Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich

Kampanie i Promocje

  • Wszyscy lubią Łaciate - nowa kampania marki

    Środa, 27 października 2021

    „Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Czytaj więcej »

  • Diamant to uznany producent z najszerszą na rynku ofertą cukrów trzcinowych. W szerokim portfolio znaleźć można nierafinowane cukry trzcinowe w wielu postaciach – Dry Demerara oraz Dark Muscovado, świetnie podkreślające nie tylko napoje, ale i wytrawne dania kuchni świata. Aktualnie producent prowadzi kampanię, w której do wygrania wakacyjne nagrody i bony turystyczne wakacje.pl. Czytaj więcej »

  • Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian. Czytaj więcej »

  • Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel

    Środa, 20 października 2021

    „Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” - pod takim hasłem ruszyła nowa, zupełnie inna niż dotychczas, kampania reklamowa marki Wawel. Czytaj więcej »

  • Celem ogólnopolskiej kampanii zainicjowanej przez Too Good To Go jest uczenie konsumentów poprawnego czytania i interpretowania dat ważności na produktach spożywczych oraz weryfikowania ich świeżości za pomocą zmysłów. Dlatego na etykietach dżemów marki Herbapol, partnera akcji, znajdziemy teraz oznakowania kampanii w formie piktogramów. Wszystko po to, by ograniczyć marnowanie... Czytaj więcej »

  • Smak wędlin to jeden ze znaków rozpoznawczych polskiej kuchni. Marka Duda, od 30 lat obecna na rynku, podkreśla jego rolę w nowej kampanii reklamowej linii produktów „Nasze Polskie”. Seria humorystycznych spotów od 18 października już na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • Produkt skazany na sukces

    Piątek, 15 października 2021

    Przy coraz szerszej ofercie produktów na rynku FMCG, kluczowe jest wyróżnienie się na tle konkurencji. Ciekawe podejście do reklamy, nowe opakowanie czy innowacyjna receptura to tylko część możliwości. Niektóre marki stawiają z kolei na wieloletnią tradycję, legendarny smak i przywiązanie konsumenta. Jest wiele dróg do sukcesu, dlatego warto śledzić produkty, którym udało... Czytaj więcej »

  • Lubella – TAK, jak lubisz!

    Środa, 13 października 2021

    Ile osób, tyle pomysłów… na połączenia z Lubellą! W październiku marka kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść dokładnie tak, jak lubisz! Szeroka komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania digitalowe, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych. Czytaj więcej »

  • Szkło zwrotne jest najbardziej eko wtedy, kiedy wraca do ponownego napełnienia. Wyrzucenie butelki zwrotnej do kosza na śmieci jest stratą cennego surowca. Kompania Piwowarska w nowej kampanii edukacyjnej zwraca uwagę na ten problem i zachęca konsumentów do oddawania butelek zwrotnych, przekonując, że każda butelka ma znaczenie. Czytaj więcej »

  • SPAR jako sieć sklepów spożywczych, które prowadzone są przez polskich przedsiębiorców rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Klient nasz pan”. Kampania obejmie sponsoring programów w TVP i TVN, bilboardy, zabawną akcję z udziałem klientów na portalu Facebook, a także monitory, plakaty i gazetki promocyjne w sklepach. Kampania trwa od początku... Czytaj więcej »

  • Z okazji urodzin, polska marka OneDayMore przygotowała dla swoich klientów wyjątkową ofertę promocyjną. Konsumenci otrzymali możliwość zakupu musli, owsianek i granol z rabatem do 40%. Ponadto, fani produktów śniadaniowych mogą powitać dwie smakowite nowości w ofercie marki. Czytaj więcej »

  • Jej głównym celem jest edukowanie konsumentów o właściwościach pieczywa, jego udziale w codziennej, zbilansowanej diecie oraz obalanie najpowszechniejszych mitów, które narosły wokół wyrobów piekarniczych, zwłaszcza tych dostępnych w sklepach wielkopowierzchniowych. Czytaj więcej »

  • Naczynia renomowanej marki Fissler są teraz dostępne dla klientów Netto za pół ceny w ramach nowej akcji lojalnościowej. Program „Kocha, zbiera, gotuje… Bo jakość to Fissler” ruszył 20 września i potrwa do 24 grudnia. W ramach dodatkowej kampanii promocyjnej specjaliści z branży gastronomicznej, spożywczej oraz zero waste będą korzystać z naczyń Fissler podczas... Czytaj więcej »

  • Międzynarodowy Dzień Kawy, który ma miejsce 29 września, jest tradycją także w Caffe MOYA. Jak co roku, na odwiedzających dowolny punkt Caffe MOYA w całej Polsce, czeka specjalna promocja. W dniach 28-30 września każdy, kto zakupi dowolną kawę, otrzyma wafelek Princessa za 1 grosz. Propozycja godna jest rozważenia nie tylko przez wytrawnych kawoszy. Zapraszamy wszystkich innych do... Czytaj więcej »

  • W najnowszej kampanii marka Podravka przywołuje wakacyjne wspomnienia, prezentując dania kuchni śródziemnomorskiej. Pomimo że koniec lata już na horyzoncie, marka chce, aby w kuchni słońce gościło przez cały rok. Passata pomidorowa, ostry Ajvar, czy niezawodne Spaghetti Bolognese? Dzięki szerokiej ofercie marki, śródziemnomorskie smaki mogą być na wyciągnięcie ręki. Czytaj więcej »

  • Jesień pełna smaku w Costa Coffee

    Środa, 22 września 2021

    W związku z nadchodzącą szybkimi krokami jesienią, sieć kawiarni Costa Coffee przychodzi z nowymi, przepysznymi produktami. Na odkrycie czeka aromatyczne menu pełne smaku i jesiennego klimatu, a w nim m.in.: zestawy śniadaniowe z nowymi bagietkami o niebanalnych połączeniach smakowych, Słodkie Zestawienie, czyli ciastko karmelowo-jabłkowe z ulubioną kawą klasyczną, oraz... Czytaj więcej »

  • Takiej akcji jeszcze nie było! MediaMarkt zachęca klientów swoich sklepów stacjonarnych do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł i wykonać 10 przysiadów, żeby wesprzeć Towarzystwo Przyjaciół Dzieci. Przysiady zostaną przeliczone na złotówki – każdy przysiad ma wartość 1 zł. Czytaj więcej »

  • Tymbark Smakołyk, chwila dla ciebie!

