Aleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A. Czytaj więcej »
Aleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A. Czytaj więcej »
Cyfrowa transformacja zmienia standardy w branży zarządzania odpadami. Obowiązki prawne, presja kosztowa i rosnąca świadomość ekologiczna zmuszają firmy do szukania zintegrowanych, inteligentnych rozwiązań. O tym, jak nowoczesne narzędzia IT rewolucjonizują gospodarkę odpadami, rozmawiamy z Aleksandrą Mikiel, Dyrektor ds. Rozwiązań Cyfrowych i Transformacji w Interzero, której... Czytaj więcej »
Rozwiązanie Digital Signage, stosowane w sklepach MediaMarkt Polska, zdobyło nagrodę w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail, potwierdzając, że nowoczesne technologie coraz śmielej kształtują przyszłość handlu detalicznego. O znaczeniu projektu, jego efektywności i kierunkach rozwoju opowiada Grażyna Faustmann, IT Project Team Manager w MediaMarkt Polska. Czytaj więcej »
Czy owocowe przekąski mogą być jednocześnie smaczne, zabawne i zdrowe? Marka Bob Snail udowadnia, że tak. Dzięki prostemu składowi i naturalnym, znanym wszystkim składnikom zdobywa serca dzieci i dorosłych. O jej filozofii i odpowiedzi na potrzeby świadomych konsumentów opowiada Agnieszka Stęszewska, Senior Brand Manager w Bob Snail. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Head of Marketing w Dan Cake Polonia, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Od czterech dekad marka Dilmah udowadnia, że herbata to coś więcej niż napój – to filozofia, styl życia i narzędzie realnej zmiany. O dziedzictwie, innowacjach i przyszłości herbaty rozmawiamy z Dilhanem C. Fernando, CEO firmy Dilmah, oraz jego synem Amritem M. J. Fernando, Brand Marketing Specialist. Czytaj więcej »
Rozmowa z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem, VARTA Consumer Batteries Poland. Czytaj więcej »
Jawo odpowiada na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na szybkie, proste i smaczne posiłki. Emil Dzianok, Dyrektor handlowy i Członek zarządu firmy, opowiada o ofercie gotowych dań mrożonych, liniach bezglutenowych i wegetariańskich oraz przygotowaniach na sezonowy wzrost popytu jesienią i zimą. Czytaj więcej »
Okres świąteczny to czas wzrostu zainteresowania winami i alkoholem na prezenty. Tomasz Głoskowski, Dyrektor Generalny Partner Center, opowiada o najchętniej wybieranych produktach – od włoskich i mołdawskich win po polską wódkę kraftową – oraz o rosnącej roli lokalności i segmentu alkoholi 0% w świątecznych zakupach. Czytaj więcej »
SM Ryki wprowadza KremSer – naturalny ser do smarowania łączący tradycyjny smak Ryckiego Edamu z kremową konsystencją. Wiceprezes Krzysztof Kłos opowiada o innowacyjnym produkcie i planach marketingowych wspierających jego debiut. Czytaj więcej »
Historia Suempol to opowieść o odwadze, innowacjach i konsekwencji w dążeniu do celu. Dzięki inwestycjom, odważnym akwizycjom i koncentracji na jakości, firma umocniła swoją pozycję zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. O ekscytującej drodze do sukcesu i towarzyszących jej wyzwaniach oraz nieustannie wdrażanych innowacjach opowiada Paweł Piech – Starszy specjalista... Czytaj więcej »
Rakiettoni to makaron, który zjednał miliony fanów i wsparł młode talenty. Lubella pokała, że potrafi błyskawicznie reagować na trendy, i tworzyć kampanie łączące emocje, zaangażowanie i wartości społeczne. O projekcie i planach na jesień mówi Paulina Kołodko, Marketing Manager w Grupie Maspex. Czytaj więcej »
