze Świątek wspólnie z nami.
Jakie działania marka zaplanowała na nadchodzącą jesień?
W październiku rusza kampania, w której Lubella łączy siły z marką Łowicz. Pomysł opiera się na tworzeniu dań z makaronu Lubella i sosów Łowicz – liderów swoich kategorii.
Najem zwrotny zyskuje popularność jako elastyczna i...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.