Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Wypielęgnowany zysk

Kategorie produktów

Wypielęgnowany zysk

Piątek, 10 sierpnia 2012 HURT & DETAL Nr 8 (78) / 2012 (Hurt i Detal)
Profesjonalna pielęgnacja ciała i włosów w domowych warunkach? Czy to w ogóle możliwe? Oczywiście, że tak! Producenci oferują wysokiej klasy kosmetyki, które Polacy chętnie kupują i stosują!

Kremy, balsamy, płyny do kąpieli, maseczki, szampony, odżywki – rynek środków pielęgnacyjnych jest szeroki. Współczesny styl życia i media kreują, a wręcz narzucają wzorce w sferze wyglądu, co wiąże się z nadmierną dbałością o swoje ciało i wygląd zewnętrzny. Czy jest to pozytywne zjawisko – o tym dyskutować nie będziemy. Jedno jest pewne – tego typu zachowania napędzają rynek, co z pewnością pozytywnie odbija się na producentach i handlu detalicznym.

Kobieta idealna to kobieta zadbana. Zdrowa cera, pełne blasku włosy, aksamitna skóra, wypielęgnowane dłonie... Można tak wymieniać bez końca. Lista kobiecych potrzeb pielęgnacyjnych jest długa. A co z mężczyznami? Oczywiście o nich też nikt nie zapomina! Teraz prawdziwy macho to nie brudny Harry, a schludny i świeży mężczyzna. Z usług pielęgnacyjnych bowiem panowie korzystają równie często co panie. Nie każdego jednak stać na cotygodniowe wizyty u fryzjerów, kosmetyczek czy wyjazdy do ośrodków SPA. Pogodzenie dwóch kwestii jakimi są – zadbane i wypielęgnowane ciało i włosy oraz zaglądający do portfeli kryzys i obcięcie zbędnych wydatków – jest możliwe.

Pielęgnacja w domowych warunkach – oto rozwiązanie! Współcześnie, w dobie obfitości i dużego wyboru wśród produktów rynku FMCG – kategoria kosmetyków pielęgnacyjnych rozwija się dynamicznie. Dla klientów dostępny jest szeroki wybór wśród rodzajów, cen, marek. W tym segmencie bez wątpienia każdy, nawet ten najwybredniejszy konsument, znajdzie to, czego szuka.

Jędrna, gładka i jedwabista…

…skóra. Taka właśnie powinna być, jeżeli chce się określać ją mianem idealnej. I tutaj z pewnością każda z pań ma wiele do życzenia. Odpowiednie nawilżenie, zwłaszcza po słonecznym urlopie, to podstawa. A odpowiednie nawilżenie to kwestia przede wszystkim spożywania odpowiedniej ilości płynów. Drugi krok to pielęgnacja i nawilżanie skóry podczas kąpieli. Żel pod prysznic czy płyn do kąpieli o właściwościach intensywnie nawilżających, a następnie odżywczy balsam czy mleczko nawilżające – pomogą skórze odzyskać swój blask. Długa i relaksująca kąpiel w wannie czy szybki i orzeźwiający prysznic – to zależy od upodobań i nastroju. Do obu rytuałów niezbędne są żele pod prysznic i płyny do kąpieli. W rodzajach, zapachach można przebierać do woli. Dodatkowo w miarę możliwości sklepu można zaoferować klientom produkty, na które z pewnością, zwłaszcza wielbiciele kąpieli w wannie, skuszą się bez namawiania.

Wśród tego typu asortymentu znajduje się sól do kąpieli, przeważnie używana jest morska. Zawiera mikroelementy, które oczyszczają i ujędrniają skórę. W niektórych solach zawarte są także olejki eteryczne lub olejek z oliwek, które dodatkowo pielęgnują skórę. Olejek do kąpieli ma działanie podobne do płynu, jednak zawiera więcej olejków eterycznych, które działają korzystnie na zdrowie. Do kąpieli można używać także specjalnego mleczka. Subtelne mleka nawilżają ciało, skóra staje się jedwabista. Kule do kąpieli przeważnie musują w wodzie. Produkty często zawierają składniki pielęgnacyjne, które nawilżają skórę i relaksują całe ciało. Do kąpieli przeważnie używa się jednej kuli. Po kąpieli czas na pielęgnację za pomocą odpowiednich balsamów i mleczek do ciała.

