Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Wywiady Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 9 z 31)

Wywiady

  • Słodka Polska daje dobre przykłady

    Wtorek, 08 lutego 2022

    W czasach pandemii szukamy bohaterów i konkretnych przykładów, jak sobie radzić w codziennej, trudnej rzeczywistości. Firma Hochland Polska m.in. wspiera Reprezentację Polski Dzieci z Cukrzycą – na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • O innowacyjności branży oraz działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju rozmawiamy z Patricjusem Ziecikiem, dyrektorem marketingu działu Laundry & Home Care, Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Małgorzaty Włodarczyk, Vice Chairman, CMO, Euroser Dairy Group kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Hochland Polska dąży do podniesienia standardów rozwoju, ochrony środowiska i poszanowania praw, a także koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. CSR zdefiniowano tu jako system zarządzania relacjami pomiędzy firmą a otaczającym je środowiskiem, traktując lokalne społeczności jako jeden z priorytetów. Rozmawiamy na ten... Czytaj więcej »

  • ETi jest firmą rodzinną, założoną w 1961 roku przez wizjonera i przedsiębiorcę Firuza Kanatlı. ETi Group rozwijała się i tworzyła swoje portfolio na przestrzeni lat, stając się jedną ze 100 największych firm w Turcji. Generuje ponad 1,3 miliarda dolarów rocznej sprzedaży na całym świecie (2017). Zatrudnia ponad 7 500 pracowników, posiada 8 zakładów produkcyjnych – w tym... Czytaj więcej »

  • MAOAM wciąga smakiem i zyskiem

    Wtorek, 08 lutego 2022

    Nowoczesna, idąca z duchem czasu, dostosowująca się do trendów zakupowych, odpowiadająca na szerokie potrzeby nabywców – o marce MAOAM opowiada Marzena Sadurska, Brand Manager MAOAM w firmie Haribo. Czytaj więcej »

  • Grupa Eurocash wierzy w przedsiębiorców handlu niezależnego, zapewniając im szerokie wsparcie w rozwoju oparte na czterech filarach: skali zakupowej, różnych formatach dystrybucji, wyborze konceptów detalicznych oraz narzędziach i edukacji. Przedsiębiorcy otrzymują możliwość konkurowania na rynku niezależnym. „Procentowy udział Grupy Eurocash we wpływie na rozwój... Czytaj więcej »

  • Kampania „Kobiety Almette” zdobyła I miejsce w konkursie Lider Forum Kampanie, który jest organizowany przez Forum Mleczarskie Handel i została uznana za Najlepszą Kampanię Reklamową Produktów Mleczarskich w 2021 roku. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • „Silne więzi z konsumentami, obok jakości produktów, są dla marki HARIBO priorytetem” – o komunikacji marketingowej, wsparciu w miejscu sprzedaży i rozwoju marki rozmawiamy z Anną Stróżyńską, Dyrektorem ds. Marketingu HARIBO. Czytaj więcej »

  • O zmieniającej się pod wpływem zwyczajów zakupowych branży wędliniarskiej, rozwoju firmy i patriotyzmie konsumenckim rozmawiamy z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem Sprzedaży Czytaj więcej »

  • O rozwoju spółki na rynku, sytuacji w branży winiarskiej oraz działaniach zapewniających sukces na kolejne lata opowiada Tomasz Głoskowski, Wiceprezes Zarządu Partner Center. Czytaj więcej »

  • Miniony rok był trudny, a Grupa JNT urosła z dynamiką dwukrotnie większą niż rynek wina. I nie spoczywa na laurach. O ambitnych planach, ważnych wyzwaniach i gorących trendach w branży rozmawiamy z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group. Czytaj więcej »

  • Polskie królestwo chałwy

    Poniedziałek, 10 stycznia 2022

    Tradycyjną polską chałwę eksportują do Grecji – królestwa tego przysmaku. Ich produkty cechują się wysoką jakością i czystą etykietą. O sukcesach w Polsce i za granicą, zmieniającym się rynku i wyzwaniach branży opowiada Marek Moczulski, Prezes Zarządu Unitop w rozmowie z Joanną Kowalską. Czytaj więcej »

  • Przywiązanie do historii i tradycji, elastyczne podejście do biznesu oraz skupienie na planach zapewniających ciągły rozwój sprawiają, że Wedel to producent prężnie funkcjonujący w ponad 60 krajach na całym świecie. O wyzwaniach na rynku czekolady i kierunkach rozwoju firmy – z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzającym LOTTE Wedel rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz... Czytaj więcej »

  • Wawel: słodkie trendy

    Poniedziałek, 10 stycznia 2022

    O zmianach i trendach na rynku słodyczy, a także nowych produktach i działaniach marki opowiada Monika Kowalewska, Dyrektor Marketingu w firmie Wawel. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Leszka Wąsowicza, Prezesa w firmie HELIO kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Wojtek Sikora, OCS

