DHL Parcel zaangażował się w społeczną inicjatywę „Warszawa szyje maski dla medyków”. Od blisko dwóch tygodni kurierzy DHL Parcel dostarczają maseczki ochronne do warszawskich szpitali i placówek medycznych. Czytaj więcej »
DHL Parcel zaangażował się w społeczną inicjatywę „Warszawa szyje maski dla medyków”. Od blisko dwóch tygodni kurierzy DHL Parcel dostarczają maseczki ochronne do warszawskich szpitali i placówek medycznych. Czytaj więcej »
W odpowiedzi na apele NBP, KNF oraz Ministerstwa Finansów, w trosce o zdrowie konsumentów i sprzedawców, Mastercard przyspieszył podniesienie limitu płatności zbliżeniowych bez PIN z 50 zł do 100 zł. Od 20 marca mogą z niego korzystać wszyscy użytkownicy kart Mastercard, o ile na terminalu została przeprowadzona odpowiednia aktualizacja. Podobne zmiany obecnie dzieją się w 29... Czytaj więcej »
Z początkiem kwietnia DHL Parcel włączył do swojej oferty krajowej nowy produkt – DHL Parcel Premium. Dzięki usłudze, klienci mogą liczyć na szybką i skuteczną dostawę już następnego dnia po nadaniu przesyłki. Od kwietnia będzie też można zapłacić bezgotówkowo za przesyłki pobraniowe. Czytaj więcej »
Internet zalewa w ostatnich tygodniach lawina fake newsów, tzw. łańcuszków i niesprawdzonych informacji dotyczących koronawirusa. SARS-CoV-2 stał się pożywką zarówno dla internetowych trolli, jak i cyberprzestępców, którzy próbują wykorzystać sytuację, aby wyłudzić pieniądze, hasła do logowania w banku czy social mediach. W związku z tym NASK startuje właśnie ze... Czytaj więcej »
Żabka za pośrednictwem swojej aplikacji mobilnej żappka zachęca klientów do przekazywania zebranych punktów na wsparcie regionalnych szpitali zakaźnych. Punkty czyli tzw. żappsy można wymienić na pięć cegiełek w przedziale od 50 do 4000 żappsów, które po podwojeniu oznaczają pomoc w przedziale od 1 do 100 złotych. Żappsy na wsparcie szpitali można przekazywać do końca... Czytaj więcej »
W trwającej sytuacji epidemiologicznej Fundacja Polska Bezgotówkowa wraz z agentami rozliczeniowymi i bankami wyraziła gotowość do instalacji dodatkowych kilkudziesięciu tysięcy urządzeń POS. Wszystkie nowo instalowane terminale obsługują podwyższony limit 100 zł dla transakcji zbliżeniowych niewymagających podawania kodu PIN. Takie działanie ma na celu ograniczenie... Czytaj więcej »
Fundacja Polska Bezgotówkowa uruchamia działania mające na celu realne wsparcie małych i mikroprzedsiębiorców w Polsce. Inicjatywa kierowana jest do wszystkich detalistów, którym w marcu, kwietniu lub maju kończy się 12-miesięczny okres bezpłatnego korzystania z terminala w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Pomoc będzie polegać na przedłużeniu pokrycia kosztów związanych z... Czytaj więcej »
Mastercard ogłosił swoje zobowiązanie do zwiększenia limitów płatności zbliżeniowych bez PIN w różnych krajach w całej Europie. Zmiana dotyczy łącznie 29 krajów i znacznie poprawi komfort konsumentów w całym regionie. Czytaj więcej »
Licencje na pracę zdalną/oddziałową do programów InsERT GT teraz o 1/3 tańsze. Krajowy lider oprogramowania dla MSP reaguje na trudną sytuację firm związaną z epidemią koronawirusa i umożliwia pracę z domu wraz z obniżeniem kosztów. Czytaj więcej »
Rozszerzona rzeczywistość pozwala sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż i zminimalizować wskaźnik zwrotów od 34 do nawet 42 proc. w zależności od branży. Klienci znacznie szybciej podejmują też decyzję o zakupie, bo mogą dany produkt najpierw „przymierzyć”. Na polskim rynku takie rozwiązania dopiero raczkują, a prym pod względem wykorzystania technologii AR w handlu... Czytaj więcej »
Bank Pocztowy podwyższył limit płatności dla transakcji zbliżeniowych kartą Mastercard bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych. Pierwotnie limit płatności bez PIN miał zostać podniesiony w polskim sektorze bankowym pod koniec 2020 roku. W związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa Komisja Nadzoru Finansowego zaapelowała o przyśpieszenie prac.... Czytaj więcej »
E-handel jest coraz bardziej innowacyjny. W centrach logistycznych Amazona roboty pakują zamówienia, a drony dostarczają je odbiorcom. W Estonii zamówione towary z pobliskich sklepów spożywczych są dostarczane klientom przez roboty. Z kolei w Polsce popularność zyskują nowoczesne formy płatności, nad którymi pracują innowacyjne firmy i start-upy. Czytaj więcej »
Glovo nieustannie monitoruje rozwój sytuacji w kontekście rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 (wywołanej nowym koronawirusem) oraz przestrzega porad i wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), wdrażając je odpowiednio w swoje działania biznesowe. Czytaj więcej »
Od16 do 20 lutego w Düsseldorfie odbywała się kolejna edycja największych na świecie targów retail EuroShop. W wydarzeniu wzięło udział ponad 2 700 firm z 54 krajów świata, a miasto na kilka dni stało się światową stolicą retailu. Wystawcy prezentowali nowoczesne, często futurystyczne rozwiązania – ale też takie innowacje, które już niebawem będziemy mogli zobaczyć w... Czytaj więcej »
Zachowanie szczególnych środków ostrożności – zwłaszcza unikanie skupisk ludzkich oraz kontaktów z osobami zainfekowanymi – może pozwolić na ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Dlatego warto robić zakupy przez Internet, a na czas spodziewanego wzrostu zachorowań InPost rekomenduje korzystanie z Paczkomatów® – jako jednej z najbezpieczniejszych form dostawy. W... Czytaj więcej »
Sprawy drobne i z pozoru błahe często decydują o powodzeniu całości przedsięwzięcia. Przyzna to każdy, kto zna specyfikę pracy w logistyce. Bo każdy proces składa się tu z szeregu etapów i czynności. Łańcuch operacji jest przy tym podzielony niczym sztafeta, gdzie następny zawodnik może wystartować dopiero po ukończeniu odcinka przez poprzedniego. Dobrym przykładem są... Czytaj więcej »
ZEN, pierwszy polski fintech z kompleksową ofertą usług finansowych dla małych i średnich przedsiębiorców, poinformował o najbliższych planach związanych z debiutem rynkowym swojego nowego produktu. Aktualnie ZEN opracowuje strategię marketingową produktu, w czym wspiera go Mastercard. Firmy wspólnie prowadzą przetarg na agencję kreatywną i mediową, które zrealizują kampanię... Czytaj więcej »
Przenośne urządzenia łatwo sprawdzają alergeny zawarte w żywności. Inne, niezależnie od daty podanej na opakowaniu, ocenią optymalny czas na spożycie produktów. Większość konsumentów odżywia się świadomie, a za zdrową, ekologiczną żywność jest w stanie zapłacić znacznie więcej. Nie zawsze jednak mamy pewność, że to, co kupujemy, faktycznie nie zawiera szkodliwych... Czytaj więcej »
OKI od lutego ma specjalną ofertę dla detalistów, w ramach której przy zakupie OKI C712 otrzymamy gratisowy papier banerowy wraz z dokładną instrukcją pokazującą jak łatwo wydrukować kolorowe, dwustronne banery nawet do 1,3 m we własnym zakresie. Ta kolorowa drukarka A4 może bowiem służyć nie tylko do wydruków codziennych dokumentów biurowych związanych z funkcjonowaniem... Czytaj więcej »
Nowe skanery mobilne firmy Brother umożliwiają szybkie i proste archiwizowanie dokumentów w dowolnym miejscu, także poza biurem. Czytaj więcej »
