Strefa kasy to magiczne miejsce w każdym sklepie. To tutaj klient może podjąć decyzję o dodatkowym, nieplanowanym zakupie. Jest to też punkt, który bardzo wpływa na ostateczne wrażenie klienta o całej placówce. Czytaj więcej »
Strefa kasy to magiczne miejsce w każdym sklepie. To tutaj klient może podjąć decyzję o dodatkowym, nieplanowanym zakupie. Jest to też punkt, który bardzo wpływa na ostateczne wrażenie klienta o całej placówce. Czytaj więcej »
Strefa kasy jest miejscem wyjątkowym w każdym sklepie. Nie bez kozery nazywana jest też złotą. Tutaj sprzedaż rządzi się innymi prawami, a jej prawidłowe zaplanowanie może niekiedy znacznie wpłynąć na zysk detalisty. Czytaj więcej »
Baterie – tak ważne a niemal niewidoczne, choć używamy ich przecież każdego dnia. Zabawki dla dzieci, piloty, pady, zegary... Wszystko co elektroniczne potrzebuje źródła zasilania. Okres świąteczny to szczególnie ważny czas dla tej kategorii produktów, co zatem zrobić aby odpowiednio je wyeksponować w sklepie? Czytaj więcej »
Powszechnie wiadomym jest, że producenci żywności powinni zadbać o to, aby wprowadzane do obrotu środki spożywcze były odpowiednio oznakowane. Jak jednak kształtuje się rola sprzedawcy takich produktów w sklepie czy hurtowni? Czytaj więcej »
Dbałość o środowisko to jeden z trendów, które można zauważyć w niemal każdej branży. Troska o naturę sprawia, że wielu producentów wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania mające wpływ na zmniejszenie powstających zanieczyszczeń. O nowym produkcie – Eco Paragonach – opowiada Mariusz Urbański, Prezes Zarządu w firmie PAPIRUS II STARGARD. Czytaj więcej »
Fala upałów, która od kilku dni przetacza się przez Europę, jest dobrym przyczynkiem by uczulić przewoźników na to, jak w tak ciężkich warunkach transportować towar, w szczególności produkty szybko zbywalne, a więc żywność, by nie traciła ona na wartości. Czytaj więcej »
Dzisiejsze preferencje konsumentów udowadniają, że swojskie wyroby są coraz bardziej cenione i chętniej kupowane. Wielu rolników oferuje je więc do sprzedaży, zapewniając sobie dodatkowe źródło utrzymania. Dotychczas jednak, wspomniany handel miał wiele ograniczeń. M.in. taka sprzedaż mogła odbywać się jedynie bezpośrednio do konsumenta. Przepisy, obowiązujące od kilku... Czytaj więcej »
Baterie używane są w niemal każdym domu i czasem nie zdajemy sobie sprawy jak wiele sprzętów codziennego użytku jest nimi zasilane – piloty, zegary, odtwarzacze muzyki, zabawki itp. Jednak kupujemy je impulsowo i bardzo ważną rolę dla wielkości sprzedaży odgrywa właściwa ekspozycja. Czytaj więcej »
Dotychczas, jeżeli właściciel czy kierownik sklepu zamierzał umeblować lub zmienić aranżację w swoim sklepie – szukał mebli w internecie, mierzył przestrzeń sklepu i porównywał z wymiarami mebli, by oszacować jaką część przestrzeni zajmą. Resztę był zmuszony wyobrazić sobie na podstawie zdjęć katalogowych. To była długa i wymagająca droga, którą detalista musiał... Czytaj więcej »
Przewodnik dla sprzedawców opublikowany przez Salesforce zawiera zalecenia, których zastosowanie na każdym etapie sprzedaży zwiększa szansę na jej pomyślne zakończenie. Publikacja powstała w oparciu o 20-letnie doświadczenia firmy wspomagającej dziś procesy sprzedaży w blisko 200 tys. przedsiębiorstw na całym świecie. Czytaj więcej »
Uzyskanie prawa do sprzedaży alkoholu w Polsce nie jest takie proste. Trzeba bowiem dostać koncesję, a to wiąże się z potrzebą spełniania wielu szczegółowych warunków. Do tych obostrzeń dochodzą też inne utrudnienia – jak potrzeba określonej lokalizacji czy zakaz handlu w godzinach nocnych obowiązujący w niektórych miastach. Czytaj więcej »
Odpowiedni wygląd stoiska i wyeksponowanie towaru w dziale mięsnym jest niezwykle istotne. Ważne są najmniejsze szczegóły, które potrafią skutecznie przyciągnąć klienta, bądź wręcz przeciwnie – zniechęcić go do danej placówki. Podpowiadamy na co warto zwrócić szczególną uwagę przy komponowaniu mięsno-wędliniarskiej lady. Higiena pracy i estetyka stoiska – to podstawa. Czytaj więcej »
Półka z nabiałem to nie lada wyzwanie w każdym sklepie. Jest kategorią, która codziennie przyciąga rzesze klientów. Wielu z nich na podstawie ekspozycji właśnie tych produktów wyrabia sobie zdanie na temat całego sklepu. Pytamy ekspertów o najważniejsze zasady prawidłowego zarządzania nabiałem. Czytaj więcej »
Niska temperatura wbrew powszechnym oczekiwaniom nie służy wielu produktom. Są ta-kie, które wiele tracą na jakości. Właściwe przechowywanie żywności jest szczególnie ważne po okresie świątecznym, gdy na stołach zostaje jeszcze dużo jedzenia. Jak popraw-nie układać żywność w lodówce, żeby dłużej zachowała świeżość? Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Żabka odsłania kurtynę...
Otwarcie już 20 grudnia...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...
Marka HELIO jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia...