Ogólnopolską kampanią „Gotówka na wakacje” objęte są wafle i ciastka marki Familijne w opakowaniach z naklejkami promocyjnymi zawierających kod promocyjny. W loterii do wygrania są w sumie 372 nagrody pieniężne o łącznej wartości 96 tys. zł.
Aby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu co najmniej jednego produktu promocyjnego marki Familijne oraz zarejestrować kod z opakowania na stronie dedykowanej loterii www.promocjafamilijne.pl lub wysłać pocztą opakowanie z naklejką na adres organizatora. Zgłoszenia są przyjmowane od 1 czerwca do 25 sierpnia 2013 r.
Loterii „Gotówka na wakacje” towarzyszy akcja reklamowa. Spoty utrzymano w konwencji najnowszej kampanii marki z rodziną Wesołowskich, której towarzyszą wafle i ciastka Familijne. Wesołowscy prezentują zasady promocji oraz zachęcają do wzięcia w niej udziału.
Kampania obejmuje telewizję, radio oraz Internet. 15-sekundowy spot reklamowy pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Kampania radiowa, wspierająca loterię, będzie realizowana na antenach: RMF FM, Radia Zet, Roxy FM, Złote Przeboje, ESKA, Plus, Wawa, TOK FM, grupy stacji RMF MAXXX oraz kilkudziesięciu stacji lokalnych. Reklama w Internecie koncentruje się na kampanii banerowej w zróżnicowanych, popularnych serwisach oraz na kampanii w wyszukiwarkach internetowych. Działania BTL skupiają się na ekspozycji materiałów POS (owijki paletowe, podesty, stopery, shelfstoppery, wobblery, plakaty, ulotki i salesprezentery).
tagi: Familijne ,
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Nowa Rada Nadzorcza Związku Polskich Przetwórców Mleka V...
W maju br. masło w sklepach było droższe o 18,8% niż rok...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...