Trzy pytania do Katarzyny Jezierskiej, Dyrektor Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Katarzyny Jezierskiej, Dyrektor Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Abris Capital zapewnia wsparcie strategiczne i wiedzę operacyjną średnim przedsiębiorstwom, pomagając im wdrożyć regulacje z zakresu zrównoważonej transformacji. O świadomości przedstawicieli Rad Nadzorczych na ten temat, ich kluczowej roli w kontekście ESG oraz aspektach inwestowania w spółki skoncentrowane na tym obszarze opowiada Monika Nachyła – partner w funduszu Abris... Czytaj więcej »
Firma Profi od ponad 30 lat jest obecna na rynku żywności w Polsce. Jako lider w kategorii pasztetów[1] oraz twórca sukcesu marki JemyJemy, konsekwentnie rozwija ofertę, dostosowując ją do zmieniających się oczekiwań konsumentów. O rozwoju marki JemyJemy i odpowiedziach na trendy rozmawiamy z Krzysztofem Stojanowskim, Prezesem Zarządu w Profi S.A. Czytaj więcej »
Wywiad z Tomaszem Głoskowskim, Dyrektorem Generalnym firmy Partner Center. Czytaj więcej »
Polski Holding Rybny to jedna z najciekawszych inicjatyw ostatnich lat w branży spożywczej. Powstał niespełna dwa lata temu, a już zdążył nadać branży świeże spojrzenie i sporo nowej energii. O realizacji celów, procesie rebrandingu flagowej marki EvraFish oraz rozwoju oferty opowiada Iwona Pik, Członek Zarządu Polskiego Holdingu Rybnego. Czytaj więcej »
Już po raz siódmy firma Hochland Polska przeprowadziła badanie zadowolenia z podejmowanych przez nią inicjatyw na rzecz społeczności lokalnej. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Wielozadaniowy, jeden z najzdrowszych, pełen wartości odżywczych, pozbawiony substancji konserwujących i produkowany od prawie stu lat z surowców pochodzących od polskich rolników – mowa o oleju Beskidzkim, który zdecydowanie wyróżnia się na półce sklepowej. O jego walorach, sposobach wykorzystania i planach marki na 2025 rok opowiada Agnieszka Kamieńska, Brand Manager w... Czytaj więcej »
Grupa Maspex to nie tylko firma z bardzo szerokim portfolio, ale też towarzysz i współtwórca trendów, jakie cały czas obserwujemy na rynku spożywczym. Najbliższy rok będzie pełen nowości i innowacji, które z pewnością wpłyną na rozwój marek producenta. O aktualnych działaniach i planach na przyszłość opowiada Daniel Karaś, Rzecznik Prasowy Grupy Maspex. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar, kieruje Katarzyna Jastrzębska. Czytaj więcej »
W rozmowie z Dyrektorką Departamentu Usług Karoliną Fijołek-Gajewską dowiemy się, jakie są główne priorytety MediaMarkt w kontekście podnoszenia satysfakcji klientów, jakie cele firma stawia sobie w ramach gospodarki obiegu zamkniętego oraz jakie nowe inicjatywy i udogodnienia wprowadza, aby uczynić zakupy jeszcze bardziej przyjaznymi i wygodnymi. Czytaj więcej »
Super Sklep jest programem edukacyjnym skierowanym przede wszystkim do detalistów, ale także sieci handlowych, branży retail, a także wszystkich zainteresowanych handlem. Odcinki dostępne są na kanale YouTube SpożywczaTV i są źródłem informacji na temat zarządzania placówką oraz jej przestrzenią, aby osiągnąć sukces sprzedażowy. Czytaj więcej »
Materiały POS to kluczowy element strategii sprzedażowych, który może odmienić wyniki finansowe firmy. Jak skutecznie zwiększyć przychody dzięki dedykowanym ekspozytorom Poin-of-Sale? O efektywności tych rozwiązań, ROI sięgającym 300% i praktycznych przykładach z branży opowiada Ewa Stankiewicz, ekspertka i wspólniczka w Edelweiss. Czytaj więcej »
Rolnictwo regeneratywne jest szansą nie tylko na zwiększenie potencjału plonotwórczego gleby i jakości plonów, ale przede wszystkim na lepszą przyszłość środowiska. Dr Jacek Czarnecki, szef działu legislacji i spraw naukowych na region Europy Środkowej w Nestlé Polska, opowiada o znaczeniu zrównoważonych systemów żywnościowych, dbałości o ekosystem i planach firmy. Czytaj więcej »
Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA Czytaj więcej »
Wywiad z Krzysztofem Lechowiczem, Kierownikiem ds. Zarządzania Kategorią w Velvet CARE. Czytaj więcej »
„Marka nie może być jak skała – stała i niezmienna – lecz jak drzewo, które, mając solidne korzenie, rośnie, rozwija się i dostosowuje do warunków otoczenia”. O nowych kompetencjach marki i odświeżonej strategii, dzięki której zamierza wskazać nowe standardy jakości i zrównoważonego rozwoju, opowiada Karolina Sarnik, Marketing Manager Kingi Pienińskiej w Oshee Polska. Czytaj więcej »
Polacy cenią marki, które są transparentne i oferują wysoką jakość. O ofercie, karnawałowych trendach i komunikacji z konsumentem opowiada Katarzyna Broncel, Manager ds. Komercjalizacji Produktu w Cedrob Foods. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Piotra Hejnolda, Trade Marketing Managera w firmie Grana, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Rok 2024 był dla branży FMCG pełen wyzwań, ale też niewątpliwie obfitował w ciekawe rozwiązania rynkowe. Inflacja, zmiany preferencji i nawyków konsumenckich czy anomalie pogodowe w dużej mierze ukształtowały to, jak przez większość roku wyglądał handel. Mimo wielu trudności i zmian ostatnie miesiące wydają się być udanym okresem, a perspektywy wielu firm są obiecujące. Czytaj więcej »
Grupa Maspex, lider branży spożywczej w Polsce i CEE, z przychodami ze sprzedaży przekraczającymi 15 mld zł1, inwestuje w zrównoważoną transformację. O dźwigniach dekarbonizacji, niemarnowaniu żywności i raportowaniu niefinansowym opowiada Piotr Romańczuk, Członek Zarządu Grupy Maspex, odpowiedzialny za zrównoważoną transformację i środowisko. Czytaj więcej »
Lidl Polska to sieć posiadająca obecnie ponad 900 placówek handlowych w Polsce, która łączy rozwój z troską o środowisko. W wywiadzie z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate Affairs, rozmawiamy o zrównoważonym rozwoju, współpracy z dostawcami i działaniach CSR. Czytaj więcej »
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs Czytaj więcej »
Materiały POS, opracowywanie strategii marketingowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych to kluczowe obszary działalności Edelweiss. O podejściu firmy, procesach i wyróżnikach opowiada Ewa Stankiewicz, Chief Commercial Officer w Edelweiss, w rozmowie w ramach programu Sklepowy Masterclass. Czytaj więcej »
JBB to znana i ceniona marka w polskiej branży mięsnej. Obecnie przechodzi szeroko zakrojony rebranding, którego celem jest jeszcze mocniejsze podkreślenie jakości produktów. O zmianach opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. Czytaj więcej »
Od klasyki do innowacyjnych oraz zaskakujących konceptów i smaków – marka Soplica stale zaskakuje konsumentów ofertą dopasowaną do ich preferencji. O pozycji brandu, strategii oraz wyjątkowej współpracy opowiada Monika Melnicka, Marketing Manager marki Soplica w CEDC International. Czytaj więcej »
Na początku XX wieku mały sklep kolonialny na Śląsku Cieszyńskim wprowadzał lokalnych mieszkańców w świat egzotycznych smaków kawy i herbaty. Dziś czwarte pokolenie rodziny Mokrysz współtworzy międzynarodowy koncern FMCG, który nie tylko eksportuje produkty do ponad 75 krajów, ale też wyznacza nowe trendy w branży. Czytaj więcej »
Polacy uwielbiają kawę, a w ostatnich latach stają się coraz bardziej świadomymi i wymagającymi konsumentami. O zmieniających się preferencjach klientów, prowadzonych działaniach i planach na przyszłość opowiada Eliza Godzimirska, Dyrektorka Marketingu w Tchibo Warszawa. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Anny Rozdolskiej, Trade Marketing Managera w Sonko, kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »
Nowoczesne technologie stały się nieodłącznym elementem budowy innowacyjnej oferty – zarówno jeśli chodzi o produkty, ale też usługi. Platformy zakupów online, aplikacje mobilne, ekspresowe dostawy – to wszystko tworzone jest w oparciu o potrzeby współczesnego, bardzo wymagającego klienta. O trendach na rynku i obecnych działaniach opowiada Krzysztof Włodarski, Project Manager... Czytaj więcej »
Image Recognition by Asseco zostało wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy poziom kontroli ekspozycji produktów. Nowe zastosowanie zostało docenione pod kątem innowacyjności i uzyskało nagrodę Złota Innowacja 2024. O działaniu planogramów, możliwościach systemu, korzyściach oraz wdrożeniu opowiada Katarzyna Żądło, Koordynator Sprzedaży i Wdrożeń w... Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...