    Środa, 15 grudnia 2021

    Trzy pytania do Wojtka Sikory, Special Service & Quality Coordinatora w firmie OCS kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • „Nasza firma ma w sobie gen zaradności. (…) Udało nam się kilkukrotnie wyjść z poważnych opresji, a co więcej, wykorzystać niesprzyjające warunki do dynamicznego zwrotu w kierunku nowych obszarów rynkowych”. O wykorzystanych szansach, nowoczesnych metodach zarządzania i ważnym duchu zespołu rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Prezesem Zarządu Modern Expo SA. Czytaj więcej »

  • 32 lata na rynku charakteryzujące się ciągłym rozwojem, w tym licznymi przejęciami i nowoczesnym podejściem do zagadnień środowiskowych, a także nieustannym wprowadzaniem na rynek nowości – z Bogusławem Kowalskim, Prezesem Grupy Kapitałowej Graal rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri... Czytaj więcej »

  • Krzysztof Tokarz, Prezes GK Specjał

    Środa, 15 grudnia 2021

    „Sklep musi się zmieniać i przyciągać, nie tylko ceną i asortymentem. Liczą się także względy wizualne oraz usługi dodatkowe” – podkreśla Krzysztof Tokarz, Prezes GK Specjał w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Prezesem Wydawnictwa Fischer Trading Group. Czytaj więcej »

  • Rozwój winiarstwa w Polsce podyktowany jest rosnącą świadomością konsumencką. Wzrasta zainteresowanie nie tylko produktem, ale także jego historią i aspektami zdrowotnymi. O pasji do wina, rozwoju portfolio oraz konsumpcji w Polsce opowiada Mariusz Glenszczyk, Prezes i Dyrektor Generalny firmy TiM w rozmowie z Wojciechem Szelągiem. Czytaj więcej »

  • Szybki kontakt z producentem, dostęp do zasobów dostawcy o każdej porze, samodzielna realizacja zamówień poprzez portal czy wgląd w informacje o poziomie realizacji celów – to tylko niektóre z ułatwień usprawniających wszystkie procesy w handlu. O możliwościach automatyzacji opowiada Marek Jóźwik, Zastępca Dyrektora Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco... Czytaj więcej »

  • Hochland Polska z dumą i radością angażuje się w różnego typu inicjatywy mające na celu promowanie postaw proekologicznych, edukację i dbałość o środowisko naturalne. Do działań zaplanowanych w Roku Zrównoważonego Rozwoju w Hochland wpisany został konkurs fotograficzny promujący wśród pracowników ideę zrównoważonego rozwoju, w wyniku którego powstał kalendarz firmowy... Czytaj więcej »

  • Rynek wina w Polsce stale ulega zmianom. Wielkim wyzwaniem dla branży – szczególnie w kanale HoReCa – była pandemia. O trendach rynkowych, powiązaniu jedzenia z winem, a także projekcie prowadzonym we współpracy z Selgros Cash & Carry opowiada Robert Mielżyński, założyciel i właściciel restauracji Mielżyński. Czytaj więcej »

  • Spożycie warzyw w Polsce rośnie, jednak to kategoria bardzo wymagająca ze względu na produkcję, która podlega sezonowości. O rynku warzyw, wyzwaniach związanych z uprawą, rozwiązaniach proekologicznych i nowych produktach – opowiada Paweł Lipień, Dyrektor Komercyjny i Członek Zarządu GPW Primavega. Czytaj więcej »

  • Jakub Ziemkowski, VOG Polska

    Środa, 15 grudnia 2021

    Boże Narodzenie to wyjątkowy dla Polaków czas. I chociaż będzie upływał wciąż jeszcze w aurze pandemicznej, warto zadbać o rodzinną, ciepłą atmosferę wypełnioną aromatami piekących się makowców i serników. O produktach, których nie może zabraknąć w sklepie spożywczym opowiada Jakub Ziemkowski, Terenowy Kierownik Sprzedaży w firmie VOG Polska. Czytaj więcej »

  • FM Logistic ogłasza nową strategię stawiając na najbardziej dynamicznie rozwijające się trendy. Firma kładzie nacisk na nowoczesne podejście do zmian gospodarczych i wprowadzanie rozwiązań, które są wydajne, przyjazne środowisku oraz wygodne dla ich klientów. O nowej koncepcji opowiada Rafał Woźniak, Poland Operations Director, FM Logistic. Czytaj więcej »

  • O Sztucznej Inteligencji, badaniu półki z Image Recognition oraz przygodzie Nestlé z najnowszą technologią opowiada Piotr Łapiński, Image Recognition Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Rafał Bącalski, Prezes OCS

    Niedziela, 14 listopada 2021

    Transport przesyłek to jedna z wielu branży, które musiały dostosować się do zmieniających się potrzeb klientów. Rozwój rynku e-commerce, rosnąca potrzeba dostaw do mniejszych miejscowości czy coraz częstsze zamówienia transportu w kontrolowanej temperaturze wymagają dostosowania oferowanych usług. O działaniach jakie w tym zakresie prowadzi firma opowiada Rafał Bącalski,... Czytaj więcej »

  • O zmianach na rynku wywołanych przez wprowadzoną akcyzę, oczekiwaniach konsumentów w okresie świątecznym oraz specjalnie przygotowanej na tę okazję ofercie opowiada Piotr Dziarski, Dyrektor Sprzedaży w Stock Polska. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51