    Wtorek, 14 września 2021

    Tymbark Smakołyk powstał dla tych, którzy chcą znaleźć chwilę dla siebie – na coś smacznego i pożywnego. By podkreślić, że warto sięgnąć po owocową nowość, marka rozpoczęła kampanię digitalową. Czytaj więcej »

  • Najdelikatniejsza czekolada Milka, stworzona z alpejskiego mleka, teraz może zostać wzbogacona o ulubione dodatki konsumentów. To właśnie oni dostaną unikalną szansę na zainspirowanie marki, a wszystko za sprawą wyjątkowego Kreatora Smaków. Czytaj więcej »

  • Wczoraj wieczorem wystartowała kampania wizerunkowa piw grupy Manufaktura, warzonych w browarze w Tenczynku. W spocie reklamowym wystąpił Piotr Stramowski, ambasador browaru Tenczynek. Na promocję z wykorzystaniem spotu telewizyjnego oraz reklamy w internecie Manufaktura przeznaczyła 2 mln złotych, wspierając swoje hity sprzedażowe - Pils, Świeże, Marakuja, Double IPA. W reklamach... Czytaj więcej »

  • Legia to nie tylko piłkarze. Klub tworzą również ludzie, których nie widać w świetle stadionowych jupiterów. To właśnie o nich Królewskie opowiada w nowej kampanii pt. „Znani z Łazienkowskiej”. Komunikacja wspiera trwającą loterię konsumencką marki. Czytaj więcej »

  • Jacobs z kampanią promującą loterię

    Czwartek, 02 września 2021

    Firma Jacobs Douwe Egberts, wystartowała z ogólnopolską loterią kaw ziarnistych marki Jacobs. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, a planowanie i zakup mediów agencji Havas Media. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania marki NaTurek

    Wtorek, 31 sierpnia 2021

    Mleczarnia Turek ruszyła z nową kampanią telewizyjną flagowego produktu NaTurek Camembert. Nowa reklama skupia się wokół przyjemności - przyjemności tworzenia i przyjemności dzielenia się tym, co najlepsze z bliskimi nam osobami. Czytaj więcej »

  • Jim Beam w ramach polskiej odsłony kampanii „Always Welcome” organizuje w Gdańsku wyjątkowy i jedyny taki w Polsce koncert MROZU – na płynącej po Motławie barce. Występ odbędzie się 3 września w ramach ogólnopolskiej trasy „Jim Beam Welcome Sessions Tour”. Barka, na której wystąpi MROZU wraz z zespołem wyruszy o godzinie 19.00 z przystani przy Długim Pobrzeżu 12, tuż... Czytaj więcej »

  • Sieć Stokrotka, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego, przygotowała dla swoich klientów akcję promocyjną, której głównym bohaterem jest Harry Potter. Robiąc zakupy i zbierając figurki z ulubionymi postaciami ze świata magii i zaklęć można wygrać główną nagrodę – rodzinny wyjazd do Londynu, skąd pochodzi słynny czarodziej. Czytaj więcej »

  • Firma ETi ruszyła z loterią marki ETi DARE pod hasłem „Odważ się spełniać marzenia z DARE”. Loteria promuje produkty z portfolio: wafle w czekoladzie, wafle nieoblewane oraz czekolady. Zgłoszenia przyjmowane są przez 8 tygodni, do10 października. Czytaj więcej »

  • Z końcem wakacji McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii „Wszystko, czego chcesz od burgera”. Do najnowszego spotu promującego Burgery Maestro, sieć restauracji ponownie zaangażowała aktorski duet: Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Tym razem bohaterowie spotu postanowili stoczyć ze sobą zacięty pojedynek na szable. A wszystko z powodu pysznego burgera, któremu nie... Czytaj więcej »

  • Oferta węgierskich win w sklepach Lidl Polska

    Poniedziałek, 09 sierpnia 2021

    Węgry to kraj z wieloletnią tradycją produkcji wina. Na uwagę zasługują regiony winiarskie takie jak np. Eger, Tokaj, Balaton oraz mniej znane, np. Neszmély. Już od poniedziałku, 9.08 do wyczerpania zapasów we wszystkich sklepach Lidl Polska w sprzedaży pojawi się selekcja win węgierskich, w bardzo atrakcyjnych cenach. Czytaj więcej »

  • PROSTO z lat 90. - nowa kampania marki Wyborowa

    Poniedziałek, 09 sierpnia 2021

    Marka Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań i przedstawia unikalną kolekcję stworzoną w kooperacji z PROSTO. Czytaj więcej »

  • Sieć wspólnie z marką Olimp Sport Nutrition – topowym producentem odżywek dla sportowców, wprowadza do sprzedaży w swoich sklepach, wyprodukowane w Polsce specjalnie dla ALDI T-shirty. W sprzedaży znajdą się również wybrane suplementy diety oraz akcesoria. W przygotowanej akcji do aktywnego trybu życia zachęcają także znani sportowcy - Katarzyna Dziurska i Robert Karaś. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51