Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 15 z 93)

Kampanie i Promocje

  • Żabka wciąż szuka nowych sposobów, aby upraszczać codzienne życie swoich klientów, a tym samym uwalniać ich czas. Obecnie rozbudowuje swój program lojalnościowy, dając użytkownikom aplikacji Żappka możliwość wymiany otrzymywanych za zakupy żappsów na atrakcyjne benefity od partnerów zewnętrznych. „Wszystko za żappsy” jest dostępne w aplikacji od 26 kwietnia. Czytaj więcej »

  • Bakalland po kompleksowym rebrandingu wkroczył do przestrzeni miejskiej. Wyróżniającym się elementem działań outdoorowych firmy jest znajdujący się przy stacji Metro Politechnika w Warszawie mural o powierzchni 175 m2. Marka uruchomiła także działania OOH/DOOH w centrach handlowych i na przystankach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu. Automaty Paczkomat firmy... Czytaj więcej »

  • Na Planecie Warka wszyscy mają energię, by uprawiać sporty, grać w gry, czy po prostu wspólnie cieszyć się życiem. To miejsce, gdzie panuje absolutny luz. Przekonał się o tym także Krzysztof Ibisz, który właśnie dołączył do ekipy Planety Warka. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli... Czytaj więcej »

  • Desperados w wielkim stylu powraca do swoich imprezowych korzeni. Marka wystartowała właśnie z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje jeden z najpopularniejszych artystów z pokolenia Gen Z – Tymek. Kampania trwa od 17 kwietnia. Czytaj więcej »

  • Rusza Weekend dla Ziemi w Carrefour

    Wtorek, 18 kwietnia 2023

    Wędliny, mięso i sery do własnych opakowań, pojemniki i woreczki wielokrotnego użytku oraz tekstylne torby na zakupy - to wszystko aż 20 proc. taniej w nadchodzący Weekend dla Ziemi. W najbliższy piątek i sobotę (21 i 22 kwietnia) rusza inicjatywa sklepów Carrefour, która dając bezpośrednie korzyści konsumentowi, przekłada się na redukcję plastiku, zmniejszenie ilości... Czytaj więcej »

  • Trwa kampania launchującymi nowy ekspres De’Longhi Eletta Explore, za którą odpowiada agencja Mediaplus we współpracy z agencją SalesTube. Ambasadorem marki i twarzą wiosennej kampanii jest hollywoodzki gwiazdor, Brad Pitt. Mediaplus koordynuje wszystkie działania mediowe offline i online na polskim rynku, odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów 360. Kampania prowadzona... Czytaj więcej »

  • Takiej akcji antyinflacyjnej nie było jeszcze na polskim rynku handlowym. Sieć Carrefour uruchomiła właśnie kampanię pt. „100% zwrot kasy”, w ramach której klienci kupując produkty niespożywcze oznaczone naklejką akcji, otrzymają zwrot 100% zapłaconych pieniędzy, które będą mogli wydać na kolejne zakupy w tej sieci. Środki wypłacane są e-bonach płatniczych w aplikacji... Czytaj więcej »

  • Wystarczy zrobić zakupy powyżej 120 zł w sklepie internetowym Stokrotki, a zostaną one bezpłatnie dostarczone do wskazanego przez klienta miejsca. Dzięki nowej promocji zakupy spożywcze online stają się jeszcze korzystniejsze. Czytaj więcej »

  • Tymbark wystartował z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli wygodnej przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, jednocześnie podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki. Czytaj więcej »

  • Żubr Kompanii Piwowarskiej wchodzi z przytupem w początek sezonu z kampanią podkreślającą jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia. Czytaj więcej »

  • Ponad połowa Polaków robi przedświąteczne zakupy w dyskoncie – wynika z badań przeprowadzonych przez Research Collective na zlecenie Netto Polska[1]. Inflacyjny wzrost cen produktów żywnościowych umacnia ten trend i wpływa na koszyk zakupowy w nadchodzącym czasie. Sieć Netto wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i przedstawia promocyjną ofertę na tradycyjne świąteczne... Czytaj więcej »

  • W okresie poprzedzającym Święta Wielkanocne sieć Auchan przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę złożoną z produktów marek własnych – wśród nich znalazła się ceniona za nadzwyczajną jakość marka PEWNI DOBREGO, a także doskonale znana wszystkim łowcom okazji marka z logo podniesionego kciuka – oferująca jakościowe produkty spożywcze i higieniczne w... Czytaj więcej »

  • Żywiec od wielu lat zachęca w swojej komunikacji do cieszenia się życiem i czerpania z niego radości. Dziś, kiedy rzeczywistość nas nie rozpieszcza, na nowo odkrywamy ogromne znaczenie bliskich, jakościowych relacji. Dlatego w 2023 roku marka zaprasza do wychodzenia do ludzi i do wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest też unikalny... Czytaj więcej »

  • Bakalland zaprezentował nowy spot reklamowy i wystartował z pierwszą od 6 lat kampanią promocyjną w TV. W produkcję wideo zaangażowanych było ok. 50 osób na trzech planach zdjęciowych i w dziewięciu niezależnych scenografiach. Reklama w TV stanowi element ogłoszonej w marcu br. wielokanałowej komunikacji marketingowej 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Kampania pokazuje... Czytaj więcej »

  • W sklepach Biedronka pojawiła się limitowana akcja producenta Parówek Dobrych, który wyszedł do konsumentów z niestandardową propozycją. Każdy, kto zakupi produkt otrzymuje gwarancję smaku lub zwrot pieniędzy. Czytaj więcej »

  • Znany ze swoich kultowych ról, Bogusław Linda bierze udział w reklamie McDonald’s®, gdzie prezentuje swój… niezwykły taniec! Nowa kampania marki skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdym z nas. McDonald’s to sieć popularnych restauracji, znana z pysznych burgerów z wołowiną, frytek oraz kawy, ale nie wszyscy wiedzą, że można w niej... Czytaj więcej »

  • Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”. Czytaj więcej »

  • Za kilka tygodni spotkamy się w gronie najbliższych podczas Wielkanocy. Na stołach królować będzie sałatka jarzynowa, żurek z białą kiełbasą, pasztet w różnych odsłonach, jaja podane w rozmaitych wersjach. Jeśli zależy nam na smaku prawdziwych wędlin, warto odwiedzić sieć Lidl Polska – produkty marki Pikok będą idealne na wielkanocny stół. Czytaj więcej »

  • Kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella właśnie ruszyła. Tym razem produkty będą widoczne w reklamie TV, na VOD, YT oraz nośnikach OOH. Czytaj więcej »

  • Do tradycji można podchodzić na wiele sposobów. W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na jedną z nich – wielkonocny żurek. Czytaj więcej »

  • Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych brand heros marki; od... Czytaj więcej »

  • Intermarché nieustannie wspiera klientów w codziennych poszukiwaniach produktów w najniższych cenach i odpowiedniego zastosowania ich w codziennym życiu. W odpowiedzi na rosnącą inflację, która bezpośrednio uderza w portfele Polaków, sieć wprowadza kolejne działania handlowe, które potwierdzają, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności. Czytaj więcej »

  • Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową kampanię reklamową. Spoty prezentujące jedne z najpopularniejszych produktów Gellwe: Sernik borówkowy, Galaretkę Borówkową i Śnieżkę bitą śmietanę zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (głównych i tematycznych). Marka będzie aktywna reklamowo również w internecie, m.in. w serwisie YouTube. Czytaj więcej »

  • Szalejąca na polskim rynku inflacja daje się we znaki wszystkim konsumentom, także tym, którzy starają się odżywiać bardziej zdrowo lub odpowiedzialnie. Z myślą o zmianach nawyków żywieniowych Polaków oraz z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Bez Mięsa, Carrefour przygotował 30% rabatu na produkty wegańskie i wegetariańskie w swoich sklepach. Akcja jest... Czytaj więcej »

  • Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych. Czytaj więcej »

  • Firma Komagra, jeden z największych producentów olejów spożywczych w kraju i producent Oleju Polskiego, wraca po kilkuletniej przerwie do aktywności reklamowej. Realizację kampanii powierzyła ponownie agencji mediowej UM (Mediabrands), z którą współpracowała już w poprzednich latach. Czytaj więcej »

  • Marka HELIO jak co roku przed Świętami Wielkanocnymi planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych. Przedświąteczne działania ruszyły już w lutym. Obejmują m.in. portale branżowe, lifestylowe oraz kobiece. Promocja produktów HELIO odbywać się będzie także we współpracy z opiniotwórczymi influencerami. Równocześnie HELIO przewiduje w... Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania dla linii Kubuś Immuno przypominająca rodzicom i dzieciom o sposobie na wspieranie odporności na przełomie zimy i wiosny. W tym okresie warto regularnie sięgać po produkty Immuno z witaminą C, która pomaga w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego. Czytaj więcej »

  • 11 marca w sklepach sieci Stokrotka rusza nowa akcja promocyjna – Sobotnie Płatkobranie. Będą mogli w niej wziąć udział wszyscy posiadacze aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka, a jest ich już ponad 1,5 miliona. Czytaj więcej »

  • - Przed nami nowe, mocne otwarcie Bakallandu. Marka po kilku latach przerwy wraca do szerokiej komunikacji marketingowej 360˚ i po raz pierwszy od 2017 roku pojawi się w telewizji. W kampanii prezentujemy ją jako nowoczesną i dynamiczną. Odświeżyliśmy logotyp, zmieniliśmy opakowania, dodając im świeżości i apetyczności. Wyraźnie odmładzamy grupę naszych odbiorców, zamierzamy... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51