- „TAK SMAKUJE DOLCE VITA” to nazwa trzyletniej kampanii, którą właśnie rozpoczynamy! Kampanii promującej najwyższą jakość, długoletnią tradycję oraz odpowiedzialność w produkcji serów.- Czytaj więcej »
- „TAK SMAKUJE DOLCE VITA” to nazwa trzyletniej kampanii, którą właśnie rozpoczynamy! Kampanii promującej najwyższą jakość, długoletnią tradycję oraz odpowiedzialność w produkcji serów.- Czytaj więcej »
1 października br. ruszyła promocja konsumencka Owocowa loteria, organizowana przez firmę Herbapol-Lublin S.A., producenta herbat ziołowych, owocowych i zielonych, a także syropów owocowych i produktów dżemowych. Na uczestników czeka ponad 1 300 nagród, w tym nagroda główna – rodzinny samochód Toyota Auris Hybrid! Loteria potrwa do 26 listopada 2016 roku. Czytaj więcej »
Chiquita rozpoczęła outdoorową kampanię reklamową, w ramach której prowadzone są działania w 7 polskich miastach. Działania są częścią globalnej kampanii marki przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”. Czytaj więcej »
Lubella, ekspert w dziedzinie kulinarnych inspiracji, przygotowała dla konsumentów wspaniałą loterię. Kolejna akcja marki, oparta o prosty, a zarazem angażujący mechanizm to doskonała okazja, by zdobyć unikalne gadżety kuchenne. Rejestrując promocyjny kod na stronie www.promocja.lubella.pl codziennie można wygrać jedną z 10 000 wyjątkowych ściereczek, a co tydzień robot... Czytaj więcej »
Jesienna kampania reklamowa marki kosmetycznej PERFECTA, której ambasadorką jest Magdalena Różczka, została szeroko zaplanowana w telewizji i prasie, a także w internecie. Czytaj więcej »
Energizer we współpracy z twórcami filmu „Sekretne życie zwierzaków domowych” przygotował niespodziankę. Tylko teraz, kupując 2 promocyjne blistry baterii Enegrizer, można otrzymać 1 z 4 pluszowych bohaterów filmu „Sekretne życie zwierzaków domowych”. Czytaj więcej »
W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz i z tej okazji pod hasłem „Chce się Ż od 160 lat” marka rozpoczęła kampanię, w której manifestuje nieustającą radość z życia. Czytaj więcej »
Półfinalista II edycji MasterChefa i autor Imprezownika kulinarnego – Charles Daigneault promuje markę HAŃDEREK. Podbeskidzka firma właśnie rozpoczęła współpracę z utalentowanym kulinarnie Kanadyjczykiem. Szeroko zakrojony obszar wspólnych działań przewiduje wiele ciekawych form interakcji. Fani zarówno Charlesa, jak i markowych wyrobów wędliniarskich producenta z Buczkowic... Czytaj więcej »
W październiku rusza druga edycja Festiwalu Wypieków organizowanego wspólnie przez marki Delecta i Bakalland. Po udanej pierwszej odsłonie, tym razem konsumenci zostaną zabrani w niezapomnianą, słodką podróż po Polsce. Zwieńczeniem akcji jest powstanie Wielkiej Księgi z Wypiekami. Prosto z serc polskich regionów - perełki na rynku wydawnictw związanych z cukiernictwem. Promocja,... Czytaj więcej »
We wrześniu ruszyła kampania promocyjna marki Fithia. Linia obejmuje produkty do smarowania oraz oleje rzepakowe z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno. Hasło kampanii to Smak Wyzwolony. Czytaj więcej »
Nowość, Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno dumnie wkracza już do sklepów w całej Polsce. Natomiast 29. września miłośnicy piwa będą mogli zobaczyć premierowy spot telewizyjny, konsekwentnie utrzymany w stylistyce i humorze lat 20-tych. Czytaj więcej »
Ruszyła jesienna kampania reklamowa YOSKINE, luksusowych kosmetyków w portfolio firmy Dax Cosmetics, których technologia została opracowana we współpracy z japońskimi laboratoriami. Kampania pod hasłem „Japońska Moc Odmładzania” podkreśla prestiżowy wizerunek marki i promuje serie odmładzające YOSKINE, zarówno te dobrze już znane konsumentkom, jak i nową linię dostępną w... Czytaj więcej »
Tysiące promocyjnych opakowań Mullermilch, a wśród nich pięć wyjątkowych butelek – każdy, kto po ich otwarciu usłyszy donośne „MUUH”, wygrywa 10 tys. euro. Mucząca loteria to najważniejsze wydarzenie w roku dla Mullermilch, lidera segmentu mlek smakowych w Polsce. Czytaj więcej »
Właśnie odbyła się premiera kolejnej części kampanii „Rób to, w co wierzysz”! Po sukcesie ubiegłorocznej edycji stworzonej przez legendę polskiego rapu Sokoła i ikonę polskiego kina Bogusława Lindę marka Johnnie Walker zaprasza do współpracy kolejną, wyróżniającą się osobowość popkultury – Dawida Podsiadło. Jego singiel „O drodze do” jest artystyczną... Czytaj więcej »
