Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Wywiady Hurt i Detal Portal Kupców Polskich

Wywiady

  • Jawo: szybkie i jakościowe rozwiązania na co dzień

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Jawo odpowiada na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na szybkie, proste i smaczne posiłki. Emil Dzianok, Dyrektor handlowy i Członek zarządu firmy, opowiada o ofercie gotowych dań mrożonych, liniach bezglutenowych i wegetariańskich oraz przygotowaniach na sezonowy wzrost popytu jesienią i zimą. Czytaj więcej »

  • Alkoholowe trendy na Boże Narodzenie

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Okres świąteczny to czas wzrostu zainteresowania winami i alkoholem na prezenty. Tomasz Głoskowski, Dyrektor Generalny Partner Center, opowiada o najchętniej wybieranych produktach – od włoskich i mołdawskich win po polską wódkę kraftową – oraz o rosnącej roli lokalności i segmentu alkoholi 0% w świątecznych zakupach. Czytaj więcej »

  • KremSer – nowa kategoria sera do smarowania

    Poniedziałek, 13 października 2025

    SM Ryki wprowadza KremSer – naturalny ser do smarowania łączący tradycyjny smak Ryckiego Edamu z kremową konsystencją. Wiceprezes Krzysztof Kłos opowiada o innowacyjnym produkcie i planach marketingowych wspierających jego debiut. Czytaj więcej »

  • Historia Suempol to opowieść o odwadze, innowacjach i konsekwencji w dążeniu do celu. Dzięki inwestycjom, odważnym akwizycjom i koncentracji na jakości, firma umocniła swoją pozycję zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. O ekscytującej drodze do sukcesu i towarzyszących jej wyzwaniach oraz nieustannie wdrażanych innowacjach opowiada Paweł Piech – Starszy specjalista... Czytaj więcej »

  • Lubella – makaron z pomysłem

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Rakiettoni to makaron, który zjednał miliony fanów i wsparł młode talenty. Lubella pokała, że potrafi błyskawicznie reagować na trendy, i tworzyć kampanie łączące emocje, zaangażowanie i wartości społeczne. O projekcie i planach na jesień mówi Paulina Kołodko, Marketing Manager w Grupie Maspex. Czytaj więcej »

  • Jak zaprojektować opakowanie, które nie tylko chroni żywność, ale też odpowiada na oczekiwania konsumentów, wyzwania środowiskowe i zmieniające się regulacje prawne? Tetra Pak, światowy lider w dziedzinie rozwiązań opakowaniowych i przetwórczych, inwestuje w technologie przyszłości. O innowacjach oraz partnerstwie z producentami opowiada Joanna Hecht, dyrektor ds. portfolio... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Sebastiana Bilnika, Managera ds. Detalu w North Coast, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • VARTA zasila Twój styl życia

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Zofia Mirska, Trade Marketing Manager, VARTA Consumer Batteries Poland Czytaj więcej »

  • SM Ryki wprowadza na rynek KremSer – naturalny ser do smarowania, łączący śmietankową delikatność z charakterystycznym smakiem Ryckiego Edamu. O kulisach powstania produktu, jego unikalnych cechach i planach marketingowych opowiada Krzysztof Kłos, wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki. Czytaj więcej »

  • SodaStream to dziś coś więcej niż marka – to styl życia, który idealnie wpisał się w potrzeby polskich konsumentów. Sukces zawdzięcza połączeniu nostalgii za dawnymi saturatorami, mody na DIY, ekologii i wygody użytkowania. Dzięki dobrze przemyślanej dystrybucji oraz silnej więzi z klientami, stała się liderem bąbelkowej rewolucji w domach. O rozwoju marki i panujących... Czytaj więcej »

  • Terravita – kulisy produkcji czekolady

    Środa, 10 września 2025

    Mariusz Więcek, Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością, Terravita Czytaj więcej »

  • Piotr Chęcielewski, Wiceprezes zarządu ds. marketingu w Carlsberg Polska. Czytaj więcej »

  • Kierunki rozwoju Diageo

    Środa, 10 września 2025

    Joanna Suchner, Customer Activation Manager Single Malts, Diageo Polska Czytaj więcej »

  • Od października w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny, który stawia przed sektorem handlu nowe wyzwania. Czy branża jest na to gotowa? O praktycznych aspektach wdrażania systemów kaucyjnych, roli butelkomatów oraz nadchodzących regulacjach środowiskowych opowiada Agata Ryś, Członek Zarządu Grupy Interzero w Polsce. Czytaj więcej »

  • System kaucyjny już za chwilę stanie się obowiązkową rzeczywistością polskiego handlu. Czy konsumenci są gotowi na zmiany? Jakie wyzwania czekają sklepy i producentów urządzeń do zbiórki opakowań? O szansach, kierunkach rozwoju i przewagach technologicznych opowiada Małgorzata Kowalczyk, Wiceprezes Zarządu REKBOT. Czytaj więcej »

  • Sante: zdrowie to nasza misja

    Środa, 10 września 2025

    Sektor zdrowej żywności w Polsce rośnie w siłę, napędzany zmianami stylu życia, większą świadomością konsumentów i innowacjami produktowymi. O trendach kształtujących rynek zdrowej żywności, rosnącej popularności produktów funkcjonalnych oraz planach rozwoju marki opowiada Anna Uptas, Dyrektor Marketingu w firmie Sante. Czytaj więcej »

