Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że ich codzienne decyzje zakupowe mają realny wpływ na stan planety. Czytaj więcej »
Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że ich codzienne decyzje zakupowe mają realny wpływ na stan planety. Czytaj więcej »
Najnowsza propozycja od marki STR8 – linia Wild Beat to coś więcej niż zapach – to prawdziwa symfonia zmysłów, unikatowe połączenie energii płynącej z muzyki i tajemniczości natury, które pomaga odkrywać dzikszą stronę swojego charakteru. Czytaj więcej »
Artykuły higieniczne odgrywają niezwykle ważną rolę w codziennym życiu. Wpływają one na komfort, zdrowie oraz jakość życia. Dlatego właściciele sklepów powinni zastanowić się, które produkty warto wprowadzić do swojej oferty. Czytaj więcej »
Unilever, odpowiadając na globalny insight konsumencki – rosnącą potrzebę szybkich, ale skutecznych rozwiązań w codziennym praniu – wdraża największą innowację w historii kategorii detergentów do prania. Wonder Wash to zaawansowana technologicznie linia żeli do prania stworzona specjalnie z myślą o krótkich, nawet 15-minutowych cyklach. Czytaj więcej »
Borotalco – włoska marka z ponad 120-letnią historią od kwietnia będzie dostępna we wszystkich drogeriach Rossmann. Ta ikoniczna marka antyperspirantów znana jest z wyjątkowej skuteczności i unikalnego zapachu. Czytaj więcej »
Już w najbliższą sobotę, 5 kwietnia w godzinach 11:00–12:00, w drogerii dm, przy ul. Śliwiaka 8 w Krakowie odbędzie się wyjątkowa Akcja Kasjerska z udziałem przedstawicieli Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Niepołomicach. Celem inicjatywy jest zebranie środków na doposażenie sali gimnastycznej i stołówki szkolnej – miejsc tak ważnych dla codziennego życia... Czytaj więcej »
SPRAY DLA DZIECI SPF50+ zapewnia optymalną ochronę przed promieniowaniem UV dla wrażliwej skóry dzieci. Czytaj więcej »
Drogerie dm Polska ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Wiosenne porządki”, do której dołączyła Anna Bardowska. Dotychczas związana z marką jako influencerka, teraz staje się twarzą działań promujących niemieckie produkty Denkmit i Profissimo – skuteczne, przystępne cenowo i niezbędne w każdej wiosennej metamorfozie domu. Kampania potrwa do 17 kwietnia i obejmie... Czytaj więcej »
Linia Japanese Rituals od Tesori d’Oriente to wyjątkowa kolekcja aromatycznych produktów body & home, inspirowana japońską tradycją pielęgnacyjną. Czytaj więcej »
Marka KRET wprowadziła do linii Biel Higiena dwa silnie działające żele do WC. Produkty zapewniają toalecie higieniczną czystość – zabijają 99,9% bakterii, wirusów i grzybów. Działają kompleksowo, także nad i pod powierzchnią wody. Czytaj więcej »
Marka OnlyBio przygotowała prawdziwą ucztę kolorystyczną. Czytaj więcej »
Papier toaletowy Velvet COMFORT 200 listków, 10 rolek to idealne połączenie komfortu i wydajności. Czytaj więcej »
Attis Soft to dwa nowe rodzaje mydła w płynie: Almond & Milk oraz Cherry Blossom. Mydła te są uzupełnieniem serii owocowej. Czytaj więcej »
Ultra Color to linia, która pozwala na doskonałą pielęgnację oraz podkreśla i przedłuża wyrazistość odcienia na włosach farbowanych i rozjaśnianych. Czytaj więcej »
Drogeria dm rozpoczyna kampanię „Wiosenne porządki”, która potrwa przez cały marzec. Celem akcji jest budowanie wizerunku dm jako miejsca, które oferuje klientom nie tylko szeroki wybór produktów, ale także korzystne rozwiązania zakupowe. Wiosna to czas, gdy z nową energią zabieramy się za odświeżanie naszych domów – a dzięki kuponom w aplikacji dm, sięgającym nawet 20%,... Czytaj więcej »
Wiosenne i przedświąteczne porządki to tradycja, która od lat wpisuje się w kalendarz wielu gospodarstw domowych. Wraz z nadejściem cieplejszych dni i zbliżającymi się świętami wielkanocnymi konsumenci podejmują się gruntownego sprzątania swoich domów, mieszkań oraz przestrzeni użytkowych. To czas intensywnych przygotowań, w których kluczową rolę odgrywają odpowiednio... Czytaj więcej »
Jak najlepiej zatroszczyć się o swoje zdrowie i piękny wygląd na co dzień? Z pomocą ziołowych herbatek oraz naturalnych kosmetyków. Warto zaufać mocy ziół i każdego dnia wspierać swój dobrostan, aby dbać o jak najlepsze samopoczucie każdego dnia. Doskonale wie o tym marka Herbapol, która od lat stawia na składniki prosto z natury – zarówno w herbatkach, jak i w produktach... Czytaj więcej »
Nowa linia pieluszek Lupilu Skin Care powstała z myślą o ochronie i komforcie najmłodszych, zapewniając im miękkość, suchość i bezpieczeństwo każdego dnia. Ponadto opakowania pieluszek są papierowe, co ogranicza zużycie plastiku i sprzyja ochronie środowiska. Czytaj więcej »
Już od 3 marca w sklepach Lidl Polska pojawia się wyjątkowa oferta kosmetyków, które pozwolą celebrować Dzień Kobiet w najlepszy możliwy sposób – dbając o siebie i swoje potrzeby. Czytaj więcej »
Jednym kliknięciem można zagęścić przerzedzone włosy, pozbyć się nieestetycznych odrostów czy siwych pasemek. A to wszystko bez upiększających filtrów. Wystarczy Joanna Hair Retouch, czyli nowy spray do retuszu odrostów, siwych i przerzedzonych włosów. Czytaj więcej »
Velvet, wiodąca marka w kategorii papierowych produktów higienicznych, wprowadziła na rynek linię chusteczek w pudełkach: Velvet Art., z obrazami współczesnego twórcy. Czytaj więcej »
14 lutego firma Gold Drop rozpoczyna kampanię promującą serię płynów i żeli do prania pod marką Booster. Emisja spotu kinowego będzie wyświetlana we wszystkich kinach sieci KINADS i będzie realizowane przy pasmach filmów kobiecych, a wystartujemy m.in. przy firmie „Bridget Jones: Szalejąc za facetem” Czytaj więcej »
Attis Soft to dwa nowe rodzaje mydełka w płynie: Almond & Milk oraz Cherry Blossom. Czytaj więcej »
Mieszkańcy Kostrzyna nad Odrą zyskali nową ulubioną drogerię. dm - jedna z najpopularniejszych sieci w Europie otworzyła swój pierwszy w mieście sklep. Na klientów czeka 15% rabat powitalny, szereg niespodzianek i prezenty dla całych rodzin. Dodatkowo odwiedzający będą mogli skorzystać z kuponów rabatowych dostępnych w aplikacji Mój dm. Czytaj więcej »
Marka Velvet, lider na rynku higieny papierowej w Polsce oferujący szerokie portfolio produktów codziennego użytku, takich jak chusteczki higieniczne i chusteczki uniwersalne, zwróciła się z propozycją współpracy do Pawła Kowalewskiego – cenionego współczesnego twórcy i jednego z założycieli legendarnego artystycznego kolektywu Gruppa. Czytaj więcej »
Marka SIDOLUX wprowadziła niezawodny duet produktów do zadań specjalnych. Czytaj więcej »
Zmieniające się potrzeby i zainteresowania konsumentów sprawiają, że trendy na rynku chemii gospodarczej ciągle ewoluują. Polacy nie zwracają uwagi wyłącznie na cenę czy skuteczność produktu, ale także na jego skład, ekologiczność, a nawet opakowanie. Jakie trendy w chemii gospodarczej będą dominować w 2025 roku? Czytaj więcej »
Drogerie dm przyspieszają, by zgodnie z zapowiedzią na koniec roku mieć 50 sklepów w całym kraju. Już jutro o godzinie 10:00 kolejna pojawi się w Warszawie, przy ul. Głębockiej 15 w Centrum Handlowym Targówek. Będzie to największa dotychczas drogeria dm w Polsce. Z tej okazji na klientów czekają kupony rabatowe, mini prezenty, poczęstunek z produktów własnych dmBio i atrakcje... Czytaj więcej »
Święta Bożego Narodzenia tuż za rogiem, a wraz z nimi dylemat, który dotyka wielu z nas - jaki prezent sprawi, że bliska osoba poczuje się wyjątkowo? Badanie preferencji konsumenckich Polek ze społeczności kosmetycznej pokazuje, że niemal 90% kobiet cieszy się z otrzymania prezentu kosmetycznego. Na jakie konkretnie aspekty zwracają uwagę? Do jakiej kategorii powinien należeć... Czytaj więcej »
Coraz więcej badań dowodzi, że multiskaning wcale nam nie służy i nie sprawia, że działamy skuteczniej. Skupiając się na jednym zadaniu, wkładamy w nie całą energię i szybciej rozwiązujemy problem. Ta zasada dotyczy również kosmetyków, czego najlepszym przykładem jest nowa, Bombowa seria do pielęgnacji włosów Joanna, w której każda linia produktów nasycona jest jednym... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ikoniczne torty galaretkowe bounce’ujące w rytm muzyki...
Producenci ujawniają, co króluje na rusztach i jak ich...
Początek lipca to wyjątkowy czas dla miłośników owoców -...
Rosnące zainteresowanie składem i jakością produktów...
W niedzielę 29 czerwca w Mikołajkach odbył się piąty etap...
Z okazji jubileuszu 30-lecia Familijne wprowadzają na rynek...
Powiew lata w coffee barze ...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...
Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...