Wraz z początkiem września ruszyła intensywna kampania promująca szeroki wachlarz deserów jednoporcjowych Słodka Chwila, prowadzona równolegle w TV, Internecie i mediach społecznościowych. Czytaj więcej »
Co jest potrzebne, by powstał pyszny sok? Przede wszystkim wyselekcjonowane, najlepsze owoce. To jednak połowa sukcesu – ważne jest też to, by odpowiednio się z owocami obchodzić. Tymbark podczas produkcji soków dba o każdy szczegół – właśnie dlatego gwarantuje doskonały smak i najwyższą jakość. Przy okazji marka informuje również o nowych, wygodnych formatach soków 100%... Czytaj więcej »
Już w październiku rusza kolejna kampania TVszwajcarskich cukierków ziołowych Ricola! Czytaj więcej »
19 września, ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br. Czytaj więcej »
Silne wsparcie komunikacyjne wraca dla plastrów topionych Hochland. Ogólnopolska kampania, która promuje sery topione w plastrach 8+1, realizowana będzie od połowy września, potrwa do końca października i obejmie TV oraz kino. Czytaj więcej »
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” postanowiła ponownie przypomnieć o swoich produktach! Z początkiem września na ekranach telewizorów, miejskich billboardach, w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży pojawią się materiały promujące Musztardy oraz Sosy Kieleckie. Czytaj więcej »
12 września ruszyła loteria konsumencka „Podróże z kawą Woseba”, w której pula nagród wynosi ponad 200 tys. zł. Do zdobycia jest blisko 1500 nagród, w tym: 4x25 tysięcy złotych, ekspresy ciśnieniowe, walizki z kawą i zestawy z kawiarką. Czytaj więcej »
Kształtowanie nawyków żywieniowych u dzieci rozpoczyna się od najmłodszych lat. Istotne jest, aby rodzice dbali o prawidłowo zbilansowaną dietę, w której nie może zabraknąć produktów zbożowych. O tym, jak ważne jest włączenie pełnowartościowej kaszy do codziennego menu przedszkolaka oraz o sposobach jej podania powie Katarzyna Foszner – ekspertka ds. żywienia kampanii... Czytaj więcej »
Od połowy września do połowy listopada sklepy Handlu Tradycyjnego mogą wziąć udział w kampanii Monte Budowanie organizowanej przez Zott Polska. Czytaj więcej »
16-go sierpnia rozpoczęła się gra miejsca „Zawsze Słońce”, organizowana przez Żywiec Zdrój. Innowacyjny mechanizm akcji łączy świat realny z wirtualnym. Gra polega na szukaniu słońc zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i na wirtualnej mapie na www.zawszeslonce.pl. W sumie do znalezienia będzie 7100 słońc, a każde z nich kryje nagrodę. Akcja trwa do 16-go października. Czytaj więcej »
Łowicz otworzył sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Kampania reklamowa limitowanej oferty to nie tylko spot telewizyjny, ale także reklama outdoorowa oraz kampania na platformach VOD. Krótki spot przedstawia dwie nowości – sos myśliwski oraz grzybowy, natomiast citylighty w przestrzeni miejskiej zwracają uwagę na bogactwo smaków obu produktów. Czytaj więcej »
Przez osiem wakacyjnych weekendów, w ramach „Projektu Plaża” telewizji TVN Strefa Sokołowa gościła w kolejnych nadmorskich miejscowościach. Tysiące zgromadzonych gości mogło korzystać z kulinarnej wiedzy i doświadczenia szefa kuchni Sokołów Dominika Moskalenki, degustować najnowsze produkty oraz uczestniczyć w konkursach, grach i animacjach. Strefa Sokołowa cieszyła się... Czytaj więcej »
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” postanowiła ponownie przypomnieć o swoich produktach! Z początkiem września na ekranach telewizorów, miejskich billboardach, w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży pojawią się materiały promujące Musztardy oraz Sosy Kieleckie. Czytaj więcej »
8 września rusza kolejna kampania reklamowa promująca wafelki impulsowe marki Grześki. Działania prowadzone w telewizji i Internecie potrwają do końca października. Czytaj więcej »
Kampania Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness. (Poznaj soki owocowe. Dziel się wiedzą. Ciesz bogactwem) to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw i owoców w codziennej diecie. Działania informacyjno-edukacyjne prowadzone są na 14... Czytaj więcej »
We wrześniu sieć hurtowni MAKRO rozpoczyna kampanię reklamową promującą obchody 22. urodzin. Na wszystkich klientów czekają tysiące produktów w niższych cenach, moc atrakcji, loterie, konkursy i promocje. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Poznaj duet yuzu z cytrusami...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...