  • W swojej jesiennej kampanii komunikacyjnej Bracia Sadownicy w przewrotny sposób budują swoją pozycję na tle kategorii. Mówią wprost, co i jak robią oraz dlaczego nie potrafią wyprodukować klarownego soku jabłkowego. Treść i styl tej opowieści oddają ducha marki – jest prosto, autentycznie i z dystansem. O działaniach marki rozmawiamy z Dariyą Moroz, Junior Brand Manager marki... Czytaj więcej »

  • Hortex, jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek na polskim rynku mrożonej żywności, otwiera nowy rozdział w swojej historii. Firma, od lat obecna w kuchniach milionów Polaków, stawia dziś na świeże spojrzenie – zarówno w warstwie wizualnej, jak i produktowej. Urszula Bonecka, Dyrektor Marketingu firmy Polski Ogród, opowiada o rebrandingu, wprowadzanych innowacjach,... Czytaj więcej »

  • Ziołowe dziedzictwo, nowoczesne podejście, realna odpowiedzialność. Herbapol-Lublin od ponad 75 lat buduje swoją pozycję dzięki wiedzy zielarskiej, zaufaniu konsumentów i konsekwentnym inwestycjom w jakość. Dziś firma z powodzeniem łączy tradycję z innowacją, odpowiadając na dynamiczne zmiany rynku, rozwijając ofertę produktową i angażując się w działania z obszaru... Czytaj więcej »

  • Zaczęło się od marzenia, kilku pomysłów i pracy po nocach. Dziś POSideo to marka, która stawia na „precyzyjny POS” – rozwiązania testowane w realnych warunkach sklepowych, łączące kreatywność z analityką. Jak z pasji i uporu powstał biznes, który wyprzedza trendy? O tym opowiadają założyciele firmy – Marek Dziedzicki i Damian Dziedzicki. Czytaj więcej »

  • Sokołów S.A. to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych firm mięsnych w Polsce. O kondycji branży, roli wyspecjalizowanych sieci sprzedaży oraz wyzwaniach w rywalizacji z dyskontami i dużymi formatami handlowymi opowiada Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem – gospodarzem programu „Gabinet Spożywczy”. Czytaj więcej »

  • Grupa Coca-Cola HBC zobowiązała się osiągnąć zerową emisję netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. O priorytetach firmy z Misji Zrównoważonego Rozwoju i działaniach z agendy ESG opowiada Katarzyna Borucka, Dyrektorka ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie. Czytaj więcej »

  • Grupa Żabka, prowadząc działalność biznesową, tworzy wartość dla szerokiego grona interesariuszy. Świadoma wpływu na otoczenie dąży do maksymalizacji pozytywnego oddziaływania i minimalizacji negatywnego, m.in. na środowisko. O integracji działań ESG z biznesem, celach i odpowiedzi na wyzwania zrównoważonego rozwoju mówią Rafał Rudzki, Dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju,... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu firmy Gibar, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Otulające zapachy, kojące formuły i pielęgnacja zmysłów – marka Luksja konsekwentnie rozwija swoją ofertę w duchu „well-being”. Magdalena Łukowicz – Brand Manager marki Luksja z firmy Sarantis Polska – zdradza, jakie trendy kształtują rynek produktów do mycia, co wyróżnia nową linię Aroma Senses i czego możemy spodziewać się jesienią. Czytaj więcej »

  • Małe formaty, wielka radość

    Wtorek, 12 sierpnia 2025

    Daniel Stefański, Trade Marketing Manager, Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów. Czytaj więcej »

  • Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, ale czy polskie rodziny mają na nie czas? Jak pokazują badania, kanapka wciąż króluje na naszych stołach. O tym, dlaczego warto postawić na jakość i jak produkty marki Duda mogą urozmaicić poranną rutynę, rozmawiamy z Leszkiem Organistą, Dyrektorem Marketingu Cedrob Foods. Czytaj więcej »

  • Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek od lat buduje swoją pozycję dzięki doświadczeniu w produkcji serów żółtych. O rozwoju branży mleczarskiej oraz technologii produkcji opowiada Paweł Gaca, Prezes Zarządu SM Spomlek, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem – gospodarzem programu „Gabinet Spożywczy” – oraz Michałem Siwkiem, Head of Decarbonization & Biodiversity Product w BNP... Czytaj więcej »

  • Od 35 lat Henkell Freixenet Polska z powodzeniem wdraża innowacyjne rozwiązania, przełamuje rynkowe schematy i konsekwentnie buduje silne, wiarygodne marki. Jak skutecznie połączyć niemiecką precyzję z polską kreatywnością? Jak ukształtować rynek prosecco w kraju, w którym wino musujące do niedawna pojawiało się wyłącznie jako element sylwestrowej tradycji? Czytaj więcej »

  • 180-lecie Browaru Okocim to nie tylko powód do dumy, ale również impuls do refleksji nad kierunkiem, w jakim zmierza cała branża. O tradycji, innowacjach i przyszłości, a także o tym, jak zmienia się rynek piwa w Polsce i Europie oraz jakie wyzwania stoją dziś przed piwowarstwem, opowiada Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51