Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 51 z 93)

Kampanie i Promocje

  • Kurczak Kukurydziany w prasie

    Wtorek, 06 grudnia 2016

    Od listopada do stycznia trwa kampania reklamowa Kurczaka Kukurydzianego w prasie kulinarnej i poradnikowej. Jej celem jest zapoznanie konsumenta z unikalnymi cechami produktu. W ramach kampanii został również zorganizowany, na łamach czasopisma „Przyślij Przepis”, konkurs na danie z Kurczakiem Kukurydzianym. Zwycięski przepis zostanie opublikowany w styczniowym wydaniu gazety. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania promująca Pierniczki korzenny smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 25 grudnia br. Czytaj więcej »

  • Świąteczna kampania HELIO

    Piątek, 02 grudnia 2016

    Firma HELIO rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych bożonarodzeniowych produktów. Działania skupiają się przede wszystkim na telewizji, prasie, Internecie i outdoorze. Czytaj więcej »

  • Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności - to główne cele rozpoczynającej się 2 grudnia 2016 r. multimedialnej kampanii reklamowej systemu płatności mobilnych BLIK. Czytaj więcej »

  • Sekret dobrej reklamy – spot Virtu

    Czwartek, 01 grudnia 2016

    Bożonarodzeniowe spoty często, pomimo sporych nakładów finansowych, wielu firmom nie przynoszą zamierzonego skutku sprzedażowego. Brak im skuteczności i konkretnego przekazu. Magia Świąt pryska w nierównej walce z pchającym się na pierwszy plan konsumpcjonizmem. Czytaj więcej »

  • Majonez Kielecki – smak dzieciństwa

    Czwartek, 01 grudnia 2016

    Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” prezentuje nową wersję spotu reklamowego swojego flagowego produktu - Majonezu Kieleckiego. Materiał będzie można zobaczyć na ogólnodostępnych kanałach telewizyjnych oraz w globalnej sieci komputerowej już w grudniu br. Kampania ma zachęcić konsumentów do zakupu produktu, a także przywołać miłe wspomnienie dawnych rodzinnych spotkań. Czytaj więcej »

  • W czwartek 01 grudnia Polska Sieć Handlowa Lewiatan rozpoczyna trzecią w tym roku telewizyjną kampanię reklamową. Czytaj więcej »

  • Intensywny kurs pakowania prezentów, bieg w śnieżycy z przeszkodami, praktycznie wojskowa dyscyplina. mogłoby się wydawać, że bycie Świętym Mikołajem to prosta sprawa. Actimel pokazuje, że czasami przygotowania do świąt przypominają… obóz przetrwania. jednak z pozytywnym nastawieniem, że #mam moc, każdy Mikołaj, w najważniejszy dla niego dzień w roku, z uśmiechem na... Czytaj więcej »

  • Wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny, a co za tym idzie – również czas rozterek, co kupić bliskiej osobie, by sprawić jej największą radość. Benicio del Toro, światowej sławy aktor i producent filmowy w najnowszej kampanii marki Heineken już wie, jaki jest ten najlepszy i niepowtarzalny prezent. Dzięki najnowszej, świątecznej akcji, każdy może być jak Benicio i... Czytaj więcej »

  • Marka Ostoya Vodka, stworzona z bieszczadzkiej pszenicy, nie zapomina o miejscu swojego pochodzenia. Inicjatywa „OSTOYA DLA WILKÓW” wspiera działania na rzecz ochrony tych drapieżników prowadzone przez WWF Polska. Akcję promuje spot z udziałem Marcina Dorocińskiego. Czytaj więcej »

  • Zbliżają się kolejne święta, podczas których na stołach nie może zabraknąć ketchupu Kotlin! Marka przypomina o sobie w najnowszej kampanii telewizyjnej. Czytaj więcej »

  • Wyborowa rusza z kampanią Wyborowa Party Challenge towarzyszącą wprowadzeniu do regularnej sprzedaży polskich wódek Wyborowa Polska Pszenica i Wyborowa Polski Ziemniak, które wspólnie z Wyborowa Polskie Żyto tworzą unikatową kolekcję trzech wariantów czystej polskiej wódki na stałe dostępnych na rynku. W kampanii marka zaprasza do odkrywania nieznanych wrażeń, a hasło jakie... Czytaj więcej »

  • Czy ser, nieodłączny składnik kanapek, pizzy i wielu innych dań może być szybką przekąską? Odpowiedź brzmi „tak” – przekonuje Spomlek w niestandardowej kampanii, przygotowanej przez agencję Albedo Marketing. Czytaj więcej »

  • Kampania reklamowa firmy Hochland Polska prowadzona jest pod hasłem „Język śląski czuje różnicę”. Akcja swoim zasięgiem objęła teren całego Górnego Śląska. Czytaj więcej »

  • Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” rozpoczęły kampanię promocyjną linii produktów Kurpiowskie Specjały”. Czytaj więcej »

  • HoopCola_2016_KV_160831Hoop Cola, największa polska marka coli, rozpoczyna świąteczną kampanię marketingową. Główną oś kampanijnej opowieści stanowi polska tradycja wspólnego wypatrywania Pierwszej Gwiazdki, której pojawienie się jest znakiem do rozpoczęcia kolacji wigilijnej. To właśnie ten świąteczny symbol jest bohaterem rozpoczynającej się kampanii. Czytaj więcej »

  • Rozpoczyna się kampania Palmy, w której marka nawiązuje do emocji towarzyszącym nadchodzącym świętom. Komunikacja obejmuje m.in. działania w TV, prasie a także w social mediach. Czytaj więcej »

  • Krakus w nowej kampanii telewizyjnej prezentuje nowość – koncentraty bulionów. Marka proponuje, aby zamienić znane obecnie substytuty na bardziej naturalne i tradycyjne, a zarazem dużo wygodniejsze rozwiązania w kuchni. Dlatego właśnie emitowany w ogólnopolskich stacjach spot pokazuje konsumentom, jak w płynny sposób radzić sobie z gotowaniem. Czytaj więcej »

  • Henryk Kania kibicuje polskim piłkarzom

    Poniedziałek, 14 listopada 2016

    Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. rozpoczęły kampanię reklamową na łamach portalu Onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Firma promuje swoje produkty, a zaczęła od kabanosów. Czytaj więcej »

  • Na przełomie grudnia i stycznia marka Inka (Grana Sp. z o.o.) otrzyma wsparcie reklamowe. Będzie to druga emisja znanej już i bardzo skutecznej kampanii „Połącz przyjemne z naturalnym”. W spocie występują znane z programów kulinarnych „Rewolucja na talerzu” i „Wysmakowani” – Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka-Łaska. Czytaj więcej »

  • 7 listopada, ruszyła kampania promująca posypki do dekoracji ciast z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja utrzymana w klimacie rodzinnego pieczenia prosto z serca jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i punktach sprzedaży. Działania potrwają do 4 grudnia br. Czytaj więcej »

  • 4 listopada wystartowała nowa kampania marki Okocim. Idea kreatywna „Tu się warzy z zasadami” odnosi się do 170-letniej tradycji piwowarskiej browaru Okocim. Podkreśla także rolę okocimskich piwowarów i ich osobiste zaangażowanie w warzenie piwa. Czytaj więcej »

  • W najnowszej kampanii E.Wedel promowane są praliny Wedlowskie Desery w trzech wariantach smakowych: Classic, Dark i Fusion. Komunikacja skierowana jest głównie do kobiet, a jej motywem przewodnim są kobiece spotkania. Czytaj więcej »

  • Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, na przekór jesiennej aurze, zaprasza internautów w sentymentalną podróż do ciepłych wspomnień z dzieciństwa. W mediach społecznościowych właśnie ruszyła kampania #Smakiwspomnien. Czytaj więcej »

  • Kampania reklamowa Lewiatana w telewizji

    Poniedziałek, 24 października 2016

    W czwartek 20 października rozpoczęła się druga tegoroczna kampania reklamowa Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w telewizji. Do 9 listopada wyemitowanych zostanie ponad 3.400 reklam, z czego duża część pojawi się na antenach największych w Polsce stacji – TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN. Czytaj więcej »

  • Ogólnopolska kampania reklamowa marki MyFood

    Czwartek, 20 października 2016

    MyFood jest dynamicznie rozwijającą się, polską firmą z Gdańska specjalizującą się w sprzedaży mrożonych ryb i owoców morza na rynku detalicznym i gastronomicznym. Spółka inwestuje w rozwój nowych produktów i działania marketingowe, czego dowodem jest kampania reklamowa MyFood przygotowana dla linii dań gotowych z krewetek i łososia. Czytaj więcej »

  • Fortuna – znana marka soków, nektarów i napojów – obecna na rynku od 1991 r., startuje z pierwszą kampanią reklamową od czasu przejęcia przez Grupę Polmlek w drugiej połowie 2015 r. Komunikacja rozpocznie się silną obecnością w TV już 17 października 2016 r. Nową marketingową odsłonę Fortuny wspierać będzie gwiazda z polskiego rynku muzycznego. Czytaj więcej »

  • Kampania Heinz już w listopadzie

    Piątek, 14 października 2016

    Historia marki Heinz sięga 1869 roku, kiedy to Henry J. Heinz wprowadza na lokalny rynek w USA chrzan w przezroczystych słoikach. Kilka lat później, wykorzystując dojrzałe pomidory i nieco większą ilość octu, Heinz zaczyna produkować naturalny ketchup, którego niepowtarzalny, wyrazisty smak pozostaje niezmieniony do dziś. Czytaj więcej »

  • Do końca grudnia 2016 r. potrwa kampania promocyjna marki Fithia pod hasłem „Smak Wyzwolony”. Fithia to odpowiedź na trendy konsumenckie w obszarze tzw. „kuchennego smart”. W skład linii wchodzą trzy produkty do smarowania z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno (z pestek dyni, lnianym oraz słonecznikowym). Ofertę uzupełniają trzy warianty oleju rzepakowego z pierwszego... Czytaj więcej »

  • Wystartowała #nowakampania Bielendy

    Piątek, 07 października 2016

    Bielenda rozpoczęła działania reklamowe z udziałem drugiej, obok Edyty Olszówki, ambasadorki marki – Natalii Zasępy. To zwyciężczyni konkursu, przeprowadzonego za pośrednictwem profilu Instagram, w którym spośród ponad 1500 zgłoszeń, wybrano nową twarz kosmetyków Bielenda. Jej rolą będzie rekomendacja produktów skierowanych do młodych konsumentów. „Już od dłuższego... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51