Raport Flora Food Group i IBRiS z 2024 r. pokazuje, że jeśli chodzi o środowisko naturalne, Polacy „nie czują klimatu”. Czytaj więcej »
Raport Flora Food Group i IBRiS z 2024 r. pokazuje, że jeśli chodzi o środowisko naturalne, Polacy „nie czują klimatu”. Czytaj więcej »
Selgros został oficjalnym partnerem konkursu kulinarnego "Katowice na Talerzu 2024"! Organizatorem wydarzenia, angażującego do kulinarnej rywalizacji gastronomów z Katowic, jest jeden z kluczowych klientów firmy. W ramach współpracy Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci bonów zakupowych. Czytaj więcej »
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego "Muzyka nie wyklucza". Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę. Czytaj więcej »
Sieć sklepów Żabka osiągnęła kolejny kamień milowy, otwierając swoją 11 000. placówkę w Polsce. Nowy sklep, zlokalizowany w Warszawie w bezpośrednim sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Czytaj więcej »
W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec Plaza. Z okazji otwarcia na gości czekać będą liczne niespodzianki i promocje. Czytaj więcej »
Zakończono ustalenia nad terminem wprowadzenia systemu kaucji na opakowania, a biznes przygotowuje się do nowych obowiązków wynikających ze zmian prawnych. Aby ułatwić przedsiębiorcom projektowanie nowych opakowań, Fundacja RECAL, we współpracy z wszystkimi krajowymi producentami puszek oraz najważniejszymi uczestnikami tworzącego się rynku kaucyjnego, opracowała wytyczne... Czytaj więcej »
Od dzisiaj mieszkańcy warszawskiego Wilanowa mogą skorzystać z oferty nowego, wielkomiejskiego supermarketu Carrefour. Czytaj więcej »
22 stycznia, w szkole kulinarnej Ashanti w Łodzi, odbędzie się kolejne wydarzenie w ramach Akademii Hochland Professional – warsztaty pt. ‘Trendy Rynku Cukierniczego’. Tym razem Mariusz Górecki, ambasador Hochland Professional, pokaże jak w pełni wykorzystać możliwości pełnotłustych serów twarogowych w nowatorskich cukierniczych kreacjach. To okazja na zdobycie wiedzy od... Czytaj więcej »
Podczas ostatniego Polskiego Kongresu Serowarskiego, w którym uczestniczyło ponad 250 przedstawicieli tego sektora, nie zabrakło najwyższych wyróżnień dla firmy Hochland Polska i produktów z jej szerokiej oferty. W konkursie „Smakuje dzieciom” w odsłonie ‘Open’ w kategorii ‘Małe co nieco’ srebrny medal otrzymał Hochland Kanapkowy czekoladowy. Czytaj więcej »
Poprzez działalność Akademii Qulinarnej, firma Sokołów nie tylko edukuje na temat zdrowej, odpowiednio zbilansowanej diety, ale także promuje sztukę kulinarną na najwyższym poziomie. Zgodnie z tą ideą, tematem tradycyjnie organizowanych warsztatów świątecznych było gotowanie w stylu „fine dining”. Gościem specjalnym spotkania była Adriana Marczewska – znana szefowa kuchni... Czytaj więcej »
Podczas tegorocznej edycji Kulinarnego Konkursu Sera „Good Cheese” serek topiony Złoty Ementaler w kostce 100 g z portfolio firmy Sertop zdobył srebrny medal w kategorii „Do smarowania”. Czytaj więcej »
SERTOP został uhonorowany Certyfikatem Jakość Biznesu „Przedsiębiorstwo Fair Play 2024”. To kolejne wyróżnienie dla firmy w tym prestiżowym plebiscycie. Czytaj więcej »
Rok 2024 to kluczowy moment w historii Fundacji „Wawel z Rodziną”, która od 15 lat konsekwentnie realizuje swoją misję wspierania osób najbardziej potrzebujących. Przez te lata Fundacja zaangażowała się w działania na rzecz różnych środowisk społecznych, realizując liczne programy edukacyjne i przekazując znaczne ilości słodyczy Wawel na rzecz ważnych inicjatyw. Czytaj więcej »
Specjał zajął 23 miejsce na liście 2000 największych polskich przedsiębiorstw opracowanej przez dziennik Rzeczpospolita. Wysoka lokata GK Specjał w rankingu świadczy o stabilnej pozycji GK Specjał mimo sytuacji rynkowej, w której odczuwalne jest mocne spowolnienie jeśli chodzi o popyt konsumencki. Czytaj więcej »
Marka HELIO została uhonorowana prestiżową nagrodą „Złotym Laurem Konsumenta 2025” w dwóch kategoriach: dodatki do wypieków oraz bakalie. To kolejny dowód na to, że polscy konsumenci darzą produkty HELIO największym zaufaniem! Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol została uhonorowana Pucharem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Nagrodę przyznano firmie w dowód uznania za działalność eksportową. Czytaj więcej »
JBB Bałdyga, wiodący polski producent na rynku mięsnym, przechodzi obecnie pierwszy od kilku lat rebranding marki. Czytaj więcej »
Podkreśli smak sosu grzybowego, dopełni każdą zupę-krem z sezonowych warzyw, sprawdzi się także w bożonarodzeniowych wypiekach. Czytaj więcej »
Rok 2024 był dla Sonko rokiem pełnym zmian i dynamicznego rozwoju. Czytaj więcej »
Procesy konsolidacyjne w gospodarce obejmują fuzje, przejęcia, upadłości oraz wiele innych działań ekonomicznych, prowadzących w konsekwencji do uporządkowania rynku. Nie ominęły one także sieci franczyzowych. Czytaj więcej »
Selgros od ponad 20 lat jest blisko tych, którzy potrzebują wsparcia. Regularne inicjatywy, takie jak Spiżarnia Caritas czy Wigilia Caritas, pozwalają nieść pomoc tysiącom osób, zwłaszcza w okresie świątecznym. W tym roku oprócz działań, które na stałe wpisały się w kalendarz, Selgros odpowiedział również na bieżące potrzeby. Czytaj więcej »
Różnorodność w zespołach oraz równe wynagrodzenia to kluczowe wartości w Lidl Polska. Marta Florczak, pierwsza kobieta w zarządzie firmy, w najnowszym odcinku podcastu Lidl Polska „Fajna praca? Dobry temat” dzieli się swoimi doświadczeniami oraz opowiada o projekcie Kobieca Strona Lidla i działaniach wspierających różnorodność w organizacji. Czytaj więcej »
Sieć ALDI, dotychczasowy operator supermarketu w Supersamie, podpisała aneks do umowy najmu. Czytaj więcej »
Miłośnicy tradycyjnych polskich smaków mogą już robić zakupy w nowym sklepie internetowym Krakowskiego Kredensu, dostępnym pod adresem www.krakowskikredens.pl. To niepowtarzalna okazja, aby jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia „otworzyć” Krakowski Kredens i wybierać spośród kilkudziesięciu rodzajów wyjątkowych zestawów prezentowych. Czytaj więcej »
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Czytaj więcej »
Dzięki akcji „Szkoły Pełne Talentów”, organizowanej przez Lidl Polska, klienci pomagają szkołom zdobyć potrzebne wyposażenie. Trzecia edycja bije rekordy zaangażowania – w akcji wzięło udział ponad 30% polskich szkół, które zebrały ponad 28 milionów Talenciaków! Znamy już wyniki tegorocznej edycji. Czytaj więcej »
Tej zimy trzy polskie browary rzemieślnicze postanowiły połączyć siły, żeby dobitniej pokazać wyjątkowość Porteru Bałtyckiego. Czytaj więcej »
600 prezentów mikołajkowych trafiło w ręce pacjentów poznańskich szpitali dziecięcych. „Paczka z uśmiechem” to coroczna wspólna inicjatywa Grupy Żabka, Międzynarodowego Stowarzyszenia Policji IPA oraz policjantów z Referatu Interwencyjnego Wydziału Sztab Policji KMP w Poznaniu. Czytaj więcej »
Henkel od 2005 roku współpracuje z Fundacją „Polki Mogą Wszystko”, realizując program stypendialny „Wiem, że warto się uczyć”, który wspiera uczniów z trudnych środowisk w ich rozwoju edukacyjnym. Tylko w tym roku przyznanych zostało 28 stypendiów. Do tej pory z programu skorzystało już 464 stypendystów, a firma przekazała na ten cel ponad... Czytaj więcej »
Marka Diamant po raz kolejny nagrodziła inicjatywy, które m.in. aktywizują lokalną społeczność, integrują wspólnoty oraz wzmacniają rozpoznawalność regionu. Po rozstrzygnięciu trzynastej edy-cji „Dobrych Działań” dofinansowanie otrzymali: Ochotnicza Straż Pożarna w Szyjkach, Fundacja Jak miło! z Malina, Uczniowski Klub Sportowy JU-JITSU i JUDO z Miejskiej Górki oraz XV... Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Żabka odsłania kurtynę...
Otwarcie już 20 grudnia...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...
Marka HELIO jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia...