Jak działa promocja?Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić piekarnik, płytę indukcyjną (minimum czteropolową) albo zestaw sprzętów Amica między 1 października a 31 grudnia 2025 roku – w sklepie stacjonarnym lub internetowym.
Po zakupie należy dodać opinię o produkcie na stronie sklepu, w którym dokonano zakupu lub na stronie
amica.pl, oznaczając ją hashtagiem #MojaOpiniaAmica. Konieczne jest także zarejestrowanie zgłoszenia na stronie
amica.pl/kupocenizyskajzamica, wraz z dowodem zakupu i zdjęciem opinii.
Po pozytywnej weryfikacji uczestnicy otrzymują nagrodę: 150 zł za płytę, 200 zł za piekarnik lub 450 zł za zestaw obu urządzeń, wypłacaną w formie przelewu albo czeku BLIK. Pula nagród w jesiennej edycji wynosi aż 900 000 zł, a wypłaty realizowane są na bieżąco.
Najwyższa premia czeka na osoby, które zdecydują się na zestaw składający się z piekarnika i płyty grzejnej – rozwiązanie cieszy się coraz większą popularnością wśród użytkowników kuchni Amica. W ofercie znalazły się m.in. piekarniki z systemem Thermocontrol, precyzyjnie kontrolującym temperaturę wewnątrz piekarnika i płyty indukcyjne, które łączą oszczędność energii z wygodą, intuicyjną obsługą.
Opinie, które mają znaczenieAmica podkreśla, że każda opinia użytkownika to cenna wskazówka – nie tylko dla producenta, ale też dla innych klientów poszukujących sprzętu dopasowanego do swoich potrzeb. Według badania Spiegel Research Center z Northwestern University, obecność opinii może zwiększyć sprzedaż droższych produktów nawet o 380%, co potwierdza, jak duży wpływ na decyzje zakupowe mają autentyczne recenzje użytkowników.
– Dzięki opiniom użytkowników możemy stale doskonalić produkty i sprostać ich oczekiwaniom. Jednocześnie doceniamy tych, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami, dlatego akcja „Kup, oceń i zyskaj” to dla nas sposób na budowanie partnerskiej relacji z Konsumentami – mówi Dagmara Ziach z sekcji wsparcia sprzedaży Amica.
Szczegółowe zasady, lista produktów objętych promocją oraz regulamin dostępne są na stronie
amica.pl/kupocenizyskajzamica
Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe