Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich

Kampanie i Promocje

  • W czasie, gdy niestety wiele relacji musiało przejść głównie do sfery wirtualnej, Tymbark pomyślał o młodych ludziach, którym szczególnie brakuje kontaktu, spotkań i budowania więzi. Aplikacja Tymbark Quiz to narzędzie, które ma zwrócić uwagę na to, jak wiele nas łączy i że warto być razem – także online! Czytaj więcej »

  • Polski producent bakalii i mas do ciast HELIO przygotował na wiosnę liczne działania cross- mediowe, które obejmą m.in. ogólnopolskie kanały TV oraz tematyczne, a także prasę i internet, w tym media społecznościowe i kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty z nową odsłoną wideo przepisów idealnych na co dzień i od święta. Czytaj więcej »

  • W czasie gdy światu potrzeba chwili wytchnienia i pozytywnych emocji, Pepsi rozpoczyna nową, niezwykle angażującą kampanię FIZZ, która w sposób charakterystyczny dla tożsamości marki wykorzystuje różnorodne style kultury. Stawiając na połączenie najwyższej klasy muzyki oraz wirtuozerskiego futbolu, kampania Pepsi zachęca świat do zerwania z konwencją, oczekiwaniami, a także... Czytaj więcej »

  • Sieć SPAR rozpoczyna kampanię „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość”, w której promuje wyroby polskich producentów w atrakcyjnych cenach. Klienci mogą skorzystać z promocji na polskie jabłka, sery żółte, warzywa i owoce, miód, wędliny, wyroby garmażeryjne i mleczne, kiszonki, pieczywo, bakalie, ryby, napoje oraz przekąski. Kampania „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz... Czytaj więcej »

  • Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny wiodący producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, chce przekonać Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s. Oprócz znanych już na rynku wariantów smakowych, konsumenci będą mogli... Czytaj więcej »

  • Problem marnowania żywności w Polsce jest ogromny: każdy z nas wyrzuca średnio ponad 230 kg różnego rodzaju produktów rocznie. W tym samym czasie w skali kraju marnuje się blisko 9 mln ton żywności – z czego za ponad połowę odpowiadają gospodarstwa domowe. Najczęściej pozbywamy się warzyw, pieczywa, posiłków z poprzedniego dnia czy niewykorzystanych składników do... Czytaj więcej »

  • W dniach 12-14 lutego na klientów sieci kawiarni Costa Coffee czeka specjalna walentynkowa oferta. Przez cały weekend na drugą kawę przygotowaną przez baristę, kawę paczkowaną lub słodkie wypieki otrzymamy rabat 50%. Promocja obowiązuje we wszystkich kawiarniach na terenie Polski. Czytaj więcej »

  • W styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizowaną pod hasłem „Delikatność smakuje lepiej”. Nowy spot reklamowy podkreśla siłę emocji i drobnych gestów wobec drugiego człowieka, wynikających z czułości oraz ludzkiej wrażliwości. Czytaj więcej »

  • 8 lutego startuje nowa kampania reklamowa marki Žatecký Světlý Ležák pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”. W dwóch pełnych humoru spotach nagranych w miasteczku Žatec w Czechach oglądamy niezwykłe konkurencje. Ich zwycięzcy świętują radosnym „Ža, Ža, Žatecky!” – tradycyjną formą czeskiego toastu, 2-krotnie uderzając w stół. Czytaj więcej »

  • „Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej, rozpoznawalnej na całym świecie, utytułowanej polskiej tenisistki. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania rozpoczęła się 1 lutego. Czytaj więcej »

  • W trosce o najmłodszych konsumentów od teraz wszystkie soki Kubuś są bez dodatku cukru. Kubuś stawia na nowy, lepszy skład bez dodatku cukru! Soki dostępne są w 3 wariantach opakowań: 7 smaków w butelce 300 ml, 3 smaki w szklanej butelce i 8 smaków w dużej butelce o pojemności 850 ml. Zmianie towarzyszy poszerzenie oferty, nowy design opakowań oraz kampania reklamowa. Czytaj więcej »

  • Ponad połowa Polaków ma podwyższony poziom „złego” cholesterolu, jednak aż 65% osób, których ten problem dotyczy, nie zdaje sobie z tego sprawy. Dlatego marka Flora ProActiv rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjno-świadomościową „Kto jak nie Ty?”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi Polaków na potrzebę codziennego dbania o swoje zdrowie i konieczność regularnego... Czytaj więcej »

  • Wystartowała promocja podkapslowa marki Harnaś

    Poniedziałek, 01 lutego 2021

    Wystartowała kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś. Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach. Nagrody ukryte pod kapslami to puszki o poj. 0,5l i 4-paki Harnasia. Czytaj więcej »

  • Z początkiem lutego startuje nowa kampania telewizyjna marki Sanytol z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, promująca Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący w sprayu oraz Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący do podłóg. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media. Czytaj więcej »

  • Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon. Ten sukces to dopiero początek! Czytaj więcej »

  • Nowa, Zimowa Kampania Costa Coffee

    Środa, 27 stycznia 2021

    20 stycznia Costa Coffee wystartowała z nową Kampanią Zimową. Wśród produktów, o które poszerzyło się menu kawiarni, znajdziemy m.in. deserową kawę Salted Caramel Latte oraz doskonałą propozycję na lunch - Foccacie z kaczką. Czytaj więcej »

  • Czy stworzenie angażującej kampanii całkowicie online, w której szesnaścioro influencerów rywalizuje ze sobą w kulinarnych pojedynkach, jest możliwe? Oczywiście, że tak. Przekonuje o tym producent polskiej marki wędlin Duda Nasze Polskie, który właśnie rusza z akcją pod hasłem „Pojedynek Smaku”. Firma zaprosiła do współpracy topowych influencerów kulinarnych. Ich celem... Czytaj więcej »

  • Wśród Polaków coraz bardziej widoczne są tendencje prozdrowotne - takie wnioski wynikają z analiz różnych badań ankietowych przeprowadzonych w ostatnich latach. Ludzie chcą prowadzić zdrowy tryb życia, zdrowo się odżywiać, unikać produktów nienaturalnych - na przykład zawierających genetycznie zmodyfikowane organizmy, których wpływ na zdrowie człowieka nie został jeszcze... Czytaj więcej »

  • Lekarze, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz diagności laboratoryjni – to przede wszystkim dla nich okres pandemii oznacza ogrom poświęconego czasu i narażania swojego zdrowia. Chcąc podziękować za ciężką pracę wkładaną każdego dnia w walkę z pandemią, do sieci kawiarni Costa Coffee 18 stycznia wróciła akcja #KawaDlaMedyka. W ramach akcji, która potrwa do końca... Czytaj więcej »

  • Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z dobrym filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl, w ramach której marka zaprasza... Czytaj więcej »

  • Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej już odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu i pokazuje, że sportowe emocje można przeżywać nawet w domowym zaciszu. Tegoroczna kampania 360°... Czytaj więcej »

  • Od 7 stycznia 2021 OSM Piątnica wraca z intensywną kampanią promocyjną „Śniadanie musi być”. Celem działań jest propagowanie dobrego nawyku spożywania śniadania jako najważniejszego posiłku oraz komunikacja smakowitych produktów Piątnicy – idealnych na dobry początek dnia! W ramach kampanii zaplanowano spoty telewizyjne, działania w digitalu oraz w social mediach. Czytaj więcej »

  • W najnowszej odsłonie kampanii „Tak To Robię” marka Ballantine’s zachęca do podążania własną drogą i kultywowania indywidualności, a wtórują jej w tym: niepokorny rapowy duet PRO8L3M oraz jedna z najbardziej wyrazistych artystek sceny muzycznej - Brodka. Efektem ich wspólnych działań jest wyjąt-kowy teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię). Czytaj więcej »

  • We wszystkich sklepach Żabka trwa akcja promocyjna „Ferie pełne niespodzianek”. W jej ramach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 12:00 do 20:00, klienci mogą korzystać z happy hours, w trakcie których sieć oferuje wybrane produkty w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Promocje pojawiają się codziennie, co dwie godziny. Akcja potrwa do 17 stycznia włącznie. Czytaj więcej »

  • Akcja Winiar w salonikach Kolportera

    Wtorek, 12 stycznia 2021

    Do 31 stycznia br. w 350 salonikach Kolportera wydawane są saszetki „Winiary Pasta z pomysłem na…” pełne przypraw i komponentów do stworzenia wyjątkowej potrawy. Aby otrzymać saszetkę wystarczy kupić jeden z wybranych tytułów prasowych objętych promocją. Czytaj więcej »

  • Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom… Czytaj więcej »

  • Tysiąc produktów w Carrefour w niskich cenach

    Poniedziałek, 11 stycznia 2021

    Z początkiem roku Carrefour przygotował dla klientów szeroką ofertę produktów w niskich cenach. Kampania „Ceny niskie jak dawniej” wystartowała 7 stycznia br. i objęła najbardziej popularne produkty, w tym artykuły spożywcze i przemysłowe. Czytaj więcej »

  • Marka Proste Historie powraca ze spotem reklamowym “Jak jechać z Mickiewiczem?”. Jego głównym bohaterem jest Tomasz Karolak, człowiek niezwykle wszechstronny: wspaniały polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, reżyser teatralny, muzyk oraz wokalista. Opowiada on o swoich domowych inspiracjach kulinarnych w sposób wyjątkowy – spontanicznym wierszem, zgrabnym niczym strofy... Czytaj więcej »

  • 4 stycznia br. rusza emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka. To kolejna odsłona konsekwentnie prowadzonej od 2016 roku kampanii Planeta Warka. Czytaj więcej »

  • W Sylwestra we wszystkich sklepach Lidl Polska odbędzie się jednodniowa promocja wyłącznie dla użytkowników aplikacji Lidl Plus. Aktywując kupon w aplikacji, każdy klient będzie mógł wybierać spośród wszystkich piw butelkowych, miksując je dowolnie, i kupić 8 w cenie 4 – oszczędzając tym samym aż 50%! Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51