Pesto Helcom Easy Cook z oliwą z oliwek: czerwone z suszonymi pomidorami oraz zielone z bazylią, doskonale wzbogacają smak potraw. Czytaj więcej »
Pesto Helcom Easy Cook z oliwą z oliwek: czerwone z suszonymi pomidorami oraz zielone z bazylią, doskonale wzbogacają smak potraw. Czytaj więcej »
Dzięki prostym składom i autentycznym smakom, każdy posiłek zyska włoski charakter. Czytaj więcej »
Mokate Cappuccino Zero bez dodatku cukru to odpowiedź na najnowsze trendy. Połączenie intensywnego aromatu kawy, delikatności mleka, aksamitnej pianki i słodkiej nuty stewii – to idealna propozycja dla tych, którzy cenią sobie zdrowie i smak. Czytaj więcej »
North Coast wprowadza do oferty pierwszy na świecie bezalkoholowy likier cytrynowy – Pallini Limonzero. Czytaj więcej »
Partner Center rozwinął swoje portfolio win pochodzących z Armenii. W ofercie dostępne są już dwa nowe wina w marce Armenian Yerev Classic. Czytaj więcej »
Oto nowa odsłona Björn Premium, niezrównana w swojej czystości wódka, czerpiąca z surowej skandynawskiej natury, odporna na wpływy zmieniającego się świata. Czytaj więcej »
Panul Organic Cabernet Sauvignon to organiczne, czerwone wytrawne wino, będące kwintesencją urodzajnych ziem Chile, stworzone z odmiany Cabernet Sauvignon. Czytaj więcej »
Seria Win Prohibited Wine z chilijskich winnic, które łamią konwencje i wprowadzają zupełnie nową jakość na rynek. Czytaj więcej »
Flaczki wołowe to nowość od polskiej, rodzinnej firmy JBB Bałdyga – tradycyjny specjał przygotowany z najwyższej jakości składników. Czytaj więcej »
W marcu zadebiutują nowości JemyJemy – dania gotowe w 4 smakach: Gulasz mięsny, Strogonow, Chili con carne i Kurczak curry. Czytaj więcej »
Nowa linia Crispy Fruit to innowacyjne na rynku batony owocowe, odpowiadające na potrzeby konsumentów poszukujących zdrowych, a jednocześnie pysznych przekąsek. BeRAW, marka FoodWell stworzona z ambasadorką Ewą Chodakowską, kontynuuje ekspansję w segmencie batonów, koncentrując się na innowacjach produktowych. W pierwszej połowie 2025 roku planowany jest lifting opakowań, który... Czytaj więcej »
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie polskich konsumentów tematyką zdrowego żywienia i well-beingu, portfolio należącej do Danone marki Actimel zostało poszerzone o nowe warianty produktów z witaminą C i magnezem oraz wyższą zawartością witaminy D w porównaniu do standardowych wersji Actimel. Nowe napoje jogurtowe Actimel o potrójnym działaniu na zdrowie zawierają też wapń... Czytaj więcej »
The Balvenie wprowadza na rynek jedną ze swoich najbardziej wyjątkowych edycji – The Balvenie Fifty Collection, będącą hołdem dla pięćdziesięciolecia doskonałego rzemiosła i precyzji, które uczyniły markę ikoną luksusu i jakości w świecie whisky. Czytaj więcej »
Zbliżające się Walentynki to doskonała okazja, by zwolnić tempo i zrobić coś miłego – dla siebie i bliskich. Jednym z niezawodnych sposobów, by uprzyjemnić ten dzień jest przygotowanie wyjątkowej kolacji w domu. Często jednak pojawia się zagwozdka, jakie danie warto przyrządzić, by celebrować tę okazję. Z rozwiązaniem przybywa PODRAVKA i dzieli się przepisem na idealną,... Czytaj więcej »
Miłość to uczucie, które może łączyć nie tylko zakochanych, ale także rodzinę i przyjaciół. Barilla, wprowadzając wyjątkowy kształt makaronu, pragnie podkreślić, że w uniwersalnym języku miłości wspólne przygotowywanie posiłków i dzielenie się makaronowymi daniami to najlepszy sposób na wyrażenie uczuć. Czytaj więcej »
Wawel rozpoczął rok 2025 od intensywnych działań w obszarze digital marketingu, promując dwie nowe linie produktowe: CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne. Kampanie wystartowały w styczniu i potrwają do końca marca, koncentrując się na szerokiej komunikacji w kanałach online. Czytaj więcej »
Miłośnicy jabłek, mamy dla Was coś wyjątkowego! Już od 6 lutego wyłącznie w sklepach sieci Lidl Polska dostępna będzie Pola – nowa odmiana jabłka, która łączy w sobie niepowtarzalny smak i chrupkość. Ten owoc powstał z myślą o współczesnych konsumentach, którzy cenią najwyższą jakość, świeżość i wyjątkowe doznania smakowe. Czytaj więcej »
Samodzielne przygotowanie koktajli to nie tylko świetna zabawa, ale też sposób na odkrywanie nowych smaków. Takie napoje świetnie sprawdzą się zarówno na karnawałowych spotkaniach z przyjaciółmi, jak i wtedy, gdy chcemy po prostu cieszyć się chwilą przyjemności. Idealnym składnikiem takich koktajli jest Grenadyna Herbapolu, która zapewnia pyszny, owocowy smak i głęboki,... Czytaj więcej »
