Wywiad z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, Lakma Strefa Czytaj więcej »
Wywiad z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, Lakma Strefa Czytaj więcej »
Jak co roku Hochland Polska przygotował raport na temat zrównoważonego rozwoju, który jest jednym z pięciu głównych filarów strategii firmy. Publikacja obejmuje działania w obszarze ESG w roku 2023. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Wywiad z Anną Rozdolską, Trade Marketing Manager w firmie Sonko Czytaj więcej »
Polska jest jednym z europejskich liderów w produkcji owoców, m.in. jabłek, porzeczek, agrestu czy truskawek. Surowce te stanowią doskonałą bazę do przetworów, w tym wyrobu wina. Zajmuje się tym DiWine – polska manufaktura, która wytwarza wino wyłącznie na bazie rodzimych plonów. Z właścicielami Beatą Iwańczyk-Bańcerowską oraz Marcinem Bańcerowskim rozmawiała Joanna... Czytaj więcej »
MAOAM to marka, która w kategorii gum rozpuszczalnych nie ma sobie równych. Oferuje szerokie portfolio, które dodatkowo co chwila zaskakuje nowymi smakami i formatami. Dlaczego są gwarancją rotacji w sklepie? O ofercie, sprzedaży i komunikacji marketingowej opowiada Marzena Sadurska, Manager Brand Marketing w Haribo. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marcina Jakubczaka, Export Managera w Mattoni 1873 a.s. kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »
Chemia gospodarcza należy do podstawowych kategorii, które są obecne w każdym domu. Domestos to jeden z bestsellerowych brandów, który łączy jakość z innowacyjnym spojrzeniem na trendy i potrzeby konsumenckie. O marce opowiada Anna Osińska, Toilet Cleaners Marketing Manager w Unilever. Czytaj więcej »
Danone jest światowym liderem w wielu kategoriach produktowych. To również pionier w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, dekarbonizacji i zrównoważonego rozwoju. O tym jak wyglądają działania organizacji w wymienionym zakresie, opowiada Paulina Kaczmarek, Head of Sustainability w grupie spółek Danone w Polsce, w rozmowie z Kariną Ostatek i Michałem Siwkiem w ramach... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Anny Kality, Dyrektor marketingu, współwłaścicielki GFS Poland, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Leszek Organista, Senior Brand Manager w CEDROB FOODS S.A. Czytaj więcej »
Hochland Polska obchodzi w tym roku 30-lecie istnienia w naszym kraju. Firma jest wśród liderów na rynku markowych serów w Polsce. Koncentruje się na optymalizacji biznesu – zarówno po stronie operacyjnej: wydajności i kosztów zakładów produkcyjnych, jak i asortymentowej. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Kategoria przekąsek słonych stale się rozwija, a okres letni jest idealną okazją do zwiększenia jej sprzedaży. Jak wygląda jej sytuacja na rynku? Zgodnie z jakimi trendami rozwija się kategoria i jakie działania podejmują producenci, by zwiększyć spożycie? Na te i inne pytania odpowiada Łukasz Knapowski, Dyrektor Handlowy w firmie Aksam. Czytaj więcej »
Warzywa i owoce są niezbędne w zdrowej diecie i gwarantują lepsze samopoczucie. Jednak czy goszczą na talerzach Polaków w odpowiedniej ilości? Czy nasi rodacy są świadomi, ile powinna wynosić zdrowa dawka witamin w ciągu dnia? Czy edukacja w tym zakresie jest wystarczająca? O tym wszystkim opowiada Paulina Kopeć, Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i... Czytaj więcej »
Kategoria lodów z roku na rok zyskuje na popularności, a Polacy po słodki przysmak sięgają nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Grycan to rodzinna firma, która od pokoleń tworzy lody według ściśle ustalonej receptury. O tym, jak rozwija się rynek lodów i o planach na przyszłość opowiada Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od Pokoleń w rozmowie z... Czytaj więcej »
Zaczęło się od niewielkiej firmy. Colian to dziś marki z tradycjami i wyjątkową renomą. O drodze jaką pokonało przedsiębiorstwo i planach rozwojowych opowiada Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian. Czytaj więcej »
Rynek wody butelkowanej to coraz prężniej rozwijający się segment – otwarty na nowości i innowacje. O nowych formatach i opakowaniach Cisowianki, a także planach na przyszłość opowiada Tomasz Siemiątkowski, Dyrektor Handlowy w Nałęczów Zdrój. Czytaj więcej »
Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »
Tradycja i nowoczesność w jednym znaku, dostępność i jakość dla każdego, najlepsze smaki wspólnych chwil – to najważniejsze wartości towarzyszące marce Skiba przy wprowadzonym rebrandingu. Jakie działania obejmował, dlaczego został wdrożony oraz o planach na przyszłość opowiada Mirosława Skiba, Wiceprezes Zarządu w Zakładach Mięsnych Skiba. Czytaj więcej »
Dla Grupy Maspex, jednej z największych firm w segmencie produktów spożywczych w środkowowschodniej Europie, rok 2023 był pełen wyzwań. Wysoka inflacja, przejęcie marki Becherovka i zapowiedź zmian w systemie kaucyjnym – to tylko niektóre sprawy, z którymi producent musiał się zmierzyć. O tym, jak firma ocenia miniony rok i nadchodzące projekty opowiada Krzysztof Pawiński,... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Edyty Szczepańskiej, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w ZUH „ROBICO”, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Branża mięsna zmaga się obecnie z wieloma wyzwaniami, wśród których znajdują się malejące spożycie czy rosnące koszty produkcji. Jak radzi sobie z nimi jeden z liderów branży mięsnej? O rynku mięsnym, inwestycjach, wyzwaniach i perspektywach na przyszłość z Przemysławem Gostkiewiczem, Prezesem Zarządu Sokołów, rozmawiają Wojciech Szeląg – Gospodarz programu Gabinet... Czytaj więcej »
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska, dotyczące zrównoważonego rozwoju i CSR, zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu – opublikowano je w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA Czytaj więcej »
W marcu wystartowała nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Marka zachęca konsumentów do chwil przyjemności a ambasadorką kampanii skierowanej do pokolenia milenialsów i generacji Z – została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Kulisy nowej kampanii odsłoniła przed nami Karolina Kuźnicka-Salhuana,... Czytaj więcej »
Dynamiczne zmiany w trendach rynkowych i konsumenckich są dla producentów siłą napędową. Portfolio Zakładów Mięsnych Silesia rozwija się w duchu prozdrowotnym. Z kolei liczne działania promocyjne i marketingowe pracują na rozpoznawalność marek należących do producenta. O sile współpracy, nowych produktach i kampaniach rozmawiamy z Anną Matułą – Dyrektorem ds. Audytu... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Maksysko, Chief Commercial Officer Bayadera Poland kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Na początku marca w Krakowie odbyła się XVI edycja konferencji Utrzymanie Ruchu w Przemyśle Spożywczym. Takie spotkanie stwarza doskonałe warunki do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów oraz zapoznania się z nowościami niezbędnymi do funkcjonowania działów utrzymania ruchu. W tym roku firma Hochland Polska przedstawiła referat „Wyzwania w utrzymaniu ruchu. Adaptacja do... Czytaj więcej »
Sezon wiosenno-letni dla producentów napojów to czas zwiększonej sprzedaży. Najwięcej zyskają marki spełniające oczekiwania klientów. O konstrukcji portfolio, działaniach komunikacyjnych, preferencjach konsumentów i planach na przyszłość opowiada Ryszard Czopik, Prezes Zarządu Grupy ZMB Capital sp. z o.o. i Ustronianka sp. z o.o. Czytaj więcej »
Szybciej, taniej, sprawniej, wydajniej i bardziej ekologicznie – tego oczekują klienci w niemal każdej branży. O usługach „szytych na miarę” opowiada Dariusz Rurka, Business Development Director, FM Logistic Central Europe. Czytaj więcej »
Zmieniające się trendy, trudna sytuacja geopolityczna czy nie tak dawna pandemia miały ogromny wpływ na kształt polskiego rynku FMCG. Kategoria alkoholi jest szczególnie wymagająca i wspomniane czynniki wprowadziły w niej wiele zmian. O perspektywach rozwoju i inwestycjach jednej z czołowych firm w branży winiarskiej rozmawiamy z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group. Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Żabka odsłania kurtynę...
Otwarcie już 20 grudnia...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...
Marka HELIO jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia...