Od początku maja na profilu Facebook marki Hochland trwa akcja konkursowa "Dasz się skusić na nagrody?". Konkurs jest elementem kampanii wspierającej plastry topione Hochland pod hasłem “Doskonałe składniki, bez konserwantów”. Czytaj więcej »
Od początku maja na profilu Facebook marki Hochland trwa akcja konkursowa "Dasz się skusić na nagrody?". Konkurs jest elementem kampanii wspierającej plastry topione Hochland pod hasłem “Doskonałe składniki, bez konserwantów”. Czytaj więcej »
W kwietniu odbyła się Wiosenna POLOteria – w ciągu 2 tygodni POLOmarket wydał swoim klientom 3 miliony zdrapek i tysiące nagród rzeczowych. Dodatkowo klienci odwiedzający sklepy sieci mogli skorzystać z kilkuset atrakcyjnych promocji. Czytaj więcej »
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016™ marki Carlsberg i Okocim przygotowały dla klientów Tesco pakiet atrakcyjnych nagród, umożliwiających przeżycie piłkarskich emocji w mistrzowski sposób. Czytaj więcej »
Z początkiem maja ruszyła wielka loteria promocyjna w ramach programu „Nestlé porusza Polskę: Rusz po Nagrody!”. Do wygrania są karty upominkowe do sklepu Decathlon oraz rodzinne wyjazdy do ośrodka, w którym szkoleni są polscy olimpijczycy. Zgłoszenia do loterii można przesyłać do 30 czerwca 2016 roku. Czytaj więcej »
Specjalnie z myślą o polskich kibicach piłki nożnej oraz klientach Lidl, marki Carlsberg oraz Okocim przygotowały dwuetapowy konkurs, w którym do wygrania jest 50 podwójnych zaproszeń na UEFA EURO 2016™ oraz kolekcjonerskie wydanie magazynu „Przewodnik po EURO 2016”. Czytaj więcej »
Pamiętacie ubiegłoroczną akcję Desperadosa, który rozdawał kasę na głupoty? Szybko zleciał ten rok, zera przeminęły, a wspomnienia głupot wyblakły. A chciałoby się jeszcze poszaleć. Desperados ma na to sposób! To aż „2 tysiące złoty na większe głupoty”. Czytaj więcej »
Marzy Ci się niezapomniana podróż, chwila odpoczynku i wspaniałe wakacje? Weź udział w kulinarnym konkursie marki Podravka i wygraj wycieczkę dla dwojga do słonecznej Chorwacji! Czytaj więcej »
Kilka dni temu ruszył konkurs konsumencki Stock Polska. Kupując butelkę Stock Prestige Vodka konsumenci mogą wygrać wyjazd na Monaco Yacht Show 2016, jedną z najbardziej luksusowych imprez w Europie, do tej pory zarezerwowaną tylko dla nielicznych. Czytaj więcej »
Organizowana w dniach 21 kwietnia – 15 czerwca br., czyli w okresie Mistrzostw Europy w piłce nożnej, akcja ma na celu nagrodzić lojalnych Klientów, podwyższyć koszyk zakupowy i zwiększyć częstotliwość zakupów. Zgodnie ze strategią Blisko. Lokalnie. Naturalnie. poprzez ufundowane w loterii wakacyjne kolonie, Chata Polska chce zacieśnić więź z lokalną społecznością. Czytaj więcej »
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa Visa związana z letnimi Igrzyskami Olimpijskimi Rio 2016. Jej elementem jest loteria „Bądź całym sercem w Rio 2016!”, w której wygrać można m.in. 12 dwuosobowych wyjazdów na Igrzyska Olimpijskie Rio 2016. Czytaj więcej »
Wygłaszanie toastu to prawdziwa sztuka. Bywają krótkie i konkretne, długie z przeplatanymi anegdotami, wzruszające i zabawne. Dobry toast powinien być osobisty, szczery, a co najważniejsze – kreatywny! Taki właśnie jak najnowszy konkurs szwedzkiej marki ABSOLUT. Już dzisiaj zajrzyj na stronę TOAST IT UP, stwórz własną – polską interpretację wygłaszanych po szwedzku toastów... Czytaj więcej »
Jesteś fanem kolarstwa? Rower to Twoja pasja? Chcesz poczuć wyjątkowe sportowe emocje? Jeśli tak to już dziś zgłoś swój udział w wyścigu Nutella Mini Tour de Polo Czytaj więcej »
Już kolejny raz POLOmarket organizuje wielką POLOterię. Wiosenna edycja to ponad 80 000 atrakcyjnych nagród – do wygrania są m.in. galanteria skórzana firmy Batycki, sprzęt AGD, bony do POLOmarketu a także samochód Volkswagen POLO. Na klientów sieci czeka 3,5 miliona zdrapek do odebrania w sklepach POLOmarketu od 6 do 19 kwietnia br. Czytaj więcej »
Pod nazwą „Pora na Koral” rozpoczęła się akcja konsumencka jednej z najpopularniejszych marek lodów w Polsce, P.P.L Koral. Czytaj więcej »
1 kwietnia ruszyła loteria promocyjna Desperadosa pod hasłem „2000 tysiące złoty na większe głupoty”, w której marka zachęca do wydawania pieniędzy nawet na najbardziej szalone pomysły. Akcja trwa do końca czerwca, a codziennie wygrać można w sumie kilka tysięcy złotych. Czytaj więcej »
