Marka Appetita ponownie inspiruje miłośników gotowania! Tym razem w ramach nowego konkursu zachęca konsumentów do kreatywnego eksperymentowania w kuchni. Czytaj więcej »
Marka Appetita ponownie inspiruje miłośników gotowania! Tym razem w ramach nowego konkursu zachęca konsumentów do kreatywnego eksperymentowania w kuchni. Czytaj więcej »
Żabka dba o rozwój swoich franczyzobiorców i mocno stawia na inicjatywy podnoszące ich poziom kompetencji przedsiębiorczych. Czytaj więcej »
Poczuj magię Świąt z Tymbarkiem i wygraj wyjątkowe nagrody! Marka zaprasza do udziału w Loterii Świątecznej pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22.12.2024 r. Kup ulubione produkty, zarejestruj numer paragonu i zdobądź szansę na atrakcyjne nagrody, w tym bon wakacyjny o wartości 50 000 zł! Dołącz do akcji i świętuj z Tymbarkiem! Czytaj więcej »
Oranżada Hellena Party zachęca do wspólnego celebrowania magicznych chwil i zaprasza konsumentów do udziału konkursie. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony na wakacje o wartości 10 000 zł każdy, a także 20 voucherów do Suntago i 20 do Energylandii. Akcja jest częścią kampanii „Jest okazja? Jest Party!”, która wystartowała pod koniec listopada i... Czytaj więcej »
Rzemieślniczy Browar PINTA i sieć sklepów Lidl Polska właśnie ogłosiły jubileuszową, piątą edycję konkursu dla piwowarów domowych. Zwycięskie, domowe receptury znowu staną się inspiracją dla piw, które trafią do ogólnopolskiej dystrybucji w 2025 roku. Czytaj więcej »
Marka Appetita ponownie inspiruje miłośników gotowania! Tym razem w ramach nowego konkursu zachęca konsumentów do kreatywnego eksperymentowania w kuchni. Akcja potrwa do końca grudnia br. Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody, w tym aż 10 urządzeń Thermomix TM6 oraz 10 bonów zakupowych o wartości 1000 zł do marketów Dino. Dodatkowo wszyscy laureaci otrzymają zestawy przypraw... Czytaj więcej »
Soplica to marka oferująca szeroki wybór alkoholi smakowych, w tym limitowane edycje zimowe. Tym razem dla swoich klientów przygotowała wyjątkowy konkurs o nazwie „ZIMA ZAPOWIADA SIĘ GORĄCA”, który rozgrzeje nadchodzącą zimę! Każdy, kto zakupi dowolny produkt Soplicy – niezależnie od smaku czy pojemności – i zachowa paragon, może wziąć udział w zabawie z szansą na... Czytaj więcej »
Kontynuując zeszłoroczne przesłanie „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”, Coca-Cola odkrywa wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdym z nas, a także zachęca do dzielenia się dobrem i wspólnego spędzania czasu – nie tylko podczas przystanków świątecznej ciężarówki. Marka inspiruje do działania, pokazując, że nawet drobne gesty mogą zmienić życie innych,... Czytaj więcej »
Jesień jest dla wielu z nas czasem spokojnych wieczorów spędzanych w domu, często z kubkiem herbaty i kocem. Warto jednak urozmaicić te chwile, przygotowując pyszne, ciepłe desery z najbliższymi. Nic nie zacieśnia więzi lepiej niż wspólne gotowanie i słodkie przyjemności. Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Do wygrania atrakcyjne nagrody! Czytaj więcej »
Czerwony Mercedes AMG CLA 35 w finale, a codziennie dla najmłodszych doładowania do ulubionych gier takich jak Minecraft czy Roblox – to nagrody w loterii sklepów Chorten z okazji 15-tych urodzin. Wsparło ją 45 marek. Czytaj więcej »
Soplica, marka, która w swoim portfolio posiada między innymi Soplicę Szlachetną, Gorzką oraz Gorzką z miętą, ogłasza konkurs "Graj w Klasykę", który dedykowany jest właśnie tym klasycznym wariantom. To doskonała okazja dla pełnoletnich konsumentów Soplicy, aby odkrywać nowe smaki i wziąć udział w wyjątkowej zabawie, grając o atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »
W tym roku Carrefour Polska obchodzi swoje 27. urodziny, a globalnie marka jest obecna na rynku od 61 lat. Z tej okazji, sieć zaprasza swoich klientów do udziału w Wielkiej Loterii SzczęścioMAT z pulą nagród 2,8 miliona złotych! Akcja wystartowała 30 września i potrwa do 19 października. Aby wziąć w niej udział wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł w dowolnym sklepie... Czytaj więcej »
Loteria marki Duda dobiegła końca, a szczęśliwy zwycięzca – Pan Cezary – odebrał już nagrodę główną w postaci samochodu kempingowego o wartości ponad 400 tys. złotych! W sumie w grze można było zgarnąć nagrody o łącznej wartości przekraczającej 600 tys. złotych. Stawka była więc naprawdę wysoka. Czytaj więcej »
Do 25 września br. potrwa konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” zorganizowany przez markę Grześki. Czytaj więcej »
Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września. Czytaj więcej »
Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024. Czytaj więcej »
Czas powrotów do szkoły, pracy i na uczelnię potrafi obfitować w stresujące sytuacje. Dlatego marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów: słuchawki wraz z roczną subskrypcją na streaming muzyki. Promocja potrwa do 20 września! Czytaj więcej »
26 sierpnia br. rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE. Akcję wspiera kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach... Czytaj więcej »
Przez cały sierpień marka Häagen-Dazs prowadzi konkurs pod hasłem „Najlepsze pod słońcem”. To specjalna okazja, by cieszyć się smakiem lodów „najlepszych pod słońcem” i szansa na wygraną. Czytaj więcej »
Marka popularnych żelek organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki. Do wygrania są nagrody o łącznej wartości 200 000 złotych, w tym m.in. vouchery na zakupy VIP w sklepach firmowych HARIBO. Czytaj więcej »
Wystartowała 9. już edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu i oszałamiającymi widokami na Giewont oraz pasmo Babiej Góry. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane są nagrody o wartości 1000 zł. Czytaj więcej »
W loterii marki Duda, łączna pula nagród wynosi ponad 600 tys. złotych, a wartość samego kampera przekracza 400 tys. złotych. Jest więc o co grać… choć czasu coraz mniej. Czytaj więcej »
Liczy się pomysł, kreatywność i dobra zabawa. Ruszył ogólnopolski konkurs marki Mionetto Prosecco. O nagrody można walczyć całe wakacje. Konkurs „Smakuj i odkrywaj Mionetto Prosecco” to jeden z elementów obchodów Światowego Dnia Prosecco, który już 13 sierpnia! Ich gospodarzem, jak co roku, będzie firma Henkell Freixenet Polska, lider kategorii „prosecco” w Polsce. Czytaj więcej »
„LATO MA SMAK! Od morza do Tatr” to akcja parasolowa marek Hochland i Almette, która potrwa od 8 lipca o 2 sierpnia. Składają się na nią zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get czy event nad morzem. Czytaj więcej »
Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym wycieczki do Amsterdamu. Konsumenci mogą wziąć udział w loterii, kupując dowolne chrupki Monster Munch, a wszystko to pod hasłem „Rower Dobry Dla Ducha!”. Czytaj więcej »
Letnie festiwale już niedługo wypełnią się fanami muzyki i dobrej zabawy, a Coca-Cola ponownie będzie częścią tych niezapomnianych chwil. Kampania Endless Summer trwa, oferując jeszcze więcej emocji, nagród i magicznych momentów. Tylko do końca czerwca można wygrać bilety na lokalne festiwale, których marka jest partnerem. Czytaj więcej »
Soplica, marka, która w swoim portfolio posiada między innymi likiery owocowe, ogłasza kolejną edycję konkursu "Soplica Rządzi Smakiem", w którym wybrany zostanie smak lata 2024! To niepowtarzalna okazja dla pełnoletnich konsumentów Soplicy, aby mieć wpływ na przyszłość marki i jednocześnie grać o atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »
Już 18.06. startuje loteria dla dzieciaków, w której do wygrania będą mega nagrody! Codziennie do zgarnięcia aż 3 MYSTERY BOXY inspirowane produktami od Kubusia – wakacyjnymi smakami Waterrr, nowością od Play – lemoniadą i egzotycznymi Musami Team. Przewidziana została również pula nagród natychmiastowych – bony do Empika i Media Expert. Do zgarnięcia łącznie ponad 1000... Czytaj więcej »
Od 17 czerwca na platformie Roblox, na miłośników gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca, czeka niespodzianka - konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki „Szalona Kraina Oranżady Hellena”, która swoją premierę miała 7 czerwca br. Powyższe działania są kolejnym etapem trwającej od połowy kwietnia kampanii prowadzonej pod hasłem... Czytaj więcej »
3 czerwca br. ruszyła „Wybitna Loteria” konsumencka marki Oranżada Hellena z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czekają cenne nagrody, m.in. słuchawki, walizki, vouchery na wakacje, a w wielkim finale Fiat 500. Akcja będzie intensywnie promowana w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Żabka odsłania kurtynę...
Otwarcie już 20 grudnia...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...
Marka HELIO jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia...