Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady Hellena kursuje po Polsce i Europie, łącząc m.in. Warszawę z Berlinem, Gdynią i Wiedniem. Czytaj więcej »
Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady Hellena kursuje po Polsce i Europie, łącząc m.in. Warszawę z Berlinem, Gdynią i Wiedniem. Czytaj więcej »
W środę 20 listopada o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów otworzył nowy sklep ALDI w Sokołowie Podlaskim. Nowa placówka, zlokalizowana przy ulicy Wolności 54, będzie już 340 sklepem tej sieci w skali całego kraju. Z okazji otwarcia ALDI zaplanowało dla swoich klientów degustacje i specjalne promocje. Czytaj więcej »
W dniach 29-30 listopada oraz 6-7 grudnia klienci sieci Lidl będą mogli przekazać produkty spożywcze, które trafią do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Czytaj więcej »
W tegorocznej, piątej edycji programu „Blix Awards – Wybór Konsumentów” Lidl Polska zdobył dwie statuetki w kategoriach: Najlepsze promocje oraz Najlepsza oferta w ramach produktów regionalnych i lokalnych. Nagrody przyznano w oparciu o blisko 4 miliony opinii polskich konsumentów. Czytaj więcej »
Już po raz 18. Hochland Polska zaprosił swoich Pracowników oraz Dostawców Mleka do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym – w tym roku pod hasłem „Moje 30 lat z Hochland w Polsce”. Nowy kalendarz, który otrzymają Pracownicy firmy, partnerzy biznesowi oraz media, jest zbiorem 12-tu najlepszych wspomnień z tego okresu, po jednym na każdy kolejny miesiąc 2025 roku. Czytaj więcej »
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company, wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Czytaj więcej »
Wysoko proteinowe parówki z filetem z kurczaka z linii High Protein, którą marka Duda jako pierwsza wprowadziła na rynek, zdobyły serca konsumentów sieci Auchan, Biedronka, Carrefour, Intermarché, E.Leclerc, Lewiatan, Polomarket, Selgros, Stokrotka Sp. z o.o., Żabka Polska i zostały – według raportu NielsenIQ* – najlepiej sprzedającym się produktem proteinowym w kategorii... Czytaj więcej »
W dniach 19-23 października 2024 roku firma SERTOP wzięła udział w międzynarodowych targach spożywczych SIAL Paris 2024. Czytaj więcej »
Czy uliczna moda może być inspirowana nudlami? Oczywiście. Czytaj więcej »
Producent Żywiec Zdrój od wielu lat wspiera mieszkańców regionów, w których firma prowadzi działalność. Przekazał kolejne środki finansowe w ramach stworzonego przez Żywiec Zdrój i Urząd Gminy Jeleśnia Funduszu Wodnego. Czytaj więcej »
Co ma wspólnego jedzenie, picie i film? Fakt, że idealnie do siebie pasują. Marka Hortex w 2024 roku postanowiła zainwestować w polską kulturę filmową. Czytaj więcej »
Produkowany przez Spółdzielnię Mleczarską Ryki, ser Active Protein Plus doskonale wpisuje się w rosnące zainteresowanie zdrowym stylem życia. Czytaj więcej »
Przyłącz się do corocznej akcji „Nakarm koty z COTE 12” i wesprzyj bezdomne kociaki poprzez zakup wina COTE. Czytaj więcej »
Tej jesieni marka Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą 50-lecie kultowego serka z krówką. Czytaj więcej »
Uwielbiasz przeszukiwać strony internetowe i social media ulubionych influencerów w poszukiwaniu kulinarnych inspiracji? Czytaj więcej »
Marka Rabtrolley jako synonim oszczędności na lata Czytaj więcej »
26 września w Poznaniu odbyła się wyjątkowa konferencja pod hasłem „Gotowi na ESG”, poświęcona zrównoważonemu rozwojowi. Gospodarzem wydarzenia była firma Transgourmet Polska, operator marek Transgourmet i Selgros. Konferencja zgromadziła przedstawicieli firm oraz organizacji pozarządowych, a także ekspertów, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami i dobrymi praktykami... Czytaj więcej »
Uczniowie wrócili do szkolnych ławek, a stołówki ponownie wypełniły się gwarem podczas przerw obiadowych. Od startu programu lojalnościowego – Klubu Pomagania i Niemarnowania WINIARY minęło pół roku. Czy udało się zmniejszyć ilość wyrzucanego jedzenia? Marka podsumowuje efekty w pierwszych szkołach, które otrzymały wsparcie eksperckie i finansowe. Czytaj więcej »