Jak podają badania TGI MillwardBrown SMG/KRC wśród zapytanych kobiet – 65,84% używa balsamów do ciała, 34,16% deklaruje, że nie używa tego typu produktów. Mleczka i balsamy do ciała są bogate w różnego rodzaju składniki, które odpowiednio działają na konkretne potrzeby skóry. Klientki oczekują, że każdy balsam nawilży i odżywi skórę, ważne są dla nich dodatkowe właściwości. Dlatego dużą popularnością cieszą się produkty antycellulitowe, ujędrniające, zwalczające rozstępy.

Oczywiście taki balsam nie spowoduje, że zgubi się zbędne kilogramy i całkowicie zlikwiduje problem cellulitu czy rozstępów. Tego typu kosmetyki działają skutecznie, tylko wtedy kiedy wsparte są ćwiczeniami i odpowiednią dietą. Producenci oferują także obok różnych balsamów, żeli, serów antycellulitowych specjalne wałki, szczotki czy rękawice masujące, którymi po nałożeniu balsamu można masować miejsca z pomarańczową skórką. Metoda ta jest bardzo skuteczna, jeżeli wykonuje się ją systematycznie. W związku z tym faktem, w pobliżu kosmetyków antycellulitowych spróbujmy wygospodarować miejsce dla różnego typu masażerów. Może to pomnożyć zysk sklepu.

Kupując balsam klienci, a zwłaszcza panie, dużą uwagę zwracają na jego zapach. Ważna jest też lekka konsystencja, dzięki której balsam szybko się wchłania. Konsumenci chętnie wybierają produkty w promocyjnych cenach czy zestawach, z drugim produktem w niższej cenie lub gratis. Jak podają badania TGI z okresu kwiecień 2011 – marzec 2012 stosowanie mleczek i balsamów do ciała codziennie deklaruje 42,03% kobiet, 18,59% używa balsamów 3-4 razy w tygodniu, 16,39% 2 razy w tygodniu, 12,52% 5-6 razy w tygodniu, 10,48% raz w tygodniu lub rzadziej. Wśród marek mleczek i balsamów do ciała najczęściej używane są: Avon (18,20%), Dove (13,03%), Ziaja (9,60%), NIVEA Body (9,37%), Garnier (8,82%), NIVEA Creme (6,29%), NIVEA Soft (6,09%), Oriflame (4,79%), Soraya (4,56%), AA (3,76%), Cztery Pory Roku (3,20%), Eveline (2,70%), Dr Irena Eris (2,63%) i inne.

Zdrowe, mocne i lśniące…

…włosy. Bez łupieżu, gęste i gładkie to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Dostępność wysokiej klasy kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów sprawia, że każdy, kto boryka się z różnymi problemami na głowie, może poradzić sobie z nimi w domowych warunkach.

Mocne słońce, farbowanie, prostowanie czy trwała ondulacja – te zabiegi z pewnością osłabiają włosy. Żeby je odbudować i wzmocnić nie trzeba spędzać długich godzin w salonach fryzjerskich. Wystarczy dobór odpowiedniego szamponu, odżywki czy maski bądź też serum na końcówki, aby móc cieszyć się piękną czupryną.

Szampon to podstawa. Jak podają badania TGI MillwardBrown SMG/KRC używanie szamponów deklaruje 97,40% respondentów, używanie odżywek natomiast 37,70% badanych. Najpopularniejszymi markami szamponów są Head & Shoulders (12,14%), Timotei (11,07%), Palmolive (9,38%), Schauma (8,04%), Familijny – Pollena-Savona (6,61%), Fructis (6,40%), NIVEA (5,97%), Pantene Pro-V (5,32%) i inne.

W miarę możliwości sklepu warto zapewnić klientom wybór wśród kilku marek, najlepiej z różnej półki cenowej. Warto także udostępnić klientom szampony przeznaczone do wszystkich rodzajów włosów od normalnych przez te z problemem łupieżu, zniszczone farbowaniem po przetłuszczające się. W tak zwanym okresie powakacyjnym warto mieć większy wybór wśród szamponów regeneracyjnych.

Po każdym myciu, większość kobiet nakłada na włosy odżywkę. Podobnie jak szampony – odżywki dopasowane są do różnego rodzaju włosów. I tak włosy suche i zniszczone wymagają pielęgnacji intensywnie regenerującymi preparatami, które nawilżą i odbudują strukturę, dla włosów przetłuszczających się odpowiednie będą odżywki odświeżające, które dłużej pozwolą cieszyć się świeżą czupryną. Odżywki podkreślają też naturalny skręt włosów, bądź ułatwiają uzyskanie gładkości. Odżywki pielęgnują i podkreślają kolor włosów – zarówno farbowany, jak i naturalny. Dostępne są także odżywki bez spłukiwania, w sprayu, które ułatwiają uzyskanie wymarzonej fryzury. Zaleca się również stosowanie około raz w tygodniu maski na włosy, o czym można podpowiedzieć klientowi poszukującemu preparatów odżywczych. Na rozdwojone i przesuszone włosy ratunkiem przed ścięciem mogą być odżywki na same końcówki mające silne działanie regenerujące. Również podobne działanie ma jedwab w płynie, który wystarczy nanieść na zniszczone końcówki (nie trzeba go spłukiwać).

Jeżeli chodzi o odżywki, to według badania TGI MillwardBrown SMG/KRC respondenci najczęściej wybierają markę Pantene Pro-V (10,24%), Avon (9,79%), Gliss Kur (9,73%), Timotei (8,73%), Dove (8,65%), Elseve – L’Oreal (7,59%), Joanna (7,11%), Fructis (6,23%), NIVEA (5,77%), Schauma (5,33%), Garnier Naturalna Pielęgnacja (5,29%) i inne.

Uzupełniając asortyment warto pamiętać o markach, które najczęściej wybierają klienci oraz o nowościach, zwłaszcza tych silnie wspieranych kampaniami reklamowymi w telewizji.

Promienna, nawilżona i czysta…

…cera. Jakie kosmetyki pomogą uzyskać zamierzony efekt? Odpowiednie peelingi, toniki i mleczka, maseczki oraz kremy. Szybki tryb życia, ciągły pośpiech, zakurzone miejskie powietrze dają o sobie znać każdego dnia, pozostawiając znaki na skórze twarzy. W związku z tym, codzienna pielęgnacja jest niezbędna. Odpowiednio dopasowane mleczko do demakijażu oraz tonik – usuną wszelkie zanieczyszczenia i przygotują skórę twarzy do dalszej pielęgnacji. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się także różnego rodzaju płyny micelarne, które również usuwają zanieczyszczenia. Polecane są zwłaszcza dla wrażliwej, skłonnej do alergii cery.

Kosmetyki stosowane do oczyszczania skóry mają ją przygotować do nałożenia preparatów nawilżających. Zabieg oczyszczania powinien być wykonywany 2 razy dziennie: przed snem, w celu usunięcia makijażu i zanieczyszczeń, nagromadzonych w ciągu dnia oraz rano, po przebudzeniu, aby oczyścić cerę z potu i sebum, które wydzielają się w nocy. Kolejnym ważnym krokiem w pielęgnowaniu skóry twarzy są odpowiednie kremy do stosowania na dzień i na noc. Klienci z roku na rok chętniej inwestują w dobrej jakości kosmetyki pielęgnacyjne, zwłaszcza do twarzy. Każdy rodzaj cery wymaga stosowania innych środków oraz innego typu pielęgnacji. Na rynku mamy kremy tłuste, półtłuste, nawilżające, regenerujące, matujące, ujędrniające i przeciwzmarszczkowe oraz wiele innych.

Najlepiej dbać o skórę od najmłodszych lat stosując odpowiednie kosmetyki pielęgnacyjne. Jednak w praktyce większość Polaków, zwłaszcza mężczyzn, przypomina sobie o pielęgnacji twarzy, gdy pojawiają się pierwsze zmarszczki. I to właśnie dlatego dużą popularnością cieszą się kremy przeciwzmarszczkowe czy ujędrniające. Skóra starzeje się oczywiście z biegiem lat, ale wpływ na ten proces mają zarówno czynniki genetyczne, jak i te zewnętrzne. Wraz z wiekiem skóra traci sprężystość, słabną włókna kolagenu i elastyny. Wolne rodniki i toksyny niszczą włókna kolagenu. W efekcie – skóra staje się wiotka, wysuszona i powstają zmarszczki. Na rynku jest wiele produktów kosmetycznych, które mogą pomóc w walce ze zmarszczkami.

