Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Handel Hurt i Detal Portal Kupców Polskich

Handel

  • Jak to się zaczęło? Pierwsze dni w handlu

    Poniedziałek, 13 października 2025

    W cyklu „Detaliści o handlu” odwiedzamy sklepy spożywcze w całej Polsce. Rozmawiamy z właścicielami i kierownikami, by zajrzeć za kulisy codziennej pracy – bez retuszu, z ich perspektywy i doświadczenia. Na początek odwiedziliśmy Pruszków, gdzie od ponad trzech dekad działa sklep mięsny „U Jacka”. Czytaj więcej »

  • Jak zmienia się logistyka w erze e-commerce?

    Poniedziałek, 06 października 2025

    Z raportu Gemius „E-commerce w Polsce” wynika, że już 79% internautów robi zakupy online. Dane te pokazują, jak silnie handel przeniósł się do świata cyfrowego i że współcześni konsumenci oczekują dziś nie tylko wygody, ale też elastyczności dopasowanej do ich stylu życia. Czytaj więcej »

  • Konsumenci z kartami przedpłaconymi kupują częściej, wydają więcej i chętniej testują nowości – pokazuje badanie IRCenter dla Pluxee Polska. Aż 78% aktywnie szuka promocji, a ponad połowa wydaje więcej niż otrzymała od pracodawcy. Czytaj więcej »

  • Panattoni sprzedaje Panattoni Park Rzeszów

    Piątek, 26 września 2025

    Panattoni sfinalizował sprzedaż Panattoni Park Rzeszów North – w pełni wynajętego kompleksu logistyczno-dystrybucyjnego o powierzchni 90 000 m kw. Nabywcą jest Arete Investment Group, paneuropejska firma zarządzająca aktywami. Wartość transakcji wyniosła blisko 60 mln euro. Czytaj więcej »

  • Foodcom S.A. w najnowszym wydaniu cyklu analiz rynkowych wskazuje na problemy jakościowe na rynku pszenicy, napięcia w handlu cukrem oraz rekordowe wzrosty cen kawy i ich wpływ na alternatywy. Czytaj więcej »

  • Parki handlowe na każdym kroku?

    Środa, 24 września 2025

    Parki handlowe w Polsce rosną w siłę – to główny wniosek raportu „Retail parks everywhere?” przygotowanego przez Avison Young we współpracy z CMS, BIG Poland i Polską Radą Centrów Handlowych. Publikacja pokazuje rosnące znaczenie małych parków convenience oraz aktywność inwestorów, którzy coraz chętniej wybierają ten format nieruchomości. Czytaj więcej »

  • 69,7 proc. Polaków popiera wprowadzenie systemu kaucyjnego, choć wielu obawia się wzrostu cen produktów – wynika z badania Izby Branży Komunalnej. Jej przedstawiciele ostrzegają, że obecny model może podnieść koszty wywozu śmieci nawet o 20–30 proc., a ryzyk jest więcej niż korzyści. Czytaj więcej »

  • 78% konsumentów wybiera produkt przez cenę, nie przez markę. Reklama TV? Wpływa na decyzję tylko 4% kupujących. Najnowsze badania Openfield, przeprowadzone wspólnie z Amooco Agency pokazują: decyduje jedna minuta przy półce, a nie budżet reklamowy. Dlaczego marki FMCG wypadają z koszyka, a dotychczasowe strategie lojalności należy szybko zrewidować? Czytaj więcej »

  • Decyzje zakupowe Polaków coraz rzadziej wynikają z przywiązania do marki. Aż 78% klientów wskazuje cenę jako najważniejszy czynnik wyboru, 63% – promocję – a rozpoznawalność marki ma znaczenie dla 60%. Badania Openfield i Amooco Agency pokazują, że kluczowy moment rozgrywa się w ciągu jednej minuty przy sklepowej półce – wtedy zapada decyzja, która marka ląduje w koszyku. Czytaj więcej »

  • Przeanalizowaliśmy taką sytuację w ramach zabawy intelektualnej – i tylko tak należy ją traktować. Czytaj więcej »

  • eBay świętuje 30-lecie działalności

    Piątek, 05 września 2025

    eBay Inc. (Nasdaq: EBAY) świętuje 30-lecie działalności. Od platformy aukcyjnej z 1995 roku firma rozwinęła się w globalny marketplace, który dziś łączy miliony kupujących i sprzedających w 190 krajach, kształtując przez dekady rozwój handlu elektronicznego. Czytaj więcej »

  • Do 2030 roku rynek logistyki dla branży retail ma wzrosnąć ponad dwukrotnie, a jego rozwój napędzą e-commerce, innowacje technologiczne i rosnące oczekiwania konsumentów. Standardem staną się automatyzacja, sztuczna inteligencja, krótkie łańcuchy dostaw i pełna transparentność. CEVA Logistics już dziś rozwija rozwiązania, które przygotowują firmę i jej partnerów na... Czytaj więcej »

  • Dlaczego ceny kawy rosną i jak można je uspokoić?

    Poniedziałek, 01 września 2025

    Filiżanka kawy to efekt złożonego procesu, którego koszty w ostatniej dekadzie znacząco wzrosły – o ok. 25% dla konsumentów i ponad 60% dla producentów. Co sprawia, że ceny ‘małej czarnej’ szybują i jak rynek może utrzymać konkurencyjność? Czytaj więcej »

  • Zaufany dostawca bakalii – kluczowy partner handlu

    Poniedziałek, 01 września 2025

    Bakalie to dziś nie tylko popularna przekąska, lecz także istotny składnik wielu produktów spożywczych. Konsumenci coraz częściej oczekują smaku połączonego z wartościami odżywczymi, wygodą i transparentnym pochodzeniem. To stawia przed dostawcami nowe wyzwania, a handel potrzebuje partnerów gwarantujących jakość, elastyczność i stabilność. Czytaj więcej »

  • Młodzi konsumenci wymuszają zmiany w e-handlu

    Poniedziałek, 01 września 2025

    Ponad 15 milionów młodych Polaków podchodzi z rezerwą do niezweryfikowanych opinii online. Badania TrustMate pokazują, że najbardziej sceptyczni są Milenialsi (52%), a tuż za nimi Pokolenie Z (46%). W świecie cyfrowej dezinformacji ostrożność staje się ich świadomą strategią. Czytaj więcej »

  • Europejski rynek pet food na fali wzrostu

    Poniedziałek, 01 września 2025

    Psy od lat zajmują wyjątkowe miejsce w naszych domach – w Polsce żyje ich 8,5 mln, a w Europie aż 90 mln[1]. Coraz częściej traktujemy je jak pełnoprawnych członków rodziny, co znajduje odzwierciedlenie w rosnącej świadomości właścicieli w zakresie opieki i żywienia. Czytaj więcej »

  • W pierwszym półroczu br. jednostkowy zysk ze sprzedaży Sfinksa wzrósł rok do roku o 40% i wyniósł 1,4 mln zł. Spółka odnotowała przy tym zysk na działalności operacyjnej w wysokości 0,6 mln zł wobec 4,6 mln zł rok wcześniej, zaś wynik netto uplasował się na poziomie -4,6 mln PLN po pierwszych sześciu miesiącach 2025 r. wobec -0,6 mln zł rok wcześniej. Czytaj więcej »

  • Ponad połowa Polaków popiera obecność psów w galeriach handlowych – wynika z badania Posnanii i firmy Inquiry. Czworonogi stają się ważnym elementem stylu życia klientów, co stawia przed właścicielami galerii nowe wyzwania w zakresie obsługi i doświadczenia klienta. Czytaj więcej »

  • Mimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, polski rynek magazynowy utrzymuje dobrą kondycję. W pierwszej połowie 2025 roku renegocjacje i odnowienia umów objęły rekordowe 1,6 mln m², a transakcje inwestycyjne sięgnęły blisko 700 mln euro – wynika z raportu firmy doradczej JLL. Czytaj więcej »

