Marka Kotlin rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „Dzieje Polski z Kotlinem”, która w lekki, humorystyczny sposób pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi – a dobrego grilla nie ma bez Kotlina! Czytaj więcej »
Marka Kotlin rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „Dzieje Polski z Kotlinem”, która w lekki, humorystyczny sposób pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi – a dobrego grilla nie ma bez Kotlina! Czytaj więcej »
W nowej odsłonie kampanii „Dołatuj się!” marka Łaciate Protein+ nie tylko ponownie pojawi się w telewizji i internecie, ale również zawładnie przestrzenią miejską, wkroczy do świata gamingu oraz będzie widoczna na prestiżowych wydarzeniach sportowych. Czytaj więcej »
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu. Czytaj więcej »
Carrefour Polska i PAYBACK rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest nagrodzenie lojalnych klientów za ich codzienne zakupy w maju. Wszyscy klienci, którzy do końca tego miesiąca będą robić zakupy w wybranych sklepach Carrefour za min. 3 zł, używając aktywowanych kuponów PAYBACK, będą mieli możliwość pomnożenia swoich punktów. Na przykład klienci, którzy... Czytaj więcej »
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych coraz większe znaczenie zyskują znane i rozpoznawalne produkty. W jaki sposób sprawić, by konsument łatwo dokonał wyboru w kategoriach z ogromną ofertą na półce? Z pomocą przychodzą kampanie marketingowe. Czytaj więcej »
Do 31 maja klienci stacji paliw Carrefour mogą skorzystać z przedwakacyjnej oferty specjalnej i zyskać e-kupon rabatowy na zakupy w sklepach sieci. Wystarczy, że przy zakupie dowolnej ilości paliwa lub gazu zeskanują kartę, aplikację PAYBACK lub aplikację "Mój Carrefour" z połączoną kartą PAYBACK. Czytaj więcej »
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych coraz większe znaczenie zyskują znane i rozpoznawalne produkty. W jaki sposób sprawić, by konsument łatwo dokonał wyboru w kategoriach z ogromną ofertą na półce? Z pomocą przychodzą kampanie marketingowe. Czytaj więcej »
Dość nudnych przepisów i przewidywalnych dań! Nowa kampania śmietanki Łaciatej pod hasłem „Nieźle zamieszaj w kuchni!” udowadnia, że ten kulinarny składnik może zmienić wszystko. W dobie rosnącej popularności domowego gotowania Mlekpol stawia na kreatywność, spontaniczność i odwagę w eksperymentowaniu z nowymi smakami, które uzyskamy właśnie dzięki śmietance Łaciatej. Czytaj więcej »
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Czytaj więcej »
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa. Czytaj więcej »
Warka rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta. Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej.... Czytaj więcej »
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji. Czytaj więcej »
BLACK, marka należąca do firmy FoodCare, jednego z największych polskich producentów FMCG, ogłasza start nowej, długofalowej platformy komunikacyjnej. To znacznie więcej niż jedna kampania – marka, która od lat jest numerem 1 na rynku napojów energetycznych w Polsce i eksportowana jest na kilkadziesiąt rynków na świecie, po raz kolejny wyznaczy trendy dla całej kategorii. Czytaj więcej »
Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” zachęca do prostych wyborów, które w dłuższej perspektywie mają realny wpływ – na środowisko, domowy komfort i codzienne nawyki. Czytaj więcej »
Dipy i nachosy marki El Sabor kolejny rok z rzędu reklamowane są na ekranach kin w całej Polsce! Spot reklamowy obejrzy ponad 1 milion widzów, wzmacniając rozpoznawalność marki i jej pozycję rynkową. Czytaj więcej »
Co nas czeka w Nowym Sezonie Ż? Żywiec Białe 0.0% debiutuje w kegach, otwierając nowy etap w rozwoju segmentu zerówek w Polsce. Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami i celebrują rodzime smaki w ramach linii ,,Kwiaty Polskie”, wspieranej kampanią z Maciejem Musiałem. Radlery 0.0% Warki uzupełniają ofertę o orzeźwiające i zbalansowane propozycje. A imprezy... Czytaj więcej »
Co roku odkrywamy urok tradycyjnych wielkanocnych smaków na nowo – niezmiennie z musztardą KAMIS, która od lat wydobywa z nich to, co najlepsze. W kwietniu trwa kampania digitalowa marki KAMIS „Odkryj Bogactwo Smaku”, celebrująca tradycję i kulinarne przyjemności. W roli głównej – cztery uwielbiane przez Polaków musztardy: sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska. Czytaj więcej »
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Eduscho, której głównym bohaterem jest żółte Family. Znana Polakom żółta kawa, która po ubiegłorocznym rebrandingu dołączyła do portfolio marki Eduscho, będzie widoczna przy popularnych programach telewizyjnych. Na kwiecień i maj zaplanowano też działania influencer marketingowe z takimi gwiazdami, jak m.in. Krzysztof Ibisz, Katarzyna... Czytaj więcej »
Mokate Cappuccino ZERO – nowość w portfolio MOKATE – zyskuje coraz większe zainteresowanie wśród konsumentów. Czytaj więcej »
Jeśli każda kostka czekolady E.Wedel pobudza zmysły, to jaką euforię jest w stanie wywołać wizyta w Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel? Czytaj więcej »
„Rama” współpracuje z szefem kuchni Gordonem Ramsayem, który pokazuje nowe podejście do przygotowania posiłków. Czytaj więcej »
Marka NESCAFÉ 3in1 prezentuje nową kampanię pod hasłem „NESCAFÉ 3in1 i wracasz do gry!”. Czytaj więcej »
Z początkiem kwietnia br. marka Jeżyki wystartowała z nową kampanią 360°, promującą jedyne w swoim rodzaju ciastka Jeżyki. Komunikacja obejmuje telewizję, działania digitalowe, VOD, nośniki DOOH, mural w Warszawie oraz aktywacje z influencerami. Wszystko pod hasłem: „Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne”. Czytaj więcej »
Żywiec od lat zachęca do cieszenia się życiem i doceniania każdej chwili. W tym sezonie marka jeszcze mocniej nawiązuje do czasu spędzonego na łonie natury, a zarówno w spocie, jak i na kreacjach reklamowych, ważną rolę odgrywają atrybuty związane z polskim folklorem – wszystko pod hasłem „Chce się Ż”. Czytaj więcej »
Zbliżająca się Wielkanoc to czas intensywnych przygotowań – zarówno kulinarnych, jak i organizacyjnych. By je ułatwić ALDI startuje z ofertą świąteczną, która łączy wysoką jakość produktów z atrakcyjnymi cenami i wydłuża godziny otwarcia swoich sklepów. W nowej gazetce ALDI klienci znajdą wszystko, co potrzebne, by skompletować wielkanocne zakupy – bez przepłacania.... Czytaj więcej »
Artystka młodego pokolenia kontynuuje współpracę z marką Orbit® Refreshers. Od 7 kwietnia Young Leosię będzie można zobaczyć w nowej kampanii reklamowej, w której namawia by „poczuć moc smaku”. Czytaj więcej »
Z początkiem kwietnia startuje największa tegoroczna kampania marki Żubr, niosąca przekaz, że gdy Żubr – król puszczy – jest na straży, wszystko znajduje się na właściwym miejscu. Czytaj więcej »
Wystartowała największa w historii marki JBB Bałdyga kampania reklamowa. Pod hasłem „Jedz Bardziej Bosko”, jeden z liderów polskiego rynku wędliniarskiego promuje przede wszystkim swoją innowacyjną linię kiełbas bez osłonki, ze szczególnym uwzględnieniem okresu wielkanocnego oraz nadchodzącego sezonu grillowego. Kampania stanowi kluczowy element długofalowej strategii... Czytaj więcej »
Najnowsza kampania marketingowa Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w kreatywny sposób podkreśla wszechstronność serków Łaciatych i ich uniwersalne zastosowanie w kuchni. Charakterystyczne krowie łaty i tajemnicza ręka z apetytem na dobry serek po raz kolejny będą bohaterami humorystycznych spotów reklamowych, prezentujących bogactwo smaków i możliwości kulinarnych. Czytaj więcej »
Proste i perfekcyjne połączenie, które daje orzeźwienie? Kiedyś Pepsi z plasterkiem cytryny, dziś – Pepsi Twist lub Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny. Marka rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki – zarówno w komunikacji, jak i działaniach brandowych. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Rosnące zainteresowanie składem i jakością produktów...
W niedzielę 29 czerwca w Mikołajkach odbył się piąty etap...
Współtwórca i współwłaściciel wiodącej marki Fit Cake...
Gdzie szukać możliwości usprawnień? ...
Firma HELIO po raz kolejny została partnerem wyjątkowego...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę –...
Z dodatkiem syropów Herbapolu można ją przygotować szybko i...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...
Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy...