Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników podczas nietypowego castingu. Popularna para aktorów niespodziewanie pojawiła się w trakcie odgrywania scen, a uczestnicy nie kryli emocji. Czytaj więcej »
Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników podczas nietypowego castingu. Popularna para aktorów niespodziewanie pojawiła się w trakcie odgrywania scen, a uczestnicy nie kryli emocji. Czytaj więcej »
Trwa edukacyjno-inspiracyjna kampania Lidl Polska „Zadbajmy o siebie”, której ambasadorami są między innymi Robert oraz Anna Lewandowscy. W tym tygodniu sieć zachęca do podjęcia aktywności fizycznej i prezentuje nowego, darmowego e-booka ze zdrowymi przepisami. Dołączysz do wyzwania? Czytaj więcej »
Marka Łowicz kontynuuje kwaśną rewolucję, tym razem w świecie muzycznym. Wraz z piosenkarką Saszan oraz producentem Francis’em, marka przygotowała piosenkę z teledyskiem dla nowej, limitowanej linii dżemów Extra Kwaśnych, w dwóch smakach - Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Czytaj więcej »
Marka Oreo zachęca do świętowania Dnia Ojca, poprzez wspólną zabawę i spędzony razem czas. W ramach tegorocznej kampanii marka pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbanie o nie. Z tej okazji zorganizowała wyjątkową loterię konsumencką, w której do wygrania są rodzinne wyjazdy do Legolandu oraz vouchery na zakup klocków. Czytaj więcej »
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką. Czytaj więcej »
Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”. Jej celem jest podkreślenie benefitów, które daje klientom Żabka Nano, tj. dostępne 24/7, szybkie i wygodne zakupy bez kas i gotówki. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie trwania której, czyli od 1 do 30... Czytaj więcej »
Carrefour uruchamia kolejną odsłonę Akcji Antyinflacja. Klienci, którzy w czerwcu, od poniedziałku do czwartku, zrobią zakupy z aplikacją “Mój Carrefour” za min. 100 zł, otrzymają e-bon o wartości 10 zł do wykorzystania podczas kolejnej wizyty w tej sieci. Czytaj więcej »
1 czerwca we wszystkich sklepach sieci Intermarché w Polsce wystartuje II edycja akcji promocyjnej „Interkasa” i potrwa do 21 czerwca br. włącznie (środa). Klienci, którzy spełnią jej warunki, otrzymają e-bony o wartości 5 zł, 10 zł lub 15 zł do wykorzystania w wybranej placówce sieci. Czytaj więcej »
W dniu tak ważnym, jakim jest Dzień Dziecka, marka Rodowita rozpoczyna kolejną edycję kultowej aktywacji Wilczki Rodowita! Czytaj więcej »
Marka Grant's prezentuje kolejną odsłonę kampanii "Ekipa na Życie" wraz z udziałem utalentowanych, młodych muzyków - braci Kacperczyk, którzy podbijają serca polskiej sceny muzycznej. Ta ekscytująca współpraca ukazuje siłę kolektywności i współdziałania, ponieważ razem możemy więcej! Czytaj więcej »
Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku – na dworcach kolejowych, w tramwajach czy galeriach handlowych, ale też w drodze do pracy – gdziekolwiek spędzają swój czas. Czytaj więcej »
Wystartowała największa w historii JBB Bałdyga kampania digitalowa promująca ofertę grillową tej jednej z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce. Działania pod hasłem „Grilluje w całej Polsce” potrwają przez najbliższe miesiące. Czytaj więcej »
Herbapol-Lublin startuje z nową kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Jej hasło - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”, doskonale podkreśla wyjątkowość produktów, które zaskakują fantazyjnymi kompozycjami ziół i owoców i zapewniają naturalne orzeźwienie. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na... Czytaj więcej »
Gwiazdorska obsada celebruje niezapomniany smak kawy Nespresso Vertuo Czytaj więcej »
W poniedziałek, 29 maja Lidl Polska rusza z nową kampanią Zadbajmy o siebie! W drodze do zdrowszego życia liczy się każdy mały krok. Wspólnie z Anną i Robertem Lewandowskimi sieć wychodzi naprzeciw potrzebom Polaków i zachęca do budowania zdrowych nawyków. Dołączysz do wyzwania? Czytaj więcej »
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. Celem inicjatywy #EUChooseSafeFood jest wsparcie mieszkańców Europy w podejmowaniu świadomych decyzji związanych z właściwymi... Czytaj więcej »
Marka Vegeta przygotowała wyjątkową propozycję dla wszystkich konsumentów. Od 22 maja można otrzymać zwrot pieniędzy za zakup przypraw Vegeta, w ramach akcji „Gotuj się na oszczędzanie!”. Wystarczy kupić przyprawy Vegeta za co najmniej 10zł, aby otrzymać zwrot 10 zł! Szczegóły znajdziesz poniżej. Czytaj więcej »
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz – który nie tylko przybliży konsumentom właściwości chleba i bułek, ale także poprzez swoją aktywność będzie inspirować do eksperymentowania z pieczywem w kuchni i tworzenia... Czytaj więcej »
Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowość na polskim rynku to połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B. Hasło kampanii I wracasz do pionu promujące napój, będzie obecne w telewizji, mediach cyfrowych oraz w działaniach z influencerami. To produkt jakiego jeszcze nie było! Czytaj więcej »
W nowej kampanii Lubella pokazuje, jak można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Marka zwraca uwagę na kilka prostych sposobów związanych z gotowaniem posiłków, które pomogą w lepszym zarządzaniu wydatkami. Czytaj więcej »
Sieć Lidl Polska wystartowała z kampanią pysznych lodów z włoską nutą, Bon Gelati. Intensywny smak, chrupiąca czekolada, puszyste wnętrze – to zasługa najwyższej jakości składników i sekretnej receptury. Poznaj smak włoskich wakacji z Lidl Polska! Czytaj więcej »
Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka podkreśla, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej! Czytaj więcej »
Warzywa i owoce zawsze i wszędzie? Z Kubusiem to możliwe! W najnowszej kampanii marka przypomina, że soki 100% i musy Kubuś stanowią pyszną porcję warzyw i owoców, bez dodatku cukru. Czytaj więcej »
Startuje kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania skupiają się na zaprezentowaniu bogatej oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu, które wyróżniają je na tle konkurencji. Czytaj więcej »
Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan – Lody od pokoleń pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały podkreślające jakość i doskonały smak bestsellerowych lodów Grycan oraz zachęcające do spróbowania nowości będą pojawiać się w kanałach Digital, OOH i prasie lifestylowej, a także na ekranach kin. Czytaj więcej »
Marka Orbit® została oficjalnym partnerem siódmej edycji Targów Książki Empiku. To jedno z największych wydarzeń literackich wiosny odbywać się będzie w dniach 17-30 maja 2023 r. w formie stacjonarnej i online. Oprócz setek okazji targowych, premier i nowości, spotkań autorskich na wirtualnych scenach i wyjątkowych akcji w przestrzeni miejskiej w Warszawie, przygotowano również... Czytaj więcej »
Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji. Czytaj więcej »
Marka likieru Pani Zosia opowiada o współczesnych perypetiach Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii w social mediach. Czytaj więcej »
Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast. Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca... Czytaj więcej »
8 maja br. wystartowała ogólnopolska akcja dobroczynna na rzecz 30 fundacji i stowarzyszeń non-profit, w ramach której mikrodatki przekazane przez klientów stacjonarnych sklepów Auchan zostaną połączone ze zbiórkami na stronie Pomagam.pl. To innowacyjna w skali Polski formuła wsparcia organizacji pomocowych, której realizacja jest możliwa dzięki partnerskiemu programowi CSR... Czytaj więcej »
Ireneusz Pałasz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Modern Expo...
System Rekomendacji by Asseco to ogromna pomoc w prowadzeniu...
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Polska jest dla Lavazzy jednym z najciekawszych rynków na...
Wywiad z Małgorzatą Grycan, współwłaścicielką marki...
Restauracje sieci Sfinks Polska odnotowały w maju 2023 r...
Grupa Muszkieterów w ramach opracowanej strategii rozwoju...
Z ogromną radością informujemy, że już 18 maja br. w...
reklamaAkademia Inspiracji MAKRO rozszerzyła swoją ofertę o...
W sumie na tym terenie działa już 40 sklepów...
McDonald’s oficjalnie dołącza do 4. edycji FEST Festivalu w...
Prawie 13 tys. dzieci nauczyło się, jak dbać o środowisko...
Żabka uwalnia czas w sezonie letnim...
Hummusy pod marką Pełna Dobra są już dostępne we...
W produkcji galaretek Mella marki Goplana zaszła ważna zmiana...
Cztery warianty smakowe, które pozwolą Ci odkryć Twoją...
Pierwsze na rynku DUUUŻE MUSY bez dodatku cukru od Kubusia są...
Tarczyński, lider kabanosów w Polsce, wprowadza na rynek...
Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników...
Ambasadorami są między innymi Robert oraz Anna Lewandowscy...
Marka Łowicz kontynuuje kwaśną rewolucję, tym razem w...
Marka pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie...
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka...