Trzy pytania do Agnieszki Stańczyk, Category Manager w firmie Olewnik kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Agnieszki Stańczyk, Category Manager w firmie Olewnik kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Współczesny rynek stawia przed producentami wiele wyzwań. Dbałość o środowisko, utrzymanie wysokiej jakości czy proponowanie konsumentom wyjątkowych nowości i innowacji. O rynku słodyczy opowiada Victoria Abramova, Prezeska Zarządu Mars Polska, odpowiedzialna za segment Mars Wrigley. Rozmowę prowadzą Wojciech Szeląg, dziennikarz i gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz... Czytaj więcej »
Nowe mody, zmiany przyzwyczajeń konsumentów czy kryzysy bardzo mocno wpływają na kształt światowej gospodarki, a także na sprzedaż produktów i ofertę w poszczególnych branżach. Dotyczy to wszystkich części rynku – od najpopularniejszych towarów spożywczych, przemysłowych i chemicznych, przez wykorzystywane technologie czy innowacje, po niszowe elementy FMCG. Zmiany są... Czytaj więcej »
Potrzeby konsumenckie w dużej mierze dyktują działania producentów. Jak w dzisiejszym otoczeniu makroekonomicznym tworzyć wyjątkowe produkty w zgodzie z podejściem proekologicznym? O ofercie wpisującej się we współczesny handel opowiada Magdalena Miele, Wiceprezeska Zarządu Global Cosmed. Czytaj więcej »
Czy w branży FMCG jest miejsce na sztuczną inteligencję? O wyjątkowym rozwiązaniu – Systemie Rekomendacji by Asseco – opowiada Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions. Narzędzie to zostało docenione w prestiżowym konkursie „Złoty Paragon 2023”. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Konsumenci od miejsca zakupu oczekują już nie tylko dostępności produktów, sprawnej transakcji i braku kolejki, ważne jest także całe otoczenie, w tym wyposażenie sklepu. Nowoczesne, energooszczędne, zintegrowane – o tym jakie rozwiązania dominują w rozwoju branży opowiada Ireneusz Pałasz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Modern Expo. Czytaj więcej »
System Rekomendacji by Asseco to ogromna pomoc w prowadzeniu przedsiębiorstwa. O tym w jaki sposób system pomaga podejmować korzystne decyzje biznesowe opowiada Marcin Grzegorczyk, Sales & Marketing Support w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Ponad 300-tysięczna społeczność niezależnego serwisu internetowego czytamyetykiety.pl, którego celem jest ułatwianie Polakom zakupowych wyborów poprzez analizowanie składów i przyglądanie się z bliska produktom na sklepowych półkach, doceniła głęboki smak śmietankowego serka Almette. O walorach nagrodzonego produktu i kategorii twarożków do smarowania rozmawiamy z Jackiem... Czytaj więcej »
Polska jest dla Lavazzy jednym z najciekawszych rynków na świecie, na którym firma działa od ponad 20 lat. Dodatkowo, pomimo wielu wyzwań i trudności, Lavazza osiągnęła wzrost sprzedaży w ubiegłym roku. Jaka strategia zapewniła takie wyniki oraz o tym czy Polaków trzeba przekonywać do włoskiej kawy opowiada Marco Barbieri, Country Sales Manager Poland w Lavazza. Czytaj więcej »
W tym roku marka Grycan oprócz swoich bestsellerowych lodów tradycyjnych i sorbetów proponuje całą gamę nowości. O najlepiej sprzedających się wariantach, roli sorbetów oraz wegańskich propozycjach w ofercie oraz o działaniach prośrodowiskowych opowiada Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń. Czytaj więcej »
„Chcemy inspirować Polaków do przyjemności płynącej ze zdrowia i naturalności”. O dużej zmianie w pozycjonowaniu marki Bakalland, trendach prozdrowotnych oraz wyzwaniach jakie stawia współczesny rynek spożywczy rozmawiamy z Marianem Owerko, Założycielem i Prezesem Zarządu FoodWell. Czytaj więcej »
W ostatnim czasie niemal wszystkie firmy mierzą się z wyzwaniami. Czy w przypadku Herbapolu doprowadziło to do dużych podwyżek cen produktów? O znaczeniu patriotyzmu konsumenckiego, aspektach społecznych i środowiskowych oraz kosmetykach w ofercie producenta żywności – z Evangelosem Evangelou, Prezesem Zarządu w „Herbapol-Lublin” rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Łukasza Lisiusa, Senior Sales Managera w Capri-Sun kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Polacy coraz chętniej piją Earl Grey na śniadanie, a herbaty od Dilmah wyróżniają się doskonałą jakością i przyjemnym aromatem bergamoty – mówi Artur Sienkiewicz, dyrektor handlowy w Gourmet Foods (dystrybutor marek Dilmah i Saquella w Polsce). Czytaj więcej »
Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa wierzy w biznes swoich Klientów i wspiera ich na wielu płaszczyznach, co umożliwia przedsiębiorcom z branży gastronomicznej rozwijanie swojej działalności. Jednym z Klientów Selgros jest Restauracja Regiment z Białegostoku. Dyrektor obiektu, Anna Narel opowiada o tym jak ważna w dzisiejszych czasach jest zdywersyfikowana oferta dla Gości... Czytaj więcej »
Bank Pekao S.A. oferuje firmom hybrydowe podejście do obsługi. Aktywność klientów w Strefie Samoobsługowej rośnie, a bank ułatwia przedsiębiorcom pozyskanie finansowania dzięki procesom online. Bogata oferta i produkty skrojone na miarę – to wyróżnia ich na rynku. Czytaj więcej »
Czy można zapewnić wysoką wydajność baterii i jednocześnie dbać o środowisko? O aktualnych trendach i działaniach opowiada Zofia Mirska, Trade Marketing Manager w VARTA Consumer Batteries Poland. Czytaj więcej »
Polacy uwielbiają posiłki na świeżym powietrzu – grille, pikniki, biwaki to już narodowa tradycja. Niezależnie od tego czy wykorzystamy klasyczny grill czy jego elektryczną wersję – Hochland proponuje całą gamę produktów na sezon grillowo-sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing... Czytaj więcej »
O skutecznym wykorzystaniu danych i sztucznej inteligencji w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych opowiada Marcin Grzegorczyk, Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Jak wyglądają obecne trendy? Czy zmiana zachowań konsumenckich oraz wysoka inflacja odbijają się na sprzedaży alkoholi? O rynku wina w Polsce opowiada Tomasz Głoskowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny w firmie Partner Center. Czytaj więcej »
Zmiany są nieodłączną częścią naszej rzeczywistości, dlatego warto jest stawiać na innowacyjność, próbować ciekawych rozwiązań i połączeń smakowych. O nowych kategoriach, oczekiwaniach polskiego konsumenta oraz nadrzędnych celach w rozwoju firmy opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Gibar. Czytaj więcej »
Aż 39 rodzin znalazło tutaj zatrudnienie, a co 10 osoba pracuje w fabryce dłużej niż 20 lat. O najważniejszych wydarzeniach w 30-letniej historii – rozmawiamy z Łukaszem Widenka, Dyrektorem Fabryki Czekolady Mondelēz International w Bielanach Wrocławskich. Czytaj więcej »
Grycan to firma z ponad 100-letnią tradycją, hołdująca wartościom rodzinnym, wykorzystująca w produkcji najwyższej jakości składniki i wytwarzająca lody uwielbiane przez wielu konsumentów od lat. Czy jakość i znana marka gwarantują pewny biznes nawet w niełatwym otoczeniu? Jakie działania zaplanował producent na rozpoczynający się sezon lodowy? Rozmawiamy z Wojciechem... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Radosława Janika, Prezesa Zarządu Spółdzielni Pszczelarskiej APIS w Lublinie kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Jakie trendy rządzą branżą piwną i jaka jest przyszłość tego rynku? O aktualnych działaniach, wpływie kryzysu i kierunkach rozwoju opowiada Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska – gość programu Gabinet Spożywczy. A rozmowę prowadzą Wojciech Szeląg, gospodarz cyklu oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »
Innowacyjność w retailu coraz częściej dotyczy nie tylko nowych rozwiązań ale również obsługi. O zmieniających się oczekiwaniach klientów, usługach do nich dopasowanych i sytuacji na rynku sklepów tradycyjnych opowiada Piotr Kraśnicki, Członek Zarządu Modern Expo. Czytaj więcej »
Właścicielom sklepów Intermarché oferuje aż trzy formuły przystąpienia do sieci. Na czym one polegają, jak wygląda proces dołączenia oraz jakie są korzyści z prowadzenia działalności pod szyldem sieci opowiada Mariusz Dudek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej w Grupie Muszkieterów. Czytaj więcej »
„So what? Somat” to hasło nowej kampanii, która zaprezentuje rewolucyjną kapsułkę Somat Excellence 4w1. Jej twarzą zostanie jeden z najbardziej rozpoznawalnych szefów kuchni – Mateusz Gessler. O aktualnych działaniach oraz kategorii produktów do zmywania opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w Henkel Polska. Czytaj więcej »
Sery to ważna pozycja w grupie produktów spożywczych, które powinny znajdować się w codziennej i urozmaiconej diecie. Hochland nie tylko dostarcza wysokiej jakości produkty ale dba również o inne aspekty. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Żabka odsłania kurtynę...
Otwarcie już 20 grudnia...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...
Marka HELIO jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia...