„Kolej przejść na TY” – hasło, które co roku wraca o tej porze, zachęcając do przełamywania dystansu. W grudniu tysiące osób mija się na ulicach, w galeriach handlowych, w drodze z miejsca na miejsce. Pociąg jest dla nas metaforą współczesnych relacji – możemy mieć ten sam cel, być tuż obok siebie, a jednak nigdy się nie zauważyć. To dobry moment, by spojrzeć życzliwie na innych i wykonać prosty gest, który przełamie bariery – uśmiech czy zainicjowanie rozmowy. Przejazd zimowym pociągiem marki Tyskie to więcej niż podróż. To okazja do spotkań z ludźmi z różnych pokoleń, o różnym doświadczeniu i o różnych przekonaniach.
Tyskie – marka ponad podziałami. Inicjatywa jest kontynuacją kampanii „Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY”, która jest opowieścią Tyskiego o bliskości, dialogu i wspólnym języku ponad wszelkimi podziałami – z Bogusławem Lindą i Jakubem Gierszałem jako symbolicznym duetem pokoleń. Marka przypomina, że proste gesty i rozmowa, budują mosty między ludźmi, a na TY można być z każdym, jeśli da się szansę drugiej osobie. Tam, gdzie pojawiają się różnice, Tyskie zachęca do rozmowy i podkreśla, że wspólny język można znaleźć ponad podziałami – również międzypokoleniowymi. Ta platforma stanowi kontekst dla Zimowego Pociągu Tyskiego – naturalnego miejsca, w którym idea spotkań i łączenia pokoleń dzieje się naprawdę.
Jak zdobyć bilet?Bilety można wygrać w konkursie marki. Wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Zero, zarejestrować paragon na kolejprzejscnaty.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Konkurs trwa od 3.11 do 8.12. Do sklepów trafiły już także przypominające o akcji limitowane zimowe opakowania.
Do udziału w konkursie zapraszają ambasadorzy marki Tyskie — Bogusław Linda i Jakub Gierszał — będący najlepszym przykładem na to, że na TY można być niezależnie od wieku.
Co czeka pasażerów?Wyjątkowa przestrzeń do przechodzenia na TY — pełna atrakcji i świetnej atmosfery na pokładzie Zimowego Pociągu Tyskiego. Goście będą mogli obejrzeć występ artystyczny, wziąć udział w grach i zabawach, a przede wszystkim spędzić czas z innymi – poznawać się i wspólnie przeżywać wyjątkowe doświadczenia.
– Każda podróż pociągiem Tyskiego to szansa, by przekonać się, że różnice między nami potrafią ustąpić miejsca temu, co wspólne. Chcemy inspirować do prostych gestów bliskości i otwartości — szczególnie w tym okresie, który sprzyja spotkaniom ponad podziałami. Cieszymy się, że także w tym roku możemy powiedzieć: „Kolej przejść na TY” – mówi Ewa Rychlik, brand manager Tyskie.
Źródło: Kompania Piwowarska
Fot: mat. prasowe