Nowa, włoska marka środków do prania Omino Bianco debiutuje na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się płyny do prania i odplamiacze znane ze skuteczności i pięknych zapachów. Czytaj więcej »
Nowa, włoska marka środków do prania Omino Bianco debiutuje na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się płyny do prania i odplamiacze znane ze skuteczności i pięknych zapachów. Czytaj więcej »
Marka SOFIN sukcesywnie rozwija swoje portfolio o nowe produkty. Tym razem przedstawia płyn do czyszczenia pralki Sofin, który zapewnia higieniczną czystość i świeżość pralce. Czytaj więcej »
Marka Ariel prezentuje produkty z linii Ariel Touch of Lenor, które gwarantują głębokie czyszczenie i długotrwałą świeżość ubrań nawet przy praniu w chłodniejszych i krótszych cyklach. Czytaj więcej »
Żel do prania Booster White to skoncentrowany produkt, który w swojej formule zawiera substancje utrzymujące biel i jasność tekstyliów po praniu. Czytaj więcej »
Dzisiejsi 70-latkowie są zupełnie inni niż ich rodzice. Można powiedzieć, że są „młodsi”, bo jeśli chodzi o ubiór czy styl życia coraz mniej różnią się od swoich dzieci. Czytaj więcej »
Wiodący, polski producent środków czystości Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch swojej drugiej, kluczowej marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania. Czytaj więcej »
Domestos wprowadza na rynek odświeżone wersje kostek do toalet. Dzięki unowocześnionej kompozycji składników nowe kostki Domestos Power 5 mają o 60% intensywniejszy zapach w porównaniu do poprzednich wersji oraz zapewniają długotrwałą, higieniczną czystość i świeżość – aż do 300 spłukań. Czytaj więcej »
Marka KRET poszerza portfolio o Płyny do czyszczenia stali nierdzewnej oraz płyt ceramicznych. Czytaj więcej »
Gewohl ma ponad 150 lat doświadczenia w kreowaniu najwyższej jakości preparatów do pielęgnacji stóp. Firma koncentruje się na stosunkowo wąskim segmencie kosmetyków, dzięki czemu osiąga najlepsze rezultaty. Jej wyroby precyzyjnie i skutecznie odpowiadają na zróżnicowane potrzeby odbiorców. Cieszą się niesłabnącym uznaniem profesjonalistów, mają też rosnące grono... Czytaj więcej »
Wyliczono, że człowiek przeciętnie ma ok. 100-150 tysięcy włosów. Dużo, ale kiedy z jakiegoś powodu ich cykl wzrostu zostaje zaburzony, w ciągu zaledwie miesiąca nawet bujne kosmyki mogą się mocno przerzedzić. Dlatego nie warto czekać, bo problem z nadmiernym wypadaniem włosów rzadko rozwiązuje się samoistnie. Dlatego eksperci marki Joanna stworzyli specjalistyczną terapię... Czytaj więcej »
Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na... Czytaj więcej »
Wiodący polski producent środków czystości, Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch swojej drugiej, kluczowej marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania. Jednocześnie stawia na jej dynamiczny rozwój. Zmianę będzie można zaobserwować nie tylko w nowym, odświeżonym logotypie i opakowaniach, ale również w szerokim kompleksowym portfolio i... Czytaj więcej »
Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do ubrań – Ultimate. Obejmuje ona cztery modele: King, Universal, Extra i Mixer 3, które dotychczas były dostępne wyłącznie w białej wersji kolorystycznej, a teraz występują również w matowym, czarnym kolorze. Czytaj więcej »
Dzisiejsi siedemdziesięciolatkowie są zupełnie inni niż ich rodzice, można powiedzieć, że są „młodsi”, bo jeśli chodzi o ubiór czy styl życia, coraz mniej różnią się od swoich dzieci. Cenią nabyte z wiekiem doświadczenie i mądrość, ale też garściami czerpią z dobrodziejstw nowoczesności. Dokładnie taka sama jest nowa wersja kultowej serii Z Apteczki Babuni Joanny z... Czytaj więcej »
76,9% dorosłych Polaków nie zna znaczenia kolorowych pasków na tubkach past do zębów. Z kolei 7,9% ankietowanych uważa, że wie, o czym one mówią. Natomiast 15,2% badanych twierdzi, że nie pamięta, o co w tym chodzi. Autorzy raportu przekonują, że choć na pierwszy rzut oka temat wygląda dość błaho, to długofalowo wprowadzeni w błąd konsumenci mogą na tym zdrowotnie... Czytaj więcej »
Bobini Baby Łagodny krem pielęgnacyjny do buzi i ciała to produkt wegański stworzony z myślą o codziennej pielęgnacji delikatnej skóry dzieci. Czytaj więcej »
Na sezon letni marka Luksja przygotowała owocowe nowości – dwa limitowane warianty mydeł w płynie: Soczyste Mango i Świeża Marakuja. Czytaj więcej »
Sprzątanie nie jest Twoją ulubioną aktywnością? Nowe ściereczki nasączane Jan Niezbędny to idealne rozwiązanie! Produkt 3 w 1 – ściereczka, płyn czyszczący i zapach – ułatwi codzienne porządki. Czytaj więcej »
Uwolnij się od codziennych trosk i spędź wakacje tak, jak lubisz najbardziej, a Kolastyna w tym czasie zabezpieczy Cię przed negatywnymi skutkami promieniowania słonecznego. Czytaj więcej »
Marka SOFIN sukcesywnie rozwija swoje portfolio o nowe produkty. Tym razem przedstawia płyn do czyszczenia pralki Sofin, który zapewnia higieniczną czystość i świeżość w pralce. Skutecznie usuwa brud, kamień, osady i resztki detergentów, pozostawiając pralkę czystą i pachnącą. Czytaj więcej »
Herbapol, wiodący producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów Herbapol. Czytaj więcej »
Znane i lubiane przez konsumentów worki Easy-Pack trafiły do sklepów w nowej odsłonie. Czytaj więcej »
Chemia gospodarcza na polskim rynku rozwija się bardzo szybko, a krajanie dużą wagę przywiązują nie tylko do tego, aby produkt był wydajny i skuteczny, ale także przyjazny dla środowiska, a jego produkcja zrównoważona. Na sklepowych półkach dostępny jest szeroki wybór produktów do prania ubrań i czyszczenia różnego rodzaju powierzchni – po które z nich najchętniej... Czytaj więcej »
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą... Czytaj więcej »
Żel do prania Booster White to skoncentrowany produkt, który w swojej formule zawiera substancje utrzymujące biel i jasność tekstyliów po praniu. Zawiera kompleks sześciu enzymów, dzięki czemu chroni ubrania przed szarzeniem oraz pomaga zachować ich intensywny kolor. Rozwiązanie zapobiega ponownemu osadzaniu się brudu na powierzchni tkanin, wspomaga dogłębne czyszczenie i... Czytaj więcej »
W 2023 r. Polacy przeznaczyli średnio ponad 409 zł na kosmetyki do higieny osobistej – w tym antyperspiranty. Rynek produktów deo prężnie się rozwija: w ciągu najbliższych 3 lat globalnie urośnie o 13,19 mld USD. Dla porównania, w 2017 r. był wart 25,92 mld USD. Sięgamy po coraz dłużej działające produkty i nowe formaty. Czytaj więcej »
Konsumenci przy zakupie kosmetyków zwracają większą uwagę na kwestie ekologiczne. Dla 65 proc. istotne znaczenie mają naturalne, organiczne składniki. Coraz więcej wagi przywiązują do kwestii ekologicznych opakowań – 74 proc. kupujących kosmetyki i leki wskazało, że jest to dla nich ważne lub bardzo ważne – wynika z badania EKObarometr. Za zmianami nawyków konsumentów idą... Czytaj więcej »
Znane i lubiane przez konsumentów worki Easy-Pack, trafiły do sklepów w nowej odsłonie. Czytaj więcej »
Są takie produkty, o których można powiedzieć, że są stworzone do zadań specjalnych. Takie są właśnie torebki z suwakiem marki JAN Niezbędny, które powstały z myślą o rozmaitym zastosowaniu w kuchni – do mrożenia żywności i przechowywania produktów. Czytaj więcej »
Sprzątanie nie jest Twoją ulubioną aktywnością? Nowe ściereczki nasączane Jan Niezbędny to idealne rozwiązanie! Czytaj więcej »
Terrence Bharath S.C., Prezes Zarządu House of Angostura...
MAGO: 35 lat rozwoju - historia zaczęła się od potrzeby...
Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i...
Wywiad z Michałem Abramczykiem, Wiceprezesem Zarządu...
Monika Szymaszek, Dyrektor Generalny JNT Group opowiada o...
"Rosnące ceny żywności nie powodują, że konsumenci będą...
We wtorek w warszawskim Teatrze Kamienica odbywa się...
W III kwartale br. galerie i centra handlowe odnotowały spadek...
Według przewodnika Michelina...
Lubella nawiązała współpracę z marką Thermomix®...
Choć woda po powodzi, która nawiedziła południową Polskę...
Protekcjonizm, odporność, kapitał oraz infrastruktura ...
Skąd pomysł na wspieranie polskiej kultury?...
Wraz z nadejściem jesieni Lubella zaprasza do odkrycia...
Marka NicNac’s od firmy Lorenz po raz kolejny zabiera...
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!...
Jeden produkt wspierający aż 6 obszarów rozwoju dziecka...
Nowa linia bakalii w czekoladzie ...
W ramach kampanii „Epic Choice” marka przygotowała...
Skanuj i gotuj z rozkosznym! ...
Sieć ruszyła z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie...
Ten wyjątkowy mieszkaniec zakładu, nazywany przez...
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo...