Jogobella Skyr to nowość od firmy Zott, inspirowana tradycyjnym islandzkim jogurtem typu skyr. Czytaj więcej »
Jogobella Skyr to nowość od firmy Zott, inspirowana tradycyjnym islandzkim jogurtem typu skyr. Czytaj więcej »
Jogurty Skyr z Piątnicy zyskały ogromną popularność wśród konsumentów, którzy poszukują naturalnego źródła białka, pysznego smaku oraz stawiają na wysoką jakość produktów. Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem jesieni do rodziny deserów Łaciatych dołączają trzy kolejne pyszne warianty o smakach: brownie z wiśniami, kiwi z nutą matchy oraz mango lassi. Czytaj więcej »
Smak, aromat i kolor natury można zatrzymać na dłużej. Do linii KRESTO dołączyły proszki z jagód, malin, truskawek, buraków i szpinaku oraz grysy z malin i truskawek. Czytaj więcej »
Na święta marka Vifon przygotowała Kalendarz Adwentowy, z którym możemy zacząć odliczanie w azjatyckim stylu. Czytaj więcej »
W Żabce właśnie zadebiutowała nowa marka własna – Good Mood. To przekąski, napoje i słodycze stworzone, by sprawiać radość pysznym smakiem, kolorowym designem i korzystną ceną. Na start w ofercie znalazły się m.in. croissanty, czekolady, ciastka i owocowe smoothie. Produkty dostępne są wyłącznie w sieci Żabka, która liczy już 12 tysięcy sklepów. Czytaj więcej »
Herbapol wprowadza koncentraty napojów do wody gazowanej w pięciu smakach – od klasycznej pomarańczy po nowoczesną colę. Dodaj wodę i zdecyduj, czy chcesz delikatną kroplę smaku, czy jego eksplozję – Ty jesteś szefem zamieszania! Czytaj więcej »
Gdy temperatura spada, częściej wybieramy potrawy, które nie tylko sycą, ale też rozgrzewają i poprawiają nastrój. Takie, które mają głęboki smak, aromat przypraw i są proste do przygotowania. Ćwikła z chrzanem i Chrzan Luksusowy od WSP „Społem” doskonale wpisują się w ten klimat. Te dodatki podkreślają charakter dań mięsnych oraz warzywnych, wprowadzając do kuchni... Czytaj więcej »
Jesienią filiżanka ulubionej herbaty poprawia nastrój i przynosi ukojenie. Big-Active oferuje esencjonalne herbaty czarne i aromatyzowane, które zamieniają picie napoju w prawdziwy rytuał przyjemności. Czytaj więcej »
W czasie świąt liczy się nie tylko magia spotkań, ale także chwile spokoju przy filiżance kawy czy herbaty – najlepiej w towarzystwie pysznego ciasta. Czytaj więcej »
Do oferty dań świątecznych U Jędrusia, takich jak pierogi z kapustą i grzybami, uszka z grzybami, krokiety z kapustą i grzybami, bigos czy paszteciki, dołącza kapusta z grochem. Czytaj więcej »
Sos Salsa to pomidorowy sos z papryką i ogórkami. Czytaj więcej »
Marka Athina wprowadza linię greckich oliwek: trzy wyjątkowe warianty smakowe inspirowane światowymi kulinariami: American Style Oliwki grillowane z grillowaną papryką i przyprawami, Oriental Style Mix oliwek drylowanych z pomarańczą i przyprawami oraz Sweet Style Zielone oliwki drylowane z dodatkiem miodu, żurawiny i rodzynek. Czytaj więcej »
Chrzan Luksusowy śmietankowy 180 g, nowość w ofercie WSP „Społem”, to propozycja dla osób poszukujących wyrazistych smaków w nieco łagodniejszej odsłonie. Czytaj więcej »
Nowe produkty Sokołowa – PRZEkąski – łączą w sobie wyśmienity smak i funkcjonalność. Czytaj więcej »
Marka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną edycję klasycznych pralin w eleganckiej oprawie, wspieraną kampanią „Solidarność na Święta”, wpisując się w trend premium prezentów gotowych do wręczenia. Czytaj więcej »
KAMIS, który od lat jest synonimem wysokiej jakości produktów i niepowtarzalnego smaku, przygotował na sezon świąteczny wyjątkową, limitowaną ofertę smakową. Musztarda z żurawiną to nowość, która idealnie wpisuje się w zimową atmosferę i jest doskonałym połączeniem tradycji z nowoczesnością na świątecznym stole. Czytaj więcej »
Kubuś ponownie łączy siły z Pokémonami! Tym razem w formie smakowitych, owocowych musów z ulubionymi bohaterami – Pikachu, Jigglypuff i Eevee. To wyjątkowa nowość, która łączy dobry skład bez dodatku cukru z postaciami, które kochają zarówno dzieci, jak i ich rodzice. Czytaj więcej »
Właśnie pożegnaliśmy jesienne dynie i dla wszystkich zaczyna być jasne, że powoli zbliżają się Święta. Sklepowe witryny witają nas ozdobami, a wokół unosi się zapach świeżo pieczonych pierniczków. Z tej okazji Starbucks przygotował dla swoich Gości sezonowe niespodzianki, które rozgrzeją i wprowadzą w magiczny klimat już od 4 listopada. Bo Święta razem smakują lepiej. Czytaj więcej »
Gdy dni stają się chłodniejsze, częściej sięgamy po potrawy o głębszym smaku i aromacie, które dodają energii i poprawiają nastrój. Z myślą o miłośnikach takich połączeń Hochland wprowadza ser kremowy z chrzanem i boczkiem w bloczku – duet, który łączy tradycję z nowoczesnym podejściem do smaku i dołącza do rodziny produktów marki. Czytaj więcej »
W świecie, w którym konsumenci coraz częściej kierują się wartościami, a nie tylko smakiem czy ceną nie wystarczy już powiedzieć „chrupiące i smaczne”. Dzisiejszy konsument pyta: co ten produkt wnosi w moje życie? Czytaj więcej »
Delikatne, chrupiące i stworzone z mocy roślin. Wafle ciecierzycowe Eurowafel to źródło naturalnego błonnika, który zadba o Twoje trawienie i sytość. Czytaj więcej »
Szukasz siły, która idzie w parze z lekkością? Sięgnij po wafle soczewicowe – z wysoką zawartością naturalnego białka. Czytaj więcej »
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek nowe piwo: Pilsvar ZERO IPA. Dołącza ono do portfolio bezalkoholowych piw browaru, w sumie jest ich już pięć. Zarazem jest to drugie piwo IPA tego browaru. Nowe piwo będzie promowane kampanią w internecie, punktach sprzedaży i mediach lokalnych. Czytaj więcej »
Sushi&Food Factor, lider w produkcji Sushi i dań kuchni azjatyckiej w Europie Środkowo-Wschodniej, po raz kolejny wyznacza trendy w swojej kategorii. Firma wprowadza na rynek pierwsze w Polsce retailowe Sushi z matcha pod brandem Sakura. Dostępne w sieci Biedronka. W ramach kolekcji na rynku będą dostępne 2 zestawy. Czytaj więcej »
Tegoroczna zimowa kolekcja marki Wawel to wyjątkowa kompozycja słodyczy, które nie tylko zachwycają smakiem, ale także wyróżniają się efektowną oprawą. Wszystkie produkty zdobią dedykowane zimowe grafiki w nowoczesnym stylu - pełne świątecznych akcentów i atrakcyjnego designu. To słodycze idealne na świąteczny prezent, poczęstunek dla bliskich czy słodką zimową chwilę... Czytaj więcej »
Ziemniak to fundament naszej kuchni, bohater codziennych kolacji i odświętnych obiadów. Czytaj więcej »
Nowość na polskim rynku – żelki Pedro w 11 wariantach smakowych i kształtach pełnych zabawy! Czytaj więcej »
Wawel rozwija markę CocoACH! wprowadzając do linii nowy pyszny smak - orzech laskowy. To nie tylko kolejny wariant, a prawdziwa podróż do krainy zmysłów, gdzie kremowe nadzienie wzbogacone delikatną kremową pastą z orzechów laskowych spotyka się z aksamitną kakaową otoczką, tworząc duet o głębokim wielowymiarowym charakterze. Czytaj więcej »
Świąteczne smaki od PROFIAleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A....
Platforma Odpadowa Interzero: cyfrowa rewolucja w zarządzaniu odpadamiCyfrowa transformacja zmienia standardy w branży zarządzania...
Innowacje na ekranie – jak MediaMarkt wykorzystuje Digital Signage w handluGrażyna Faustmann, IT Project Team Manager w MediaMarkt Polska....
Bob Snail: radość, smak i prosty składCzy owocowe przekąski mogą być jednocześnie smaczne...
Rozmowa z Wiktorem Kowalskim, Head of Marketing w Dan Cake PoloniaTrzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Head of Marketing w Dan...
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na ŚwiętaCarrefour uruchomił świąteczne jarmarki lokalnych...
PINTA w zwrotnych puszkachBrowar PINTA, jako jeden z pierwszych browarów...
Kaufland z widokiem na Giewont Kaufland otworzył pierwszy market w Nowym Targu, oferując 216...
Rząd chce zakazu sprzedaży smakowych saszetek nikotynowychProjekt UD213, przewidujący m.in. zakaz sprzedaży smakowych...
Rusza nowa edycja Akademii LubellaStartuje kolejna odsłona jednego z największych programów...
Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w...
Vortumnus wprowadza nową linię przetworów - 80% owoców, bez dodatku cukruSmak, który dojrzewa z naturą...
Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet już w sklepachŚwiąteczne ekspozycje winiarskie marki Mionetto i Freixenet...
Syropy Herbapol w limitowanej edycjiOdkryj zimową przyjemność w wyjątkowych smakach...
Kultowa czekolada z "okienkiem" od ALDI z nową nazwąCzekolada „z okienkiem” marki Choceur w ALDI zmienia nazwę...
Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedażyOkres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z...
Smak natury w sercu miasta - kampania outdoorowa VortumnusaMarka Vortumnus, wraz z premierą linii „Ogród...
Tomasz Karolak w świątecznej kampanii piwa ŁomżaOd połowy listopada trwa świąteczna kampania piwa Łomża...
Anna Mucha i Matteo Brunetti w kampanii Gellwe: humor, energia i pewność efektuGellwe rusza z największą w swojej historii kampanią 360°...
Carrefour sprzedaje viralowe słodycze za ułamek cenyCarrefour rusza z kolejną edycją popularnej akcji „koszyk...