SPECJAL, ulubiona marka mieszkańców północnej Polski, już po raz trzeci zaprasza konsumentów do udziału w loterii MILIONY PIW OD SPECJALA. Akcja jest prowadzona w punktach sprzedaży na rodzimym rynku marki. Konkurs wystartował 15 marca 2016 r. i potrwa do połowy listopada 2016 r. Czytaj więcej »
Już po raz drugi Tatra zaprasza konsumentów do udziału w wielkiej loterii promocyjnej „Miliony piw są w Tatrach”. Ogólnopolska akcja wystartowała 15 marca r. i trwać będzie do połowy października 2016 r. Do wygrania jest 12 mln puszek 0,5l piwa Tatra. Czytaj więcej »
Jurajska Sp. z o.o. realizuje wiosną 2016 kampanię medialną dla naturalnej wody mineralnej "Jurajska Junior ABC". Czytaj więcej »
Chcąc zainspirować Polki i Polaków do zdrowego stylu życia i włączenia produktów rybnych do codziennej diety, Graal postanowił przeprowadzić konkurs „Zainspiruj się wiosną z Graal®”. Czytaj więcej »
We wtorek 1 marca startuje kolejna loteria promocyjna marki Grześki, której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa. Do wygrania są atrakcyjne nagrody o łącznej wartości prawie 450 tysięcy złotych. Czytaj więcej »
Z początkiem lutego wystartował wielki konkurs organizowany przez markę Kikkoman, w której producent japońskich sosów sojowych nagradza smakoszy tej wyjątkowej przyprawy. Do wzięcia udziału w zabawie wystarczy odrobina wiedzy i kreatywności. Szansę na wygraną ma każdy! Czytaj więcej »
Wraz z końcem stycznia Dr. Oetker będzie KONKURSOWO rozgrzewać sklepowe półki i wszystkich miłośników Słodkiej Chwili. Biorąc udział w zabawie, konsumenci mogą wygrać jeden z 5000 kubków w zimowych sweterkach. Czytaj więcej »
Ugotuj z dowolnego makaronu GOLIARD pyszne danie i udekoruj je w karnawałowym stylu !!! Prześlij zdjęcie na adres facebook@goliard.pl i wygraj mega BLENDER BOSCH + zestaw makaronów GOLIARD !!! Na zdjęciu oprócz dania powinno być widoczne opakowanie. Czytaj więcej »
Tiger dla swoich kreatywnych fanów przygotował wyjątkowy konkurs, w którym można stać się częścią jego tygrysiej ekipy i wygrać duże pieniądze. Tygrys liczy na umiejętności i pomysłowość utalentowanych studentów, którzy doskonale wiedzą, co znaczy porządna dawka energii. Czytaj więcej »
Tymbark dobrze wie, że Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas, kiedy chcemy dzielić się z innymi tym, co najlepsze. Właśnie dlatego marka stworzyła kampanię pod hasłem „Daj coś od siebie” i zachęca do spełniania marzeń bliskich osób! Czytaj więcej »
Nakręć filmik ze swoim udziałem na tle emitowanej w TV lub Internecie nowej reklamy Majonezu Kieleckiego i wrzuć materiał na FB Majonez Kielecki. 5 autorów najlepszych prac otrzyma kartę o wartość 400 zł na zakup sprzętu RTV/AGD oraz zestaw kieleckich delikatesów. Czytaj więcej »
Symulacja biznesowa Global Management Challenge Poland organizowana przez firmę BIGRAM umożliwia zarządzanie firmą produkcyjno-dystrybucyjną. Czytaj więcej »
Wraz z początkiem grudnia ruszyły dwa konkursy dla śledzących działania Lubelli w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie. Marka kolejny raz zaprasza swoich fanów do wykazania się kreatywnością i kulinarnymi umiejętnościami. Czytaj więcej »
Trwa akcja promocyjna w sieci Carrefour. Jeszcze przez dwa tygodnie powalczyć można o atrakcyjne nagrody, w tym wygraną główną - Warsztaty Kulinarne połączone z kolacją u Roberta Sowy, w jego nowej Restauracji N31. Czytaj więcej »
Firmy społecznie odpowiedzialne swoje działania na rzecz społeczeństwa, środowiska, ładu korporacyjnego prezentują cyklicznie w raportach społecznych, nazywanych także raportami CSR czy zrównoważonego rozwoju. Co roku najlepsze z nich wyłaniane są w konkursie Raporty Społeczne. Swoją nagrodę przyznają również internauci. W tegorocznej edycji glosowanie trwa do 2 grudnia. Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
W tym roku tylko 11,2% Polaków postanowiło zorganizować...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W ramach przedświątecznych zbiórek żywności, klienci sieci...
Szampan, piwo czy nalewka?...
Coca-Cola czy Pepsi?...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Nowa kampania Sokołowa...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...