Na polskim rynku napojów gazowanych obecna jest nowa Coca-Cola o smaku limonkowym – Coca-Cola Lime. To pierwszy tak duży launch w ramach marki Coca-Cola prawie od dekady! Czytaj więcej »
Na polskim rynku napojów gazowanych obecna jest nowa Coca-Cola o smaku limonkowym – Coca-Cola Lime. To pierwszy tak duży launch w ramach marki Coca-Cola prawie od dekady! Czytaj więcej »
21 kwietnia br. rozpocznie się trzymiesięczna kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę”, w której udział weźmie Maciej „Gleba” Florek. Stanowi ona element działań promujących 20-lecie marki na polskim rynku. Kampania będzie realizowana zarówno w serwisach społecznościowych marki Czas na Herbatę, jak i Macieja Florka. Czytaj więcej »
Planeta Warka wraca i w emitowanym od 17 kwietnia nowym spocie odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata. Tym razem przy kultowej muzyce filmowej legendy „Siedmiu wspaniałych”. Czytaj więcej »
Już w Wielką Sobotę w TVP oraz telewizji POLSAT będzie można zobaczyć nowy spot reklamowy marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej z udziałem Zbigniewa Wodeckiego. Czytaj więcej »
Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej – tak brzmi nowa mantra tygrysów i życiowych rekordzistów. Hasło Tigera w wykonaniu Fokusa wbija się w głowę niczym mantra, a w połączeniu z energetyzującym spotem pobudza do działania. Dzięki unikalnym wariantom funkcjonalnym odpowiednia dawka energii jest zawsze tuż obok! Czytaj więcej »
Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym. Czytaj więcej »
O tym, że „Polska smakuje”, należy mówić zawsze. Dlatego w okresie przygotowań do Świąt Wielkanocnych ruszyła przygotowana przez wszystkie Fundusze Promocji ogólnopolska kampania „Polska smakuje każdego dnia”. Jej celem jest zachęcanie Polaków do poszukiwania i kupowania wysokiej jakości polskich produktów rolno-spożywczych. Przez cały rok. Czytaj więcej »
Marka Kasztelan rozpoczyna nową kampanię reklamową „Kasztelan, z natury na grilla”. W telewizji i kanałach VOD pojawi się nowy spot, na tablicach OOH zawisły już billboardy. Kampanii towarzyszyć będą także działania w mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Zaledwie 6 proc. konsumentów przy zakupie piwa zwraca uwagę na jego opakowanie. Tylko 14 proc.2 ma świadomość, że korzystanie ze szklanych butelek zwrotnych pomaga oszczędzać energię i surowce. Co ósma osoba, która kupiła napój w butelce zwrotnej, przyznaje, że nigdy nie próbowała jej zwrócić(1). Zachęcanie do oddawania do sklepów butelek zwrotnych, a przez to ochronę... Czytaj więcej »
Piwo Specjal rozpoczyna kampanię “Legenda Północy”. Jedna z największych marek regionalnych Europy, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, w nowej kampanii sięga do historii i przypomina niemal 30 lokalnych legend. Jest to pierwsza w historii Specjala kampania o tak szerokim zasięgu. Czytaj więcej »
3 kwietnia rozpoczęła się promocja konsumencka Desperadosa „Dotacje na kreacje”, w której codziennie, przez trzy kolejne miesiące, wygrać będzie można nagrody pieniężne o wartości 1000 zł i 200 zł. Raz na dwa tygodnie uczestnicy promocji będą mieli też szansę zdobycia innej wyjątkowej nagrody – udziału w kreatywnych warsztatach muzycznych. Czytaj więcej »
Apetyt rośnie w miarę jedzenia, zaś apetyt na Ż jest wciąż nienasycony. Po spektakularnym sukcesie kampanii „Chce się Ż”, Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom by czerpać z codzienności to co najlepsze. Czytaj więcej »
W połowie marca wystartowała kampania telewizyjna wspierająca nowe produkty z linii WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie. Twarzą kampanii reklamowej została Anna Nowak-Ibisz. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim pojawią się 3 spoty promujące 3 produkty z nowej linii, w reklamie konsumenci bliżej poznają natomiast dwie z trzech pozycji. Pierwszy spot reklamuje... Czytaj więcej »
1 kwietnia ruszyła nowa kampania makaronów Czaniecki: Czaniecki. Tu zaczyna się smak. Zintensyfikowane działania w mediach potrwają do końca miesiąca. Wszystkie kreacje odnoszą się do rodzinnych tradycji, dawnych smaków i wspomnień z dzieciństwa. Czytaj więcej »
Warka Radler wprowadza kolejny nowy wariant, który będzie doskonałym dopełnieniem atmosfery plenerowych spotkań. Malina z Cytryną - pierwszy radler o takim smaku w Polsce, jest dostępny w sprzedaży od 1 kwietnia. Lekki 2% miks idealnie łączy w sobie piwną goryczkę ze słodyczą malin i orzeźwiającymi cytrusowymi nutami. Nowość przez cały sezon wspierana będzie szeroką... Czytaj więcej »
Siłownie na świeżym powietrzu stają się coraz bardziej popularne. Sprawdzają się w okolicy szkoły, placu zabaw, parku, domu seniora, osiedli mieszkaniowych czy terenów rekreacyjnych. Ich zaletą jest ogólnodostępność – ćwiczyć może każdy, za darmo o dowolnej porze dnia. Koszt zakupu urządzeń treningowych i organizacji siłowni pod chmurką ponoszą zazwyczaj gminy.... Czytaj więcej »
Herbapol-Lublin rusza z nowymi odsłonami kampanii reklamowych produktów dżemowych oraz linii Herbaciany Ogród. Spoty emitowane są w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat. Celem każdej kampanii jest wzrost świadomości dotyczącej produktów i przypomnienie konsumentom o najważniejszych ich benefitach. Czytaj więcej »
Wystartowała nowa kampania marki Żywiec Zdrój. Ma ona na celu uwrażliwić Polaków na potrzebę podjęcia działań na rzecz zachowania zasobów naturalnych oraz zaangażować w konkretne działanie - posadzenie miliona drzew. Jest ono realizowane w ramach programu „Po Stronie Natury”, którego ambasadorką już po raz drugi została Martyna Wojciechowska. W tym roku Żywiec Zdrój... Czytaj więcej »
Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc. Czytaj więcej »
Szymon Majewski w nowej komunikacji Actimela udowadnia, że nawet najgorszą aurę pogodową można pokonać siłą motywacji. Bohaterowi piosenki Majewskiego, hipsterowi z Placu Zbawiciela nie przeszkodzi nawet mróz i śnieg w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę Men-Ela. Piosenka ma przekonać, że nasza wewnętrzna siła zależy od nastawienia i walki z przeciwnościami losu. Czytaj więcej »
Rozpoczyna się wiosenna, przedświąteczna kampania Palmy połączona ze startem sprzedaży limitowanej edycji Palmy do ciast ucieranych. Komunikacja zaplanowana jest szeroko, obejmuje m.in. działania w TV, prasie a także w social mediach. Czytaj więcej »
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa marki kosmetycznej PERFECTA, jednej z czołowych na rynku kosmetyków pielęgnacyjnych. Kampania z udziałem ambasadorki marki, Magdaleny Różczki, potrwa kilka miesięcy i obejmie telewizję, prasę i internet. Czytaj więcej »
Soraya wystartowała z kampanią reklamową serii Intensywna Naprawa. Czytaj więcej »
Tej wiosny marka Bielenda będzie mocniej promować m.in. premierową linię odmładzającą Neuro Glicol + Vit. C. Czytaj więcej »
Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu – w nowej kampanii piwo Leżajsk odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury. Czytaj więcej »
W marcu ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca markę Vegeta. Reklamy w telewizji, prasie oraz internecie pokazują konsumentom nową twarz marki – pełną energii i kreatywności – oraz podkreślają, jak wiele przyjemności można czerpać z gotowania. Czytaj więcej »
Danio zmienia się! Jednym z ważniejszych elementów zmiany są nowe, atrakcyjne opakowania, ale także nowe smaki. Wszystkim działaniom towarzyszy hasło przewodnie – „Danio pozytywnie nastraja”. Czytaj więcej »
Marka Velvet istnieje od 20 lat i bardzo dynamicznie się rozwija. Produkty Velvet wprowadziły Polaków w 1997 roku do krainy miękkości i komfortu. Marka jest powszechnie znana i ceniona za swoją miękkość i delikatność. W 2017 roku Velvet świętuje 20 urodziny i zaprasza konsumentów do celebrowania tego wyjątkowego jubileuszu poprzez udział w loterii konsumenckiej „Promocja... Czytaj więcej »
Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaskakuje licznymi nowościami w rozpoczętym niedawno lodowym sezonie. Odświeżona strona internetowa, przebojowe nowości produktowe i powrót do współpracy z gwiazdami – to główne zmiany, jakie przygotowała marka na 2017 rok. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Nowy sklep Lidl Polska przy ul. Wschodniej 26A w Mszczonowie...
Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...