Filmy spaja postać bohatera, który w obecnej kampanii odkrywa kolejną sferę jego życia: internetowy blog, poprzez który dzieli się swoją pasją i wiedzą. Opowiada o inspiracji tworzenia i różnorodności soków jabłkowych – Jabłka… czerwone czy złote? Zafascynowani różnorodnością odmian, zawsze poszukujemy tych najlepszych, starannie dobieramy gatunki i kreujemy z nich nowe połączenia smaków. Które wybrać? Jedne uwodzą klasycznym smakiem, inne kuszą wyjątkową słodyczą i delikatnym złocistym miąższem.
Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Przygotowanie spotu powierzono agencji Opus B, natomiast planowanie i zakup mediów domowi mediowemu MEC.
tagi: soki , soki jabłkowe , Hortex ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...