Firma Delko S.A. powstała z inicjatywy wielu firm handlowych i produkcyjnych na przełomie lat 1994/1995. Działalność obejmuje handel produktami FMCG: środkami czystości, artykułami spożywczymi, przemysłowymi i kosmetykami zarówno w kanale hurtowym, jak i detalicznym. Dodatkowo sukcesywnie rozwijany jest kanał obsługi HoReCa (przetargi) oraz e-commerce. Czytaj więcej »
12 listopada, w biurze agencji Quality PR w Warszawie, odbył się wyjątkowy wernisaż. „Moje 30 lat z Hochland w Polsce” to wystawa zdjęć wykonanych przez pracowników Hochland Polska w ramach konkursów fotograficznych organizowanych przez firmę. Część z nich została opublikowana w wydawanych co roku kalendarzach. Czytaj więcej »
Za nami kolejna edycja konkursu Good Cheese, w ramach którego szefowie kuchni oceniają najlepsze sery na rynku. W tegorocznych zmaganiach produkty Mlekpolu zdobyły dwa złote oraz jeden srebrny medal. Czytaj więcej »
W hotelu Arche w Nałęczowie, odbył się Polski Kongres Serowarski, w którym uczestniczyło ponad 250 przedstawicieli tego sektora. Czytaj więcej »
Słodka Polska to reprezentacja Polski Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą w piłce nożnej. Projekt od lat wspiera firma Hochland Polska współpracując z Mikołajem Illukowiczem – koordynatorem projektu i prezesem Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą „CukierAsy”. Czytaj więcej »
Dobra wiadomość dla koneserów tradycyjnej kuchni, łączącej różne smaki i aromaty z historią Krakowa i Galicji w tle. Marka Krakowski Kredens już wkrótce zaprezentuje sklep internetowy w nowej odsłonie, aby zaoferować szeroką gamę produktów jak najszerszemu gronu miłośników polskich smaków. Czytaj więcej »
Sieć Biedronka, która już od ponad dekady angażuje się w rozwój polskiego sportu, będąc oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej biało-czerwonej drużyny. Czytaj więcej »
W Katowicach otwarto Danone Planning Center – specjalistyczne centrum, w którym międzynarodowy zespół ekspertów odpowiadać będzie za planowanie w łańcuchu dostaw dla europejskich fabryk organizacji dostarczających świeże produkty mleczne i pochodzenia roślinnego oraz żywność specjalistyczną. Nowe biuro to możliwość prężnego rozwoju zarówno dla specjalistów, jak i osób... Czytaj więcej »
Coraz częściej mówi się o zdrowym stylu życia – o zbilansowanej diecie, o potrzebie aktywności fizycznej czy o dobrej jakości śnie. Czytaj więcej »
45 proc. Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać jedzenie – wynika z raportu „Nie Marnuj Jedzenia 2024”. Choć odsetek osób deklarujących, że nie marnuje żywności, znacząco wzrósł, wciąż na śmietnik co roku trafia 5 mln t jedzenia. Eksperci wskazują, że potrzeba więcej inicjatyw, które mogłyby tę żywność uratować. Jedną z nich jest „Punkt pod Parasolem”... Czytaj więcej »
Dwustu wolontariuszy, jeden dzień i tony spakowanej żywności – to bilans polskiej odsłony tegorocznego Packathonu, inicjatywy firmy Kraft Heinz prowadzonej we współpracy z organizacją Rise Against Hunger. Wypełnione jedzeniem i witaminami paczki trafią z Pudliszek do potrzebujących w Zimbabwe. To część zobowiązania Kraft Heinz, którego celem jest dostarczenie 1,5 miliarda... Czytaj więcej »
Blisko połowa rodziców pozwala swoim dzieciom samodzielnie wybierać książki, a 70% czyta swoim pociechom co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania zrealizowanego przez SW Research na zlecenie Lajkonik, marki kultowych paluszków i krakersów. Firma zaangażowana w promocję czytelnictwa, pokazuje, że dorośli dostrzegają w tej czynności szansę na rozwój kreatywności oraz... Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Żabka odsłania kurtynę...
Otwarcie już 20 grudnia...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...
Marka HELIO jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia...