Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 37 z 93)

Kampanie i Promocje

  • BoboVita wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem „To, co dobre dla maluszka”, w której prezentuje kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ. Są one odpowiedzią na potrzeby współczesnych mam, które dokładnie sprawdzają skład produktów wybieranych dla dziecka, bo wiedzą, że odpowiednio skomponowana dieta to wsparcie prawidłowego rozwoju młodego organizmu. Marka podkreśla, że... Czytaj więcej »

  • Legendarny bohater kampanii 7UP, Fido Dido, powraca, aby zarażać nowe pokolenia chillem! Fido Dido nikomu nie musi imponować, nie podąża za trendami, bo sam je ustanawia, uwielbia tworzyć swoją własną rzeczywistość i nigdy się nie spieszy – zawsze znajdzie czas na relaks. Czy jest ktoś, kto go nie pamięta? Jeśli tak, to najwyższy czas przypomnieć Polsce o tej kultowej postaci. Czytaj więcej »

  • Od 1 maja aż do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 30 czerwca br., potrwa wspólna akcja promocyjna buy&get marek Akuku! i Hellena. Każdy konsument, który zakupi żelki Akuku! i Galaretki Hellena za minimum 10 zł, odbierze maskotkę sympatycznego Akuka, brand hero marki. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania marki Odra promująca Duetkę Familijną z nowej limitowanej edycji. Działania pod hasłem „Duet Idealny” spójny z ideą platformy Najlepiej Razem obejmują Outdoor, działania w Internecie oraz prasie. Czytaj więcej »

  • Akcja „Dwie godziny dla Rodziny” to kampania społeczna na rzecz głębokich relacji rodzinnych, aby być razem, a nie obok siebie i jednocześnie jeden z głównych programów Fundacji Humanites, której misją jest świadomy, szczęśliwy i społecznie wrażliwy człowiek. Hochland od kilku lat aktywnie uczestniczy w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”. Czytaj więcej »

  • Od 1 maja br. w telewizji będzie można oglądać kolejny fabularny spot marki Harnaś: „Harnaś. Górale kontratakują”. Aktor Karol Dziuba po raz kolejny wciela się w rolę Harnasia, który jak zawsze niesie pomoc potrzebującym i jest uosobieniem odwagi. Czytaj więcej »

  • Konspol startuje z wiosenną kampanią reklamową

    Poniedziałek, 29 kwietnia 2019

    Wraz z początkiem maja Konspol startuje z kampanią reklamową, promującą flagowe produkty marki – kiełbaski śląskie, kiełbasę śląską z kurczaka oraz przysmaki z kategorii convenience, w tym panierowane polędwiczki i tortille. Działania kierowane są do wszystkich konsumentów, którzy cenią sobie wysokiej jakości, smaczne i proste w przygotowaniu jedzenie. Komunikacja będzie... Czytaj więcej »

  • Tej wiosny Redd’s stawia na autentyczność, inspirację, spontaniczność i celebrację codzienności. W nowym spocie reklamowym marka prezentuje różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Smak lata zamknięty w butelce Redd’sa przenosi w klimat ciepłych, beztroskich i pełnych optymizmu wakacji. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola rusza z nową kampanią edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważna jest segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych i zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej Planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab (https://greenlab.pl/ ), gdzie będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na tematy... Czytaj więcej »

  • Samotny bohater, Mały Głód, po 15 latach uporczywych działań postanawia poszukać sprzymierzeńców - różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Tym razem ma sprytny plan – zamierza wraz ze swoją Ekipą działać na kilku frontach i na różne sposoby. Nie jest to zapowiedź filmu akcji, ale z pewnością będzie się działo! Ruszyła nowa kampania Danio – Ekipa... Czytaj więcej »

  • Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne. Czytaj więcej »

  • Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii „Odkrywaj Warszawę dzielnicami”. Czytaj więcej »

  • Przez ostatnie 15 lat obecności marki na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać Harnasia – króla gór. Rok 2019 to czas zmian – 17 kwietnia w telewizji pojawi się pierwszy fabularny spot marki, w którym Harnasia zagrał utalentowany Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie Czytaj więcej »

  • Wielkanoc kota Mleczysława

    Środa, 17 kwietnia 2019

    Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami. Również kot Mleczysław wraz z Mleczną Kitą zaczęli już przygotowania do tego wyjątkowego czasu, a każdy wie, że to, co koty lubią najbardziej w przedświątecznej gorączce, to oczywiście malowanie pisanek. Jak nasi bohaterowie ozdobili swoje wielkanocne dzieła? W tym roku inspiracją stały się oczywiście mleko i produkty... Czytaj więcej »

  • Klienci Biedronki ruszyli na wielkie świąteczne zbiory. W ramach akcji „Wielkanocna wyklejanka” kolekcjonowali naklejki, które uprawniają do otrzymania za darmo trzeciej części książki o przygodach Słodziaków albo 15-procentowego rabatu na zakupy. Popularność akcji jest ogromna: na tydzień przed końcem zbierania naklejek, który finalnie upłynął 14 kwietnia, do wymiany... Czytaj więcej »

  • Bonduelle, lider na rynku warzyw apertyzowanych wraca na ekrany telewizorów, przypominając nam, dlaczego na święta warto wybrać naturalnie słodką i chrupką Kukurydzę Złocistą oraz soczysty i delikatny Groszek tradycyjny Bonduelle. Czytaj więcej »

  • Mirinda kontynuuje rozwój kategorii kolorowych napojów gazowanych, stale zaskakując rynek nowościami w postaci nieoczywistych połączeń smakowych. W tym roku na półkach sklepowych pojawiły się dwie nowe wersje smakowe Mirindy MIX-IT, w niebanalny sposób łącząc ze sobą truskawkę z liczi oraz jabłko z kiwi. Dzięki intensywnym, owocowym połączeniom smakowym Mirinda pozwala... Czytaj więcej »

  • ETi startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika”. W ramach promocji czekoladowych batonów Wanted przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym aktywacje dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City oraz sponsoring goryla Wikinga z warszawskiego zoo. Czytaj więcej »

  • Warka Radler, jako lider kategorii, nieustannie tworzy innowacje i wyznacza trendy. Tego lata marka wprowadza zupełnie nowy produkt – pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak. Czytaj więcej »

  • Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

    Poniedziałek, 08 kwietnia 2019

    Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej. Czytaj więcej »

  • Ben&Jerry's rozdaje 50 tys. lodów!

    Poniedziałek, 08 kwietnia 2019

    Pięć smaków w pięciu miastach. W kwietniu miłośnicy lodów Ben&Jerry's z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska będa mogli wziąć udział w darmowej lodowej wyżerce w ramach święta marki - Free Cone Day. Czytaj więcej »

  • Z początkiem kwietnia do sieci handlowych trafiło opakowanie promocyjne, zawierające napój Musujące Jabłko Braci Sadowników 330 ml oraz Żubrówkę Bison Grass 500 ml. Czytaj więcej »

  • W świecie oferującym wiele możliwości i setki okazji do spotkań z bliskimi, to, czego niejednokrotnie nam brakuje to… czas. Każdy z nas bywa zmęczony i zapracowany, ale równie często zdarza się nam sięgać po – niekiedy absurdalne – wymówki, aby uniknąć towarzyskich spotkań. Wyborowa pokazuje, że to na powodach do spotkań warto się skupić, ponieważ mogą być ich... Czytaj więcej »

  • Gdy nie wiadomo, co wybrać – Kubuś zawsze proponuje połączenia zgodne z Dziecięcymi Standardami. Dzieci uwielbiają owocowe musy, dlatego marka połączyła je z jogurtem i stworzyła kolejną smaczną i wartościową propozycję: Mus+Jogurt, którą przedstawia w najnowszej kampanii. Czytaj więcej »

  • Marka Vileda rozpoczęła działania reklamowe wspierające komunikację mopa obrotowego TURBO. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników. Spoty telewizyjne będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Czytaj więcej »

  • Zbliżająca się Wielkanoc to doskonała okazja do rodzinnych spotkań przy kawałku pysznego ciasta. Z myślą o osobach chcących samodzielnie tworzyć domowe wypieki z wysokiej jakości produktów, Delecta udoskonaliła i poszerzyła ofertę swoich cukrów smakowych, które stanowią nieodzowny element wielu ciast oraz deserów. Ich digitalowa kampania promocyjna, obejmująca działania... Czytaj więcej »

  • DHL Supply Chain to operator logistyczny, będący częścią globalnej GRUPY logistycznej DP DHL. Na polskim rynku DHL Supply Chain działa od 2002 roku zatrudniając ponad 3000 pracowników. W związku z intensywnym rozwojem, firma zatrudni do końca roku ponad 1000 osób – głównie na stanowiska magazynierów, operatorów wózków widłowych, osób na stanowiska team leaderów, a także... Czytaj więcej »

  • Z okazji początku wiosny Bakalland, lider rynku bakalii, oraz marka obuwia dziecięcego BARTEK przygotowały dla swoich klientów pożywny upominek. Do każdego zakupu w sklepach BARTEK dodawana jest przekąska w postaci batonów BA! KIDS o smaku Jabłko&Cynamon. To doskonała forma przekąski, którą można zabrać z sobą na pierwszy wiosenny spacer lub spakować do szkolnego plecaka. Czytaj więcej »

  • Domy od Kasztelana? To nie żart!

    Poniedziałek, 01 kwietnia 2019

    Rusza największa loteria grillowa na rynku piwa w Polsce. Marka Kasztelan przygotowała w tym roku dla konsumentów wyjątkowe nagrody o łącznej wartości ponad miliona złotych. Do wygrania są atrakcyjne gadżety grillowe oraz … domy z działkami. Czytaj więcej »

  • Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, z okazji 5 urodzin rozpoczyna emisję spotu reklamowego z udziałem znanego aktora filmowego i teatralnego - Artura Żmijewskiego - nowego ambasadora marki. Bohater spotu zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień z lat dzieciństwa i beztroski, które nieodłącznie związane były z wakacjami,... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51