Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich

Kampanie i Promocje

  • Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie idealnie odpowiada na najnowsze trendy i pozostaje blisko współczesnego konsumenta, towarzysząc mu na co dzień. Czytaj więcej »

  • Marka Lay’s wchodzi w kolejny etap kampanii świątecznej, której celem jest przypomnienie, że najcenniejszym prezentem, jaki możemy podarować sobie nawzajem, jest nasza obecność. Czytaj więcej »

  • Rusza świąteczna kampania Milka, która zachęca wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim. Czytaj więcej »

  • Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu. Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena Party zachęca do wspólnego celebrowania magicznych chwil i zaprasza konsumentów do udziału konkursie. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony na wakacje o wartości 10 000 zł każdy, a także 20 voucherów do Suntago i 20 do Energylandii. Akcja jest częścią kampanii „Jest okazja? Jest Party!”, która wystartowała pod koniec listopada i... Czytaj więcej »

  • Nowy kanał marki na Instagramie, @tictacglobal, wystartował w drugiej połowie października. Na początek marka wprowadziła teaser nowej komunikacji, by następnie ruszyć z treściami skierowanymi do odświeżonej grupy docelowej – GenZ. Czytaj więcej »

  • Stokrotka wprowadza nową dedykowaną zniżkę dla osób uczestniczących w programie i korzystających z aplikacji Nasza Stokrotka. Firma oferuje zniżki na wiele podstawowych produktów i artykułów dla dzieci. Czytaj więcej »

  • W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym wyjątkowe aktywacje konsumenckie oraz konkurs, w którym można wygrać świąteczny merch zaprojektowany przez polskich artystów – Szmat Skład i... Czytaj więcej »

  • W Auchan Black Friday pełen niespodzianek

    Czwartek, 28 listopada 2024

    Auchan Polska już po raz czwarty rusza z cieszącą się dużym zainteresowaniem klientów akcją Tajemniczy Wózek. W najbliższy piątek, 29 listopada, we wszystkich 70 hipermarketach sieci na klientów będą czekały wypełnione niespodziankami koszyki. Wartość każdego z nich wynosić będzie nawet do 1 500 zł, a klienci zapłacą za nie zaledwie 1/3 ceny. Akcja potrwa od godziny 16:00... Czytaj więcej »

  • Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno zachęca Polaków do wspólnych wypieków na bazie tego kultowego kakao. W nowej kampanii reklamowej marka inspiruje przepisami, które wprowadzą do domów ciepłą, rodzinną atmosferę świąt, zachęcając zarówno doświadczonych miłośników wypieków, jak i początkujących pasjonatów do celebrowania magii wspólnego... Czytaj więcej »

  • „Każde Pokolenie ma swój Hortex” to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Hortex. Marka odwołuje się w niej do swojego dziedzictwa, dzięki któremu łączy kolejne pokolenia Polek i Polaków oraz tradycję z nowoczesnością. Czytaj więcej »

  • Sieć Biedronka, właściciel marki własnej Femina, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska. Pierwszy z nich miał premierę 24.11, drugi ukaże się 22.12. Obydwa odcinki dotyczą ważnego i jednocześnie trudnego czasu kobiecej codzienności – menstruacji. Czytaj więcej »

  • Od 25 listopada, zarówno w sklepach stacjonarnych Lidl, jak i w ofercie online, sieć przygotowała dla swoich klientów nie lada gratkę! Setki produktów objętych rabatami sięgającymi nawet 70% Czytaj więcej »

  • Sir Adalbert's Tea renomowana marka herbat premium ze Sri Lanki, ogłasza rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej, która potrwa od 25 listopada do 1 stycznia. Czytaj więcej »

  • Klienci Carrefour korzystający z aplikacji mobilnej sieci, w której mają połączone konto Carrefour z kontem PAYBACK, mają szansę zaoszczędzenia na zakupach przedświątecznych nawet 100 złotych i otrzymania dodatkowo do 10.000 punktów PAYBACK. Wystarczy, że zrobią ośmiokrotnie zakupy za minimum 99 zł oraz zeskanują przy kasie aplikację “Mój Carrefour” z połączonym kontem... Czytaj więcej »

  • Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile – a nie nadgodziny. Dlatego marka w swojej najnowszej akcji postawiła specjalny billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01. Czytaj więcej »

  • Pierogi wielopokoleniowe Proste Historie!

