10 stycznia 2016 r. odbył się 24 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! Spółdzielnia Mleczarska Ryki dokłada swoją cegiełkę i wystawiła na licytacji lot firmowym, błękitnym balonem! Czytaj więcej »
10 stycznia 2016 r. odbył się 24 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! Spółdzielnia Mleczarska Ryki dokłada swoją cegiełkę i wystawiła na licytacji lot firmowym, błękitnym balonem! Czytaj więcej »
Etykieta produktu jest źródłem najważniejszych informacji z punktu widzenia zdrowia i samopoczucia. Niestety, nadal większość z nas nie czyta etykiet w trakcie zakupów¹. Dlaczego warto to robić i na co szczególnie zwrócić uwagę podpowiada Katarzyna Zadka – technolog żywności, dietetyk w programie edukacyjnym „Żyj smacznie i zdrowo”. Czytaj więcej »
Zdrowe odżywanie nie jest chwilową modą, ale coraz silniejszym trendem – wynika z badania przeprowadzonego przez Ośrodek Ewaluacji. Polacy chcą jeść zdrowo i odpowiedzialnie, dlatego coraz częściej wybierają żywność nieprzetworzoną, bez konserwantów i chemicznych dodatków. W ten sposób chcą dbać o zdrowie swoje i bliskich. Ekologiczną żywność kupują nie tylko w... Czytaj więcej »
Firma Nestlé w swoim szwajcarskim laboratorium przeprowadziła niedawno wyjątkowe badania. Wzięła pod lupę 700 tabliczek czekolady, poddając je rozmaitym testom mierzącym wpływ wilgoci, tlenu i światła na produkt. Badanie pozwoli dobrać optymalne opakowania i daty ważności produktów. Do 2017 roku Nestlé chce zmniejszyć ilość wykorzystywanych opakowań aż o 100 000 ton! Czytaj więcej »
Najlepsi polscy bariści będą na początku lutego rywalizować o tytuł Mistrza Polski Latte Art. Nagrodą za stworzenie najlepszych wzorów na kawie będzie między innymi możliwość wyjazdu na Mistrzostwa Świata Latte Art, które odbędą się w marcu w Chinach. Czytaj więcej »
Najprężniej działająca polska firma spożywcza FoodCare oraz należące do niej marki: Black, Gellwe i Frugo po raz kolejny zagrają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Czytaj więcej »
Dzisiejszy przemysł spożywczy nie mógłby istnieć bez nowoczesnych laboratoriów kontrolujących i potwierdzających bezpieczeństwo oraz skład produktów. Jedno z najnowocześniejszych centrów badawczych w Europie należące do Nestlé Polska S.A. działające w Rzeszowie regularnie zwiększa liczbę wykonywanych analiz mikrobiologicznych i chemicznych. W 2015 roku rozszerzyło zakres... Czytaj więcej »
Z powodu ekstremalnych warunków pogodowych, jakie w ubiegłym roku panowały w Polsce, plony zbóż były niskie. Najgorzej było w przypadku zbóż jarych, a w szczególności kukurydzy. Sytuacja w nadchodzącym roku również może być trudna. Powodem jest jesienna susza, która utrudniła siewy zbóż ozimych. Polskim rolnikom zagraża przy tym podaż z rynków wschodnich. Takie kraje jak... Czytaj więcej »
Przez lata na temat wołowiny powstało dużo niekorzystnych stereotypów, choćby takie, że jest ona twarda, włóknista i mało soczysta. Wielu osobom przygotowanie na jej bazie potraw wydawało się więc niezwykle trudne i czasochłonne, dlatego z obawy przed kulinarną porażką chętniej sięgali po drób i wieprzowinę. Do zakupu wołowiny zniechęcała również wysoka cena. Tendencję... Czytaj więcej »
MarcPol uruchomił nową stronę www. Przebudowany serwis internetowy to kolejny ważny element rebrandingu polskiej sieci handlowej. Odmieniony wygląd zyskała również gazetka oraz strona sieci na portalu facebook.com. Czytaj więcej »
141 228 życzeń dostało mleko Łaciate na swoje 20 urodziny. Kilkadziesiąt tysięcy osób wzięło udział w jubileuszowym konkursie „Wszystkiego Łaciatego”. Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” z okazji 20 – lecia marki ŁACIATE nagrodziła swoich najwierniejszych konsumentów. Rozdano 160 tys. złotych oraz 16 tysięcy sztuk ekskluzywnej porcelany Villeroy & Boch. Czytaj więcej »
Okres świąteczny to kluczowy moment dla handlu. Na gorączkę zakupową czekają zarówno sprzedawcy, jak i klienci. Tradycyjnie mocną pozycję w preferencjach zakupowych zajmują suszone śliwki. Potwierdzają to badania. Czytaj więcej »
Notowany na GPW producent kosmetyków i chemii gospodarczej Global Cosmed S.A., zgodnie z zapowiedziami i ustaleniami z listu intencyjnego, przejmie Global Cosmed Group oraz spółki z nią powiązane. Dzięki transakcji o wartości ponad 217 mln zł powstanie silna grupa, zdolna do kolejnych akwizycji w przyszłości. Czytaj więcej »
14 grudnia br., w trakcie uroczystej Gali w Pałacu Prymasowskim w Warszawie, DSV Road odebrało certyfikat ogólnopolskiego programu Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie to jest przyznawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania na podstawie niezależnych badań satysfakcji i lojalności klientów. Nagrodzone firmy wyróżniają się stałym podnoszeniem poziomu zarządzania obsługą... Czytaj więcej »
Carrefour Polska, rozumiejąc potrzeby rynku, rozwija nowy model współpracy dostosowany do oczekiwań partnerów – ajencję sklepu convenience. Czytaj więcej »
To był dobry rok dla Drogerii Natura. Dynamiczny rozwój, nowoczesne zmiany wizerunkowe i intensywne otwarcia nowych placówek na terenie całego kraju umocniły pozycję rynkową Natury i wyróżniły ją na tle konkurencji. Obecnie sieć posiada ponad 270 salonów zarówno w dużych aglomeracjach miejskich, jak i małych miasteczkach. Czytaj więcej »
Z początkiem września sieć sklepów convenience - Małpka Express - uruchomiła nowy serwis internetowy. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technicznych oraz zmianom w podziale treści, strona znacznie zyskała na funkcjonalności. Jest intuicyjna, a przez to przyjazna dla użytkownika, który szybko odnajdzie interesujące go informacje. Zmianie uległa także szata graficzna... Czytaj więcej »
Pasztet dworski został uhonorowany certyfikatem „Doceń polskie” przyznanym przez Lożę Ekspertów – specjalistów z branży spożywczej. Otrzymał maksymalne noty za smak, wygląd oraz stosunek jakości do ceny. Każdy członek komisji oceniał produkty indywidualnie, nie konsultując się z pozostałymi specjalistami. Loży Ekspertów przewodniczył Mirek Drewniak – mistrz kuchni,... Czytaj więcej »
Appetita, Ewa Wachowicz, książka Czytaj więcej »
Od początku listopada Selgros Cash&Carry ma nowe logo. Odmieniony wizerunek jest wspólny dla wszystkich spółek Transgourmet Holding na terenie Europy. Czytaj więcej »
We wrześniu 2015 r. Warka została Oficjalnym Sponsorem UEFA Europa League. Marka od lat towarzyszy swoim konsumentom w piłkarskich emocjach. Najpierw jako sponsor poznańskiego „Kolejorza” i innych drużyn klubowych, następnie jako sponsor Ekstraklasy, a później także Reprezentacji Narodowej. Czytaj więcej »
W drugiej połowie listopada 2015 drogi kluczowych pracowników odpowiedzialnych za pracę Laboratoriów Hochland skrzyżowały się w zakładzie produkcyjnym Hochland Polska w Węgrowie. Czytaj więcej »
Cisowianka Perlage, która bardzo silnie kojarzona jest ze światem mody, aktywnie wspiera również kulturę i sztukę. Marka została na kolejny sezon partnerem Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. Czytaj więcej »
Skąd wziął się podział na piwa jasne i ciemne? Dlaczego ciemne piwa najlepiej smakują zimą? Jak warzy się ten bogaty w smaki i aromaty piwny gatunek? Odpowiedzi na te, i wiele innych pytań poznają wszyscy, którzy odwiedzą Lech Browary Wielkopolski w dniach 8-12 grudnia, gdzie odbywają się Dni Piw Ciemnych. Czytaj więcej »
Nescafé – kawowa marka Nestlé przygotowała kolejną gratkę dla swoich fanów w social mediach. W partnerstwie z Facebookiem pioniersko wykorzystuje stworzone przez portal narzędzie, które po raz pierwszy pozwala dowolnie obracać na własnym smartfonie filmy sferyczne, czyli prezentujące obraz w perspektywie 360°. Czytaj więcej »
Mamy przyznały, że tylko 4% dzieci spożywa dzienną zalecaną ilość warzyw. Znacznie lepiej jest w przypadku owoców – zalecaną ilość spożywa 46,7% dzieci. Brak czasu na przygotowanie pełnowartościowego posiłku to jedna z głównych przyczyn niedoboru warzyw i owoców w diecie domowników[1]. Jak zatem uzupełnić dietę w niezbędne do funkcjonowania składniki odżywcze przy... Czytaj więcej »
ZŁOTY KLUB MAROLA to inicjatywa, która została zainaugurowana na początku tego roku. W piątek, 4 grudnia br. już po raz czwarty, spotkali się najważniejsi Klienci z poszczególnych oddziałów Marola. Czytaj więcej »
Carrefour zakończył kompleksową modernizację Galerii Grudziądzkiej – kolejnej galerii handlowej ze swojego portfolio. Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy, Spółka poddała remodelingowi łącznie 9 centrów handlowych oraz kilkadziesiąt hiper- i supermarketów, potwierdzając tym samym wysoką dynamikę inwestycyjną na polskim rynku. Czytaj więcej »
Firma po raz kolejny weźmie udział jako partner w charytatywnym Świątecznym Koncercie SGH. Podczas imprezy będą sprzedawane jej produkty, z których dochód zostanie przeznaczony na Fundację Dzieciom „Zdążyć z pomocą”. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Nowa współpraca z udziałem PointPack...
W ramach obchodów 180-lecia Browaru Okocim, na terenie...
Największa oferta pakowanych ryb świeżych i owoców morza na...
Ketchup to jeden z najpopularniejszych dodatków w kuchni...
Krajowy System Kaucyjny otrzymała oficjalne zezwolenie od...
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, wprowadza do...
Danone debiutuje w nowej kategorii...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Do portfolio marki Kinley dołącza nowy, wyjątkowy wariant...
Vamos to zaproszenie do barwnego, pełnego życia świata...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...
Zachęca konsumentów do tego, aby każdy dzień przeżywać w...
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją...