Perfekcyjna jest PERFECTA… ja nie muszę!
Nowe layouty oraz hasło reklamowe zostały przygotowane w odpowiedzi na działania konkurencji, która obrała w swoich działaniach podobną strategię komunikowania produktów. Mimo to w przekazie marki PERFECTA nie wprowadzono drastycznych zmian. Nowe hasło i sesja zdjęciowa ma tylko uwiarygodnić realizowaną od kilku lat strategię pokazywania niezwykłych emocji, jakie łączą kobiety, w tym również matki i córki. Urszula Dudziak i Kasia Urbaniak są prawdziwe i bliskie każdej kobiecie, mają dystans do siebie i świata, a także wiele pozytywnej energii w sobie, przy tym są dalekie od wielkomiejskiego przepychu i świata Hollywood.
Natomiast nowe hasło jest oczkiem puszczonym do konsumentki, można je interpretować na wiele sposobów. Ma mówić klientkom, że nie ma kobiet idealnych i one wcale takie nie muszą być, że każdy ma prawo mieć gorszy dzień, a PERFECTA jako marka doskonale to rozumie i tworzy dla wszystkich pań perfekcyjne kosmetyki pielęgnacyjne.
W jesiennej kampanii Urszula Dudziak, tak jak w poprzedniej odsłonie, promuje serię dla kobiet dojrzałych PERFECTA Odnowa 65+. Kasia Urbaniak swoim wizerunkiem wesprze niereklamowane dotąd na taką skalę preparaty do ciała z linii PERFECTA Spa.
Prasa, kino, outdoor
Layouty reklamowe marki PERFECTA pojawią się w październiku i w listopadzie w najpoczytniejszych magazynach ogólnopolskich. Reklama znajdzie się zarówno w prasie kobiecej (m.in. Claudia, Poradnik Domowy, Twój Styl, Olivia) jak i w tygodnikach opinii (Newsweek, Polityka). W tych miesiącach PERFECTA będzie także sponsorowała cykl pokazów kinowych „Ladies Nights” realizowany przez 31 placówek Cinema City i sieć Helios.
Na kinowym ekranie pojawi się spot marki, będą również rozdawane próbki produktów. Po raz pierwszy w historii marka pojawi się na nośnikach zewnętrznych. Layout zawiśnie na niemal 500 citylightach w największych miastach Polski, w miejscach strategicznych dla marki (m.in. w okolicach szkół).
tagi: PERFECTA ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...