Odkryj nowe kapsułki Perwoll Renew Caps do kolorowych i ciemnych tkanin – doskonała ochrona twoich ukochanych ubrań, teraz w jeszcze wygodniejszej formie. Czytaj więcej »
Odkryj nowe kapsułki Perwoll Renew Caps do kolorowych i ciemnych tkanin – doskonała ochrona twoich ukochanych ubrań, teraz w jeszcze wygodniejszej formie. Czytaj więcej »
Ochrona skóry przed promieniami UV to podstawa pielęgnacji podczas słonecznych dni. Aby móc w pełni cieszyć się latem produkty linii EKO OCHRONA zawierają specjalnie opracowany filtr przeciwsłoneczny, który zapewnia wysoką ochronę przed promieniowaniem UV. Czytaj więcej »
Apart Intim Care to żel oraz pianka do higieny intymnej dla kobiet, a także dedykowany dla mężczyzn żel. Czytaj więcej »
Do niedawna platynowy odcień mogły uzyskać w domu tylko naturalnie blondynki, bo dostępne w drogeriach farby rozjaśniały maksymalnie o trzy tony. Ale marka Joanna przygotowała naprawdę mocne nowości, które każdej z nas pozwolą uzyskać wymarzony, chłodny blond. Co to takiego? Wyjaśniamy! Czytaj więcej »
SIDOLUX®, polska marka produktów do sprzątania, uzupełnia swoją popularną linię Expert o nowe pozycje. Klienci mogą cieszyć się jakością SIDOLUX® już nie tylko w nowej odsłonie wizualnej, ale także w wariantach premium – SIDOLUX® Expert Gold – dostępnych w popularnej sieci drogerii. Czytaj więcej »
Dział chemii gospodarczej to niezbędnik każdego sklepu. Pachnące pranie, świeże firanki, czyste naczynia – to wszystko wymaga specjalnych produktów – zarówno tych uniwersalnych, jak i specjalistycznych. Jakie trendy w branży są najwyraźniejsze? Po jakie produkty klienci sięgają najczęściej? Sprawdzamy bestsellery i nowości w kategorii. Czytaj więcej »
Kiedy rodzi się dziecko, razem z nim rodzi się rodzic. Zwłaszcza, jeżeli zostaje się nim po raz pierwszy. Wtedy wszystko jest nowe. Noworodek poznaje świat. Również rodzice wchodzą w nową rolę, zmienia się ich otoczenie, zwyczaje, nawyki. Także te zakupowe. Jakie produkty wybierają i czym kierują się podczas zakupów? Czytaj więcej »
Rebranding znanej i lubianej marki to wielkie wyzwanie dla przedsiębiorstwa podejmującego się tego zadania. O odświeżonej linii Bobini® – jej wyróżnikach i pracach nad zmianami – opowiada Agnieszka Komorek, Brand Manager marki Bobini® w firmie Global Cosmed. Czytaj więcej »
Wydaje się, że o blondach wiemy już wszystko, mamy coraz lepsze farby i coraz bardziej innowacyjne techniki ich aplikacji. Mimo to jedno się nie zmienia. Nawet najlepiej dopasowany i zrobiony blond po pewnym czasie żółknie. Dlatego marka Joanna specjalnie dla blondynek stworzyła pielęgnację profilaktyczną. Nowa seria powiększy popularną gamę Ultra Color. Czytaj więcej »
Super-Pharm Polska od dłuższego czasu przygotowywał się do odświeżenia swojej aplikacji mobilnej. Po miesiącach pracy i testów jest ona gotowa i czeka na pobranie w Google Play i App Store. Czytaj więcej »
Serum Olejowe Herbapol Polana z serii Odmładzanie zostało docenione przez czytelniczki magazynu Dobre Rady i – dzięki ich głosom – zostało wyróżnione w plebiscycie Hit Kosmetyczny 2021. Naturalny, wegański produkt zdobył III miejsce w kategorii twarz. – To dla nas nie tylko wielkie wyróżnienie i dowód zaufania ze strony konsumentek, ale również motywacja do dalszej, jeszcze... Czytaj więcej »
Zmywanie jest czynnością, która należy do codziennych obowiązków w każdym domu. Niezależnie od tego czy je lubimy czy nie – rynek oferuje nam grono produktów, które mają je ułatwiać. Płyny, balsamy, wszelkie akcesoria i preparaty do zmywarek to obowiązkowy asortyment nie tylko półki sklepowej, ale też tej pod zlewem. Jakie produkty znajdziemy na obu? Czytaj więcej »
Aby działania przemysłu były skuteczne, muszą funkcjonować w gospodarce o obiegu zamkniętym, którą tworzą wszyscy uczestnicy łańcucha – zarówno producenci, jak i konsumenci. Czym jest zero waste w codziennym życiu? To przemyślane wybory, odwrót od bezmyślnego konsumpcjonizmu, dbałość o środowisko, zdrowsze życie, konsekwentne drobne działania, dążenie do pustego kosza,... Czytaj więcej »
W kwietniu marka Somat prowadzi akcję „WYPRÓBUJ GRATIS” dla dodatków Somat (jak sól, nabłyszczacz, środki czyszczące), w której konsument po zakupie produktu i rejestracji paragonu otrzymuje zwrot gotówki na konto do 10 zł. Umożliwia to przetestowanie dowolnego dodatku! Tego typu produkty chronią przed osadzaniem się kamienia w zmywarce, czyszczą z zabrudzeń filtry, dysze,... Czytaj więcej »
Bella BiO based to nowa linia ultracienkich podpasek i wkładek higienicznych, której skład oparty jest na surowcach naturalnego pochodzenia – m. in. na bambusie, z którego wykonana jest delikatna dla skóry powłoczka. Dodatkowo produkty z linii BiO based nie zawierają substancji zapachowych i mogą być używane przez wegan. Więcej na temat nowej linii na stronie bella.pl. Czytaj więcej »
SIDOLUX®, polska marka renomowanych środków czystości, obecna na rynku od blisko 30 lat, przechodzi całościowy rebranding. Zmienia się logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań znanych środków czystości. Odświeżona identyfikacja wizualna jest nowoczesna, czytelna i podkreśla wieloletnią tradycję marki. Czytaj więcej »
Seria płynów do mycia szyb Window Plus poj. 750 ml spray, została wzbogacona o nowy designerski rozpylacz, który posiada dwie funkcje. Poza standardowym sprayem można go zamienić na piankę po wybraniu odpowiedniej opcji. Czytaj więcej »
Bobini Baby Hypoalergiczne kapsułki do prania to produkt stworzony z myślą o praniu ubranek dzieci – już od pierwszych dni ich życia. Jest polecany także do pielęgnacji odzieży osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Czytaj więcej »
ID Logistics, partner logistyczny specjalizujący się w zarządzaniu projektami logistycznymi w ramach kompleksowych łańcuchów dostaw, wzmacnia współpracę z Super-Pharm, siecią handlową o innowacyjnym koncepcie ”4 w 1”, która łączy w jednym miejscu aptekę, drogerię, perfumerię i optyka. W odpowiedzi na wzrost zamówień e-commerce i retail, operator wdraża nowe rozwiązania,... Czytaj więcej »
Sephora od lat prowadzi działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Elementem tej strategii jest m.in. działanie na rzecz ekoedukacji i wzmacnianie postaw konsumenckich w obszarze dbałości o środowisko. Do projektów znanych już polskim klientom, takich jak destynacja GOOD FOR, program recyklingu w perfumeriach, czy współpraca z EcoTech System, dołącza partnerstwo z Fundacją Nasza... Czytaj więcej »
Spółka Dr Irena Eris S.A. złożyła prospekt w Komisji Nadzoru Finansowego w związku z rozważaną ofertą publiczną akcji i debiutem na GPW. Grupa jest wiodącym polskim producentem kosmetyków i właścicielem uznanych w kraju i zagranicą marek Dr Irena Eris. Grupa jest również operatorem 3 luksusowych hoteli SPA. Czytaj więcej »
Płyn do naczyń z serii hipoalergicznej Origen dostępny jest teraz w nowym opakowaniu o poj.500ml Hipoalergiczny płyn do mycia naczyń posiada Certyfikat SWAN oraz Certyfikat Asthma Allergy. Czytaj więcej »
Jak dbać o czystość dziecięcych naczyń i jednocześnie wspierać środowisko naturalne? To proste! Wystarczy sięgnąć po Ekologiczny płyn do mycia akcesoriów dziecięcych marki Ludwik. Czytaj więcej »
Hyper Clean to nowoczesna, multi-elementowa kostka toaletowa o udoskonalonej formule czyszczącej. Czytaj więcej »
Attis Fruity mydełko w płynie to skuteczny środek myjący, doskonale nadający się do codziennego użytku. Odpowiednio dobrane, delikatne składniki są przyjazne dla skóry, nie wysuszają i pozostawiają ją gładką w dotyku. Dzięki neutralnemu pH, mydło nie wykazuje działania podrażniającego, a zastosowana w składzie gliceryna i betaina posiadają właściwości nawilżające i... Czytaj więcej »
Obecna na rynku od blisko 30 lat polska marka renomowanych środków czystości SIDOLUX® przechodzi całościowy rebranding. Czytaj więcej »
Firma Henkel kampanię We&You rozpoczęła z troski o środowisko, by tworzyć czystszy świat dla przyszłych pokoleń. Czytaj więcej »
Apart Men to dwie linie kosmetyków: Active Fresh i Total Care, w których dostępne są żele pod prysznic 3w1 – do mycia ciała, twarzy i włosów. Czytaj więcej »
Przeznaczony do czyszczenia obić tapicerskich, tapicerki samochodowej, tkanin dekoracyjnych z materiałów naturalnych i syntetycznych, dywanów i wykładzin podłogowych. Specjalny polimer wspomagany aktywną pianą wnika w czyszczony materiał, wiąże cząstki brudu i kurzu, a w procesie schnięcia ulega krystalizacji na czyszczonej powierzchni. Sprzedawany w opakowaniu 500 ml, z wygodnym... Czytaj więcej »
SIDOLUX® zmienia logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań. SIDOLUX® jednocześnie rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Dobrze się sprząta razem”. Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
Restauracje należące do sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Blisko 350 nowych sklepów, dynamiczny rozwój narzędzi dla...
Zapisz się już dziś i zyskaj praktyczną wiedzę...
Blisko 350 nowych sklepów, dynamiczny rozwój narzędzi dla...
Fani serów znajdą tu bardzo szeroki wybór wszystkich naszych...
Badania SW Research pokazują, że Polacy widzą problem...
Już po raz drugi sieć ALDI wspólnie z Fundacją wesprze...
Gdy po świątecznych i sylwestrowych szaleństwach przychodzi...
Już dostępna na półkach sklepowych...
Projekt SPEAK UP na rzecz zdrowia psychicznego młodzieży...
Warto dodać Majonez Kielecki lub Sos Kielecki tatarski...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Fundusz Żubra przeznaczył 450 tysięcy złotych na stworzenie...
Zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia...
Wraz z nowym rokiem zadbaj o dobry sen...
W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji...
7 stycznia rozpoczyna się kolejna edycja akcji „Wygaszanie...