Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kategorie produktów Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 37 z 50)

Kategorie produktów

  • O rynku herbat, nowościach i akcjach marketingowych oraz o produktach funkcjonalnych rozmawiamy z Grażyną Słowak,Prezesem PH-W „POSTI” S.A. Czytaj więcej »

  • Wielkanoc w handlu

    Poniedziałek, 01 lutego 2010

    Dla Polaków Wielkanoc, podobnie jak Święta Bożego Narodzenia, są okazją do spotkania z najbliższymi przy wspólnym stole. Okres przedświąteczny to czas gorących przygotowań, o których myślimy już dwa-trzy tygodnie wcześniej. Czytaj więcej »

  • Nowy wymiar transportu - Nowy Doblò Cargo

    Poniedziałek, 01 lutego 2010

    Założeniem dla konstruktorów nowego Doblò Cargo było stworzenie samochodu o najwyższych osiągach, funkcjonalnego, ładownego i wydajnego, oszczędnego pod względem zużycia paliwa i kosztów obsługi. Dlatego właśnie model ten stanowi idealne rozwiązanie dla profesjonalistów, którzy za kierownicą spędzają większość dnia. Uroczysta polska premiera nowego Doblò... Czytaj więcej »

  • 44 spółdzielnie, 300 sklepów, prawie 50 tys. m2 powierzchni sprzedaży. Partnerski Serwis Detaliczny wspólnie z polskimi spółdzielcami buduje sieć, która ma stać się znaczącą siłą i zapewnić PSS-om rozwój. Czas pokazuje, że pomysł jest dobry, a chętnych do jego realizacji – coraz więcej. Czytaj więcej »

  • Światowa legenda - Coca-Cola

    Niedziela, 24 stycznia 2010

    Był rok 1886, gdy dr John Pemberton w Atlancie w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej stworzył orzeźwiający napój o nazwie Coca-Cola. Jak to się zaczęło? Kim był John Pemberton? Jaka jest tajemnica ogromnej międzynarodowej popularności napoju? Czytaj więcej »

  • Kuchnia chińska na polskim stole

    Niedziela, 24 stycznia 2010

    Polacy coraz częściej podróżują, odwiedzają różne ciekawe zakątki świata, a co się z tym wiąże – poznają regionalne smaki. Stają się one inspiracją do przygotowywania w domu potraw najrozmaitszych kuchni świata. Jedną z nich jest smaczna i bardzo zdrowa kuchnia chińska. Czytaj więcej »

  • Alkohol w karnawale

    Niedziela, 24 stycznia 2010

    Karnawał to dla producentów alkoholu czas analiz i oceny minionego roku. Firmy skupiają się na wdrażaniu pomysłów na Święta Wielkanocne oraz sezon wiosna-lato. Pierwszy kwartał jest również okresem, w którym rynek zaczyna powoli się rozkręcać, ale nie jest jeszcze tak chłonny, jak w końcówce roku. Czytaj więcej »

  • Zakochani pozwolą zarobić

    Niedziela, 24 stycznia 2010

    Ledwo skończyło się przedświąteczne szaleństwo zakupów, a już mamy kolejny okres wzmożonych utargów – karnawał. Ale to nie jedyna okazja, która pozwoli powiększyć zyski zarówno producentów, jak i sieci handlowych. Zbliżają się bowiem Walentynki. Czytaj więcej »

  • Pytania kierują: Krzysztof Badowski – Partner Zarządzający Roland Berger Strategy Consultants oraz Tomasz Pańczyk – Redaktor Naczelny miesięcznika HURT & DETAL Czytaj więcej »

  • Nowy sklep – nowe możliwości

    Niedziela, 24 stycznia 2010

    Gdy pojawiła się możliwość przejęcia funkcjonującej już placówki, w sprawdzonej przez organizatora sieci lokalizacji, Waldemar Kowalski postanowił zaryzykować. Z Detal Koncept, właścicielem marki Groszek oraz Milea współpracuje bardzo długo, dlatego ma zaufanie do tej firmy. Dobra współpraca w ramach Groszka zachęciła go do skorzystania z oferty Milea. Czytaj więcej »

  • RAPORT - Rynek produktów nabiałowych

    Piątek, 01 stycznia 2010

    Polski przemysł mleczarski jest bardzo rozdrobniony. Na naszym rynku funkcjonuje ok. 250 zakładów mleczarskich, tymczasem w Niemczech – kraju o dwukrotnie wyższej liczbie ludności zakładów jest ok. 100. Choćby z tej przyczyny na polskim rynku można spodziewać się dużej konkurencji w walce o konsumenta, a w okresach wzrostu cen na rynkach światowych – również... Czytaj więcej »

  • Ludzie branży FMCG podsumowują rok 2009

    Poniedziałek, 21 grudnia 2009

    Rok 2009 dobiega końca. Jaki był dla branży FMCG? Czy kryzys gospodarczy wpłynął na jej rozwój? Te i inne pytania zadaliśmy przedstawicielom firm, których produkty na codzień goszczą na sklepowych półkach. Wypowiedzi zebrała Maja Święcka Czytaj więcej »

  • Karnawałowy handel

    Poniedziałek, 21 grudnia 2009

    Święta, święta i... karnawał. Co prawda w handlu to okres przed bożonarodzeniowy jest tym najbardziej wyczekiwanym i lukratywnym w handlu, jednak karnawał do najgorszych nie należy. To czas zabaw, a co się z tym wiąże, czas zakupów typowo powiązanych z imprezami, głównie alkoholi. Czytaj więcej »

  • Wędliny z wyższej półki

    Poniedziałek, 21 grudnia 2009

    W ostatnich latach obserwujemy stały wzrost sprzedaży produktów z segmentu premium. Polacy stali się smakoszami i wydają większe sumy pieniędzy na wyroby najlepszej jakości. Ta tendencja rośnie jeszcze bardziej w okresie przedświątecznym (Boże Narodzenie, Wielkanoc). Polscy konsumenci nadal są bardzo przywiązani do tradycji, a dobra wędlina na stole, to często podstawa udanego... Czytaj więcej »

  • Uwaga złodziej

    Poniedziałek, 21 grudnia 2009

    Jak wynika z trzeciej edycji Światowego Raportu o Kradzieży w Handlu Detalicznym, kryzys gospodarczy wpłynął na wzrost kradzieży w placówkach handlowych. Widać to na przykładzie takich państw jak Włochy, Czechy i republiki nadbałtyckie, gdzie odnotowano ponad 6% wzrost wartości skradzionych produktów w porównaniu z zeszłym rokiem. Jednak tegoroczny niechlubny rekord należy do... Czytaj więcej »

  • Świąteczn wypieki

    Wtorek, 01 grudnia 2009

    Święta coraz bliżej, a to oznacza, że w wielu domach już wkrótce rozchodzić się będzie zapach pieczonych ciast. A to znów oznacza, że nie jeden klient odwiedzi sklep w poszukiwaniu różnego rodzaju dodatków do pieczenia. Czytaj więcej »

  • Święta pachnące kawą

    Wtorek, 01 grudnia 2009

    Rynek kawy rośnie zarówno wartościowo, jak i ilościowo. Żaden właściciel sklepu nie wyobraża sobie chyba, aby miało jej zabraknąć w ofercie sklepu. A zwłaszcza w okresie przedświątecznym, który jest nie tylko czasem przygotowań do Bożego Narodzenia, ale i chwilami spotkań z najbliższymi. Czytaj więcej »

  • Szampan w sklepie

    Wtorek, 01 grudnia 2009

    Dla producentów win musujących i szampanów zbliża się złoty okres. Są nim Święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok, kiedy to sprzedaż „wystrzałowych" trunków kilkukrotnie wzrasta, a polscy konsumenci poszukują tego typu produktów. Nie powinni o tym zapomnieć właściciele sklepów, w których dostępny jest alkohol. Czytaj więcej »

  • Dymek ze smakiem

    Wtorek, 01 grudnia 2009

    Cygara i cygaretki już od dłuższego czasu cieszą się coraz większą popularnością na polskim rynku. Można śmiało stwierdzić, że jednym z ważnych czynników, który w dużej mierze wpłynął na rozpowszechnienie cygar w Polsce, było z całą pewnością nasze wstąpienie do Unii Europejskiej. Czytaj więcej »

  • Boże Narodzenie w handlu

    Środa, 18 listopada 2009

    Na Święta Bożego Narodzenia czekają wszyscy. Zarówno producenci, sieci handlowe, jak i właściciele sklepów. Jest to czas największych zarobków w całym roku. Klienci kupują, kupują i jeszcze raz kupują. W tym okresie ich domy zalśnią czystością, będą poszukiwać ciekawych produktów na podarunki i prezenty dla najbliższych, a na stołach w czasie świąt pojawią się... Czytaj więcej »

  • Rynek alkoholi mocnych

    Środa, 18 listopada 2009

    Ostatnie lata to niewątpliwie znaczące poszerzenie się oferty mocnych napojów alkoholowych na polskim rynku. Rozszerzeniu uległa zwłaszcza tzw. wyższa półka, ale także oferta dla osób o najmniej zasobnych portfelach. W ostatnim czasie Polacy zaczęli coraz częściej kupować droższe, importowane mocne alkohole kolorowe, bądź rodzime nalewki wysokiej jakości. I chociaż w dalszym... Czytaj więcej »

  • Świeta tuż tuż

    Środa, 14 października 2009

    Co prawda do Świąt Bożego Narodzenia jest jeszcze sporo czasu, ale w handlu okres przedświąteczny praktycznie już się rozpoczyna. Jest to czas, na który czekają wszyscy - właściciele sklepów, sieci handlowe oraz producenci. Czytaj więcej »

  • Bakaliowe szaleństwo

    Środa, 14 października 2009

    Zbliżające się święta Bożego Narodzenia są okresem, w którym producenci artykułów spożywczych przygotowują się do „wielkiego gotowania". Wzrasta zainteresowanie bakaliami, których cała różnorodność i bogactwo niosą ze sobą wiele możliwości ich wykorzystania - zarówno w tradycyjnych słodkich wypiekach, jak i daniach mięsnych, sałatkach i przystawkach. Dodatkowo... Czytaj więcej »

  • Desery w proszku

    Środa, 14 października 2009

    Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Okres przedświąteczny jest niezwykle ważnym czasem zwłaszcza dla deserów tradycyjnych w proszku. Sprzedaż tych produktów rośnie, przede wszystkim z uwagi na ich zastosowanie do wielu ciast i kremów. Warto więc pamiętać o zaopatrzeniu swojego sklepu w tego typu produkty. Czytaj więcej »

  • Największe spotkanie branży spożywczej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej - Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych Polagra-Food i Międzynarodowe Targi Gastronomii Gastro Trendy, a także odbywające się w tym samym czasie Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych Polagra-Tech oraz Targi Opakowań dla Przemysłu Spożywczego Pakfood zgromadziły 800 przedsiębiorstw przemysłu... Czytaj więcej »

  • Bez recepty i na poprawę zdrowia

    Środa, 14 października 2009

    Rynek produktów OTC w Europie Środkowo-Wschodniej wzrósł o około 26% i osiągnął wartość 9,2 mld euro. Nie ma się co dziwić, gdyż każdy z nas sięga po proszki przeciwbólowe, czy leki na przeziębienie kupowane bez recepty. W czasie dobrej koniunktury, klienci inwestowali także w zdrowie i wygląd, sięgając po suplementy diety. Czytaj więcej »

  • Słodkości bez czekolady

    Piątek, 11 września 2009

    W ostatnich latach rynek słodyczy - zarówno jako całość, jak również w poszczególnych jego kategoriach - odnotowywał sukcesywny wzrost, który jedynie nieznacznie wyhamował w wyniku kryzysu gospodarczego. Chociaż pozycja lidera nadal należy do wyrobów czekoladowych, słodycze nieczekoladowe rosną w siłę, zdobywając coraz większy udział w rynku, zarówno pod względem... Czytaj więcej »

  • Smaki południowej Europy

    Piątek, 11 września 2009

    Kuchnia śródziemnomorska jest lekka, zdrowa i aromatyczna. Nic dziwnego, że Polacy polubili jej smak i chętnie kupują produkty wykorzystywane do przygotowania dań typowych dla takich krajów jak Grecja, Włochy czy Hiszpania. Czytaj więcej »

  • Programy lojalnosciowe

    Piątek, 11 września 2009

    Programy lojalnościowe budują przywiązanie klienta do danej placówki, a te skierowane do franczyzobiorców - przywiązanie do sieci. Punkty, nagrody, loterie - sieci franczyzowe proponują coraz to nowsze korzyści związane bezpośrednio z robieniem zakupów właśnie w ich placówkach, jak i z przynależnością do danej sieci. Poniżej prezentujemy programy lojalnościowe wybranych sieci... Czytaj więcej »

  • SUKCES W POJEDYNKĘ

    Piątek, 11 września 2009

    Coraz więcej sklepów przystępuje do sieci traktując to jako receptę na prowadzenie biznesu, zwłaszcza w tak trudnych czasach, jak obecne. Czy pojedyncze sklepy faktycznie nie mają szansy na przetrwanie? Dotarliśmy do sklepu, który nie dość, że nie należy do żadnej sieci, to prosperuje doskonale - w pojedynkę, już od... 17 lat. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51