Marka Wawel jesienią mocno wspiera kategorię czekolad. We wrześniu do telewizji powracają spoty reklamowe z sympatycznymi i znanymi bohaterami marki. Czytaj więcej »
Marka Wawel jesienią mocno wspiera kategorię czekolad. We wrześniu do telewizji powracają spoty reklamowe z sympatycznymi i znanymi bohaterami marki. Czytaj więcej »
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem, kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia atrakcyjnych nagród pieniężnych, ale także wsparcia organizacji charytatywnych. Czytaj więcej »
1.09.2020 r. rozpoczyna się konkurs konsumencki marki Minutka, pod interesującą nazwą „NASZA SUPER RODZINKA” i będzie trwał do 23.11.2020 r. Aby wziąć udział należy kupić dowolną herbatę Minutka i zachować paragon. Czytaj więcej »
Marka naturalnej wody źródlanej Nestlé Pure Life zaprasza do udziału w ogólnopolskiej loterii. Wystarczy kupić minimum 8 butelek o pojemności 0,33 l lub 0,5 l z etykietami dla dzieci (mogą to być zarówno pojedyncze butelki, jak i przygotowana przez markę na tę okazję specjalna zgrzewka w promocyjnej folii), a następnie zarejestrować paragon, by mieć szansę na plecak Re-Kanken... Czytaj więcej »
Do 30.08.2020 r. potrwa konkurs konsumencki „Zdobądź kasę”. Zasady są proste: wystarczy kupić produkt promocyjny – dowolne opakowanie Jedynek/Jedyneczek, zarejestrować paragon i wykonać proste zadanie. Czytaj więcej »
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano 61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł każda oraz jedną nagrodę w wysokości 50 000... Czytaj więcej »
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry. Czytaj więcej »
Nagroda główna, czyli roczne zakupy w sklepach sieci Żabka o wartości 12 000 zł padła m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, ale także w Markach, Witkowie, Jasienicy czy Rumii. Już 71 klientów zgłosiło wygraną, ale szczęśliwe zdrapki wciąż są w puli nagród w sklepach sieci. Loteria, w której do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród, trwa do 21 lipca br., a każda zdrapka... Czytaj więcej »
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” na tegoroczny sezon wakacyjny przygotowała specjalne niespodzianki dla fanów swoich produktów. Rozpoczyna się wyjątkowy konkurs pełen kulinarnych doznań! Wystarczy przygotować specjalną, pełną smaku potrawę, podzielić się z innymi swoim przepisem i… wygrać Thermomix oraz inne atrakcyjne nagrody! Czytaj więcej »
Gellwe to polska marka, która od ponad 30 lat dostarcza swoim klientom propozycje doskonałych przysmaków na każdy dzień. Receptury Gellwe przygotowują prawdziwi mistrzowie kulinarni, a to – w połączeniu z najwyższą jakością, zaangażowaniem i miłością do jedzenia – wpływa na wysoką jakość produktów. Gellwe ceni czas swoich klientów, dlatego podpowiada, jak pyszności... Czytaj więcej »
Pod hasłem „ZDOBĄDŹ KASĘ” rozpoczyna się konkurs, w którym kupujący parówki Jedynki/Jedyneczki mają szansę wygrać tygodniowo 10 nagród po 500 zł. Promocja trwa od 6.07.2020 do 30.08.2020, szczegóły na www.jedynkipromocja.pl. Czytaj więcej »
Od 1 lipca do końca sierpnia potrwa jubileuszowa loteria pod hasłem „Familijne 25. urodziny”, którą marka Familijne przygotowała dla swoich konsumentów z okazji swoich urodzin. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Marka Lech Premium powraca z muzyczną aktywacją konsumencką, w której do zdobycia jest 15 000 koszulek z grafikami młodych, polskich designerów. Pod każdą zawleczką i kapslem Lecha objętego promocją kryje się unikatowy kod upoważniający do udziału w quizie na stronie marki. Szczęśliwcy, którzy w danym tygodniu udzielą najwięcej poprawnych odpowiedzi, wygrają koszulki... Czytaj więcej »
Zakończył się ostatni etap konkursu grantowego Carlsberg Polska pn. InicJaTyWy. W głosowaniu internautów wyłoniono 8 zwycięskich projektów. Ich autorzy - lokalne organizacje i instytucje z Brzeska, Sierpca i ich okolic - otrzymają granty w wysokości 10 tysięcy złotych każdy. Czytaj więcej »
W portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele sprawdzonych i cenionych od lat produktów. Należą do nich m.in. ręcznie produkowane Karmelki nadziewane - Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające. Ofertę Karmelków w letnich miesiącach wspiera „Loteria (Z)ręcznie Robiona”, w której do wygrania jest łącznie aż ćwierć miliona złotych. Czytaj więcej »
