Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »
Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »
Paweł Wałach, Senior Marketing Manager Poland & CEE, Suntory Beverage & Food Poland. Czytaj więcej »
Wciąż zmieniające się potrzeby konsumentów sprawiają, że rynek napojów energetycznych dynamicznie się rozwija. XL Energy to firma, która całkowicie spełnia stale rosnące oczekiwania konsumentów. O planach rozwojowych na 2025 rok oraz rozbudowie portfolio opowiada Grzegorz Fijał – Brand Manager w XL Energy. Czytaj więcej »
Od ponad 70 lat produkty Hortex goszczą na polskich stołach i pomagają w przygotowaniu zdrowych posiłków. Przy tworzeniu nowych, wyjątkowych pozycji marka kieruje się tradycją, ale jednocześnie czerpie inspiracje z nowoczesnych trendów. O nowej kampanii, sile brandu, działaniach społecznych i planach na przyszłość opowiada Urszula Bonecka, Marketing Director marki Hortex. Czytaj więcej »
Tradycja, innowacje i odpowiedzialność społeczna – to filary, na których opiera się sukces marki Tymbark. Rzecznik Prasowy Grupy Maspex, Daniel Karaś, opowiada o planach marki na nadchodzący rok, propozycjach i nowościach produktowych idealnych na wielkanocne stoły oraz 25 latach rozwoju Pucharu Tymbarku – największego w Europie turnieju piłki nożnej dla dzieci. Czytaj więcej »
Wysoka jakość, wygoda i zróżnicowane smaki, a do tego wyrafinowane doznania – rynek alkoholi w Polsce kształtują zmieniające się preferencje konsumentów. W związku z tym wybór pozycji do portfolio wymaga szczegółowej analizy rynku. O selekcji marek, trendach wpływających na branżę alkoholi, nowych projektach i kierunkach rozwoju opowiada Robert Walewski, Dyrektor Generalny... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Katarzyny Jezierskiej, Dyrektor Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Abris Capital zapewnia wsparcie strategiczne i wiedzę operacyjną średnim przedsiębiorstwom, pomagając im wdrożyć regulacje z zakresu zrównoważonej transformacji. O świadomości przedstawicieli Rad Nadzorczych na ten temat, ich kluczowej roli w kontekście ESG oraz aspektach inwestowania w spółki skoncentrowane na tym obszarze opowiada Monika Nachyła – partner w funduszu Abris... Czytaj więcej »
Firma Profi od ponad 30 lat jest obecna na rynku żywności w Polsce. Jako lider w kategorii pasztetów[1] oraz twórca sukcesu marki JemyJemy, konsekwentnie rozwija ofertę, dostosowując ją do zmieniających się oczekiwań konsumentów. O rozwoju marki JemyJemy i odpowiedziach na trendy rozmawiamy z Krzysztofem Stojanowskim, Prezesem Zarządu w Profi S.A. Czytaj więcej »
Wywiad z Tomaszem Głoskowskim, Dyrektorem Generalnym firmy Partner Center. Czytaj więcej »
Polski Holding Rybny to jedna z najciekawszych inicjatyw ostatnich lat w branży spożywczej. Powstał niespełna dwa lata temu, a już zdążył nadać branży świeże spojrzenie i sporo nowej energii. O realizacji celów, procesie rebrandingu flagowej marki EvraFish oraz rozwoju oferty opowiada Iwona Pik, Członek Zarządu Polskiego Holdingu Rybnego. Czytaj więcej »
Już po raz siódmy firma Hochland Polska przeprowadziła badanie zadowolenia z podejmowanych przez nią inicjatyw na rzecz społeczności lokalnej. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Wielozadaniowy, jeden z najzdrowszych, pełen wartości odżywczych, pozbawiony substancji konserwujących i produkowany od prawie stu lat z surowców pochodzących od polskich rolników – mowa o oleju Beskidzkim, który zdecydowanie wyróżnia się na półce sklepowej. O jego walorach, sposobach wykorzystania i planach marki na 2025 rok opowiada Agnieszka Kamieńska, Brand Manager w... Czytaj więcej »
Grupa Maspex to nie tylko firma z bardzo szerokim portfolio, ale też towarzysz i współtwórca trendów, jakie cały czas obserwujemy na rynku spożywczym. Najbliższy rok będzie pełen nowości i innowacji, które z pewnością wpłyną na rozwój marek producenta. O aktualnych działaniach i planach na przyszłość opowiada Daniel Karaś, Rzecznik Prasowy Grupy Maspex. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar, kieruje Katarzyna Jastrzębska. Czytaj więcej »
W rozmowie z Dyrektorką Departamentu Usług Karoliną Fijołek-Gajewską dowiemy się, jakie są główne priorytety MediaMarkt w kontekście podnoszenia satysfakcji klientów, jakie cele firma stawia sobie w ramach gospodarki obiegu zamkniętego oraz jakie nowe inicjatywy i udogodnienia wprowadza, aby uczynić zakupy jeszcze bardziej przyjaznymi i wygodnymi. Czytaj więcej »
Super Sklep jest programem edukacyjnym skierowanym przede wszystkim do detalistów, ale także sieci handlowych, branży retail, a także wszystkich zainteresowanych handlem. Odcinki dostępne są na kanale YouTube SpożywczaTV i są źródłem informacji na temat zarządzania placówką oraz jej przestrzenią, aby osiągnąć sukces sprzedażowy. Czytaj więcej »
