Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 58 z 93)

Kampanie i Promocje

  • „W kuchni lubię łączyć oryginalne składniki, jednak gdy do swoich potraw dodaję majonez, zawsze - jak moja mama, sięgam po Kielecki.” - tymi słowami rozpoczyna się nowy spot telewizyjny WSP Społem. Materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość znanego od pokoleń wyrobu oraz przypomnieć, że idealnie sprawdzi się on w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od... Czytaj więcej »

  • Kampania Marki Krakus

    Wtorek, 01 grudnia 2015

    Rozpoczęła się nowa kampania Marki Krakus pod hasłem „Tak smakuje szynka”. W dwóch 30 sekundowych spotach przenosimy się do Wzorcowni Krakus gdzie dwóch jej pracowników , Mistrz i jego uczeń, przygotowują kanapkę z Szynką Eksportową Krakus. Szynka staje się przedmiotem przewrotnej, pełnej humoru dyskusji pomiędzy Mistrzem i Uczniem a w kolejnej odsłonie spotu inspiracją do... Czytaj więcej »

  • Rozpoczęła się świąteczna kampania reklamująca margarynę Palma, w której marka nawiązuje do polskiej tradycji pieczenia ciast oraz gościnności. Komunikacja po raz pierwszy zaplanowana jest również na Instagramie, gdzie użytkownicy będą mogli dzielić się swoimi wypiekami podpisując je #pysznatradycja. Czytaj więcej »

  • Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego. Działania podjęte w minionych latach odniosły sukces, dlatego producent marki zdecydował o powtórzeniu sprawdzonych praktyk. Tym samym, poza reklamą i komunikacją PR, tegoroczna kampania skupi się na: promocji konsumenckiej, eventach z gofrobusem w... Czytaj więcej »

  • W najbliższe święta na stołach nie może zabraknąć ketchupu Kotlin. Czytaj więcej »

  • We wrześniu br. marka Warka została Oficjalnym Sponsorem UEFA Europa League i przez kolejne sezony towarzyszyć będzie sportowym emocjom kibiców przed telewizorami i na stadionach. Właśnie ruszyła pierwsza akcja Warki związana z europejskimi rozgrywkami. Czytaj więcej »

  • Tej jesieni do rodziny piw żywieckich dołączył kolejny gatunek - Saison. To szósta specjalność uwarzona przez browarników z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Pod hasłem „Otwieramy sezon na Saison” rozpoczęła się szeroka kampania marketingowa wspierająca wprowadzenie nowego gatunku. Czytaj więcej »

  • Ruszyła druga odsłona komunikacji nowego piwa Brackie Pils. Pod hasłem „Polsko-czeski kunszt piwowarski” marka podkreśla wyjątkową recepturę piwa, która łączy polski słód i czeski chmiel żatecki. Czytaj więcej »

  • Heineken wykonał pierwsze selfie z kosmosu

    Poniedziałek, 09 listopada 2015

    Dla uczczenia współpracy z kultową marką filmów o Jamesie Bondzie, Heineken właśnie opublikował pierwsze na świecie selfie z kosmosu, wykonane przez satelitę krążącą na orbicie okołoziemskiej. Zdjęcie zrobiono ponad 200 specjalnym gościom z całego świata, w tym z Polski, podczas unikalnego eventu „Spyfie”, który miał miejsce na Zaporze Hoovera w okolicach Las Vegas. Czytaj więcej »

  • Kultowa postać polskiego kina – Bogusław Linda oraz ceniona ikona rapu – Wojtek Sokół zostali zaangażowani w kampanię promocyjną największej na świecie marki whisky – Johnnie Walker. Efektem tej wyjątkowej współpracy jest singiel Wojtka Sokoła – Rób to, w co wierzysz. Projekt opowiada o drodze, którą obaj artyści przebyli, by znaleźć się w miejscu, w którym są... Czytaj więcej »

  • W tym roku składanie życzeń będzie łatwe i przyjemne – to za sprawą limitowanej edycji opakowań Tyskiego. Na puszkach i butelkach popularnego lagera odnaleźć można okazjonalne zwroty i sformułowania. Te, zestawione w dowolny i kreatywny sposób, utworzą autorskie życzenia. Specjalne opakowania już trafiły do sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Długie jesienne wieczory nie muszą być nudne. Wie o tym najbardziej energetyczna marka wszechczasów - Black Energy Drink, która tej jesieni specjalnie dla wszystkich fanów energetycznych wrażeń przygotowała wyjątkową ofertę promocyjną. Piękne kobiety, szybkie samochody i pełne napięcia zwroty akcji rozgrzeją do czerwoności każdego. Wystarczy kupić promocyjne opakowanie... Czytaj więcej »

  • Kampania edukacyjna na rzecz drobiu pakowanego

    Środa, 28 października 2015

    Pół kilograma rocznie – o tyle średnio wzrasta spożycie mięsa drobiowego w Polsce. Mimo rosnącej popularności drobiu, wciąż niewielu Polaków sięga po mięso pakowane. Dlatego też Krajowa Rada Drobiarstwa rozpoczęła skierowaną do konsumentów kampanię, której celem jest zwiększenie wiedzy o zaletach mięsa drobiowego pakowanego w atmosferze modyfikowanej (MAP) lub bez... Czytaj więcej »

  • Konsumenci po raz trzeci przetestują produkty FRoSTY

    Poniedziałek, 26 października 2015

    Tysiąc Polaków będzie miało okazję przetestować zestawy najnowszych produktów firmy FRoSTA. Właśnie ruszyła trzecia edycja akcji ZOSTAŃ FRoSTEREM. Czytaj więcej »

