ALDI umacnia swoją pozycję na Dolnym Śląsku. Sieć jednocześnie otworzyła dwie nowe placówki we Wrocławiu oraz w Legnicy. Będą to odpowiednio 332. i 333. sklep sieci w Polsce. Czytaj więcej »
ALDI umacnia swoją pozycję na Dolnym Śląsku. Sieć jednocześnie otworzyła dwie nowe placówki we Wrocławiu oraz w Legnicy. Będą to odpowiednio 332. i 333. sklep sieci w Polsce. Czytaj więcej »
Topowa aplikacja Żappka jest na rynku już od 5 lat i niejeden raz zaskoczyła swoich użytkowników unikatowymi rozwiązaniami. Tym razem, w nowej wersji, użytkownicy Żappki zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka, takich jak: Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano. Aplikacja ma ulepszony, intuicyjny interfejs i szereg nowych funkcji. Obecnie trwa pierwszy etap... Czytaj więcej »
Guangzhou, Shenzhen, Chengdu, Wuhan, Tianjin, Beijing, Hangzhou i Shanghai – czyli 8 największych chińskich miast w tydzień! Tak wyglądał plan wielkiego torunée po Chinach w wykonaniu Marka Posłusznego – ambasadora Ginu Lubuskiego. To pierwsza taka forma wsparcia marki na rynku zagranicznym. Co ciekawe, produkowany w Toruniu Gin Lubuski jest ginem nr 6 na całym rynku chińskim, a... Czytaj więcej »
Selgros wyposaża swoje sklepy w technologię firmy TOMRA, co stanowi kluczowy krok w przygotowaniach sieci do funkcjonowania w nadchodzącym systemie kaucyjnym w Polsce. Sklepy zostaną wyposażone w urządzenia umożliwiające sprawny odbiór dużej liczby opakowań po napojach typu PET, szklanych oraz puszek. Zastosowane rozwiązania zapewnią klientom wygodę i szybki sposób oddawania... Czytaj więcej »
Jak wynika z danych Carrefour Polska, spośród ponad 3500 dostawców, z którymi sieć współpracuje w naszym kraju, aż 670 to dostawcy długoletni, dostarczający swoje produkty do jej sklepów od ponad 20 lat. W tym gronie znalazło się również 177 firm, które współpracują z siecią od otwarcia pierwszego sklepu w Polsce, czyli od 27 lat. Badania pokazują, że wieloletnia... Czytaj więcej »
SIAL Paris to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych dla branży rolno-spożywczej na świecie. Odbywające się co dwa lata w Paryżu, targi te przyciągają tysiące wystawców i odwiedzających z całego globu. Jest to miejsce, gdzie spotykają się producenci żywności, dystrybutorzy, restauratorzy, importerzy i eksporterzy, aby odkrywać najnowsze trendy, innowacje i produkty. Czytaj więcej »
Sieć sklepów Biedronka wkracza do świata wirtualnej rozrywki z edukacyjną grą na platformie Roblox. Jakie są tajniki pracy w Biedronce, na czym polega obsługa klientów i jak szybko oraz mądrze robić zakupy? Tego wszystkiego będzie można doświadczyć w interaktywnym świecie Biedronki na Roblox. Dodatkową atrakcją dla graczy będzie możliwość zbierania w wirtualnym sklepie... Czytaj więcej »
Podczas jubileuszowej, 60 edycji targów SIAL Paris Mlekpol prezentuje swoje nowości produktowe oraz flagowe wyroby, które cieszą się uznaniem zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Dla grajewskiej Spółdzielni udział w jednym z najważniejszych wydarzeń światowej branży spożywczej jest także okazją do nawiązania kolejnych kontaktów biznesowych oraz rozmów z... Czytaj więcej »
Choć w Polsce robimy wciąż zdecydowanie za mało w dziedzinie profilaktyki raka piersi, to Różowy Patrol ma ambicje, by wprowadzić realne zmiany w tym kluczowym obszarze. Czytaj więcej »
Marka Diamant, od lat konsekwentnie realizuje działania w ramach strategii zrównoważonego rozwoju firmy, aktywnie promując zrównoważoną uprawę i odpowiedzialne podejście do konsumpcji. Czytaj więcej »
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy. Już teraz Majonez Kielecki wytwarzany jest wyłącznie na bazie żółtek jajek wywodzących się od kur z chowu ściółkowego. To krok, który pokazuje zaangażowanie firmy w dbałość o dobrostan... Czytaj więcej »
21 listopada, w szkole kulinarnej Ashanti w Łodzi, odbędzie się kolejne wydarzenie w ramach Akademii Hochland Professional. Tym razem Hochland Polska wraz z Hochland Polska Professional i Maciejem Rosińskim zapraszają na warsztaty kulinarne ‘Burgery i słodki Street Food’. Czytaj więcej »
Znamy laureatów ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, projektu realizowanego przez największą sieć handlową w kraju we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. W trakcie finałowej gali, spośród ponad 18 finalistów, wybrano najlepszych, którzy opracowali oryginalne rozwiązania usprawniające obszary: łańcucha dostaw, ochrony środowiska i logistyki.... Czytaj więcej »
Sklep E.Leclerc w Bydgoszczy w wyjątkowy sposób świętuje swoje 14 urodziny. W dniach 15-16 października br. sklep E.Leclerc przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Bydgoszczy oraz fundacja DKMS organizują akcję krwiodawstwa. Mieszkańcy miasta będą mogli skorzystać z punktu pobrań umieszczonym w holu głównym galerii supermarketu. Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol po raz kolejny wzięła udział w targach Radom Expo, w trakcie których zaprezentowała bogate portfolio produktowe, a także aktualne oferty pracy w swoim nowoczesnym radomskim zakładzie. Wydarzenie było również okazją do świętowania jubileuszu istnienia na polskim rynku kultowego serka z krówką – od 50 lat produkowanego właśnie w Radomiu. Czytaj więcej »
W październiku w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 11, zobaczyć będzie można wyjątkowy mural marki Lubella, będący częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – rozświetlone neony tworzą atmosferę domowej restauracji, przykuwając uwagę przechodniów. To kontynuacja działań zainaugurowanych na początku 2024 roku,... Czytaj więcej »
System kaucyjny jest dobrze znany starszemu pokoleniu, które głównie kojarzy go ze zwrotem butelek szklanych. Już w 2025 roku będzie on jednak obejmował również plastikowe butelki PET oraz metalowe puszki, co dla znacznej części konsumentów okazało się być zaskoczeniem. Żeby sprawdzić stan wiedzy i gotowość Polaków na zmiany systemowe, Carrefour Polska wraz z agencją SW... Czytaj więcej »
Produkty firmy ABEL: Flaki wołowe w rosole, Flaki suche blanszowane i Flaki suche cięte zostały uhonorowane certyfikatem Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Czytaj więcej »
Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie ruszyła też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. Czytaj więcej »
Warszawskie Lotnisko Chopina wzbogaciło się o nowy koncept handlowy, pierwszy i jedyny taki – Bar Prosecco. Czytaj więcej »
Na mapie Warszawy dla zwiedzających dostępna jest kolejna atrakcja – Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel. Czytaj więcej »
„Zamiast gotować, lepiej chillować!” – to hasło promujące nową linię produktów SEKO. Jest to odpowiedź na potrzeby młodego pokolenia, które szuka szybkich, ale pełnowartościowych posiłków. Czytaj więcej »
Loteria marki Duda dobiegła końca, a szczęśliwy zwycięzca – pan Cezary – odebrał już nagrodę główną w postaci samochodu kempingowego o wartości ponad 400 tys. złotych! Czytaj więcej »
Tej jesieni na rynku Pet Food pojawił się nowy, polski producent, wprowadzając rewolucyjny produkt w branży FMCG – JOY&TOY! Czytaj więcej »
The House of Angostura® debiutuje limitowaną edycją Bitters Angostura®, aby upamiętnić jubileusz 200-lecia i uczcić niezwykłe dziedzictwo firmy. Czytaj więcej »
Wraz z początkiem roku 2025 planowane jest wejście w życie systemu kaucyjnego. Piwniczanka bardzo świadomie włączyła się w budowanie nowo powstającego mechanizmu. Czytaj więcej »
Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. Czytaj więcej »
Rabtrolley jest prawdopodobnie najbardziej znaną marką produkującą wózki sklepowe z tworzywa sztucznego pochodzącego w 100% z recyklingu. Kolekcja składa się z wytrzymałych, pięknie zaprojektowanych i łatwych w czyszczeniu wózków oraz koszyków sklepowych. W portfolio producenta znajdują się trzy główne linie surowców: Czytaj więcej »
Z początkiem października firma Iglotex rozpoczęła silną kampanię reklamową Pierogów z mięsem Proste Historie z nowym, pysznym farszem. Czytaj więcej »
Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który nosi nazwę Chorten Arena. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Poznaj duet yuzu z cytrusami...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...