Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Lidl rozpoczyna międzynarodową kampanię świąteczną

Kampanie i Promocje

Lidl rozpoczyna międzynarodową kampanię świąteczną

Środa, 12 listopada 2025
Lidl rozpoczyna sezon świąteczny, inaugurując międzynarodową kampanię pod hasłem „Opłaca się świętować każdego dnia”. Przekaz kampanii wykracza poza ramy typowej reklamy świątecznej i jest strategiczną kontynuacją międzynarodowej akcji „Lidl. To się opłaca”. Łączy ona podstawową misję Lidla jako sprzedawcy detalicznego, z zaangażowaniem na rzecz ludzi oraz środowiska.
Boże Narodzenie jest przez wielu uznawane za najwspanialszy czas w roku – to okres, w którym dokładamy wszelkich starań, aby obdarowywać innych radością. A gdyby ta postawa nie ograniczała się do kilku świątecznych tygodni? Tę ideę realizuje świąteczna kampania Lidla, zachęcająca nas do włączenia drobnych gestów wdzięczności i troski w naszą codzienność. W ten sposób akcja odzwierciedla wizerunek marki Lidl, którą cechuje prostota, jakość oraz zaangażowanie w budowanie lepszego jutra dla nas wszystkich, co doskonale wyraża międzynarodowe hasło: „Lidl. To się opłaca”.

– Naszą podstawową misją, na której budujemy całą działalność operacyjną, jest dostarczanie klientom wysokiej jakości produktów w niskiej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Poprzez naszą codzienną pracę wspieramy klientów, aby ich życie było lepsze i bardziej wartościowe. W tym duchu, nasza kampania świąteczna ukazuje magię zbliżającego się okresu i inspiruje do dbania o bliskość oraz jedność – nie tylko od święta, ale każdego dnia – mówi Michał Fertała, Członek Zarządu Lidl Polska ds. Relacji z Klientem i Marketingu. Hasło „Opłaca się świętować każdego dnia” stanowi odzwierciedlenie wartości Lidla oraz długofalowego zaangażowania w społeczną odpowiedzialność i zrównoważony rozwój.

Świadome odżywianie – również w okresie świątecznym

Centralnym punktem międzynarodowej strategii CSR Lidla oraz kluczowym elementem kampanii jest temat świadomego odżywiania. Dyskont, rozwijając swój asortyment zgodnie z założeniami diety planetarnej, stawia sobie za cel stałe poszerzanie oferty produktów roślinnych aż do 2050 roku. W ramach kampanii sieć wykorzystuje różne kanały komunikacji, aby promować świąteczne menu, w którym szczególny nacisk położono na składniki roślinne. W ten sposób Lidl udowadnia, że święta to czas, w którym można delektować się pysznym i prostym jedzeniem bez konieczności jakichkolwiek wyrzeczeń, jednocześnie ułatwiając klientom świadome i odpowiedzialne komponowanie świątecznych potraw.

Zaangażowanie społeczne Lidla – pomoc nadaje wartość każdemu dniu

W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, Lidl we wszystkich krajach, w których jest obecny, prowadzi ogólnokrajowe zbiórki i kampanie fundraisingowe, aktywnie wspierając lokalne instytucje charytatywne darowiznami pieniężnymi i rzeczowymi. Konsekwentnie realizując tę strategię, od początku swojej obecności w Polsce, sieć współpracuje z organizacjami wspierającymi osoby potrzebujące. W tym roku Lidl Polska zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już po raz siedemnasty. W grudniu we wszystkich sklepach ruszy zbiórka środków pieniężnych, mająca na celu wsparcie zbliżającego się Finału WOŚP. W ofercie znajdą się również specjalne gadżety z charakterystycznymi serduszkami i grafikami Fundacji. Kupując je, klienci dołożą swoją cegiełkę do zebrania funduszy na diagnostykę i leczenie chorób przewodu pokarmowego u najmłodszych pacjentów. Warto podkreślić, że w ramach 33. Finału WOŚP sieć przekazała imponującą kwotę 5 mln zł. Łącznie, od początku współpracy, firma Lidl Polska wraz z klientami przekazała na rzecz Fundacji już ponad 54 miliony złotych!  Ponadto, jak co roku, wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności oraz Caritas Polska, sieć organizuje zbiórki artykułów spożywczych. Celem jest zapewnienie, by święta dla każdego były wyjątkowym czasem radości, spokoju i nadziei.

Tegoroczna kampania świąteczna rozpoczęła się 8 listopada 2025 roku i będzie emitowana w 31 krajach. Centralnym punktem kampanii jest spot promocyjny, który zostanie pokazany w formie reklamy telewizyjnej. Działaniom w telewizji towarzyszyć będzie szeroko zakrojona strategia online na platformach YouTube oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowano również aktywności influencerskie.

Kampanię można obejrzeć już pod adresem – https://www.youtube.com/watch?v=ZgrlmbqTjnw




Źródło: Komunikacja Plus
Fot: mat. prasowe



tagi: Lidl Polska , kampania świąteczna , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51