    Środa, 13 listopada 2024

    W listopadzie firma Iglotex kontynuuje silną kampanię reklamową Pierogów z mięsem Proste Historie z nowym, pysznym farszem. Bez lepienia, więcej nadzienia i czasu z bliskimi to motto, które przyświeca tej kampanii. Czytaj więcej »

  • Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Czytaj więcej »

  • Kampania promocyjna Majonezu Kieleckiego na zimę 2024 r. ruszyła w listopadzie i potrwa do końca grudnia. Czytaj więcej »

  • Kontynuując zeszłoroczne przesłanie „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”, Coca-Cola odkrywa wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdym z nas, a także zachęca do dzielenia się dobrem i wspólnego spędzania czasu – nie tylko podczas przystanków świątecznej ciężarówki. Marka inspiruje do działania, pokazując, że nawet drobne gesty mogą zmienić życie innych,... Czytaj więcej »

  • W październiku z okazji Dnia Uśmiechu marka Hochland przeprowadziła niestandardową kampanię OOH/DOOH prezentując nową komunikację wizerunkową, opartą na tezie, że uśmiech pochodzi od sera. Wybrane kreacje wyświetlane były w ponad 300 miejscach w całej Polsce oraz w sieci kin Helios. Czytaj więcej »

  • Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże nasze są!” zrealizowanej przez markę Jeżyki. Czytaj więcej »

  • Limitowana edycja butelki Andy'ego Warhola

    Wtorek, 12 listopada 2024

    Absolut prezentuje odnaleziony obraz słynnego amerykańskiego artysty, wprowadzając jednocześnie na rynek limitowaną edycję butelki, promującą kreatywność. Wydarzenie to ma miejsce niemal 40 lat po pierwszej współpracy. Czytaj więcej »

  • Należąca do Van Pur SA marka piwa Łomża zwyciężyła w prestiżowym konkursie Effie Awards Poland 2024 w kategorii długoterminowych kampanii marketingowych. Jurorzy Effie Awards co roku nagradzają działania reklamowe i promocyjne, które okazały się najskuteczniejsze i najbardziej efektywne. W przypadku marki Łomża, zwycięska kampania przyczyniła się do ponad dwukrotnego... Czytaj więcej »

  • Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem

    Poniedziałek, 04 listopada 2024

    Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów,... Czytaj więcej »

  • Żabson ambasadorem Monster Energy

    Czwartek, 31 października 2024

    Jeden z najbardziej popularnych raperów w Polsce dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych Czytaj więcej »

  • Apple Żu – Arcydzieło Smaku

    Środa, 30 października 2024

    W najnowszej kampanii marki Żubrówka, kultowy drink Apple Żu – miks Żubrówki Bison Grass z sokiem jabłkowym – staje w jednym szeregu z najsłynniejszymi dziełami sztuki. Na potrzeby kampanii marka czerpie inspirację z arcydzieł malarstwa, takich jak "Syn Człowieczy", "Dama z Łasiczką" czy "Wenus z Milo", podkreślając, że Apple Żu to arcydzieło w świecie drinków. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach kultowego napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka. Czytaj więcej »

  • Pepsi ponownie zaskakuje! W ramach kampanii „Epic Choice” marka przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. Od 21 października wszyscy chętni mogą zdobyć te unikalne produkty za symboliczną złotówkę! Wystarczy zapisać się do newslettera na stronie pepsidrop,... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51