  • Według ZPPHiU infrastruktura w wielu centrach handlowych nie spełnia oczekiwań klientów. Najwięcej problemów dotyczy parkingów i toalet, których koszty ponoszą najemcy, choć to one w dużej mierze decydują o atrakcyjności obiektów. Czytaj więcej »

  • Ponad 73% Polaków uważa system kaucyjny za najlepszy sposób na odzyskiwanie opakowań po napojach – wynika z badania „Postawy Polaków wobec systemu kaucyjnego”. To ważny sygnał przed startem nowych przepisów, które od 1 października zmienią codzienne zakupy w Polsce. Czytaj więcej »

  • Trendy sprzyjają branży winiarskiej. Coraz większe znaczenie ma bowiem „powściągliwość” w konsumpcji alkoholu. A to wpisane jest w DNA wina. Czytaj więcej »

  • Cykl wzrostu, ekspansja parków handlowych, fala modernizacji i aktualizacji oferty centrów, ożywienie miejskich destynacji i powrót dużych inwestycji – eksperci JLL przedstawiają perspektywy dotyczące najbliższej przyszłości dla rynku nieruchomości handlowych Czytaj więcej »

  • Grupa Kapitałowa Specjał, rozszerzyła swoją obecność w centrum logistycznym MLP Poznań, wynajmując dodatkowe 6,4 tys. mkw. powierzchni przeznaczonej pod magazynowanie, w tym chłodnie i mroźnie. Jednocześnie przedłużyła dotychczasową umowę najmu, obejmującą ponad 15 tys. mkw. przestrzeni magazynowej oraz ponad 760 mkw. biurowej. Tym samym całkowita powierzchnia wykorzystywana... Czytaj więcej »

  • Grupa Mex Polska przyspiesza

    Piątek, 18 lipca 2025

    Tylko od stycznia do lipca 2025 roku Grupa Mex Polska otworzyła pięć nowych lokali z sześciu, realizując tym samym ponad 80 proc. rocznego planu ekspansji. Czytaj więcej »

  • Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, kontynuuje wieloletnią współpracę z ID Logistics. Operator logistyczny przedłużył umowę najmu 15 500 m kw. powierzchni magazynowej w Panattoni Park Sosnowiec II. W sumie deweloper dostarczył ID Logistics już ponad 250 000 m kw. w różnych regionach Polski. Czytaj więcej »

  • W Polsce obowiązuje już zakaz sprzedaży osobom poniżej 18. roku życia wszystkich e-papierosów elektronicznych (w tym bez nikotyny), pojemników zapasowych i woreczków nikotynowych. Znowelizowana ustawa ma uniemożliwić również handel nimi przez internet, a także ich reklamowanie - czytamy w serwisie Prawo.pl Czytaj więcej »

  • Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce od października 2025 roku to jedno z największych wyzwań, z jakimi w najbliższym czasie zmierzy się handel detaliczny. Dla detalistów oznacza konieczność reorganizacji przestrzeni sklepowej, dostosowania systemów sprzedażowych i wdrożenia zupełnie nowych procedur obsługi klienta. Kluczowe pytanie brzmi: jak przygotować sklep, by zmiany nie... Czytaj więcej »

  • Panattoni z certyfikatem WELL Gold

    Środa, 09 lipca 2025

    Panattoni po raz kolejny potwierdza swoją innowacyjność – deweloper uzyskał certyfikat WELL na poziomie Gold dla przestrzeni biurowej projektu BTS zrealizowanego w Gliwicach dla globalnej firmy motoryzacyjnej. Czytaj więcej »

  • Polacy coraz chętniej szukają sprytnych sposobów na ograniczenie wydatków. Jak pokazuje najnowsze badanie Too Good To Go, trzech na czterech Polaków podejmuje działania, by oszczędzać na żywności, a 57% odczuwa satysfakcję lub dumę, gdy uda im się kupić produkty z krótkim terminem przydatności w korzystnej cenie. To sygnał, że społeczne podejście do ratowania jedzenia przed... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51