Materiały POS to kluczowy element strategii sprzedażowych, który może odmienić wyniki finansowe firmy. Jak skutecznie zwiększyć przychody dzięki dedykowanym ekspozytorom Poin-of-Sale? O efektywności tych rozwiązań, ROI sięgającym 300% i praktycznych przykładach z branży opowiada Ewa Stankiewicz, ekspertka i wspólniczka w Edelweiss. Czytaj więcej »
Rolnictwo regeneratywne jest szansą nie tylko na zwiększenie potencjału plonotwórczego gleby i jakości plonów, ale przede wszystkim na lepszą przyszłość środowiska. Dr Jacek Czarnecki, szef działu legislacji i spraw naukowych na region Europy Środkowej w Nestlé Polska, opowiada o znaczeniu zrównoważonych systemów żywnościowych, dbałości o ekosystem i planach firmy. Czytaj więcej »
Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA Czytaj więcej »
Wywiad z Krzysztofem Lechowiczem, Kierownikiem ds. Zarządzania Kategorią w Velvet CARE. Czytaj więcej »
„Marka nie może być jak skała – stała i niezmienna – lecz jak drzewo, które, mając solidne korzenie, rośnie, rozwija się i dostosowuje do warunków otoczenia”. O nowych kompetencjach marki i odświeżonej strategii, dzięki której zamierza wskazać nowe standardy jakości i zrównoważonego rozwoju, opowiada Karolina Sarnik, Marketing Manager Kingi Pienińskiej w Oshee Polska. Czytaj więcej »
Polacy cenią marki, które są transparentne i oferują wysoką jakość. O ofercie, karnawałowych trendach i komunikacji z konsumentem opowiada Katarzyna Broncel, Manager ds. Komercjalizacji Produktu w Cedrob Foods. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Piotra Hejnolda, Trade Marketing Managera w firmie Grana, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Rok 2024 był dla branży FMCG pełen wyzwań, ale też niewątpliwie obfitował w ciekawe rozwiązania rynkowe. Inflacja, zmiany preferencji i nawyków konsumenckich czy anomalie pogodowe w dużej mierze ukształtowały to, jak przez większość roku wyglądał handel. Mimo wielu trudności i zmian ostatnie miesiące wydają się być udanym okresem, a perspektywy wielu firm są obiecujące. Czytaj więcej »
Grupa Maspex, lider branży spożywczej w Polsce i CEE, z przychodami ze sprzedaży przekraczającymi 15 mld zł1, inwestuje w zrównoważoną transformację. O dźwigniach dekarbonizacji, niemarnowaniu żywności i raportowaniu niefinansowym opowiada Piotr Romańczuk, Członek Zarządu Grupy Maspex, odpowiedzialny za zrównoważoną transformację i środowisko. Czytaj więcej »
Lidl Polska to sieć posiadająca obecnie ponad 900 placówek handlowych w Polsce, która łączy rozwój z troską o środowisko. W wywiadzie z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate Affairs, rozmawiamy o zrównoważonym rozwoju, współpracy z dostawcami i działaniach CSR. Czytaj więcej »
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs Czytaj więcej »
Materiały POS, opracowywanie strategii marketingowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych to kluczowe obszary działalności Edelweiss. O podejściu firmy, procesach i wyróżnikach opowiada Ewa Stankiewicz, Chief Commercial Officer w Edelweiss, w rozmowie w ramach programu Sklepowy Masterclass. Czytaj więcej »
JBB to znana i ceniona marka w polskiej branży mięsnej. Obecnie przechodzi szeroko zakrojony rebranding, którego celem jest jeszcze mocniejsze podkreślenie jakości produktów. O zmianach opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. Czytaj więcej »
Wywiad z Bartłomiejem Tarłowskim, Menadżerem ds. rozwoju...
Paweł Wałach, Senior Marketing Manager Poland & CEE...
Grzegorz Fijał – Brand Manager w XL Energy...
Wywiad z Urszulą Bonecką, Marketing Director marki Hortex...
Rozmowa z rzecznikiem Prasowym Grupy Maspex, Danielem Karasiem...
Spadek liczby klientów oraz mniejszy ruch w galeriach i...
Spółdzielnia Mleczarska Ryki wdraża pierwszą w kraju...
Zbliżający się okres świąt Wielkanocnych to tradycyjnie...
Wyjątkowy sklep zmienia właściciela...
Można wykorzystać do produkcji kosmetyków...
SERTOP doskonale wpisuje się w tę tradycję, oferując...
27 marca obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Sera. To...
Jedna z wiodących marek karm dla zwierząt, rozpoczęła...
Klasyka na wielkanocnym stole...
Inspirowane popularnymi deserami: Soplica Pistacjowa z białą...
Ten projekt to owoc wielomiesięcznej pracy fantastycznego...
Coca-Cola HBC, dystrybutor marek piwnych Ab InBev w Polsce...
Orientalna odsłona klasycznego burgera w puszystej bułce bao...
Polacy kochają ten produkt! ...
Wszyscy klienci sieci, którzy do końca marca br., zrobią...
Polscy piłkarze wzięli udział w efektownej kampanii marki...
Kupiec to tradycyjna polska marka naturalnych produktów...
Marka przygotowała szereg aktywacji, w tym konkurs z nagrodami....