Różnego rodzaju kremy, sera, żele pod oczy to kosmetyki, które służą pielęgnacji dojrzałej skóry. Należy pamiętać, aby na półce sklepowej nie zabrakło podstawowego kosmetyku z tej kategorii – kremu przeciwzmarszczkowego. Tego typu kremy pozwolą dłużej cieszyć się młodą i jędrną cerą. Skład kremów odmładzających jest o wiele bogatszy niż zwykłych kosmetyków nawilżających. Wiele preparatów przeciwzmarszczkowych „spulchnia” skórę, dzięki czemu zmarszczki stają się płytsze. Warto przypomnieć klientowi kupującemu tego typu kosmetyki, że jeżeli będziemy regularnie stosować kremy przeciwzmarszczkowe efekty będą widoczne. Ceny tych kremów są różne. Krem taki można kupić za 10-20 zł, ale również za 200 czy 500 zł. Dobry krem nie będzie kosztował kilka złotych, ale też nie musi kosztować kilkaset. W cenę wliczony jest skład kosmetyku, ale także koszty badań nad nowymi technologiami. Wszystko zależy od możliwości finansowych klienta. Ale jedno jest pewne – warto zainwestować w dobry krem przeciwzmarszczkowy, a kupić tańszy tonik czy mleczko do twarzy.

Wypielęgnowane i gładkie...

…dłonie i stopy. Dłonie to wizytówka każdego człowieka. Stopy wymagają szczególnego traktowania.
Dłonie należy przede wszystkim nawilżać, większość z nas robi to tuż przed snem lub też po każdym umyciu rąk. Nowoczesne kremy dbają nie tylko o wrażliwą i delikatną skórę dłoni, ale także o paznokcie. Polacy chętnie wybierają kremy o rozszerzonych właściwościach. Mają one działanie odżywcze i wygładzają płytkę paznokcia. Kremy chronią skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Powinny szybko się wchłaniać i nie pozostawiać lepkiej warstwy oraz regenerować skórę, która powinna na długo pozostać jedwabiście gładka. To działanie kremu jest głównym kryterium wyboru przez klientów. Liczą się także konsystencja, szybkość wchłaniania, zapach, wygląd opakowania oraz pojemność. Jeżeli krem będzie przeznaczony do użytku w domu, klienci chętniej wybierają ekonomiczne, duże opakowania. Natomiast kiedy kupują krem, aby mieć go przy sobie – w torebce czy w biurku w pracy – skłaniają się ku mniejszym pojemnościom.

Jak pielęgnuje się stopy w domowych warunkach? Najpierw zmiękczający peeling, potem nawilżenie. Stopy mają suchą, wrażliwą i delikatną skórę na przodostopiu, i często zgrubiałą na podeszwach (okolice pięt, krawędzi stóp, poduszki palców). Warto pielęgnować stopy w odpowiedni sposób, aby długo zachować ich zdrowie i estetyczny wygląd. Kremy do stóp działają odżywczo, regenerują, złuszczają, wygładzają, koją, zmiękczają, a nawet chłodzą. Oprócz różnych rodzajów kremów do stóp, niezbędny okaże się także pumeks lub specjalistyczna tarka. Warto o tym pamiętać uzupełniając sklepowy asortyment.

To jak wyglądamy ma w dużej mierze wpływ na to, jak się czujemy i przede wszystkim na to, jak odbierają nas inni. Odpowiednia dieta, dużo ruchu i dobrze dobrane kosmetyki to klucz do sukcesu.  I jak w doborze rodzaju ćwiczeń klientowi nie pomożemy, tak możemy służyć radą, a przede wszystkim szerokim wyborem kosmetyków pielęgnacyjnych. W tej kwestii nie możemy zawieść zaufania kupujących.

Właściwa pielęgnacja ciała i włosów w połączeniu z odpowiednią dietą i wysiłkiem fizycznym sprawią, że każdy, niezależnie od upływu czasu będzie czuł się i wyglądał młodziej. W zdrowym ciele zdrowy duch – a w dobrze wyposażonym sklepie wypielęgnowany zysk!

Monika Dawiec

tagi: kosmetyki , szampony , odżywki , kremy , pielęgnacja ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51