First Data, obecnie część Fiserv (NASDAQ: FISV), umożliwia przedsiębiorcom przyjmowanie płatności bezgotówkowych na ich własnych urządzeniach takich jak smartfony lub tablety niezależnie od kwoty i bez konieczności zastosowania dodatkowego sprzętu, dzięki technologii PIN on Mobile. Rozwiązanie to pozwoli w skali światowej zwiększyć wykorzystanie mobilnych urządzeń jako... Czytaj więcej »
Videojet Technologies, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do kodowania, znakowania i drukowania, wprowadza na rynek laserów światłowodowych nowość - pierwsze systemy znakowania laserowego Videojet® 7340 i 7440 z najmniejszą na świecie laserową głowicą znakującą Lightfoot™. Czytaj więcej »
OKI od lutego oferuję specjalną ofertę dla detalistów, w ramach której przy zakupie OKI C712 otrzymamy gratisowy papier banerowy wraz z dokładną instrukcją pokazującą jak łatwo wydrukować kolorowe, dwustronne banery nawet do 1,3 m we własnym zakresie. Czytaj więcej »
Cyberprzestępczość stwarza największe ryzyko dla działalności biznesowej w globalnej skali. Obawia się go już blisko 40 proc. menadżerów, podczas gdy jeszcze siedem lat temu na ten problem wskazywało raptem 6 proc. – wynika z dziewiątej edycji Barometru Ryzyk Allianz 2020. Na kolejnych pozycjach znalazły się zagrożenia związane z przerwami w działalności gospodarczej oraz... Czytaj więcej »
Internet rzeczy usprawni funkcjonowanie przemysłu pszczelarskiego. Inteligentne systemy zarządzania pasiekami zoptymalizują produkcję miodu oraz wosku pszczelego. Pozwolą także szybciej reagować na jakiekolwiek zagrożenia. Dzięki wdrożeniu metod paszportyzacji żywności do branży pszczelarskiej możliwe stanie się precyzyjne identyfikowanie gospodarstwa, w którym wyprodukowano... Czytaj więcej »
Firma Brother Polska opublikowała wyniki badania poświęconego drukowi w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach. Analiza pokazuje, że firmy powszechnie wykorzystują urządzenia drukujące, przy czym największą wagę przywiązują do kosztów związanych z ich zakupem i eksploatacją. Czytaj więcej »
Podczas Międzynarodowych Targów Owocowo-Warzywnych w Berlinie – Fruit Logistica 2020 światową premierę będzie miał nowy produkt firmy Blulog – rejestrator 2G umożliwiający śledzenie stanu produktu podczas transportu w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca na świecie. Czytaj więcej »
InPost – lider nowoczesnej logistyki w Polsce – stawia na ekologię i myje Paczkomaty® parą wodną bez żadnych środków chemicznych. Akcję w całej Polsce wykonują specjalistyczne ekipy w samochodach elektrycznych, przy zużyciu jak najmniejszej ilości wody. W przypadku zmywania graffiti używane są ekologiczne środki czyszczące. To kolejne nowatorskie rozwiązanie wdrożone przez... Czytaj więcej »
Circulytics jest pierwszym narzędziem analitycznym, które umożliwi dokładny pomiar gotowości przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach gospodarki obiegu zamkniętego (tzw. gospodarki cyrkularnej) oraz ich ogólnej wydajności. Czytaj więcej »
Grupa COMP, mająca niemal 30-letnie doświadczenie w dostarczaniu urządzeń fiskalnych oraz narzędzi z zakresu bezpieczeństwa sieciowego dla rynku handlu i usług, wdraża program M/platform, łączący producentów FMCG z właścicielami małych, rodzinnych sklepów detalicznych. Z cyfrowej platformy usługowej korzystają już między innymi Maspex, Mlekovita, Grupa Żywiec czy Coca-Cola... Czytaj więcej »
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix...
To hit wśród słodkości na sezon grillowy! Sprężyste...
To najnowszy smak w portfolio dań instant, który podbija...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...