  • 26 października 2015r częstochowska firma Jawo rozpoczyna jesienną telewizyjną kampanię reklamową. W tym roku, podobnie jak w poprzednich latach Jawo ponownie będzie promować swoje produkty za pomocą największych i najpopularniejszych ogólnopolskich kanałów telewizyjnych. Jesienna kampania Jawo 2015 obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych, a billboardy sponsorskie... Czytaj więcej »

  • W październiku Żywiec prowadzi kampanię reklamową „Krakowska Parafraza”, która obejmuje digital i nośniki zewnętrzne w Krakowie oraz działania w punktach sprzedaży na terenie województwa małopolskiego. Czytaj więcej »

  • Spot telewizyjny pt. „Świat dla Ciebie zatańczy” nawiązuje do obietnicy marki „Wawel. Radość wyzwala”. Jego emisję zaplanowano od 19 października 2015 r. Zintegrowane działania marketingowe obejmują także konkurs konsumencki na stronie wawelradoscwyzwala.pl, kampanię reklamową w internecie, spot radiowy oraz materiały promocyjne w sklepach. Czytaj więcej »

  • Ruszyła najnowsza kampania reklamowa FRoSTY

    Środa, 21 października 2015

    100% naturalnego smaku! – pod tym hasłem wystartowała kolejna już odsłona kampanii reklamowej FRoSTY. Pierwszy raz w historii, swoim zasięgiem objęła nie tylko telewizję, ale również radio. Czytaj więcej »

  • Konspol rusza z ogólnopolskim konkursem konsumenckim

    Poniedziałek, 19 października 2015

    Firma Konspol - producent wyrobów w 100% z mięsa kurczaka - przygotowała dla swoich konsumentów konkurs z nagrodami. Akcja promocyjna potrwa dwa tygodnie i będzie wspierana ogólnopolską kampanią reklamową. Czytaj więcej »

  • Grupa Drosed promuje Kurczaka Kukurydzianego

    Poniedziałek, 19 października 2015

    W październiku w 40 miastach Polski wystartowała kampania outdoorowa Grupy Drosed promująca Kurczaka Kukurydzianego. Produkt wspiera także konkurs konsumencki zorganizowany pod hasłem ”Zgotuj sobie złoty wyjazd”. Czytaj więcej »

  • Na początku października w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja wody S.Pellegrino – „Are You a real Foodie?”. Wraz ze startem kampanii pod tym samym hasłem, marka zachęca prawdziwych smakoszy do wspólnego gotowania oraz celebracji sztuki kulinarnej we wszystkich jej przejawach. Czytaj więcej »

  • Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin rozpoczyna kampanię edukacyjną na temat stosowania środków ochrony roślin w produkcji żywności. Czytaj więcej »

  • Każda paka Tic-Taca daje piątaka

    Wtorek, 13 października 2015

    We wrześniu br. ruszyła promocja marki „Tic Tac” pod hasłem „Każda paka daje piątaka”. Każde opakowanie promocyjne „Tic-Tac” to gwarancja zniżki w wysokości 5 zł przy zakupie u jednego z partnerów akcji: „Rossman”, „Cinema City” i „Sizeer” oraz przy doładowaniu i zakupie starterów w sieci komórkowej „Play”. Czytaj więcej »

  • Wystartowała wspólna kampania reklamowa marek Goplana i Solidarność oparta na haśle Delektuj się podwójną przyjemnością. Działania potrwają do końca roku i obejmą spoty telewizyjne, bilbordy sponsorskie oraz prasę kobiecą. Czytaj więcej »

  • Lokalne odmiany owoców w kampanii Herbapol

    Poniedziałek, 12 października 2015

    W dniu 12 października br. startuje nowa kampania dżemów Herbapol, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol. Czytaj więcej »

  • Trwa ogólnopolska akcja promocyjna Nestlé pod hasłem „Moc nagród od Niebieskiego Misia”. Każdy z uczestników może wziąć udział w loterii, w której do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród! Czytaj więcej »

  • Nowe sosy egzotyczne w kampanii marki Łowicz

    Poniedziałek, 12 października 2015

    12 października Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą tegoroczną nowość – sosy egzotyczne: seczuański, karaibski i arabski. Każdy z nich cechuje się unikalnym na rynku rozwiązaniem – do słoika z sosem dołączona jest nakładka ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw do mięsa charakterystycznych dla regionu, z którego... Czytaj więcej »

  • Marka Carlsberg, jako jeden z pierwszy oficjalny partner UEFA EURO 2016, rozpoczęła w Polsce aktywacje konsumenckie. Dołączyła do niej marka Okocim. W obu promocjach dla konsumentów do wygrania są bilety na mecze EURO 2016 we Francji. Czytaj więcej »

  • Jesień pełna nagród z Vegetą!

    Środa, 07 października 2015

    Jesień nie musi być szara i ponura. Vegeta przygotowała konkurs dla wszystkich konsumentów, dzięki któremu ten czas nabierze kolorów! Akcja promocyjna potrwa od 7 września do 1 listopada 2015 r. i będzie okazją do zdobycia wielu atrakcyjnych nagród, m.in. 2x5 tys. złotych, niezwykle trwałych patelni z powłoką ceramiczną dla wszystkich miłośników gotowania oraz tak przydatnych... Czytaj więcej »

  • Carlsberg Polska - Podróże butelki zwrotnej

    Środa, 07 października 2015

    Carlsberg Polska stworzył drugi animowany film edukacyjny w ramach kampanii społecznej „Weź mnie w obroty”, w którym przedstawiona jest rotacja butelki zwrotnej w naszym kraju i jej wpływ na środowisko. Film video jest już dostępny na kanale YouTube. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51