Zimą szczególnie cenimy sycące, aromatyczne potrawy, które rozgrzewają i dodają energii. Gorące zupy to doskonały wybór na chłodne dni – otulają ciepłem i pozwalają cieszyć się różnorodnością kulinarnych doznań. Odpowiednio dobrane składniki oraz nieoczywiste połączenia nadają im wyrazistości, czyniąc je nieodłącznym elementem zimowego menu. Czytaj więcej »
Nie słabnie zainteresowanie dubajskimi smakami w naszym kraju. W sklepach Carrefour Polska dubajska czekolada nadziewana kremem z pistacji znalazła się w TOP najlepiej sprzedających się produktów w minionym tygodniu. Ten inspirowany stylem dubajskim produkt był jednocześnie najlepiej sprzedającym się wyrobem z liczącego ponad 3000 produktów asortymentu Kuchni Świata. Czytaj więcej »
Najprostszy przepis na idealny karnawałowy wieczór? Grono przyjaciół, niezobowiązująca atmosfera i oczywiście pyszne przekąski, które podkreślą smak tych wyjątkowych chwil. Najlepiej sprawdzą się proste w przygotowaniu, a przy tym pomysłowe i efektowne dania, po które można wygodnie sięgnąć w trakcie zabawy. Kluczem do sukcesu są jakościowe produkty i ciekawe, kulinarne... Czytaj więcej »
Soplica Malina z Różą ponownie trafia na sklepowe półki! Po ogromnym sukcesie ubiegłorocznej edycji, marka Soplica zdecydowała się ponowić sprzedaż tego wyjątkowego wariantu, ale w udoskonalonej wersji. Czytaj więcej »
Glenfiddich, najczęściej nagradzana single malt Scotch whisky na świecie, z dumą prezentuje limitowaną edycję Glenfiddich Gran Reserva 21 YO z okazji Księżycowego Nowego Roku 2025. Ta nietuzinkowa edycja to propozycja na wyjątkowe spotkania, a projekt jest hołdem dla jedności kultur oraz tradycji. Czytaj więcej »
Wawel rozpoczął rok 2025 od intensywnych działań w obszarze digital marketingu, promując dwie nowe linie produktowe: CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne. Kampanie wystartowały w styczniu i potrwają do końca marca, koncentrując się na szerokiej komunikacji w kanałach online. Czytaj więcej »
W 2025 roku pod marką Pudliszki wprowadzone na rynek zostanie łącznie 16 nowości produktowych, które łączą najnowsze trendy i odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta. Czytaj więcej »
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polaków kulinarnymi odkryciami, Carrefour Polska rozbudowuje ofertę produktów Kuchni Świata. Z okazji Chińskiego Nowego Roku, sieć poszerzyła swój asortyment oryginalnych składników i dań kuchni azjatyckiej do ponad 600 produktów. Rozbudowana gama dostępna jest w ponad 200 super- i hipermarketach oraz 54 sklepach franczyzowych Carrefour na... Czytaj więcej »
Gdy aura zachęca do spędzania czasu w domu, warto sięgnąć po nowe napary owocowe Herbapolu. To cztery wyjątkowe warianty: Pachnący lasem, Różane ukojenie, Malinowa rozkosz i Zimowe rozgrzanie. Każda z tych starannie opracowanych kompozycji zawiera duże kawałki owoców, które gwarantują głęboki smak i wyjątkowy aromat. Czytaj więcej »
Na sklepowych półkach sieci Rossmann można znaleźć pyszne musy owocowe z acerolą w kubeczkach, kremowe musy owocowe z kokosem CocoMi! oraz pyszną kaszkę zawierającą GOS/FOS. Nowości łączy pyszny smak i wiele wartościowych składników odżywczych – dla odporności[1] lub dla mocnych kości[2]. Czytaj więcej »
Marzysz o smacznym, pełnowartościowym posiłku, który przygotujesz w mgnieniu oka? Teraz to prostsze niż kiedykolwiek, dzięki marce PODRAVKA! Makaron „2 minuty” to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią pyszny smak potraw oraz ich ekspresowe przygotowanie. Do portfolio dołączył właśnie nowy rodzaj – penne (pióra), zwiększający pole kulinarnych możliwości. Czytaj więcej »
2 lutego obchodzimy Dzień Naleśnika – dania, które od lat gości na stołach na całym świecie i zdobywa uznanie dzięki swojej prostocie oraz wszechstronności. Można je przygotować w wersji słodkiej, z dodatkiem owoców czy dżemu lub wytrawnej, wypełnionej farszem mięsnym bądź warzywnym. To doskonała okazja, aby spróbować nowych połączeń smakowych, wykorzystując produkty... Czytaj więcej »
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix...
To hit wśród słodkości na sezon grillowy! Sprężyste...
To najnowszy smak w portfolio dań instant, który podbija...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...