Jak zaprojektować opakowanie, które nie tylko chroni żywność, ale też odpowiada na oczekiwania konsumentów, wyzwania środowiskowe i zmieniające się regulacje prawne? Tetra Pak, światowy lider w dziedzinie rozwiązań opakowaniowych i przetwórczych, inwestuje w technologie przyszłości. O innowacjach oraz partnerstwie z producentami opowiada Joanna Hecht, dyrektor ds. portfolio... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Sebastiana Bilnika, Managera ds. Detalu w North Coast, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Zofia Mirska, Trade Marketing Manager, VARTA Consumer Batteries Poland Czytaj więcej »
SM Ryki wprowadza na rynek KremSer – naturalny ser do smarowania, łączący śmietankową delikatność z charakterystycznym smakiem Ryckiego Edamu. O kulisach powstania produktu, jego unikalnych cechach i planach marketingowych opowiada Krzysztof Kłos, wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki. Czytaj więcej »
SodaStream to dziś coś więcej niż marka – to styl życia, który idealnie wpisał się w potrzeby polskich konsumentów. Sukces zawdzięcza połączeniu nostalgii za dawnymi saturatorami, mody na DIY, ekologii i wygody użytkowania. Dzięki dobrze przemyślanej dystrybucji oraz silnej więzi z klientami, stała się liderem bąbelkowej rewolucji w domach. O rozwoju marki i panujących... Czytaj więcej »
Mariusz Więcek, Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością, Terravita Czytaj więcej »
Piotr Chęcielewski, Wiceprezes zarządu ds. marketingu w Carlsberg Polska. Czytaj więcej »
Joanna Suchner, Customer Activation Manager Single Malts, Diageo Polska Czytaj więcej »
Od października w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny, który stawia przed sektorem handlu nowe wyzwania. Czy branża jest na to gotowa? O praktycznych aspektach wdrażania systemów kaucyjnych, roli butelkomatów oraz nadchodzących regulacjach środowiskowych opowiada Agata Ryś, Członek Zarządu Grupy Interzero w Polsce. Czytaj więcej »
System kaucyjny już za chwilę stanie się obowiązkową rzeczywistością polskiego handlu. Czy konsumenci są gotowi na zmiany? Jakie wyzwania czekają sklepy i producentów urządzeń do zbiórki opakowań? O szansach, kierunkach rozwoju i przewagach technologicznych opowiada Małgorzata Kowalczyk, Wiceprezes Zarządu REKBOT. Czytaj więcej »
Sektor zdrowej żywności w Polsce rośnie w siłę, napędzany zmianami stylu życia, większą świadomością konsumentów i innowacjami produktowymi. O trendach kształtujących rynek zdrowej żywności, rosnącej popularności produktów funkcjonalnych oraz planach rozwoju marki opowiada Anna Uptas, Dyrektor Marketingu w firmie Sante. Czytaj więcej »
W swojej jesiennej kampanii komunikacyjnej Bracia Sadownicy w przewrotny sposób budują swoją pozycję na tle kategorii. Mówią wprost, co i jak robią oraz dlaczego nie potrafią wyprodukować klarownego soku jabłkowego. Treść i styl tej opowieści oddają ducha marki – jest prosto, autentycznie i z dystansem. O działaniach marki rozmawiamy z Dariyą Moroz, Junior Brand Manager marki... Czytaj więcej »
Hortex, jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek na polskim rynku mrożonej żywności, otwiera nowy rozdział w swojej historii. Firma, od lat obecna w kuchniach milionów Polaków, stawia dziś na świeże spojrzenie – zarówno w warstwie wizualnej, jak i produktowej. Urszula Bonecka, Dyrektor Marketingu firmy Polski Ogród, opowiada o rebrandingu, wprowadzanych innowacjach,... Czytaj więcej »
Ziołowe dziedzictwo, nowoczesne podejście, realna odpowiedzialność. Herbapol-Lublin od ponad 75 lat buduje swoją pozycję dzięki wiedzy zielarskiej, zaufaniu konsumentów i konsekwentnym inwestycjom w jakość. Dziś firma z powodzeniem łączy tradycję z innowacją, odpowiadając na dynamiczne zmiany rynku, rozwijając ofertę produktową i angażując się w działania z obszaru... Czytaj więcej »
Zaczęło się od marzenia, kilku pomysłów i pracy po nocach. Dziś POSideo to marka, która stawia na „precyzyjny POS” – rozwiązania testowane w realnych warunkach sklepowych, łączące kreatywność z analityką. Jak z pasji i uporu powstał biznes, który wyprzedza trendy? O tym opowiadają założyciele firmy – Marek Dziedzicki i Damian Dziedzicki. Czytaj więcej »
Sokołów S.A. to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych firm mięsnych w Polsce. O kondycji branży, roli wyspecjalizowanych sieci sprzedaży oraz wyzwaniach w rywalizacji z dyskontami i dużymi formatami handlowymi opowiada Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem – gospodarzem programu „Gabinet Spożywczy”. Czytaj więcej »
Grupa Coca-Cola HBC zobowiązała się osiągnąć zerową emisję netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. O priorytetach firmy z Misji Zrównoważonego Rozwoju i działaniach z agendy ESG opowiada Katarzyna Borucka, Dyrektorka ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie. Czytaj więcej »
Grupa Żabka, prowadząc działalność biznesową, tworzy wartość dla szerokiego grona interesariuszy. Świadoma wpływu na otoczenie dąży do maksymalizacji pozytywnego oddziaływania i minimalizacji negatywnego, m.in. na środowisko. O integracji działań ESG z biznesem, celach i odpowiedzi na wyzwania zrównoważonego rozwoju mówią Rafał Rudzki, Dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju,... Czytaj więcej »
Świąteczne smaki od PROFIAleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A....
Platforma Odpadowa Interzero: cyfrowa rewolucja w zarządzaniu odpadamiCyfrowa transformacja zmienia standardy w branży zarządzania...
Innowacje na ekranie – jak MediaMarkt wykorzystuje Digital Signage w handluGrażyna Faustmann, IT Project Team Manager w MediaMarkt Polska....
Bob Snail: radość, smak i prosty składCzy owocowe przekąski mogą być jednocześnie smaczne...
Rozmowa z Wiktorem Kowalskim, Head of Marketing w Dan Cake PoloniaTrzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Head of Marketing w Dan...
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na ŚwiętaCarrefour uruchomił świąteczne jarmarki lokalnych...
PINTA w zwrotnych puszkachBrowar PINTA, jako jeden z pierwszych browarów...
Kaufland z widokiem na Giewont Kaufland otworzył pierwszy market w Nowym Targu, oferując 216...
Rząd chce zakazu sprzedaży smakowych saszetek nikotynowychProjekt UD213, przewidujący m.in. zakaz sprzedaży smakowych...
Rusza nowa edycja Akademii LubellaStartuje kolejna odsłona jednego z największych programów...
Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w...
Vortumnus wprowadza nową linię przetworów - 80% owoców, bez dodatku cukruSmak, który dojrzewa z naturą...
Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet już w sklepachŚwiąteczne ekspozycje winiarskie marki Mionetto i Freixenet...
Syropy Herbapol w limitowanej edycjiOdkryj zimową przyjemność w wyjątkowych smakach...
Kultowa czekolada z "okienkiem" od ALDI z nową nazwąCzekolada „z okienkiem” marki Choceur w ALDI zmienia nazwę...
Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedażyOkres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z...
Smak natury w sercu miasta - kampania outdoorowa VortumnusaMarka Vortumnus, wraz z premierą linii „Ogród...
Tomasz Karolak w świątecznej kampanii piwa ŁomżaOd połowy listopada trwa świąteczna kampania piwa Łomża...
Anna Mucha i Matteo Brunetti w kampanii Gellwe: humor, energia i pewność efektuGellwe rusza z największą w swojej historii kampanią 360°...
Carrefour sprzedaje viralowe słodycze za ułamek cenyCarrefour rusza z kolejną edycją popularnej akcji „koszyk...