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” zaprasza do udziału w konkursie zorganizowanym zgodnie z ideą #zostańwdomu. Wykaż się kreatywnością i wygraj wyjątkowe nagrody! Czytaj więcej »
Marka Prymat dla swoich konsumentów przygotowała wielką loterię pieniężną z pulą nagród 250 tys. zł, która ruszyła 1 maja. Loteria to kolejna odsłona szeroko zakrojonej kampanii „Prymat… i chcesz więcej”. Czytaj więcej »
Przygotuj swój sklep na tę promocję konsumencką! Do wygrania 500 minionkowych słuchawek oraz 100 aparatów Instax w żółtym kolorze. Aby wziąć udział w loterii konsument musi kupić dowolne opakowanie płatków lub batonów zbożowych Nestlé i zarejestrować paragon. Okres sprzedaży promocyjnej rozpoczyna się 22.05, natomiast zgłoszeń można dokonywać od 01.06 do 26.07.2020 r. Czytaj więcej »
Sieć Lewiatan zachęca swoich klientów do odpowiedzialnego zachowania w sytuacji pandemii koronawirusa. Pod hasztagiem #ZostańWDomu przekonuje, że ten czas można spędzić kreatywnie i bezpiecznie. Na dowód zaprasza na swój kanał kulinarny oraz organizuje drugą odsłonę konkursu kulinarnego dla klientów. Czytaj więcej »
Marka Prymat przygotowała dla swoich konsumentów wielką loterię pieniężną z pulą nagród wartych 250 tys. zł. Akcja rusza 1 maja. Loteria to kolejna odsłona szeroko zakrojonej kampanii „Prymat… i chcesz więcej”. Czytaj więcej »
Podczas jednego dnia w roku, niezależnie od szerokości geograficznej, możemy poczuć się jak w Irlandii. Jak spędzić, przypadający na 17 marca, dzień Świętego Patryka, podpowiada whiskey Tullamore D.E.W. Czytaj więcej »
13 lat temu marka Harnaś, jako pierwsza na rynku, wprowadziła loterię „kup i wygraj”. Właśnie ruszyła jej 14. edycja. Do zdobycia są puszki 0,5 l i 4-paki Harnasia. Czytaj więcej »
Marka Jeżyki zaprasza konsumentów do zabawy w wykreowanie nowego smaku ciastek. W konkursie pod hasłem „Uwielbiam JE! Tworzę JE! Wygrywam!”, każdy może stworzyć własny smak ciastek Jeżyki, a przy okazji zdobyć nawet 10 tys. złotych i czapki, które wspierają polskie jeże. Czytaj więcej »
1 lutego ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna marki Żywiec Zdrój pod hasłem „Weź wodę, wygraj nagrodę”. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój Niegazowany opatrzone etykietami z bohaterami kinowego przeboju dla dzieci „Kraina Lodu 2”. Wśród nagród znajdują się zabawki licencyjne od firmy Hasbro® oraz komplet bonów o łącznej wartości 20... Czytaj więcej »
W najbliższy weekend 21-23 lutego marka Familijne zaprasza do Białki Tatrzańskiej na wielki finał akcji „Start do nart” z Radiem ZET. Jako sponsor całego cyklu wydarzeń, Familijne towarzyszą rodzinom od początku ferii, zapewniając szereg atrakcji na stokach narciarskich w zimowych miejscowościach. Czytaj więcej »
Hochland startuje z ogólnopolską loterią. Do wygrania jest 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. W czasie trwania akcji, marka będzie dzielić się z uczestnikami także przepisami na pyszne dania z serami Hochland. Loteria rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 6 kwietnia. Czytaj więcej »
Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach. Do wygrania są 0,5l puszki i 4-paki Harnasia. Czytaj więcej »
Hochland startuje z ogólnopolską loterią. Do wygrania jest 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. W czasie trwania akcji, marka będzie dzielić się z uczestnikami także przepisami na pyszne dania z serami Hochland. Loteria rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 6 kwietnia. Czytaj więcej »
1 lutego ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna marki Żywiec Zdrój pod hasłem „Weź wodę, wygraj nagrodę”. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój Niegazowany opatrzone etykietami z bohaterami kinowego przeboju dla dzieci „Kraina Lodu 2”. Wśród nagród znajdują się zabawki licencyjne od firmy Hasbro® oraz komplet bonów o łącznej wartości 20... Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Coca-Cola czy Pepsi?...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Żabka odsłania kurtynę...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Nowa kampania Sokołowa...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...